Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з розроблення проектної документації по об'єкту:"Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-15 Запоріжжя-Донецьк на ділянці км 69+888- км 89+280, Дніпропетровська область" (71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги)
Очікувана вартість
9 477 060,00 UAH
UA-2020-09-18-004047-b f5ece6cb54954e15b1de1c9a41274a4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свізінська Ганна Анатоліївна

380567445263
svyzynskaia@sad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 25843931
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, Воскресенська, 24
Контактна особа: Свізінська Ганна Анатоліївна
380567445263,
svyzynskaia@sad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 14:36
Звернення за роз’ясненнями: до 27 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 13:30
Очікувана вартість: 9 477 060,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 47 385,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 47000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи тендерної пропозиції, що підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути складені українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо.
Також, виняток складають стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування; інформація коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
У разі неможливості подання учасниками документів до складу тендерної пропозиції українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою. При цьому документи, які складені іноземною мовою беспосередньо учасником - довідкі, гарантійні листи, листи у довільній формі або інше, обовязково надаються з перекладом на українську мову з нотаріальним засвідченням підпису перекладача.
Щодо подання учасниками до складу тендерної пропозиції офіційних документів, які складені іноземною мовою:
Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів учасника, з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації.
Документи легалізуються учасниками торгів –іноземними суб’єктами господарювання наступним чином:
а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961 року
або
б) за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року
або
в) завірений(-і) нотаріально відповідно до глави 11 Закону України «Про нотаріат» (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів ) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації.
Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5 % очікуваної вартості закупівлі, а саме 47 000,00 грн. (сорок сім тисяч гривень 00 коп.)
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантвю.
Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені).
В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено:
- Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов;
- Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття , видані Банком- гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта.
Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями.
Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником.
Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії:
Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області
код ЄДРПОУ:25843931
ПАТ КБ «Приватбанк» р/р UA773052990000026009050020830
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі;
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав повернення забезпечення тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи з розроблення проектної документації по об'єкту:"Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-15 Запоріжжя-Донецьк на ділянці км 69+888- км 89+280, Дніпропетровська область"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Дніпропетровська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-15 Запоріжжя-Донецьк на ділянці км 69+888- км 89+280, -----
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт проводиться в межах виділеного фінансування по фактично виконаних обсягах робіт, затверджених актом, шляхом поетапної оплати протягом 30 календарних днів у разі надходження відповідних коштів на рахунок Замовника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 10:33
Перелік змін від 23.09.2020.doc
23 вересня 2020 10:32
ТД Н-15 69+888 89+280- зі змінами 23.09.2020.docx
18 вересня 2020 14:36
Проект договору ПКД кр км 69+888.docx
18 вересня 2020 14:36
ТД Н-15 69+888 89+280.docx
23 вересня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 10:33
Перелік змін від 23.09.2020.doc
23 вересня 2020 10:32
ТД Н-15 69+888 89+280- зі змінами 23.09.2020.docx
18 вересня 2020 14:36
Проект договору ПКД кр км 69+888.docx
18 вересня 2020 14:36
ТД Н-15 69+888 89+280.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 5 990 000,00
UAH з ПДВ
5 899 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" 7 107 000,00
UAH з ПДВ
5 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2020 16:17
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:16
установчі документи.rar
07 жовтня 2020 16:16
проект договору.PDF
07 жовтня 2020 16:16
лист код доступу.PDF
07 жовтня 2020 16:16
довідка субпідряд.PDF
07 жовтня 2020 16:16
Довідка 47 000.pdf
07 жовтня 2020 16:16
дані працівники.pdf
07 жовтня 2020 16:16
Виписка 47 000.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 12:16
Електронний підпис
28 жовтня 2020 12:16
Document 26.10.2020.pdf
21 жовтня 2020 15:19
Електронний підпис
21 жовтня 2020 15:19
Довидка Днепр.zip
13 жовтня 2020 19:24
Електронний підпис
13 жовтня 2020 19:22
Договір IndorCad.PDF
13 жовтня 2020 19:22
Трудова Білоусова.pdf
13 жовтня 2020 19:22
лист ФопРомановська.pdf
07 жовтня 2020 16:29
Електронний підпис
07 жовтня 2020 16:27
6. Ліцензія indorCAD.pdf
07 жовтня 2020 16:27
12. Копії дипломів.rar
07 жовтня 2020 16:27
11. Копії сертифікатів.rar
07 жовтня 2020 16:27
10. Накази.rar
07 жовтня 2020 16:26
18. ТЗ.PDF
07 жовтня 2020 16:26
26. Гарантійний лист .PDF
07 жовтня 2020 16:26
20. Модельний статут.PDF
07 жовтня 2020 16:26
19. Проект договору .PDF
07 жовтня 2020 16:26
22. Протокол.pdf
07 жовтня 2020 16:26
Підписаний_Лицензия_.pdf
07 жовтня 2020 16:26
Підписаний_G1020-4239-GL_tender.pdf
07 жовтня 2020 16:26
34. Лист розясненя .PDF
07 жовтня 2020 16:26
Виписка на 47 тыс..pdf
07 жовтня 2020 16:26
Підписаний_63459806622376.pdf
07 жовтня 2020 16:26
31. Протокол 30.PDF
07 жовтня 2020 16:26
1.Довідка ст.17.PDF
07 жовтня 2020 16:26
7. Акт БУДСТАНДАРТ.pdf
07 жовтня 2020 16:26
5. Скан договір АВК 2020.PDF
07 жовтня 2020 16:26
14. Аналог договір194-216.pdf
07 жовтня 2020 16:26
15. Копія акт Н-31 194-216.PDF
07 жовтня 2020 16:26
7. Договір БУДСТАНДАРТ..pdf
07 жовтня 2020 16:26
4.1. Лист пояснення ПЗ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"
#39498873
Відхилено 5 899 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 15:47
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"
#41746840
Переможець 5 900 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 10:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 жовтня 2020 11:40

