Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги з утілізації/видалення медичних відходів)
Очікувана вартість
3 000,00 UAH
UA-2020-09-18-004758-a a3a4037be3d24cc28cd039c5dbdbe9fb
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Уповноважена особа - Тетяна Володимірівна Хаджинова

+380676276626 knpmml9-1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МАРІУПОЛЬСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ №9"
Код ЄДРПОУ: 43522608
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. ГАГАРІНА, буд. 114/116
Контактна особа: Уповноважена особа - Тетяна Володимірівна Хаджинова
+380676276626
knpmml9-1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 12:31
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 11:36
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 11:36
Початок аукціону: 30 вересня 2020 13:07
Очікувана вартість: 3 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


ДЗ/З-№ 317
Документація закупівлі, а саме: технічні вимоги до предмета закупівлі та кваліфікаційні вимоги до учасників зі способами їх підтвердження, а також проект Договору та форма цінової пропозиції учасника - зазначено замовником шляхом одночасного завантаження окремих файлів до оголошення о проведенні закупівлі. Умови укладання та виконання Договору - згідно умов проекту договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кілограми
Відходи, що утворилися при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з коронавірусом, а саме: використані ме-дичні рукавички, халати, маски, респіратори, та інший медичний одяг, а також пластиковий одноразовий посуд, рушники, предмети для підтримання життєдіяльності хворих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, вулиця Гагарина, будинок 114/116
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник повинен сплатити надані Послуги протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг. Але, у разі затримки фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 вересня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 14:36
проект ДОГОВОРУ.doc
18 вересня 2020 12:31
3 форма - ПРОПОЗИЦІЯ.doc
18 вересня 2020 12:31
2 кваліфікаційні вимоги до учасників.doc
18 вересня 2020 12:31
1 технічні вимоги до предмета закупівлі.doc
21 вересня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 13:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 14:36
проект ДОГОВОРУ.doc
21 вересня 2020 13:43
проект ДОГОВОРУ.doc
18 вересня 2020 12:31
проект ДОГОВОРУ.doc
18 вересня 2020 12:31
3 форма - ПРОПОЗИЦІЯ.doc
18 вересня 2020 12:31
2 кваліфікаційні вимоги до учасників.doc
18 вересня 2020 12:31
1 технічні вимоги до предмета закупівлі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Надайте, будь ласка, уточнення щодо процедури закупівлі
Дата подання: 21 вересня 2020 11:41
Дата відповіді: 21 вересня 2020 13:27
Шановний Замовнику! Дана закупівлі оголошена як спрощена чи допорогова?
Відповідь: допорогова
Очікувана вартість закупівлі
Дата подання: 21 вересня 2020 11:46
Дата відповіді: 21 вересня 2020 13:35
Шановний Замовнику! Уточніть, будь ласка, очікувана вартість закупівлі з ПДВ чи без ПДВ? Оголошенням закупівлі зазначена ОВ з ПДВ, в проекті договору без ПДВ
Відповідь: очикувана вартість закупівлі 3000,00 грн., з ПДВ
Впроекті договору і в Додатку 1 до договору різне найменування відходів
Дата подання: 21 вересня 2020 12:03
Дата відповіді: 21 вересня 2020 13:46
Шановний Замовнику! В таблиці "Технічних вимог до предмета закупівлі" та пункті 1.1. проекту договору зазначені послуги з поводженням медичних відходів: відходи, що утворились при обсерваційній діяльності, направлений у боротьбі з корона-вірусом, а саме: використані медичні рукавички, халати, маски, рес-піратори, та інший медичний одяг, а також пластиковий одноразовий посуд, рушники, предмети для підтримання життєдіяльності хворих. В Додатку 1 до договору зазначені послуги з поводженням медичних відходів: "Використаний медичний інструмент (гострі предмети:голки, шприці, скальпелі та їх леза, предметні скельця, ампули, порожні пробірки, битий скляний посуд, вазо фікси, пір`я, піпетки, тощо) " Приведіть, будь ласка, у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: приведено у відповідність, інформацію оновлено
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-004758-a.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:37797799
Дата подання: 21 вересня 2020 11:39
в Учасників спрощеної закупівлі немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
1.Найменування Замовнику: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради «Маріупольська міська лікарня № 9» код ЄДРПОУ 43522608, Адреса 87510, Донецька обл., місто Маріуполь, Приморський район, ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА, будинок 114/116
2.Номер закупівлі: UA-2020-09-18-004758-a Код ДК021: 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами).
3.Підстави подання вимоги: в Учасників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону.
4.Обґрунтування вимоги:
Замовник, Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради «Маріупольська міська лікарня № 9, оголосив в електронній системі «Прозорро» закупівлю UA-2020-09-18-004758-a за спрощеною процедурою. Порядок проведення спрощеної закупівлі регулюється статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі-Закон).
У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Ознайомившись з Оголошенням спрощеної закупівлі, ми виявили в ній вимоги, що суперечать чинному законодавству.
Додатком 3 до Оголошення зазначено:

Протягом 24 годин після закінчення редукціону, у разі зниження ціни пропозиції, Учасник-переможець зобов'язується додати ОНОВЛЕНУ форму з ціною за результатами редукціону.


Інформуємо Вас, що станом на дату подання пропозиції згідно даної закупівлі в Учасників немає технічної можливості завантажувати документи в систему після аукціону, оскільки програмний комплекс системи Прозорро було приведено у відповідність вимогам ч.9 ст. 14 Закону, якою передбачено:
«9. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозиції із зазначенням дати та часу.
Кожен учасник має право подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі частини предмета закупівлі (лота).
Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.» В зв’язку з викладеним вище, можливість виконати вимогу щодо завантаження оновленої форми пропозиції, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону відсутня.
Ознайомитись з зазначено інформацією Замовник може на ресурсі:

https://infobox.prozorro.org/articles/zavantazhennya-dokumentiv-v-sproshcheniy-zakupivli

Вимагаємо: внести зміни до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: надати можливість завантажити форму пропозиції приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону на електронну пошту Замовника або видалити зазначену вимогу.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 21 вересня 2020 11:40
Причина: .

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО" 1 750,00
UAH з ПДВ
1 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 2 905,00
UAH з ПДВ
2 905,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 20:40
Електронний підпис
28 вересня 2020 20:37
12. Довідка про печатку.pdf
28 вересня 2020 20:37
8. Наказ на директора.PDF
28 вересня 2020 20:37
4. Статут.PDF
28 вересня 2020 20:37
3. Виписка з ЄДР.pdf
28 вересня 2020 20:37
2. Пропозиція.doc
28 вересня 2020 20:37
1. Пропозиція.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 10:51
Електронний підпис
29 вересня 2020 10:38
проект ДОГОВОРУ (1).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "А-ЕНЕРГО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОЛОГІЧНІ ПЕРЕРОБНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
Переможець 1 750,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 13:58

Документи

30 вересня 2020 13:58
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:57
решение переможець.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "А-ЕНЕРГО"
#40277858
1 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 13:58
Електронний підпис
30 вересня 2020 13:57
решение переможець.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 10:15
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 11:07
договір 219 від 06.10.2020.pdf укладений
06 жовтня 2020 11:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 750,00
UAH (в тому числі ПДВ 291,67 UAH)