Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування різне
Office equipment is different
Очікувана вартість
83 333,33 UAH
UA-2020-09-18-004263-b 2f8ceb86b1c3425b8da85ed558e3876a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баранова Катерина Олександрівна

+38 (0552)48-13-28 smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Вебсайт: http://www.uspa.gov.ua/
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська область обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Контактна особа: Баранова Катерина Олександрівна
+38 (0552)48-13-28
smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State enterprise “Ukraine Sea Port Authority" in the person of the Kherson branch of state enterprise Ukraine Sea Port Authority (Kherson Sea Port Authority)
National ID: 38728533
Contact point: Baranova Katerina
+38 (0552)48-13-28
smtend.k.baranova@khe.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 23:59
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 15:23
Очікувана вартість: 83 333,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 833,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 18 вересня 2020 14:55
Enquiries until: 09 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 15 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 жовтня 2020 23:59

Information

Estimated total value: 83 333 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 833 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Scope of the procurement
За кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування різне). Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. При цьому, проєктна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, статутні та розпорядчі документів Учасника, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Справжність перекладу завіряється нотаріально у відповідності до чинного законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 19.10.2020 23:59. Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Розгорнути Згорнути
За кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування різне). Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. При цьому, проєктна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, статутні та розпорядчі документів Учасника, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Документи або копії документів, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Справжність перекладу завіряється нотаріально у відповідності до чинного законодавства. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій: 19.10.2020 23:59. Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт.
Папір офісний А-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Office paper A-3
CPV: 30197630-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
20 шт.
Папір офісний А-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Office paper A-5
CPV: 30197630-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
30 шт.
Штемпельна фарба TRODAT 7011 або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція

Stamp ink TRODAT 7011 or equivalent
CPV: 30192110-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
295 упак.
Файли А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

A-4 files
CPV: 30197000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020
20 шт.
Лінійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30194000-5 — Креслярське приладдя

Line
CPV: 30194000-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
40 шт.
Настільний лоток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери

Desk tray
CPV: 30193200-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 шт.
Універсальний збірний пластиковий лоток 6 в 1 «Арніка»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30193200-0 — Настільні лотки та органайзери

Universal prefabricated plastic tray 6 in 1 "Arnica"
CPV: 30193200-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
15 шт.
Ніж канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30197310-2 — Канцелярські ножі

Stationery knife
CPV: 30197310-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
20 шт.
Діркопробивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи

Puncher
CPV: 30197330-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
400 упак.
Скріпки канцелярські 28 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки

Paper clips 28 mm
CPV: 30197220-4
Період постачання: по 31 грудня 2020
150 упак.
Скоби для степлера №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби

Staples for stapler №24 / 6
CPV: 30197110-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
200 упак.
Скоби для степлера №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби

Staples for stapler №10
CPV: 30197110-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
10 шт.
Антистеплер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30197321-2 — Антистеплери

Anti-stapler
CPV: 30197321-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
1000 шт.
Олівець канцелярський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці

Office pencil
CPV: 30192130-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
2100 шт.
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки

Ballpoint pen
CPV: 30192121-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
400 шт.
Ручка гелева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки

Gel pen
CPV: 30192121-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
25 шт.
Степлер №10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери

Stapler №10
CPV: 30197320-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
30 шт.
Степлер №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери

Stapler №24 / 6
CPV: 30197320-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
70 шт.
Коректор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30192920-6 — Корегувальна рідина

Corrector
CPV: 30192920-6
Період постачання: по 31 грудня 2020
100 шт.
Коректор-ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30192930-9 — Ручки-коректори

Concealer pen
CPV: 30192930-9
Період постачання: по 31 грудня 2020
200 шт.
Маркер текстовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери

Text marker
CPV: 30192125-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
100 шт.
Гумка для стирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки

Eraser
CPV: 30192100-2
Період постачання: по 31 грудня 2020
100 упак.
Стікери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30199400-4 — Прогумований або клейкий папір

Stickers
CPV: 30199400-4
Період постачання: по 31 грудня 2020
24 упак.
Папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30199400-4 — Прогумований або клейкий папір

Note paper
CPV: 30199400-4
Період постачання: по 31 грудня 2020
200 шт.
Картон палітурний А-4+, 1,50мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30197610-5 — Багатошарові папір і картон

Cardboard binding A-4 +, 1,50 mm
CPV: 30197610-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
200 шт.
Картон палітурний А-3+, 1,50мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30197610-5 — Багатошарові папір і картон

Cardboard binding A-3 +, 1,50 mm
CPV: 30197610-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
30 упак.
Біндер 25 мм, 12 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок

Binder 25 mm, 12 pcs.
CPV: 30193800-6
Період постачання: по 31 грудня 2020
30 упак.
Біндер 32 мм, 12 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30193800-6 — Затискачі для папірців-записок

Binder 32 mm, 12 pcs.
CPV: 30193800-6
Період постачання: по 31 грудня 2020
70 шт.
Папка з боковим притиском
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30191130-4 — Тека-планшет із затискачем

Folder with side clamp
CPV: 30191130-4
Період постачання: по 31 грудня 2020
50 шт.
Папка-швидкозшивач А4 із швидкозшивачем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30191130-4 — Тека-планшет із затискачем

Folder A4 with a folder
CPV: 30191130-4
Період постачання: по 31 грудня 2020
1000 шт.
Папка картонна на зав’язках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30199000-0 — Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби

Cardboard folder with strings
CPV: 30199000-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
150 шт.
Папка-куточок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Corner folder
CPV: 30197000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020
100 шт.
Тека-реєстратор 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя

Folder recorder 50 mm
CPV: 30199500-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
140 шт.
Тека-реєстратор 70 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя

Folder-recorder 70 mm
CPV: 30199500-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
10 упак.
Скріпки канцелярські 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки

Paper clips of 50 mm
CPV: 30197220-4
Період постачання: по 31 грудня 2020
10 упак.
Скріпки канцелярські 25 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки

Paper clips of 25 mm
CPV: 30197220-4
Період постачання: по 31 грудня 2020
15 шт.
Водостійкий маркер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30192125-3 — Маркери

Waterproof marker
CPV: 30192125-3
Період постачання: по 31 грудня 2020
40 шт.
Папка - короб АРХІВО на зав'язках 60мм А4 КРАФТ покриття або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя

Folder - a box ARCHIVE on ties of 60 mm A4 KRAFT of a covering or equivalent
CPV: 30199500-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
30 шт.
Папка - короб АРХІВО на зав'язках 120мм А4 КРАФТ покриття або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя

Folder - a box ARCHIVE on ties of 120 mm A4 CRAFT of a covering or equivalent
CPV: 30199500-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
30 шт.
Папка - короб АРХІВО на зав'язках 200мм А4 КРАФТ покриття або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30199500-5 — Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя

Folder - a box ARCHIVE on ties of 200 mm A4 CRAFT of a covering or equivalent
CPV: 30199500-5
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 шт.
Знищувач документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30191400-8 — Шредери

Document shredder
CPV: 30191400-8
Період постачання: по 31 грудня 2020
5 шт.
Печатка кругла d=45 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

Round seal d = 45 mm
CPV: 30192000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
2 шт.
Печатка прямокутна 40*15мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

The press is rectangular 40 * 15mm
CPV: 30192000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
2 шт.
Печатка прямокутна 50*30мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

The press is rectangular 50 * 30 mm
CPV: 30192000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020
10 шт.
Стрічка для кольорового друку (R5F002EAA) до принтера EVOLIS на 200 відбитків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30192320-0 — Стрічка для принтерів

Color print ribbon (R5F002EAA) for EVOLIS printer for 200 prints
CPV: 30192320-0
Період постачання: по 31 грудня 2020
3 шт.
Очищуючий комплект ACL001 для принтера Evolis Zenius
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, площа Тутушкіна, 7
ДК 021:2015: 30192000-1 — Офісне приладдя

ACL001 cleaning kit for Evolis Zenius printer
CPV: 30192000-1
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 14:52
Тендерна документація.docx
18 вересня 2020 14:52
Announcement of procurement.docx
18 вересня 2020 14:52
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-004263-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 22 вересня 2020 12:53
порушення законодавства
Оголошеня процедури закупівлі здійснюється відповідно до ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), а саме:
«оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;».
«3. Оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну:
для товарів і послуг - 133 тисячам євро;
для робіт - 5 150 тисячам євро.
Курс євро визначається згідно з офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату оприлюднення в електронній системі закупівель оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.»
Відповідно до статті 21 Закону «10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону;»

У абзаці другому частини 1 статті 28. Закону зазначено про розкриття тендерних пропозицій, а саме:
Перед початком електронного аукціону автоматично розкривається інформація про ціни/приведені ціни тендерних пропозицій, зокрема: «У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.»

В тендерній документації, UA-2020-09-18-004263-b., зокрема розділі V Оцінка тендерних пропозицій, зазначено розгляд тендерних пропозицій без врахування вимог абзацу другого частини 1 статті 28.

З урахуванням викладеного просимо внести зміни в оголошення про закупівлю (на майданчику) до тендерної документації до розділу 1 Загальні положення та V Оцінка тендерних пропозицій з метою приведення у відповідність тендерної документації до вимог Закону.

Така вимога обумовлена тим, що б не було приводу Замовнику відмінити торги відповідно до частини 2 Статті 32., зокрема: «неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути».
Водночас, повідомляємо, що в плані закупівель філії відсутня інформація про здійснення закупівлі за кодом ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 Офисное оборудование и принадлежности разное.
Вимагаємо внести зміни до закупівлі відповідно до Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
24 вересня 2020 12:22
Доброго дня, шановний Учаснику.
Зазначаємо, що Херсонська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрація Херсонського морського порту) є Замовником, які визначені пунктом 4 частини першої статті 2 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон), за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, а саме: юридична особа та/або суб’єкт господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання;
наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.
Херсонська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту) є філією Державного підприємства "Адміністрація морських портів України", тому планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг всіх філій Державного підприємства "Адміністрація морських портів України", і заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель, враховуючи межі, встановлені Законом сумарно по всім філіям.
Враховуючи вищевикладене, оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування різне» (Офісне устаткування різне) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-09-18-004263-b) оприлюднено відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону, тому в розділі V Тендерної документації «Оцінка тендерних пропозицій» зазначено щодо розгляду тендерних пропозицій без врахування вимог абзацу другого частини 1 статті 28 Закону.
Вимога абзацу 3 частини 1 статті 28 Закону зазначена у розділі IV Тендерної документації «Подання та розкриття тендерної пропозиції», оскільки вона стосується саме розгляду:
«У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну / приведену ціну тендерної пропозиції.»
Стосовно того, що в річному плані відсутня закупівля за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування різне» (Офісне устаткування різне), то повідомляємо, що перевірити наявність закупівлі в річному плані закупівель можливо за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-18-004263-b в оголошенні про проведення закупівлі є інформація «Перейти до плану закупівлі UA-P-2020-09-11-002178-a», де при переході відкривається ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ із запланованою закупівлею, або на сайті https://prozorro.gov.ua/ у вкладці плани закупівлі. Додатково повідомляємо, що оголосити закупівлю без прив’язування до затвердженого рядку у річному плані закупівель технічно неможливо, тому просимо Вас бути більш уважнішими, перш ніж задавати зайві питання та витрачати час Замовника на відповіді
Номер вимоги: UA-2020-09-18-004263-b.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ", Код ЄДРПОУ:38402792
Дата подання: 24 вересня 2020 13:02
Сума закупівлі
Оскільки сума закупівлі, оголошена філією, меньша чим встановлена Законом, закупівля повинна бути - відкриті торги або спрощена закупівля
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
29 вересня 2020 12:27
Доброго дня, шановний Учаснику!
Зазначаємо, що обґрунтовану відповідь з цього питання було надано на Вашу вимогу UA-2020-09-18-004263-b.c1.
Повторно повідомляємо, що Херсонська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрація Херсонського морського порту) є Замовником, які визначені пунктом 4 частини першої статті 2 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон), за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, а саме: юридична особа та/або суб’єкт господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання;
наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.
Херсонська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрація Херсонського морського порту) є філією Державного підприємства "Адміністрація морських портів України", тому планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг всіх філій Державного підприємства "Адміністрація морських портів України", і заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель, враховуючи межі, встановлені Законом сумарно по всім філіям.
Таким чином, оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування різне» (Офісне устаткування різне) (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-09-18-004263-b) оприлюднено відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону, так як сумарна орієнтована вартість закупівлі по всім філіям ДП «АМПУ» за кодом ДК 021:2015: 30190000-7 «Офісне устаткування різне» перевищує суму, еквівалентну для товарів 133 тисячам євро.
Враховуючи вищевикладене, зазначаємо, що Тендерний комітет Державного підприємства «Адміністрація морських портів України» в особі Херсонської філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (Адміністрації Херсонського морського порту) діє відповідно до вимог, установлених Законом та нормативно-правових актів, розроблених відповідно до Закону, та під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг дотримується таких принципів: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 жовтня 2020
UA-2020-09-18-004263-b2f8ceb86b1c3425b8da85ed558e3876a
Найменування закупівельника: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України" в особі Херсонської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (адміністрації Херсонського морського порту)
Код ЄДРПОУ: 38728533
Місцезнаходження закупівельника: 73000, Україна, Херсонська область обл., Херсон, Суворовський район, ПРОСПЕКТ УШАКОВА, будинок 4
Учасник Документи Рішення
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Сантарекс Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 16:56
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:56
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:56
Рішення власника.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Довідка ГКУ.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Cт 17 повна.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Щодо повноважень.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Статут Самтекс.pdf
16 жовтня 2020 16:56
СТ 17.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Приказ 36-К.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Порівняльна таблиця.pdf
16 жовтня 2020 16:56
опис.pdf
16 жовтня 2020 16:56
МТБ.pdf
16 жовтня 2020 16:56
договір оренди авто.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Довідка банк 15 10 2020.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Гарант лист.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Гарант лист 1.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Витяг ПДВ.pdf

Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 13:26
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:24
документи переможця
05 листопада 2020 13:24
документи переможця
05 листопада 2020 13:24
документи переможця
19 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис
19 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис
19 жовтня 2020 10:46
технічні вимоги.PDF
19 жовтня 2020 10:46
ст 170012.PDF
19 жовтня 2020 10:46
ст 17 ч2.PDF
19 жовтня 2020 10:46
наказ тендер.PDF
19 жовтня 2020 10:46
дов учасника0012.PDF
19 жовтня 2020 10:46
дов транспорт.PDF
19 жовтня 2020 10:46
дов ГКУ.PDF
19 жовтня 2020 10:46
гарант лист дод 4.PDF
19 жовтня 2020 10:46
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
19 жовтня 2020 10:46
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВ Сантарекс

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс 63 375,65
UAH
63 375,65
UAH
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 80 000,00
UAH
80 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 13:26
Електронний підпис
05 листопада 2020 13:24
документи переможця
05 листопада 2020 13:24
документи переможця
05 листопада 2020 13:24
документи переможця
19 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис
19 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис
19 жовтня 2020 10:46
технічні вимоги.PDF
19 жовтня 2020 10:46
ст 170012.PDF
19 жовтня 2020 10:46
ст 17 ч2.PDF
19 жовтня 2020 10:46
наказ тендер.PDF
19 жовтня 2020 10:46
дов учасника0012.PDF
19 жовтня 2020 10:46
дов транспорт.PDF
19 жовтня 2020 10:46
дов ГКУ.PDF
19 жовтня 2020 10:46
гарант лист дод 4.PDF
19 жовтня 2020 10:46
vitjag platnika PDV Tov Santarex02072016.pdf
19 жовтня 2020 10:46
statut Tov Santarex02072016_0002.pdf

Публічні документи

16 жовтня 2020 16:56
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:56
Електронний підпис
16 жовтня 2020 16:56
Рішення власника.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Довідка ГКУ.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Cт 17 повна.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Щодо повноважень.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Статут Самтекс.pdf
16 жовтня 2020 16:56
СТ 17.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Приказ 36-К.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Порівняльна таблиця.pdf
16 жовтня 2020 16:56
опис.pdf
16 жовтня 2020 16:56
МТБ.pdf
16 жовтня 2020 16:56
договір оренди авто.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Довідка банк 15 10 2020.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Гарант лист.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Гарант лист 1.pdf
16 жовтня 2020 16:56
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Сантарекс

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Сантарекс
#30126040
Переможець 63 375,65
UAH
30 жовтня 2020 09:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 09:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Сантарекс
#30126040
63 375,65
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 09:29
Електронний підпис укладений
16 листопада 2020 12:07
Договір № 176-В-ХЕФ-20.pdf укладений
16 листопада 2020 12:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 76 050,78
UAH (в тому числі ПДВ 12 675,13 UAH)