Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Польова кухня КП-125 (Код ДК 021:2015: 44210000-5 Конструкції та їх частини)
Очікувана вартість
55 500,00 UAH
UA-2020-09-18-003534-a 0965a64e67cb4744a1d8a0e62840b0fc
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Мульована

+380462253431 35686763@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Позашкільний навчальний заклад "Центр роботи з дітьми та молоддю за місцем проживання" Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35686763
Місцезнаходження: 14037, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, Козацька, 13а
Контактна особа: Любов Мульована
+380462253431
35686763@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 09:00
Очікувана вартість: 55 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 555,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Польова кухня КП-125
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14037, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, ВУЛИЦЯ КОЗАЦЬКА, будинок 13-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Сторони можуть зменшувати обсяг закупівлі товару та загальну вартість (визначену суму) цього договору залежно від реального фінансування видатків. У випадку затримки оплати товару Замовником, як бюджетною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 7-ми банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 11:29
Оголошення_польова_кухня.doc

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій