Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з інженерного проектування(Роботи з коригування проектно-кошторисної документації об'єкта"Реконструкція та розвиток споруд Центральних державних архівів України по вул. Солом'янська, 24 в Солом'янському районі м. Києва")
Очікувана вартість
1 600 000,00 UAH
UA-2020-09-18-003128-a dd82a28749dd45a084eec1d8ccb0c6a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Заєць

+380442981006 o.zayets.deks@arch.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Дирекція з експлуатації комплексу споруд центральних державних архівних установ України
Код ЄДРПОУ: 03494238
Місцезнаходження: 03110, Україна , м. Київ обл., м.Київ , Вул. Солом'янська, 24
Контактна особа: Олена Заєць
+380442981006
o.zayets.deks@arch.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 13:49
Очікувана вартість: 1 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Послуги з інженерного проектування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03110, Україна, м. Київ, Київ, вул. Солом'янська ,24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 11:18
додаток 5.pdf
18 вересня 2020 11:18
Додаток 4.pdf
18 вересня 2020 11:18
Додаток 3.pdf
18 вересня 2020 11:18
Додаток 2.pdf
18 вересня 2020 11:18
Додаток 1.pdf
18 вересня 2020 11:18
Оголошення 1.pdf
18 вересня 2020 11:17
Додаток 6.pdf
18 вересня 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 11:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 11:18
додаток 5.pdf
18 вересня 2020 11:18
Додаток 4.pdf
18 вересня 2020 11:18
Додаток 3.pdf
18 вересня 2020 11:18
Додаток 2.pdf
18 вересня 2020 11:18
Додаток 1.pdf
18 вересня 2020 11:18
Оголошення 1.pdf
18 вересня 2020 11:17
Додаток 6.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно розрахунку кошторисної вартості проектних робіт
Дата подання: 22 вересня 2020 10:28
Дата відповіді: 23 вересня 2020 08:57
Доброго дня! Шановний Замовник! В тендерній документації відсутні кількісні показники споруд Центральних державних архівів, відповідно до яких варто проводить розрахунок кошторисної вартості проектних робіт. (загальна площа м кв, будівельний обєм (м куб), перелік робіт, що стосується безпосередньо реконструкції об'єкту. Просимо надати зазначені документ кількісні показники для проведення розрахунку. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Площа земельної ділянки комплексу споруд центральних Державних архівних установ – 2,48 га;
Кількість поверхів будівель – 1,2,3,12,15;
Площа забудови – 7 458,9 кв.м;
Загальна площа будівель – 55 263,92 кв.м;
Будівельний об’єм – 178 726,44 куб.м

Перелік робіт
Ознайомлення та проведення інвентаризації існуючої проектної документації, обстеження об’єкту незавершеного будівництва, підготовка звіту про стан конструкцій, внутрішніх та зовнішніх інженерних мереж та обладнання. Коригування раніше затвердженої проектно-кошторисної документації, з визначенням об’єктів для пускових комплексів, етапів та черг вводу в експлуатацію згідно вимог Нормативної документації та чинного законодавства. Перерахунок кошторисів в сучасних цінах для визначення етапів, пускових комплексів, черг, які можуть бути введені в експлуатацію. Затвердження скорегованої документації в органах експертизи.
У разі необхідності, отримати більш детальну інформацію можливо безпосередньо на об’єкті за адресою: м. Київ, вул. Солом’янська 24. Телефони для зв’язку вказані в тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укржитлопроект 1 585 840,80
UAH з ПДВ
1 319 995,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄШКА" 1 600 000,00
UAH з ПДВ
1 320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Київська обласна філія Державного підприємства "Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут "НДІпроектреконструкція" 1 600 000,00
UAH з ПДВ
1 492 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 13:18
Електронний підпис
08 жовтня 2020 23:08
Електронний підпис
08 жовтня 2020 23:04
Накази
08 жовтня 2020 22:38
відгук
08 жовтня 2020 22:38
відгук
08 жовтня 2020 22:38
додатки до договору
08 жовтня 2020 22:38
додатки до договору
08 жовтня 2020 20:37
3_Наказ_директор
08 жовтня 2020 20:37
2_Трудові
08 жовтня 2020 20:37
1_Паспорт
04 жовтня 2020 03:12
Електронний підпис
04 жовтня 2020 03:10
25_Довідка_МВС.pdf
04 жовтня 2020 03:10
18_2_65-19_ПД_Сквира_Школа.pdf
04 жовтня 2020 03:10
24_Витяг з ЄДРПОУ_4.10.2020.pdf
04 жовтня 2020 03:10
17_Виконані роботи.pdf
04 жовтня 2020 03:10
21_фін_звіт_2019.pdf
04 жовтня 2020 03:10
20_2_Відгук_2.pdf
04 жовтня 2020 03:09
20_1_Відгук_1.pdf
04 жовтня 2020 03:09
19_2_Cквира_Експ.pdf
04 жовтня 2020 03:09
16_Лист_ліцензія.pdf
04 жовтня 2020 03:09
15_Штатний розпис.pdf
04 жовтня 2020 03:09
14_2_Накази.pdf
04 жовтня 2020 03:09
14_1_Трудові_книжки.pdf
04 жовтня 2020 03:09
13_Сертифікати.pdf
04 жовтня 2020 03:09
12_Наявність техніки.pdf
04 жовтня 2020 03:09
11_Сертиф_сотрудник.pdf
04 жовтня 2020 03:09
08_Cтатут_2018.pdf
04 жовтня 2020 03:09
07_Pasp_director.pdf
04 жовтня 2020 03:09
06_Призн_директора.pdf
04 жовтня 2020 03:09
05_Довідка_субподряд.pdf
04 жовтня 2020 03:09
03_Договір з додатками.pdf
04 жовтня 2020 03:09
02_тендерна_пропозиция.pdf
04 жовтня 2020 03:09
01___ підписана гарантія.zip

Публічні документи

04 жовтня 2020 00:07
Електронний підпис
03 жовтня 2020 22:41
Проект договору.pdf
03 жовтня 2020 21:24
паспорт директора 10-11.pdf
03 жовтня 2020 21:24
№10-0352-19 від 10.07.2019.pdf
03 жовтня 2020 21:24
Кошторис до договору.pdf
03 жовтня 2020 21:23
акт.pdf
03 жовтня 2020 21:23
гарантия банк.pdf
03 жовтня 2020 21:23
Наказ Тарабаєв.pdf
03 жовтня 2020 21:23
Свідоцтво Борисенко.pdf
03 жовтня 2020 21:23
Договора ЦПХ.pdf
03 жовтня 2020 21:23
Боровой эксперт.pdf
03 жовтня 2020 21:23
Свідотство про гос рег.pdf
03 жовтня 2020 21:23
код директора.pdf
03 жовтня 2020 21:23
Відгук.pdf
03 жовтня 2020 21:23
сертификат Тарабаев.pdf
03 жовтня 2020 21:23
наказ директора.pdf
03 жовтня 2020 21:23
№10-0364-19 від 11.07.2019.pdf
03 жовтня 2020 21:23
Договір МІКО С.pdf
03 жовтня 2020 21:23
Лист ліцензування.pdf
03 жовтня 2020 21:23
витяг з ЄДРПОУ.pdf
03 жовтня 2020 21:23
Доп угода Лавра.pdf
03 жовтня 2020 21:23
Проект договору.pdf
03 жовтня 2020 21:23
довереность банк.pdf
03 жовтня 2020 21:23
довідка банк.pdf
03 жовтня 2020 21:22
Акт Лавра.pdf
03 жовтня 2020 21:22
Реєстр документів.pdf
03 жовтня 2020 21:22
Договір Лавра.pdf
03 жовтня 2020 21:22
Довідка про персонал.pdf
03 жовтня 2020 21:22
лицензия банк.pdf
03 жовтня 2020 21:22
відгук.pdf
03 жовтня 2020 21:22
Дод угода Погосян.pdf
03 жовтня 2020 21:22
№10-0709-19 від 12.12.2019.pdf
03 жовтня 2020 21:22
Тендерна пропозиція.pdf
03 жовтня 2020 21:22
паспорт директора 1-6.pdf
03 жовтня 2020 21:22
Накази ЦПХ.pdf
03 жовтня 2020 21:22
Договір Погосян.pdf
03 жовтня 2020 21:22
Свідоцтво Шевченко.pdf
03 жовтня 2020 21:21
10-0257-19 від 14.06.2019.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 17:20
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:18
Тех.вимоги.pdf
02 жовтня 2020 17:18
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 17:18
Статут.pdf
02 жовтня 2020 17:18
Свід-во про реєстр.ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 17:18
Рудь Н.М..pdf
02 жовтня 2020 17:18
Руденко М.О..pdf
02 жовтня 2020 17:18
Реєстр.pdf
02 жовтня 2020 17:18
Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 17:18
Положення.pdf
02 жовтня 2020 17:18
Мамаєва А.О..pdf
02 жовтня 2020 17:18
Ліцензія.pdf
02 жовтня 2020 17:18
Лист-гарантія.pdf
02 жовтня 2020 17:18
Кошторис.pdf
02 жовтня 2020 17:18
Кочергін Л.В..pdf
02 жовтня 2020 17:18
Костогриз В.М..pdf
02 жовтня 2020 17:18
Договір аналог.pdf
02 жовтня 2020 17:18
Довідка про покриття.pdf
02 жовтня 2020 17:18
Довідка про ІТП.pdf
02 жовтня 2020 17:18
Довідка до п.5.pdf
02 жовтня 2020 17:18
Відомості про підпр-во.pdf
02 жовтня 2020 17:18
Відгук оригінал.pdf
02 жовтня 2020 17:18
Витяг з ЄДР.pdf
02 жовтня 2020 17:18
Белянко С.Й..pdf
02 жовтня 2020 17:18
БАНК.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укржитлопроект

ТОВ "ЄШКА"

Київська обласна філія Державного підприємства "Державний науково-дослідний та проектно-вишукувальний інститут "НДІпроектреконструкція"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Укржитлопроект
#35572319
Переможець 1 319 995,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 10:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 жовтня 2020 11:59

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей в інформації та документах, що подані Учасником – ТОВ «УКРЖИТЛОПРОЕКТ» у тендерній пропозиції Перелік виявлених невідповідностей: 1. Копія паспорта директора Торопцева Ф.Ф. не містить фотокартку на сторінці 3 та відсутні копії сторінок 4-6. (вимоги тендерної документації – п. 1 розд. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») 2. Копії трудових книжок Торопцева Ф.Ф., Жупаненка В.С., Чепелевича С.І., Вовка О.А., Пономаренка В.М., Харитончука А.А., Бенеди Є.О. Гибало О.В., Мельніченка С.А., Федорак Л.М., Білоуса М.І., Кияшко О.Г. не завірені належним чином (вимоги тендерної документації – п. 2 Додаток 1). 3. Відсутній наказ від 18.07.2008 №21 на прийняття на посаду директора Торопцева Ф.Ф., зазначений в трудовій книзі (вимоги тендерної документації – п. 2 Додаток 1). 4. Відсутні копії трудових книжок співробітників: Рудий Т.М., Артамонова Н.В., Свєташова О.М. (вимоги тендерної документації – п. 2 Додаток 1). 5. Відсутні копії наказів про прийняття на роботу співробітників: Жупаненка В.С., Чепелевича С.І., Вовка О.А., Пономаренка В.М., Харитончука А.А., Бенеди Є.О., Гибало О.В., Мельніченка С.А., Федорак Л.М., Білоуса М.І., Кияшко О.Г., Свєташова О.М. (вимоги тендерної документації – п. 2 Додаток 1). 6. В розділі №11 договору №65-19/ПД від 08.07.2019 на виконання проектно-вишукувальних робіт частково відсутні реквізити Замовника (розрахунковий рахунок) (вимоги тендерної документації – п. 3 Додаток 1). 7. В Додатках №1-№7 до договору №65-19/ПД від 08.07.2019 на виконання проектно-вишукувальних робіт відсутні дата та номер договору. (вимоги тендерної документації – п. 3 Додаток 1). 8. В Додатках №1-№3 до договору № 01-02/19 від 06.02.2019 на виконання проектно-вишукувальних робіт відсутні дата та номер договору. (вимоги тендерної документації – п. 3 Додаток 1). 9. У відгуках відсутні номери та дати договорів, на які надано відгуки. (вимоги тендерної документації – п. 3 Додаток 1). 10. Відсутня довідка (або документ) щодо особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (вимоги тендерної документації – п. 1 розд. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Надати, завірені належним чином, копії трудових книжок та наказів про прийняття на роботу всіх працівників, які зазначені в довідці відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. 2. Надати належним чином оформлені відгуки від замовників, з якими було укладено аналогічні договори відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. 3 Надати, завірену належним чином, копію паспорта директора Торопцева Ф.Ф. відповідно до вимог тендерної документації п. 1 розд. ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». 4 Копії договорів №65-19/ПД від 08.07.2019, №01-02/19 від 06.02.2019 та додатків до них, оформлених належним чином відповідно до вимог тендерної документації – п. 3 Додаток 1. 5 Надати довідку або документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Укржитлопроект
#35572319
1 319 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 08:34
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 11:02
Додаткова угода Укржитлопроект.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 11:01
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 11:32
Укржитлопроект-1319995,00pdf.pdf укладений
23 жовтня 2020 11:31

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 грудня 2020 12:10
362 786,40 UAH UA038201720343140001000007065
ДЕКС ЦДАУ
UA383223130000026008000023611
ТОВ"Укржитлопроект"
Оплачений
23 грудня 2020 11:30
666 304,80 UAH UA038201720343140001000007065
ДЕКС ЦДАУ
UA383223130000026008000023611
ТОВ"Укржитлопроект"
Оплачений
23 грудня 2020 11:30
138 331,20 UAH UA038201720343140001000007065
ДЕКС ЦДАУ
UA383223130000026008000023611
ТОВ"Укржитлопроект"
Оплачений
23 грудня 2020 11:30
34 988,76 UAH UA038201720343140001000007065
ДЕКС ЦДАУ
UA383223130000026008000023611
ТОВ"Укржитлопроект"
Оплачений
28 грудня 2020 11:53
117 583,84 UAH UA038201720343140001000007065
ДЕКС ЦДАУ
UA383223130000026008000023611
ТОВ"Укржитлопроект"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 1 Договору, доповнити його пунктом 1.6., виклавши в наступній редакції: «1.6. Виготовлення проектно-кошторисної документації буде включено до загальної кошторисної вартості об’єкта «Реконструкція та розвиток споруд Центральних державних архівів України по вул. Солом’янській, 24 в Солом’янському районі м. Києва». 2. Умови, не зачеплені даною Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 319 995,00
UAH (в тому числі ПДВ 219 999,00 UAH)