Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-09-18-004697-a 3343fad4141d4a148ea83b6ae33147f3
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Бурик

+380688207511 crl_yurist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маловисківська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01995203
Місцезнаходження: 26200, Україна , Кіровоградська обл., м. Мала Виска, вул. Шевченка, 64
Контактна особа: Ірина Бурик
+380688207511
crl_yurist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2020 10:29
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26200, Україна, Кіровоградська область, Мала виска, Шевченка, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 12:27
ТД ПК М.Виска ТЕНДЕРНАЯ ДОКУМЕНТАЦИЯ (1).doc
23 жовтня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 11:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 12:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 12:27
ТД ПК М.Виска ТЕНДЕРНАЯ ДОКУМЕНТАЦИЯ (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

розмір забезпечення
Дата подання: 18 вересня 2020 12:33
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 09:05
В файлі оголошення вказано забезпечення у розмірі 1,5% від очікуваноївартості, а в електроній формі оголошення - 1,50 грн
Відповідь: Щодо забезпечення в оголошенні внесені зміни
ПДВ, з чи без
Дата подання: 18 вересня 2020 12:52
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 09:10
У файлі оглошення зазначено "Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 200000,00 грн. в т.ч. ПДВ", а в електронній формі оголошення "Очікувана вартість: 200 000 грн без ПДВ"
Відповідь: Щодо ПДВ в оголошенні внесено зміни
санкції
Дата подання: 18 вересня 2020 12:58
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 11:31
пункт 19 оголошення: рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 вересня 2015 року втартило чинність (ТРИ роки тому!!!). Натомість є цілий ряд діючих рішень, про які не згадано: – Указ Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; – Указ Президента України від 14.05.2018 № 126/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)»; – Указ Президента України від 21.06.2018 № 176/2018 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». – Указ Президента України від 19.03.2019 № 82/2019 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19 березня 2019 року «Про застосування, скасування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Читайте документацію
тендерна документація
Дата подання: 18 вересня 2020 13:03
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 09:17
відповідно до п.31 ч.1 ст.1 ЗУ саме "тендерна документація" є документацією щодо умов проведення тендеру , що оприлюднюється. Відповідно до п.1 ч.1 ст.10 ЗУ разом з оголошенням замовник оприлюднює тендерну документацію, вимоги до якої наведено у ст.22 ЗУ. Натомість замовник оприлюднив лише оголшення
Відповідь: Оголошення та тендерна документація іде одним файлом
зразок, Карл!
Дата подання: 18 вересня 2020 13:39
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 11:32
пункт 7 додатку 2: замовник вимагає зразок на тест. А замовник подумав як відхиляти у разі якщо не сподобається, відповідь - а ніяк, Закон не мість підстав відхилення пропозиції по зразку (зразок не є частиною пропозиції). Виникає логічне питання: навіщо його взагалі вимагати і порушувати частину восьму статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі" яка говорить: "Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель... "
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі пункти Закону вказані вірно
дистиб'ютор
Дата подання: 18 вересня 2020 13:46
Дата відповіді: 23 вересня 2020 14:37
у пункті 6 додатку 2 навдено перелік дистриб'юторів, від який замовник приймає авторизаційні листи, але наведені 3 компанії не скаладються виключний перелік офіційних дистриб'юторів Microsoft в України. Тоб-то замовник обмежив право учасника звернутись до будь якого офіційного дистрил'ютора Microsoft в Україні, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Жоден партнер Microsoft не має права та можливості самостійного імпорту продукції Microsoft, це роблять лише компанії- дистриб'ютори. На сайті Microsoft можно знайти інформацію про офіційних дистриб'юторів OEM в Україні: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor, тому саме від них Авторизаційний лист є підтвердженням легальністі програмної продукції Microsoft ОЕМ. Враховуючи вищезазаначене, будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
покращення якості
Дата подання: 18 вересня 2020 14:05
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 11:33
пункт 4 додатку 2: "... .Після підписання договору ніяких змін у технічній частині спеціфікації продукції не повинно відбуватись...". Замовник не залишає моживості застосувати законне право на покращення якості пункту 3 частини 5 статті 41 ЗУ ?
Відповідь: Документація відповідає Закону
еквівалент
Дата подання: 18 вересня 2020 14:36
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 11:34
Частина 4 статі 23 Закону України "Про публічні закупівлі": Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Водночас перша таблиця додатку 2 до тендерної документації містить посилання на конкретних виробників: "ASRock H310CM-HDV", "Монітор PHILIPS "
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі вимоги вказані в документації
сертифікація
Дата подання: 18 вересня 2020 14:47
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 11:35
З 1 січня 2018 року була скасована обов’язкова сертифікація продукції (Декрет Кабінету Міністрів №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію») При цьомузамовник вимагає від кожного учасника надати лист, що Товар не підлягає сертифікації, посилаючись на відповідні нормативні акти. Прикро, що замовнику необхдіно кожному учаснику розказувати про законодавчі зміни майже трирічної давнини
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документація відповідає Закону
Вопрос
Дата подання: 18 вересня 2020 19:09
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 09:45
Здравствуйте! Вы рассматриваете диаметр монитора 21.5?
Відповідь: Так розглядаємо
Тендер
Дата подання: 19 вересня 2020 20:40
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 09:48
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тільки те що вказано в тендерній документації
Тендер
Дата подання: 19 вересня 2020 20:40
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 09:49
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Задовільнить тільки поставка товару
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-16-000025 ● cc5745e4585341f59a6afcffacc8106d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020 13:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

23.10.2020 № 65
Кропивницький



Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Лариса ЦАНДЕКОВА

Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 23.10.2020 № 65

Перелік
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-09-18-004697-а 18.09.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Кіровоградській області Лариса ЦАНДЕКОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-23 13:59:36

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу товару «Машини для обробки даних (апаратна частина)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-09-18-004697-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання:
При проведенні даної закупівлі протягом 18.09.2020 та 19.09.2020 оприлюднені звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації (далі - звернення).
З якої причини Вами несвоєчасно оприлюднене в електронній системі закупівель роз'яснення на звернення, як це передбачено частиною 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушена вимога частини 1 статті 24 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  2. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
  3. Порушення строків оприлюднення тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2020 10:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОРЧИНСЬКИЙ АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ 197 250,00
UAH з ПДВ
197 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2020 17:45
Електронний підпис
13 жовтня 2020 11:39
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:15
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:13
Windows.10.Pro _1_.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Підписаний_G1020-4056-GL_tender.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Epson M2170.pdf
02 жовтня 2020 16:13
паспорт2017.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Цінова пропозиція ЦРЛ.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Declaration EMS Philips-2020-2021 signed.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Аналогічний договір _23.pdf
02 жовтня 2020 16:13
сертификат.png
02 жовтня 2020 16:13
Видаткова ЦППК.pdf
02 жовтня 2020 16:13
код 2017.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Видаткова Виконком.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Сертифікат пк _2_.jpg
02 жовтня 2020 16:13
Декларація ПК _1_.jpg
02 жовтня 2020 16:13
Витяг єдиний податок.pdf
02 жовтня 2020 16:13
TPV WH ISO14001_2004 till 2018.9.15.pdf
02 жовтня 2020 16:13
TPV WH ISO9001-2008 _TAF_20180915.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Принтеры Epson _1_.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Відгук _ЦППК ФОП_.pdf
02 жовтня 2020 16:13
Philips_SanGig 2018.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОРЧИНСЬКИЙ АНДРІЙ ПЕТРОВИЧ

Інформація про відміну

Дата відміни
31 жовтня 2020 10:29
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій