Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4, папір офсетний А4 - 30197630-1)
Очікувана вартість
29 300,00 UAH
UA-2020-09-18-003792-b fbd27ece6bcb404ea0210ca0bff08101
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ЛЕВКОВА РУСЛАНА МИКОЛАЇВНА

0682471534 LEVKOVARUSLANA94@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА"
Код ЄДРПОУ: 02071100
Вебсайт: https://pntu.edu.ua
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, 36011, Полтавська обл., місто Полтава, ПРОСПЕКТ ПЕРШОТРАВНЕВИЙ, будинок 24
Контактна особа: ЛЕВКОВА РУСЛАНА МИКОЛАЇВНА
0682471534
LEVKOVARUSLANA94@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 08:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 14:52
Очікувана вартість: 29 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 879,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Місце поставки товару: 36011, м. Полтава, просп.. Першотравневий, 24
Строк поставки товару: протягом 10 днів з моменту підписання Договору.
Оцінка пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)». Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» - 100 %. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 2282.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 пач.
Папір А4 - 30197630-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
15 пач.
Папір офсетний А4 - 30197630-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та накладної на відпуск товарно-матеріальних цінностей зобов’язаний зареєструвати фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 14:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 14:17
Проект договору.docx
18 вересня 2020 14:17
Оголошення папір А4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 26 424,00
UAH з ПДВ
26 424,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 26 532,60
UAH з ПДВ
26 532,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 16:09
Електронний підпис

Публічні документи

29 вересня 2020 13:45
Електронний підпис
29 вересня 2020 13:43
Документи.rar
29 вересня 2020 13:43
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf
29 вересня 2020 13:43
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 26 424,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 19:25
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 26 532,60
UAH з ПДВ
15 жовтня 2020 16:01

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

08 жовтня 2020 19:25
Електронний підпис
08 жовтня 2020 19:25
Протокол №УО1-159С.pdf

Документи

15 жовтня 2020 16:01
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:00
Протокол №УО1-179С.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
26 532,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 жовтня 2020 16:01
Електронний підпис
15 жовтня 2020 16:00
Протокол №УО1-179С.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 18:24
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 13:37
Договір №803.pdf укладений
29 жовтня 2020 12:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 26 532,60
UAH (в тому числі ПДВ 4 422,10 UAH)