Документи

12 жовтня 2020 15:46
Електронний підпис
12 жовтня 2020 15:45
Протокол-4.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів UA-2020-09-18-004047-b виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: В процесі розгляду ТОВ "НВО «ТРАНСІНЖИНІРІНГ» виявлені наступні недоліки та невідповідності щодо кваліфікаційної відповідності вимогам згідно ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Учасник ТОВ "НВО «ТРАНСІНЖИНІРІНГ» - В довідці про наявність технічного обладнання та програмного забезпечення Учасником зазначено програмне забезпечення «БУДСТАНДАРТ» залучений на підставі договору надання послуг №2002164 від 17.02.2020 р. з Фізична особа-підприємець Романовська Світлана Сергіївна. Ліцензія на надання послуг використання нормативної бази БУДСТАНДАРТ відсутня. - В довідці про наявність технічного обладнання та програмного забезпечення Учасником зазначено програмне забезпечення «IndorCAD». Відсутній договір на право користування зазначеним програмним комплексом. - до тендерної пропозиції не долучені документи державного зразка про відповідну вищу профільну освіту Гроня Л.І., зазначеного у довідці про кваліфікацію і досвід працівників , які будуть залучені до виконання робіт. - до тендерної пропозиції не долучені документи державного зразка про зміну прізвища Борисова В.О./Білоусова В.О. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно додатку 2. до тендерної пропозиції для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: Довідка в довільній формі про наявність технічного обладнання та програмного забезпечення необхідного для виконання робіт по об’єкту замовлення відповідно до чинного законодавства України у цій сфері з дотриманням технології виконання робіт відповідно до діючих норм і правил виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування із зазначенням по кожній одиниці обладнання (програмного забезпечення) назви, типу (марки), власне чи орендоване. Наявність програмного забезпечення підтверджується наступними документами (надаються Учасником у складі пропозиції): Скан копією дійсної ліцензії або скан копією діючого сертифікату на відповідне програмне забезпечення та скан копією договору на право користування. Згідно додатку 2. до тендерної пропозиції для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: Інформаційна довідка про наявність кваліфікованих працівників яких Учаник планує залучити для виконнаня проектних робіт відповідно до діючих норм і правил, із зазначенням прізвища, імені, по батькові (за наявності) працівника, досвід роботи за спеціальністю, освіти, наявності у працівника відповідного кваліфікаційного сертифіката, отриманого згідно Закону України «Про архітектурну діяльність». Для всіх перелічених в довідці працівників обов’язкова наявність вищої профільної освіти. В підтвердження Учасник повинен надати копії дипломів про закінчення вищого учбового закладу про отримання профільної освіти.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 10:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"
#41746840
5 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2023 16:39
ДУ-6 104-20.pdf зміни до договору
03 жовтня 2023 16:33
Електронний підпис зміни до договору
12 грудня 2022 09:28
ДУ 5 104-20.pdf зміни до договору
12 грудня 2022 09:27
Електронний підпис зміни до договору
26 березня 2021 15:22
ДУ 3 104-20.pdf зміни до договору
26 березня 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2020 09:27
ДУ1_104-20.pdf зміни до договору
10 листопада 2020 09:26
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 16:22
104-20.pdf укладений
09 листопада 2020 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення обсягу фінансування та інших умов договору
Номер договору про закупівлю: 104-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору через затримку фінансування видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 104-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 104-20
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 104-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML