Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Зернові культури та картопля
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-09-18-004540-b 2075f6e2376e4033bfe3dcc5a37b85af
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пущинський Володимир

380972482001 vpushchynskyi72@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Жовківської районної ради « Жовківська центральна районна лікарня»
Код ЄДРПОУ: 01996409
Місцезнаходження: 80300, Україна , Львівська обл., Жовква, Львівська, 78
Контактна особа: Пущинський Володимир
380972482001
vpushchynskyi72@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2020 11:52
Очікувана вартість: 50 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5900.5 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля
200 кілограми
Горох
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80300, Україна, Львівська область, Жовква, вул. Воїнів УПА, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03212213-6 — Горох сушений

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 16:04
Електронний підпис
23 вересня 2020 16:02
Протокол №51.PDF
23 вересня 2020 16:02
ОГОЛОШЕННЯ нове.doc
18 вересня 2020 15:28
Проект договору.doc
23 вересня 2020 16:04
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:41
Електронний підпис
23 вересня 2020 16:02
Протокол №51.PDF
23 вересня 2020 16:02
ОГОЛОШЕННЯ нове.doc
18 вересня 2020 15:27
ОГОЛОШЕННЯ.doc
18 вересня 2020 15:28
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання, щодо поставки
Дата подання: 21 вересня 2020 12:44
Дата відповіді: 22 вересня 2020 10:12
Добрый день. Подскажите, какой график и количество поставок. Заранее благодарен.
Відповідь: Доброго дня! У зв'язку з тим, що ми не можемо передбачити потребу в товарі, поставки згідно заявки замовника.
Дякую за запитання.
Відповідність ДСТУ
Дата подання: 22 вересня 2020 18:49
Дата відповіді: 23 вересня 2020 11:22
Доброго дня! На заміну ГОСТ 6201-68 (прийнятий в часи СССР) у 2015 році був прийнятий ДСТУ 7701:2015. Усі посвідчення якості містять посилання на цей ДСТУ. Просимо внести зміни у Технічну специфікацію.
Відповідь: Доброго дня! Сьогодні внесемо зміни у технічну специфікацію.
Дякую за питання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 12:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ" 38 372,15
UAH з ПДВ
38 372,15
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕСЕЧКО ОРЕСТ СТЕПАНОВИЧ 45 180,60
UAH з ПДВ
45 180,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2020 12:59
Електронний підпис
01 жовтня 2020 12:58
УСТАНОВЧІ Витяг ЄП.pdf
01 жовтня 2020 12:58
протокол картопля.pdf
01 жовтня 2020 12:58
протокол горох.pdf
01 жовтня 2020 12:58
паспорт і ІПН.pdf
01 жовтня 2020 12:58
Витяг ЄДР 28.09.2020.pdf
01 жовтня 2020 12:58
виписка ЄДР.PDF
01 жовтня 2020 12:58
12 ТЗ.pdf
01 жовтня 2020 12:58
11 щодо сертифікації.pdf
01 жовтня 2020 12:58
09-10 Сертифікати якості.pdf
01 жовтня 2020 12:58
08 лист згода.pdf
01 жовтня 2020 12:58
05 загальні відомості.pdf
01 жовтня 2020 12:58
04 щодо 4опп.pdf
01 жовтня 2020 12:58
03 довідка про печатку.pdf
01 жовтня 2020 12:58
02 довідка щодо статуту.pdf
01 жовтня 2020 12:58
01 цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 19:50
Цінова.pdf
29 вересня 2020 19:50
ТС.pdf
29 вересня 2020 19:50
Свідоцтво.pdf
29 вересня 2020 19:50
про взяття на облік.pdf
29 вересня 2020 19:50
посвід 70 горох.pdf
29 вересня 2020 19:50
паспорт і ідентиф.pdf
29 вересня 2020 19:50
Лист пояснення статут.pdf
29 вересня 2020 19:50
Згода на ТС.pdf
29 вересня 2020 19:50
Згода на обробку.pdf
29 вересня 2020 19:50
Декларація овочі.pdf
29 вересня 2020 19:50
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛЕСЕЧКО ОРЕСТ СТЕПАНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ"
#3073606757
Переможець 38 372,15
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 11:26

Документи

05 жовтня 2020 11:26
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:23
Протокол №56.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 жовтня 2020 11:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СОБЕНКО НАЗАР БОГДАНОВИЧ"
#3073606757
38 372,15
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 жовтня 2020 11:26
Електронний підпис
05 жовтня 2020 11:23
Протокол №56.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 16:19
дог№352.PDF укладений
13 жовтня 2020 16:17
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 11:42
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 16:09
Додаткова угода №3 (352).PDF зміни до договору
30 березня 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 12:41
Додаткова угода №2-352.PDF зміни до договору
25 січня 2021 12:40
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:14
Дод угода №352.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 16:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №352 від 12.10.2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, а саме - до 31 березня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в договорі. Інші умови Договору, залишаються чинними у тій редакції, в якій вони викладені Сторонами раніше, і Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: 352
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору №352 від 12.10.2020 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на 2021 рік, а саме - до 31 березня 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 % суми визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Вартість цієї Додаткової угоди складає 7673,80 (сім тисяч шістсот сімдесят три) гривні 80 копійок без ПДВ. Викласти Специфікацію до Додаткової угоди на суму, що визначена на 2021 рік.
Номер договору про закупівлю: 352
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В преамбулі та у тексті укладеного Договору №352 від 12.10.2020 року, Додаткових угод до Договору №352 від 12.10.2020 року в усіх відмінках замінити на Комунальне некомерційне підприємство «Жовківська лікарня» Жовківської міської ради Львівського району Львівської області Місцезнаходження та банківські реквізити сторін «Замовника» викласти в новій редакції: Комунальне некомерційне підприємство «Жовківська лікарня» Жовківської міської ради Львівського району Львівської області
Номер договору про закупівлю: 352
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 46 045,15
UAH