Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (інтерактивна дошка,мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом, програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом)
Очікувана вартість
135 000,00 UAH
UA-2020-09-18-003682-a cfa85a23044c4f2aad883e1a77287ee8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Шерстюк

+380673189865 41848402@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Дубов'язівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41848402
Місцезнаходження: 41655, Україна , Сумська обл., Конотопський район, смт. Дубов'язівка, вул. В.Глуховця, 8
Контактна особа: Наталія Шерстюк
+380673189865
41848402@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 11:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 15:10
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 12:23
Очікувана вартість: 135 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Учасники спрощеної закупівлі мають надавати документи, які вимагаються оголошенням про проведення спрощеної закупівлі виключно українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Комп’ютерне обладнання (інтерактивна дошка)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41655, Україна, Сумська область, смт Дубов'язівка, В. Глуховця 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штуки
Комп'ютерне обладнання (Мультимедійний проектор з короткофокусним об’єктивом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41655, Україна, Сумська область, смт Дубов'язівка, В. Глуховця 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
3 штуки
Комп'ютерне обладнання (Базове програмне забезпечення для інтерактивної дошки та мультимедійного проектора з короткофокусним об’єктивом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41655, Україна, Сумська область, смт Дубов'язівка, В. Глуховця 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 19 вересня 2020 21:59
Дата відповіді: 21 вересня 2020 14:59
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику,дякуємо за Ваше запитання.Відповідно до оголошення та проекту договору ціна включає витрати на транспортування, розвантаження, установку, введення в експлуатацію, страхування, сплату податків та інших обов'язкових платежів, тощо. Таким чином нам потрібно :монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання.
Порада
Дата подання: 23 вересня 2020 22:32
Дата відповіді: 24 вересня 2020 11:33
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, як Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. 4. Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язкова надати копію Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції). Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами. Порядок робіт з електроустановками та електрообладнанням визначений Правилами безпечної експлуатації електроустановок споживачів, затвердженими наказом № 4 від 09.01.1998 р. Міністерства праці та соціальної політики України Комітетом по нагляду за охороною праці. Згідно з п. 2.1.4 забороняється допускати до роботи в електроустановках осіб, які не пройшли навчання і перевірку знань цих Правил.Форма посвідчення про перевірку знань, допуску до робіт з електроустановками передбачена Додатком 2 до пункту 2.1.3 Правил. Тому з метою повної відповідності очікуваного предмету закупівлі вимогам навчального процесу, безпечності монтажу та подальшого обслуговування інтерактивного електрообладнання Замовником має бути визначено надання Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання як доказу допуску до робіт з електроустановками. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Вашу пораду. Згідно чинного законодавства про публічні закупівлі Замовник самостійно встановлює вимоги до предмету закупівлі.
Уточнення по програмному забезпеченню
Дата подання: 23 вересня 2020 22:36
Дата відповіді: 24 вересня 2020 11:33
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу та повідомляємо наступне: Відповідно до п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі" № 922-VIII від 25 грудня 2015 року, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Проаналізувавши детально данну закупівлю, було виявлено, що очікувана вартість Вашої закупівлі дозволяє придбати дійсно якісне, сучасне та зручне у користуванні обладнання, також, повідомляємо, що програмне забезпечення до інтерактивної дошки є невідʼємною її складовою, так як повноцінно використовувати інтерактивне обладнання можливо лише з відповідним програмним забезпеченням. Згідно законодавства України, Замовник самостійно визначає перелік та характеристики предмету закупівлі у відповідності до його потреб та в межах бюджетного фінансування, тому для раціонального витрачання бюджету Вашої закупівлі та уникнення завищення цін, а також постачання неякісного інтерактивного обладнання, рекомендуємо внести зміни в технічну частину, а саме характеристики інтерактивної дошки (або спеціалізоване програмне забезпечення) та додати наступну інформацію: Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: для створення, перегляду та програвання інтерактивного навчального контенту; сумісне з операційною системою комп’ютера вчителя; обовʼязкова наявність 10 бібліотек інтерактивних 3D моделей (не менше 1 500) для створення навчального контенту; бібліотеки за складовими групами повинні бути сгруповані наступним чином: біологія тварин, геометрія, геологія, фізика, культура, астрономія, палеонтологія, біологія рослин, хімія, біологія людини; можливість переміщувати 3D-моделі в реальний світ за допомогою розширеної реальності (AR) ; наявність, функції глибокого збільшення, що дозволяє переглядати моделі на рівні мікроскопа; можливість пояснити складні поняття, використовуючи ілюстративні 3D-моделі з детальним багатомовним описом за вибором вчителя; можливість перевірки знання учнів, під час викладання, за допомогою функції сліпої карти, яка доступна для кожної моделі; можливість синхронізації спеціалізованого програмного забезпечення із Office та використання інтерактивних 3D-моделей в своїх презентаціях; можливість використання програмного забезпечення на обладнанні, яке вже використовують у школі: ПК, планшети, сенсорні панелі, інтерактивні дошки, онлайн чи офлайн. Спеціалізоване програмне забезпечення повинно мати рекомендації провідних закордонних університетів. Для підтвердження функціональності та всіх вищеперелічених характеристик надати посилання для скачування пробної версії спеціалізованого програмного забезпечення та посилання на офіційний сайт виробника (або офіційного дистрибютора на території України) програмного забезпечення. Також, надати Авторизаційні листи від розробника або офіційного дистрибютора базового та спеціалізованого програмного забезпечення з зазначенням найменування учасника, номера торгів та назви програмного забезпечення. Відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки №574 та інших законодавчих актів, інтерактивна дошка/панель повинні обовʼязково бути укомплектовані програмним забезпеченням, тому внесення змін в тендерну документацію буде обгрунтованим та цілеспрямованим рішенням Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за Ваше повідомлення. Відділ освіти,молоді та спорту Дубов'язівської селищної ради технічні вимоги опрацьовує гідно чинного законодавства, а саме Наказу Міністерства освіти і науки №574 в якому вимогою є лише базове програмне забезпечення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 82 935,00
UAH з ПДВ
82 935,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 114 900,00
UAH з ПДВ
101 303,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 129 750,00
UAH з ПДВ
101 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 13:53
Електронний підпис
02 жовтня 2020 13:52
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 13:52
Установчі документи.pdf
02 жовтня 2020 13:52
Уповноважена особа.pdf
02 жовтня 2020 13:52
Технічні вимоги згода.pdf
02 жовтня 2020 13:52
Таблиця відповідності.pdf
02 жовтня 2020 13:52
Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 13:52
Інструкція Vivitek.pdf
02 жовтня 2020 13:52
Інструкція INTECH.pdf
02 жовтня 2020 13:52
Згода на обробку ПД.pdf
02 жовтня 2020 13:52
Загальні відомості.pdf
02 жовтня 2020 13:52
Документи якості.pdf
02 жовтня 2020 13:52
Довідка працівники.pdf
02 жовтня 2020 13:52
Довідка печатка.pdf
02 жовтня 2020 13:52
Довідка МТБ.pdf
02 жовтня 2020 13:52
Довідка ліцензування.pdf
02 жовтня 2020 13:52
Довідка досвід.pdf
02 жовтня 2020 13:52
Довідка довкілля.pdf
02 жовтня 2020 13:52
Гарантійний талон.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 14:24
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:23
Технічні вимоги.pdf
02 жовтня 2020 14:23
Проєкт договору.pdf
02 жовтня 2020 14:23
Статут копія.pdf
02 жовтня 2020 14:23
витяг ПДВ_копія.pdf
02 жовтня 2020 14:23
Витяг_26.09.20 копія.pdf
02 жовтня 2020 14:23
Виписка з ЄДР_копія.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 14:11
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:10
16. Технічні вимоги.pdf
01 жовтня 2020 14:10
15. Проєкт договору.pdf
01 жовтня 2020 14:10
13. АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.pdf
01 жовтня 2020 14:10
12. Довідка досвід.pdf
01 жовтня 2020 14:10
8. Довідка про персонал.pdf
01 жовтня 2020 14:10
6. СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Переможець 82 935,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 09:42

Документи

07 жовтня 2020 09:42
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
82 935,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2020 09:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:02
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 08:27
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 08:25
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 11:21
Додаткова угода 1.pdf укладений
21 жовтня 2020 11:19
Договір 16 10.pdf укладений
21 жовтня 2020 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару.
Номер договору про закупівлю: 16/10
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 82 935,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 822,50 UAH)