Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція приміщення відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги, по вул. Центральна, 55Ж м. Токмак, Запорізької області»
Очікувана вартість
10 457 770,00 UAH
UA-2020-09-18-004889-b 7b53473fd099419ab242aa7346236136
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Мельничук

+380612246542 tatyana091010@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04054079
Місцезнаходження: 69107, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, просп. Соборний, 164
Контактна особа: Тетяна Мельничук
+380612246542
tatyana091010@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 11:32
Очікувана вартість: 10 457 770,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 289,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія: Органи державної влади, згідно п. 1 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, вони повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція приміщення відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги, по вул. Центральна, 55Ж м. Токмак, Запорізької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71701, Україна, Запорізька область, м. Токмак, вул. Центральна, 55Ж
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник може перерахувати Генпідряднику аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі до 30% вартості річного обсягу будівельних робіт строком на 3 місяці. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 30 банківських днів з дня підписання документів Замовником при наявності бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 15:26
Додаток 3 Проєкт Договору про закупівлю.docx
18 вересня 2020 15:26
Додаток 1.docx
18 вересня 2020 15:26
Додаток 2 ТЗ Токмак.rtf
18 вересня 2020 15:26
Тендерна документація.docx
18 вересня 2020 15:26
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Розділ 3 пункт 1
Дата подання: 22 вересня 2020 14:32
Дата відповіді: 23 вересня 2020 13:08
Прошу надати роз'яснення щодо вимог пункту1 розділу 3 Тендерної доукументаційї, а саме до тексту абз. 13 "Документи що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та документи що містять технічний опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі". Згіно викладеної вимоги довідки, які містяться у Додатку 1 та технічний опис Додатка 2 необхідно сформувати, як один документ, чи сформувати архівний файл з цими документами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо Вашого запиту надається роз'яснення згідно пункту 1 Змісту і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділу 3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ зазначено наступне: Рекомендується документи у складі пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, в якій вони наведені у тендерній документації замовника, а також бажано надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно змісту документа. Тобто у Вас є можливість надати документи окремими файлами, без необхідності формувати архівний файл(и).
План фінансування
Дата подання: 23 вересня 2020 15:46
Дата відповіді: 23 вересня 2020 16:28
З метою планування виконання робіт та складання графіку виконання робіт, прошу надати інформацію щодо плану фінансування на 2020, 2021 та 2022 роки
Відповідь: З розрахунку орієнтовано на 2020 рік 5 875 000.00, подальше фінансування буде уточнюватися
Запитання стосовно додатку 1
Дата подання: 23 вересня 2020 22:40
Дата відповіді: 25 вересня 2020 09:57
У складі тендерної документації зазначена умова, що суперечить діючому законодавству у сфері публічних закупівель. А самє: у додатку 1 у примітках до Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» зазначено:  «Для підтвердження наявності власних працівників (ІТР, робочі професії) зазначених в таблиці  надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за серпень 2020 року, чи документів, що підтверджують трудові відносини робітників з учасником торгів (копії трудових книжок, а саме сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника та/або копії наказів про прийняття на роботу до Учасника).» Вимога про надання звіту саме за серпень 2020 обмежує коло можливих учасніків, тому що наприклад у нашому підприємстві самє у серпня частина робітників була у безоплатній відпустці, а вимога про надання копій трудових книжок  суперечить закону України про захист персональних данних. Вимагаємо виключити або змінити цю умову на надання звіту з ЕСВ за останній звітний період що передує даті подання пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно вимог Довідки «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 до Тендерної Документації, для підтвердження наявності власних працівників (ІТР, робочі професії) зазначених в таблиці надати копію Таблиці 6 відомостей про нарахування заробітної плати (доходу) застрахованих осіб звіту по єдиному соціальному внеску за серпень 2020 року, чи документів, що підтверджують трудові відносини робітників з учасником торгів (копії трудових книжок, а саме сторінку із даними працівника та сторінку з відміткою про прийняття на роботу до Учасника та/або копії наказів про прийняття на роботу до Учасника). Тобто, необхідно надати на вибір будь-який з вищезазначених документів для підтвердження наявності власних працівників (ІТР, робочі професії).
Згідно пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації, зазначено наступне: Факт подання тендерної пропозиції учасником - фізичною особою, у тому числі фізичною особою-підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абз. 4 ст. 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.
В усіх інших випадках, факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію. Учасник торгів несе відповідальність за зміст поданої ним пропозиції та за достовірність інформації, зазначеної у поданій ним пропозиції.
Запитання стосовно відгука
Дата подання: 23 вересня 2020 23:22
Дата відповіді: 25 вересня 2020 13:09
У складі тендерної документації зазначена умова, що суперечить діючому законодавству у сфері публічних закупівель. А самє: у розділі 1. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ВСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, що вказан у додатку 1, а самє  у примітках до Довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»зазначено:  «- Оригінал позитивного листа - відгука (якщо в довідці зазначено декілька аналогічних догорів, лист-відгук надається до кожного договору зазначеного в довідці) (дата повинна бути не раніше ніж за 10 календарних днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій)  за підписом посадової особи організації  із якою укладено договір, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.» Вимога про надання лист-відгуку з означеною датою по-перше значно звужує коло можливих учасників, по другє є явно дискримінаційною, бо лист відгук зазвичай дається по закінченні робіт, чи через деякий час після виконання договору, а не ні в якому разі не напередодні іншої процедури закупівлі. Просимо усунути порушення та виключити вимогу про певну дату листа-відгука.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно примітки до Довідки «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додаток № 1 до тендерної документації, а саме: Аналогічним(и) договором(ами) відповідно до умов цієї Документації є договір(ори), якій(и) підтверджує(ють) наявність в учасника досвіду виконання робіт у сфері: будівництва, чи капітального ремонту / або закладів медичного, освітнього чи оздоровчого призначення, які у своєму складі містять роботи, які подібні за технічними вимогами даної закупівлі. Договір повинен бути виконаний. Факт виконання договору підтверджується наданням документів. Отже, згідно вищезазначеної вимоги щодо надання оригіналу позитивного листа - відгука не вважається дискримінацією, наявністю таких документів учасник підтверджує досвід, належне виконання робіт у тому числі якості та строків по договору.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-21-000081 ● 8a9d4450319249629b842546f8870938
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 січня 2021 17:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.01.2021 № 9
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 21.01.2021 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІНІНІКОВ

Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 21.01.2021 № 9

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
1 2 3 4
5. UA-2020-09-18-004889-b 18.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У Висновку Моніторингу зазначено, що в пункті 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації не вказані приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, що призвело до порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. Дане твердження не є дійсним, оскільки в тендерній документації на закупівлю «Реконструкція приміщення відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги, по вул. Центральна, 55Ж м. Токмак, Запорізької області» (ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція) (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2020-09-18-004889-b) зазначені приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Тендерною документацію, затвердженою протоколом уповноваженої особи № 54/1 від 18.09.2020, зазначені приклади формальних (несуттєвих) помилок, а саме у пункті 1 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (сторінки 8-9 тендерної документації, яка завантажено на сайт 18 вер. 2020 15:26). Приклади формальних (несуттєвих) помилок, передбачені в тендерній документації, розроблені згідно вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Таким чином, замовником дотримано вимог Закону та принципів здійснення публічних закупівель. Зважаючи на викладене, Замовник аргументовано заперечує щодо результатів моніторингу, зазначених у Висновку. У подальшому теж будемо дотримуватися норм законодавства України.

2021-02-08 10:08:17


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 лютого 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 12:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ" 9 699 944,40
UAH з ПДВ
9 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ " ЗАПОРІЖСТРОЙ " 10 201 084,80
UAH з ПДВ
9 099 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СВП-2005" 10 427 975,44
UAH з ПДВ
9 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельник - V" 10 450 000,00
UAH з ПДВ
9 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК" 10 216 368,50
UAH з ПДВ
9 399 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ" 10 407 769,20
UAH з ПДВ
9 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК ДП БУД 10 400 000,00
UAH з ПДВ
10 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 19:58
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:04
довідка ДФС.pdf
03 листопада 2020 17:04
довідка МВС від 02.11.2020.pdf
02 листопада 2020 18:51
Електронний підпис
02 листопада 2020 18:46
public_doc.pdf
02 листопада 2020 18:34
довідка МВС.pdf
02 листопада 2020 18:34
Довідка ДФС.rar
03 жовтня 2020 11:00
Електронний підпис
03 жовтня 2020 10:50
5.1. Договірна ціна.pdf
03 жовтня 2020 10:50
2. Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2020 10:50
9.6. Сертифікат ISO.pdf
03 жовтня 2020 10:50
9.5. Декларація МТБ.pdf
03 жовтня 2020 10:50
9.4. Ліцензія.pdf
03 жовтня 2020 10:50
9.2. Копія Статуту.pdf
03 жовтня 2020 10:50
9.1. Статут.pdf
03 жовтня 2020 10:50
6.4. Копія ІПН УО.pdf
03 жовтня 2020 10:50
6.3. Копія паспорту УО.pdf
03 жовтня 2020 10:50
6.1. Рішення учасника.pdf
03 жовтня 2020 10:50
3.3.3. Листи-відгуки.pdf
03 жовтня 2020 10:50
1. Реєстр.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2020 19:05
Електронний підпис
03 жовтня 2020 19:04
КБ-2в до Дог№21-02-19.pdf
03 жовтня 2020 19:04
КБ-2в до Дог.№231-05-18.pdf
03 жовтня 2020 19:04
КБ-2в до Дог 17-02-8ч.2.pdf
03 жовтня 2020 19:04
КБ-2в до Дог 17-02-8.pdf
03 жовтня 2020 13:32
Електронний підпис
03 жовтня 2020 13:32
ПВР-Токмак.pdf
03 жовтня 2020 13:32
Договірна ціна Токмак.pdf
03 жовтня 2020 13:32
Сертификат ISO-СУЯ V.026-20.pdf
03 жовтня 2020 13:32
Лiцензiя_СС2,СС3.pdf
03 жовтня 2020 13:32
СТАТУТ-Запоріжстрой2018.pdf
03 жовтня 2020 13:32
Договiр_Оренди20-22.pdf
03 жовтня 2020 13:32
Довідка наявнясть МТБ.pdf
03 жовтня 2020 13:32
СМЕТЧИК-сертификат.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 18:21
Електронний підпис
02 жовтня 2020 18:19
50.Розрахунки.pdf
02 жовтня 2020 18:19
49.Розрахунки.pdf
02 жовтня 2020 18:19
47.Договірна ціна.pdf
02 жовтня 2020 18:19
46.ДЦ.rar.p7s
02 жовтня 2020 18:19
46.ДЦ.rar
02 жовтня 2020 18:19
45.Расчет ТОВ СВП-2005.pdf
02 жовтня 2020 18:19
44.Довідка зауваження.pdf
02 жовтня 2020 18:19
41.Лист гарантія ст.236.pdf
02 жовтня 2020 18:19
40.Виписка.pdf
02 жовтня 2020 18:19
39.Опис зміна директора.pdf
02 жовтня 2020 18:19
38,Дозвіл,Декларація.pdf
02 жовтня 2020 18:19
37.Лицензия..pdf
02 жовтня 2020 18:19
36.Статут.pdf
02 жовтня 2020 18:19
35.Витяг ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 18:19
31.Лист гарантія витрат.pdf
02 жовтня 2020 18:19
29.Довідка (Додаток 2).pdf
02 жовтня 2020 18:19
28.Гарантія пропозиції.pdf
02 жовтня 2020 18:19
26.Удост.личность.pdf
02 жовтня 2020 18:19
24.Довідка печатка.pdf
02 жовтня 2020 18:19
20.Довідка субпідряд.pdf
02 жовтня 2020 18:19
18.Протокол №4.pdf
02 жовтня 2020 18:19
17.Наказ директора.pdf
02 жовтня 2020 18:19
16.Уповноважена особа.pdf
02 жовтня 2020 18:19
13.АКТи Аналог.договору.pdf
02 жовтня 2020 18:19
8.Договор оренди.pdf
02 жовтня 2020 18:19
7.Тех.паспорти.pdf
02 жовтня 2020 18:19
5.Лист роз'яснення.pdf
02 жовтня 2020 18:19
4.Лист гарантія.pdf
02 жовтня 2020 18:19
1.Реєстр документів.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 17:29
Електронний підпис
01 жовтня 2020 15:56
Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2020 15:56
Статут.pdf
01 жовтня 2020 15:56
Рішення 1.pdf
01 жовтня 2020 15:56
Проект договору.pdf
01 жовтня 2020 15:56
опис.pdf
01 жовтня 2020 15:56
Наказ 1.pdf
01 жовтня 2020 15:56
Інформаційна довідка.pdf
01 жовтня 2020 15:56
Довідка.pdf
01 жовтня 2020 15:56
Витяг ПДВ.pdf
01 жовтня 2020 15:56
Виписка.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 16:52
Електронний підпис

Публічні документи

03 жовтня 2020 13:34
Електронний підпис
03 жовтня 2020 13:33
ТЗ частина 2.pdf
03 жовтня 2020 13:33
ТЗ частина 1.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Тендарна пропозиція.pdf
03 жовтня 2020 13:33
статут.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:33
статут.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Розрахунки частина 10.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Розрахунки частина 9.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Розрахунки частина 8.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Розрахунки частина 7.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Розрахунки частина 6.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Розрахунки частина 5.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Розрахунки частина 4.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Розрахунки частина 3.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Розрахунки частина 2.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Розрахунки частина 1.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Реєстр документів.pdf
03 жовтня 2020 13:33
проект договору.pdf
03 жовтня 2020 13:33
проект договору 1.pdf
03 жовтня 2020 13:33
опис.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:33
опис.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Наказ №20-к Бадасов.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:33
Наказ №20-к Бадасов.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Наказ №19-к.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:33
Наказ №19-к.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Наказ №17-к Сущий.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:33
Наказ №17-к Сущий.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Ліцензія з додатком.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:33
Ліцензія з додатком.pdf
03 жовтня 2020 13:33
календарний графік.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Дозвіл підв небезпека.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Додаток4 08.2020 ЄБК (2).pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:33
Додаток4 08.2020 ЄБК (2).pdf
03 жовтня 2020 13:33
Договірна ціна.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Договір Утилізація.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:33
Договір Утилізація.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Довідка ст 236 ГКУ.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Витяг пдв.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:33
Витяг пдв.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Аналогічний договір.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:33
Аналогічний договір.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Акт_2.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:33
Акт_2.pdf
03 жовтня 2020 13:33
Акт_1.pdf.p7s
03 жовтня 2020 13:33
Акт_1.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 17:27
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:23
25 Копія Статуту.pdf
02 жовтня 2020 17:23
23 Дозвіл.pdf
02 жовтня 2020 17:23
22 Про безстрок ліценз.pdf
02 жовтня 2020 17:23
21 Ліцензія з додатком.pdf
02 жовтня 2020 17:23
20 Рішення засновника.pdf
02 жовтня 2020 17:23
19 Наказ 1.pdf
02 жовтня 2020 17:23
18 Договірна ціна.pdf
02 жовтня 2020 17:23
16 Проєкт Договору.pdf
02 жовтня 2020 17:23
15 Лист про повноваж.pdf
02 жовтня 2020 17:23
14 Гарантія 120 к д.pdf
02 жовтня 2020 17:23
13 Дов юр особа.pdf
02 жовтня 2020 17:23
12 Дов п 8 р 3 Дод 1.pdf
02 жовтня 2020 17:23
9 Дов ст. 236.pdf
02 жовтня 2020 17:23
5 Дов працівники.pdf
02 жовтня 2020 17:23
7 Дов тех завд Дод 2 ч. 3.pdf
02 жовтня 2020 17:23
7 Дов тех завд Дод 2 ч. 2.pdf
02 жовтня 2020 17:23
7 Дов тех завд Дод 2 ч. 1.pdf
02 жовтня 2020 17:23
4 Дов про мат базу.pdf
02 жовтня 2020 17:23
6 Дов ст. 17.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.6 Лист - відгук.pdf
02 жовтня 2020 17:23
5.1 Серитф кошторисника.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.5 КБ 3 до актів з 1 по 8.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.4 Акт8.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.4 Акт7.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.4 Акт6.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.4 Акт4.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.4 Акт5.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.4 Акт3.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.4 Акт2.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.4 Акт1.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.3 Доп8.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.3 Доп7.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.3 Доп6.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.3 Доп5.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.3 Доп4.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.3 Доп3.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.3 Доп2.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.3 Доп1.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.2 Додатки до договору.pdf
02 жовтня 2020 17:23
3.1 Аналог Договір.pdf
02 жовтня 2020 17:22
1 Реєстр.pdf
02 жовтня 2020 17:22
1 Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ"

ТОВ " ЗАПОРІЖСТРОЙ "

ТОВ "СВП-2005"

ТОВ "Будівельник - V"

ТОВ "НІКОПОЛЬСЬКА-СТК"

ТОВ "ЄВРОБУДКОМПЛЕКТ"

ТОВ СК ДП БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ"
#42879486
Переможець 9 000 000,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2020 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2020 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ"
#42879486
9 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2024 12:43
ДУ №12.PDF зміни до договору
23 травня 2023 09:48
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2023 09:45
ДУ №11 30.03.22 Токмак.PDF зміни до договору
23 травня 2023 09:38
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:11
Додаткова угода №10 від 23.12.2021 до договору №10 11 -Т від 11.11.2020.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:05
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2021 17:49
Додаткова угода № 9 до договору №10 11 -Т від 11.11.2020.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 17:47
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2021 18:24
Додаткова угода № 8 до договору № 10 11-Т від 11.11.20.pdf зміни до договору
25 серпня 2021 18:22
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2021 16:44
Додаткова угода № 7 від 07.06.2021 до договору № 10 11 Т від 11.11.2020.pdf зміни до договору
07 червня 2021 16:41
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2021 15:47
Дод угода 6 до договору № 10 11 Т від 11.11.2020.pdf зміни до договору
21 травня 2021 15:43
Електронний підпис зміни до договору
22 квітня 2021 11:56
ДУ 5 від 22.04.2021 дог. 10_11 Т Токмак.pdf зміни до договору
22 квітня 2021 11:50
Електронний підпис зміни до договору
19 лютого 2021 14:17
Дод.угода №4 до договору №10_11-Т.pdf зміни до договору
19 лютого 2021 14:16
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 17:17
Дод.угода №3 до договору №10_11-Т.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:16
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 14:13
Д.У №2 від 17.12.2020.rar зміни до договору
18 грудня 2020 14:12
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 14:56
Д.У №1 від 16.12.2020.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 14:53
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 15:14
Дог 10 11-Т від 11.11.2020.pdf укладений
11 листопада 2020 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 10 11-T
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заходи щодо використання авансу
Номер договору про закупівлю: 10 11-T
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договірна ціна складає 9000,000 тис. грн. (дев'ять мільйонів гривень 00 коп), у тому числі (будівельні роботи -6464,0633 тис. грн, вартість обладнання -2535,9367 тис.грн), у тому числі ПДВ -1319,30292 тис.грн, у тому числі на 2020 - 5845,000 тис. грн ( будівельні роботи - 4426,715 тис. грн, вартість обладнання - 1418,285 тис. грн)
Номер договору про закупівлю: 10 11-T
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
19 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна директора ТОВ "МАГІСТРАЛЬБУДМОНТАЖ"
Номер договору про закупівлю: 10 11-T
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виділення фінансування на 2021 р. Продовження строку дії договору до 30.04.2022 р.
Номер договору про закупівлю: 10 11-T
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна назви Замовника з Департаменту капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації на Управління капітального будівництва Запорізької обласної державної адміністрації
Номер договору про закупівлю: 10 11-T
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна в договорі в розділі "Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін".
Номер договору про закупівлю: 10 11-T
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія договору до 30.11.2021р
Номер договору про закупівлю: 10 11-T
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди викласти п.5.1, п.10.1 Договору від 11.11.2020 № 10/11-Т в такій редакції: п. 5.1. Початок виконання робіт - листопад 2020 року Закінчення виконання робіт - грудень 2021 року п.10.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 24.12.2021р.
Номер договору про закупівлю: 10 11-T
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): і. Сторони дiйшли згоди викласти п.3.1., п.5.1., п.10.1. договору вiд 11.11.2020 № 10/11 -Т в такiй редакцiї : "3.1. Цiна предмету договору визначається на пiдставi договiрної цiни, що додається до цього договору i розрахованої вiдповiдно до вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013. договiрна цiна складає 9000,000 тис. грн. (дев'ять мiльйонiв гривень 00 коп.), у тому числi (будiвельнi роботи 6464,06330 тис. грн., вартiсть обладнання 2535,93670 тис. грн.), у тому числi ПДВ -1319,30292 тис. грн., у тому числi на 2021 рiк зобов'язань -5828,19891 тис.грн. у тому числi (будiвельнi роботи - 4710,56330 тис. грн., вартiсть обладнання 1117,63561 тис. грн.) у тому числi ПдВ на вартiсть обладнання 149,17404 тис.грн., у тому числi ПДВ на будiвельнi роботи 785,09388 тис.грн. "5.1. Початок виконання робiт -лисmопад 2020 року; Закiнчення виконання робiт -червень 2022 року " 10.1. Договiр набуває чинностi з моменту його пiдписання Сторонами i дiе до 30.06.2022 р.".
Номер договору про закупівлю: 10 11-T
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №10 від 23.12.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 10.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2022р.
Номер договору про закупівлю: 10 11-T
Договір:
Номер додаткової угоди: № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 10.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2023р.
Номер договору про закупівлю: 10 11-T
Договір:
Номер додаткової угоди: №12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML