Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Комп'ютерна техніка в комплекті (18шт.) (30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне обладнання різне)
Очікувана вартість
342 000,00 UAH
UA-2020-09-18-003585-a 9de2be9f9e7f40cdbc0afb2cc7e303ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Матяшук

+380987176974 rivne_tck_vfz@post.mil.gov.ua

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Рівненський обласний територіальний центр комплектування та соціальної підтримки
Код ЄДРПОУ: 08060817
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Грабник, 4
Контактна особа: Юлія Матяшук
+380987176974
rivne_tck_vfz@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 11:34
Очікувана вартість: 342 000,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 710,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комплект
ДК 021:2015 — 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютерне обладнання різне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33023, Україна, Рівненська область, РІВНЕ, ГРАБНИК,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2020  —  20 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 вересня 2020 11:35
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2020 11:31
Технiчні_вимоги.doc
18 вересня 2020 11:31
Протокол затвердження ТД.doc
18 вересня 2020 11:31
Проект_договору.docx
18 вересня 2020 11:31
Тендерна_документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 20 вересня 2020 15:38
Дата відповіді: 22 вересня 2020 12:34
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Аналоги, еквіваленти допускаються за умови дотримання заявлених технічних характеристик (тактова частота процесора, об'єм кеш-пам'яті, та кількість ядер процесора мають бути не нижче вказаних в технічних вимогах).
Тендер
Дата подання: 20 вересня 2020 15:39
Дата відповіді: 21 вересня 2020 11:34
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний учасник! Зазначена інформація вказана у розділі 11 (вимоги до предмета закупівлі) додатку 3 до тендерної документації (технічні вимоги).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-003585-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 18 вересня 2020 11:54
Внесення змін до тендерної документації
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі предметом якої є придбання комп’ютерної техніки з попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції:
«У разі постачання програмної продукції Microsoft, учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Надаючи постачальникам авторизаційні листи на програмне забезпечення, тільки дистриб’ютори Microsoft мають змогу та реальну можливість відслідковувати інформацію щодо постачання ліцензійної продукції. Відповідно до інформації, що міститься на офіційному сайті Microsoft за посиланням: https://devicepartner.microsoft.com/en-us/connect/distributor офіційними дистриб’юторами Microsoft в Україні є:
• ТОВ «МТІ» (MTI LLC)
• ПІК"ОРСІ" (ENTERPRISE WITH HUNDRED PERCENT FOREIGN CAPITAL "ORSI"
• Іноземне підприємство "І-АР-СІ" (FOREIGN COMPANY ERC)
Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа.
Вказане твердження також підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ).
1) У рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c) встановлено, що скаржник не підтвердив неможливість виконання умови Документації щодо вимоги: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро». Скаржник не довів, яким чином наведена вище умова порушує права та законні інтереси Скаржника. Тому вказана вимога Замовника не є дискримінаційною (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ).
2) У рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) зазначено пунктом 3 додатку 2 Документації зазначено, що "Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері…..".
Скаржник зазначає, що умовами Документації замість Авторизаційного листа підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні передбачено надання листа від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання.
Замовник зазначає, що стосується 1 найменування запропонованого Скаржником – Ноутбук НР 255 G7 (6UM18EA). У складі своєї Пропозиції учасник надав посилання на сайт виробника, і мав на це право. По-перше, ТОВ "Діавест комплексні рішення" не є виробником даного товару, а по-друге даний вид (найменування) запропонованого Скаржником товару не виробляється на території України, та буде імпортовано під час поставки. Що стосується 2 найменування запропонованого обладнання ТОВ "Діавест комплексні рішення" – Комп’ютер DiaWest DT 16185576, даний товар збирається на території України і ніяким чином не імпортується в країну. Замовник зазначає, що таким чином, ТОВ "Діавест комплексні рішення" мало надати на вимогу Документації Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні на товар, що заявлений за 2 найменуванням. В свою чергу, ТОВ "Діавест комплексні рішення", чомусь, надає посилання на товар на сайт виробника – яким і є Скаржник, тобто учасник ТОВ "Діавест комплексні рішення". Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" ніяких офіційних зав’язків із компанією Microsoft або офіційним його дистриб’ютором Microsoft в Україні не має.
Замовник звертає увагу Колегії, що він перевірив інформацію щодо партнерських відносин даного учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" на офіційному сайті Microsoft за посиланням та встановив, що ТОВ "Діавест комплексні рішення" навіть не є учасником глобальної партнерської мережі Microsoft (постачальником рішень), що в свою чергу не дає жодної підтверджувальної інформації Замовнику, що на Комп’ютер, збирання якого планується, буде встановлена ліцензійна операційна система Windows 10 Pro, бо ніякої інформації щодо офіційних зав’язків із Microsoft, офіційним дистриб’ютором Microsoft в Україні у Пропозиції учасника ТОВ "Діавест комплексні рішення" не надано.
Рішення АМКУ: Пропозиція Скаржника не відповідала умовам Документації в цій частині, тому була правомірно відхилена Замовником з наведеної підстави, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині. (СКАН РІШЕННЯ АМКУ ДОДАЄТЬСЯ)..

Якщо зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації, то Замовник убезпечить себе від можливої поставки неліцензійного програмного забезпечення.
Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладених файлах, а також рішення АМКУ що дані зміни не є дискримінацією



Хочемо висловити Вам свою вдячність за те, що Ви залишились небайдужими, знайшли час та відгукнулись на наше звернення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 вересня 2020 12:52
Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що згідно умов даної закупівлі Замовник буде проводити оплату лише за фактично поставлений товар. Під час отримання товару Замовником буде перевірено комп’ютерне обладнання вимогам, встановленим даною закупівлею (в тому числі програмне забезпечення шляхом перевірки його на офіційному сайті Microsoft незалежно від способу надання), і лише тоді товар буде вважатися таким, що прийнятий, та буде оплаченим.
При цьому, звертаємо Вашу у вагу і на те, що авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системі «Прозорро» не є гарантією дотримання авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows. Авторизаційні листи не гарантують виконання учасником зобов’язань та його подальшого сервісного обслуговування, адже за інформацією з офіційного сайту Microsoft підтвердженням справжності ліцензійного програмного забезпечення Windows 10 Професійна є етикетка справжнього програмного забезпечення Microsoft. Вона матиме голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу. Таким чином ця етикетка є захищеною від підробок. Також, з недавнього часу корпорація Microsoft використовує цифровий дозвіл на використання операційних систем Windows 10, який визначає справжність операційній системи при її активації та не потребує вводу ключа продукту на наявності його на сертифікаті справжності операційної системи Windows. Тобто, учасник, який надасть тендерну пропозицію в рамках цієї процедури закупівлі зовсім не обов’язково повинен бути партнером Microsoft, тому що згідно ліцензійної угоди в разі постачання операційних систем разом з обладнанням, технічну підтримку операційних систем виконує виробник комп’ютера, а не його постачальник. Таким чином, внесення в тендерну документацію запропонованих змін може суттєво обмежити конкуренцію та призвести до дискримінації прав учасників.
Номер вимоги: UA-2020-09-18-003585-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 18 вересня 2020 11:55
Дискримінаційна вимога
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Відповідно до ч.3 ст.5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте відповідно до технічних вимог Замовника учасник має надати "В складі пропозиції надати лист від компанії Microsoft або представництва ТОВ «Майкрософт Україна», наданий виробнику системних блоків та ноутбуків, що підтверджує право використання технології ОЕМ активації ОА 3.0 при виробництві". Звертаємо увагу, що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник, що суперечить принципам добросовісної конкуренції (особливо безпосередньо серед українських виробників ПК) та значно звужує коло потенційних учасників та можливих пропозицій, а також збільшує вартість закуповуваного обладнання, при тому що на сьогоднішній день на ринку представлені не гірші, але відчутно дешевші, альтернативні види активацій Microsoft® Windows® 10 Pro. Виникає питання стосовно цільового використання бюджетних коштів, оскільки як Вам має бути відомо ОА 3.0 активація передбачає цифровий запис ключа в материнську плату і у разі заміни материнської плати Ви автоматично втрачаєте ліцензійний ключ і можливість подальшого використання вказаного програмного продукту, тобто після заміни материнської плати прийдеться повторно купувати ліцензію. Таким чином, встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст.1, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційних вимог встановлених до учасників. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 вересня 2020 12:10
Шановний Учасник! Зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону. Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках. Отже ніяких дій по дискримінації учасників немає. Вітчизняні та іноземні учасники - представники виробників всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах На жаль в останній час, побільшало випадків, що багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери та системні блоки разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Так як предметом закупівлі є комп'ютерне обладнання з попередньо встановленим OEM програмним забезпеченням Microsoft Windows 10 PRO, та для запобігання придбання неліцензійного або піратського програмного забезпечення, технічна вимога, це проінстальоване програмне забезпечення на виробництві за допомогою ОА 3.0 активації. Корпорація Microsoft зробила процес активації нової операційної системи Windows за допомогою ОА 3.0 активації для виробників комп'ютерних систем. Робиться це з однією метою: щоб повністю виключити можливість піратської ОЕМ активації операційної системи Windows за допомогою емуляції розділу біоса комп'ютера де розташована SLIC (Software Licensing Description Table) - таблиця з сертифікатом автентичності від Microsoft. Тепер вводиться нова система цифрового підпису в біосі комп'ютера версії 3.0. Таким чином Microsoft відмовляється від політики використання OEM-виробникам сертифіката автентичності, що надає більш витончений спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник системних блоків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером компанії Microsoft, для запобігання розповсюдження піратства програмного забезпечення, при виробництві системних блоків зі встановленим програмним забезпеченням, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Учасник зауважив «що право на використання технології OEM активації ОА 3.0 на території України має лише один виробник» мають таку технологію. Наразі ми не володіємо інформацією щодо вітчизняних виробників комп’ютерного обладнання, що використовують зазначену технологію в своєму виробництві. Але в Україні представлено багато іноземних виробників таких як DELL, HP, LENOVO, ASUS, ACER та інші, які використовують в своєму виробництві технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Предметом закупівлі є комп’ютерне обладнання зі встановленою OEM версією Microsoft Windows. Інші ліцензії BOX, або OLP встановлюються на обладнання яке, вже було у використанні, або купувалось без встановленого програмного забезпечення. Та вартість BOX, або OLP ліцензій, значно дорожче ніж OEM ліцензія. Тому, ми і плануємо купити комп’ютерне обладнання зі встановленою OEM ліцензією активованою за технологією ОА 3.0, це як раз дасть можливість придбати обладнання за нижчою ціною.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 11:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 318 254,04
UAH
313 099,56
UAH
Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ" 319 811,04
UAH
313 099,98
UAH
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2020 09:32
sign.p7s
03 жовтня 2020 09:30
Інші документи.pdf
03 жовтня 2020 09:30
Технічна частина.pdf
03 жовтня 2020 09:30
Проект_договору.pdf
03 жовтня 2020 09:30
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

09 жовтня 2020 15:44
sign.p7s
09 жовтня 2020 15:26
sign.p7s
09 жовтня 2020 15:25
12. Витяг ПДВ.pdf
09 жовтня 2020 15:25
07. Витяг з ЄДР.pdf
09 жовтня 2020 15:25
03. Статут.pdf
09 жовтня 2020 15:25
01. Довідка МВС 09.09.2020.zip
02 жовтня 2020 18:05
sign.p7s
02 жовтня 2020 18:04
09. Авторизаційний лист.pdf
02 жовтня 2020 18:04
08. Інші документи.rar
02 жовтня 2020 18:04
07. Технічна частина.pdf
02 жовтня 2020 18:04
06.ВПВ17.pdf
02 жовтня 2020 18:04
05. Установчі документи.rar
02 жовтня 2020 18:04
02. Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 18:04
01. Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 313 099,56
UAH
08 жовтня 2020 13:49
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
Переможець 313 099,98
UAH
09 жовтня 2020 10:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛІДЕР ЧЕ"
#42246444
313 099,98
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
26 жовтня 2020 11:46
Договір 202.pdf укладений
26 жовтня 2020 11:44
sign.p7s зміни до договору
27 жовтня 2020 15:27
ду.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 договору викласти в новій редакції: Ціна договору становить 313 099 грн. 98 коп. (Триста тринадцять тисяч грн 98 коп. з ПДВ.) Ціна Товару визначається у специфікації до договору(додаток 1), рахунках-фактурах, накладних, видаткових накладних, що є невід’ємною частиною даного Договору. Всі інші умови договору незмінні.
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку