Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт системи опалення Комунального підприємства "Центральний міський стадіон" за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Замостянська, 16
Очікувана вартість
1 231 000,00 UAH
UA-2020-09-18-003117-c 164147d71e844a06ab2d07fca3bc0ea0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Сергій Володимирович

0432632253 kpcms@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Центральний міський стадіон
Код ЄДРПОУ: 02650127
Місцезнаходження: 21009, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Замостянська 16
Контактна особа: Руденко Сергій Володимирович
0432632253
kpcms@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 вересня 2020 11:17
Початок аукціону: 30 вересня 2020 11:17
Очікувана вартість: 1 231 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 155,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт системи опалення Комунального підприємства "Центральний міський стадіон" за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Замостянська, 16

Капітальний ремонт системи опалення Комунального підприємства "Центральний міський стадіон" за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Замостянська, 16
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт системи опалення Комунального підприємства "Центральний міський стадіон" за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Замостянська, 16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 18:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 18:25
Додаток 3 проект договору.docx
18 вересня 2020 18:23
Оголошення кап ремонт 18092020-3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-003117-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП Діброва ТА, Код ЄДРПОУ:35599660
Дата подання: 01 жовтня 2020 20:13
вимога до Замовника
Вих. № 371 Директору комунального підприємства
« 01 » жовтня 2020 р. «Центральний міський стадіон»
Руденко С.В.


Вимога до замовника
24 вересня 2020 року відбувся тедер UA-2020-09-18-003117-с на закупівлю: Код ДК 021:2015:45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт системи опалення системи опалення Комунального підприємства «Центральний міський стадіон» за адресою: Україна, м. Вінниця, вул. Замостянська,16). Участь приймало 3 Учасників, ТОВ «АТМОСЕРВІС» запропонувало найменшу ціну і Замовник 30 вересня 2020 року оприлюднив протокол, в якому визначає, що ТОВ «АТМОСЕРВІС» переможець.
Ми, Приватне Підприємство «Діброва ТА», яке є Учасником не погоджується з таким рішенням та вважає за потрібне скасувати дане рішення та дискваліфікувати ТОВ «АТМОСЕРВІС» як таку, що не відповідає умовам закупівлі, а саме:
- відповідно тендерній документації необхідно не відхилятись від наданих Замовником форм так в формі «Відомості про Учасника» в п.2 необхідно було вказати назву документа, яким затверджено Статут Учасника, його номер та дату,в формі наданій Учасником ТОВ «АТМОСЕРВІС» на вказано дату затвердження Стату, що не відповідає формі Замовника;
- в Додатку 2 тендерної документації, де надається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупвлі в розділі:» Об'єми робіт (теплові мережі)» в п.44 вказано: «засипання траншей та котлованів бульдозерами потужністю 59 КВт відсівом при переміщенні до 5 м», у наданому ж ТОВ «АГРОСЕРВІС» локальному кошторисі на будівельні роботи в розділі 2 «Теплові мережі» було самовільно змінено умови, а саме в п.95: «засипання траншей та котлованів при переміщенні грунту до 5 м», змінені умови не відповідають характеристикам предмета закупівлі.
- в наданій ТОВ «АГРОСЕРВІС» довідці «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» відсутній в наявності бульдозер, необхідний для виконання робіт, згідно Додатку 2.
- в наданій ТОВ «АГРОСЕРВІС» довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутній зварювальник поліпропіленових труб, який повинен мати посвідчення, в якому вказано, що працівник допускається до терморезисторного зварювання поліпропіленових труб при будівництві та ремонті трубопроводів.


Директор ПП «Діброва ТА» Кутішевська Н.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 жовтня 2020 16:44
Питання 1: відповідно тендерній документації необхідно не відхилятись від наданих Замовником форм так в формі «Відомості про Учасника» в п.2 необхідно було вказати назву документа, яким затверджено Статут Учасника, його номер та дату, в формі наданій Учасником ТОВ «АТМОСЕРВІС» на вказано дату затвердження Статуту, що не відповідає формі Замовника.
Відповідь: Зауваження не приймається.
Жодних відхилень від «Відомості про учасника за встановленою формою» не виявлено, крім того, учасник ТОВ «АТМОСЕРВІС» у складі пропозиції надав скановану копію оригіналу Статуту та довідку із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. Відповідно, відсутність дати протоколу в довідці (який є на скан копії оригіналу Статуту), є формальною помилкою (опискою), що не впливає на суть та зміст пропозиції.
Питання 2: в Додатку 2 тендерної документації, де надається інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупвлі в розділі:» Об'єми робіт (теплові мережі)» в п.44 вказано: «засипання траншей та котлованів бульдозерами потужністю 59 КВт відсівом при переміщенні до 5 м», у наданому ж ТОВ «АГРОСЕРВІС» локальному кошторисі на будівельні роботи в розділі 2 «Теплові мережі» було самовільно змінено умови, а саме в п.95: «засипання траншей та котлованів при переміщенні грунту до 5 м», змінені умови не відповідають характеристикам предмета закупівлі.
- в наданій ТОВ «АГРОСЕРВІС» довідці «Про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» відсутній в наявності бульдозер, необхідний для виконання робіт, згідно Додатку 2
Відповідь: Зауваження не приймається.
учасник, ТОВ «АТМОСЕРВІС», надав «Акт огляду об’єкту», що є підтвердженням того що він оглянув об’єкт та ознайомився з проектною документацією. При цьому всебічно дослідивши фронт робіт з урахуванням технологічного процесу ТОВ «АТМОСЕРВІС» прийшло до висновку, що для виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт системи опалення Комунального підприємства «Центральний міський стадіон» використання бульдозера буде економічно недоцільним через малий об’єм робіт з засипання траншей та котлованів. Відповідно ці роботи будуть виконуватись за допомогою екскаватора та навантажувача, що відповідає відомості ресурсів наданої учасником у складі пропозиції. Учасник при складанні кошторису не обмежений в додаванні та видаленні устаткування, обладнання та механізмів, що будуть використовуватись при виконанні робіт, та не суперечить чинному законодавству. Отже, надана пропозиція відповідає характеристикам предмета закупівлі.
Зауважуємо, що у ваших зауваженнях вказано «в наданій ТОВ «АГРОСЕРВІС» довідці….», проте такого учасника немає.
Питання 3: в наданій ТОВ «АГРОСЕРВІС» довідці «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відсутній зварювальник поліпропіленових труб, який повинен мати посвідчення, в якому вказано, що працівник допускається до терморезисторного зварювання поліпропіленових труб при будівництві та ремонті трубопроводів
Відповідь: Зауваження не приймається.
У довідці №344 від 28.09.2020р. учасник ТОВ «АТМОСЕРВІС» гарантує, що у разі необхідності додатково залучить кваліфікованих працівників для виконання завдань, що передбачені технічним завданням замовника та є достатнім підтвердженням кваліфікаційної вимоги.

Документи подані скаржником

01 жовтня 2020 20:13
вимога до Замовника

Документи

05 жовтня 2020 16:44
Протокол №11.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМОСЕРВІС" 967 078,01
UAH з ПДВ
967 078,01
UAH з ПДВ
Документи
ПП Діброва ТА 1 102 801,46
UAH з ПДВ
1 102 801,46
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС" 1 200 000,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 08:56
Електронний підпис
29 вересня 2020 08:55
НАКАЗ №1.jpg
29 вересня 2020 08:55
Витяг з РПЄП.pdf
29 вересня 2020 08:55
Витяг ЄДРПОУ.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
Витяг ЄДРПОУ.pdf
29 вересня 2020 08:55
Виписка.pdf
29 вересня 2020 08:55
033 Довідка з банку.pdf
29 вересня 2020 08:55
032 проект договору.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
032 проект договору.pdf
29 вересня 2020 08:55
031 Акт огляду об'єкту.pdf
29 вересня 2020 08:55
030 Гарантійний лист2.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
030 Гарантійний лист2.pdf
29 вересня 2020 08:55
029 Гарантійний лист-2.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
029 Гарантійний лист-2.pdf
29 вересня 2020 08:55
026 Cтатут.pdf
29 вересня 2020 08:55
024 Протокол №2.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
024 Протокол №2.pdf
29 вересня 2020 08:55
024 Протокол №1.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
024 Протокол №1.pdf
29 вересня 2020 08:55
023 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
29 вересня 2020 08:55
022 Аналогічний д-р1.pdf
29 вересня 2020 08:55
021 Аналогічний д-р.pdf
29 вересня 2020 08:55
018 Посвідчення ОП, ТБ, ПБ.pdf
29 вересня 2020 08:55
015 Довідка про субпідряд.pdf
29 вересня 2020 08:55
014 Довідка .pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
014 Довідка .pdf
29 вересня 2020 08:55
013 Дозвіл.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
013 Дозвіл.pdf
29 вересня 2020 08:55
012 Декларація 2.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
012 Декларація 2.pdf
29 вересня 2020 08:55
011 Декларація 1.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
011 Декларація 1.pdf
29 вересня 2020 08:55
010 Ліцензія.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
010 Ліцензія.pdf
29 вересня 2020 08:55
009 календарний графік.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
009 календарний графік.pdf
29 вересня 2020 08:55
008 РЗВВ1.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
008 РЗВВ1.pdf
29 вересня 2020 08:55
008 РЗВВ.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
008 РЗВВ.pdf
29 вересня 2020 08:55
007 П Відомість.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
007 П Відомість.pdf
29 вересня 2020 08:55
006 Локальний кошторис-5.pdf
29 вересня 2020 08:55
005 Пояснювальна.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
005 Пояснювальна.pdf
29 вересня 2020 08:55
004 Зведений.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
004 Зведений.pdf
29 вересня 2020 08:55
003-3 Гарантійний лист.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
003-3 Гарантійний лист.pdf
29 вересня 2020 08:55
003-2 Гарантійний лист.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
003-2 Гарантійний лист.pdf
29 вересня 2020 08:55
003-1 Довідка про 10р.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
003-1 Довідка про 10р.pdf
29 вересня 2020 08:55
003 Кошторис.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
003 Кошторис.pdf
29 вересня 2020 08:55
003 Договірна ціна.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
003 Договірна ціна.pdf
29 вересня 2020 08:55
002 Додаток №3.pdf.p7s
29 вересня 2020 08:55
002 Додаток №3.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 09:55
довідка банк2.pdf
29 вересня 2020 09:55
довыдка банк.pdf
29 вересня 2020 09:50
Електронний підпис
29 вересня 2020 09:39
Тендерна пропозиція.pdf
29 вересня 2020 09:39
СТАТУТ.pdf
29 вересня 2020 09:39
Посвідчення_ дипломи.rar
29 вересня 2020 09:39
ЛІЦЕНЗІЯ АВК (2).pdf
29 вересня 2020 09:39
Посвідчення Степанюка.pdf
29 вересня 2020 09:39
Технічна документація.pdf
29 вересня 2020 09:39
Посвідчення Коцюр.pdf
29 вересня 2020 09:39
Посвідчення Коновалюк.pdf
29 вересня 2020 09:39
Штатний розклад.pdf
29 вересня 2020 09:39
Посвідчення Вдовиченко.pdf
29 вересня 2020 09:39
Посвідчення Василець.pdf
29 вересня 2020 09:39
План фінансування.pdf
29 вересня 2020 09:39
Ніка Сервіс Буд.rar
29 вересня 2020 09:39
НДС Діброва ТА.pdf
29 вересня 2020 09:39
Наказ 24 пожедна безпека.pdf
29 вересня 2020 09:39
Накази ОП.pdf
29 вересня 2020 09:38
Лист погодження.pdf
29 вересня 2020 09:38
кошторис.rar
29 вересня 2020 09:38
Іллінці.rar
29 вересня 2020 09:38
Додаток 2.pdf
29 вересня 2020 09:38
Договор оренди склада.pdf
29 вересня 2020 09:38
графік.pdf
29 вересня 2020 09:37
Акт огляду приміщення.pdf

Публічні документи

29 вересня 2020 08:58
Електронний підпис
28 вересня 2020 20:12
Електронний підпис
28 вересня 2020 20:11
Довідка про обладнання.pdf
28 вересня 2020 20:11
довідка про ЗСС.pdf
28 вересня 2020 20:11
Довідка про обладнання.pdf
28 вересня 2020 20:11
довідка про ЗСС.pdf
28 вересня 2020 00:35
Електронний підпис
28 вересня 2020 00:33
9.2. ЛІЦЕНЗІЯ + додатки.pdf
28 вересня 2020 00:33
7.3. ЗВВ 2019.pdf
28 вересня 2020 00:33
443. КБ-2,3 лютий 2018 750 000,00.pdf
28 вересня 2020 00:33
443. КБ-2,3 квітень 2019 960 835,14.pdf
28 вересня 2020 00:33
443. КБ-2,3 жовтень 2019 860 449.47.pdf
28 вересня 2020 00:33
443. КБ-2,3 жовтень 2018 492 952,26.pdf
28 вересня 2020 00:33
443. КБ-2,3 грудень 669 566,12.pdf
28 вересня 2020 00:33
443. КБ-2,3 грудень 1 330 433,88.pdf
28 вересня 2020 00:33
23.2. гарантійний лист.pdf
28 вересня 2020 00:33
16.1. Договір 372 від 26.06.2018.PDF
28 вересня 2020 00:33
15.6. посвідчення ІТП.pdf
28 вересня 2020 00:33
15.5. трудові книжкі ІТП.pdf
28 вересня 2020 00:33
9.2. ЛІЦЕНЗІЯ + додатки.pdf
28 вересня 2020 00:33
7.3. ЗВВ 2019.pdf
28 вересня 2020 00:33
443. КБ-2,3 лютий 2018 750 000,00.pdf
28 вересня 2020 00:33
443. КБ-2,3 квітень 2019 960 835,14.pdf
28 вересня 2020 00:33
443. КБ-2,3 жовтень 2019 860 449.47.pdf
28 вересня 2020 00:33
443. КБ-2,3 жовтень 2018 492 952,26.pdf
28 вересня 2020 00:33
443. КБ-2,3 грудень 669 566,12.pdf
28 вересня 2020 00:33
443. КБ-2,3 грудень 1 330 433,88.pdf
28 вересня 2020 00:33
23.2. гарантійний лист.pdf
28 вересня 2020 00:33
16.1. Договір 372 від 26.06.2018.PDF
28 вересня 2020 00:33
15.6. посвідчення ІТП.pdf
28 вересня 2020 00:33
15.5. трудові книжкі ІТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМОСЕРВІС"

ПП Діброва ТА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОАГРОІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМОСЕРВІС"
#41906445
Переможець 967 078,01
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 20:05

Документи

30 вересня 2020 20:05
Електронний підпис
30 вересня 2020 20:04
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 20:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТМОСЕРВІС"
#41906445
967 078,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 20:05
Електронний підпис
30 вересня 2020 20:04
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода 2 ТОВ АТМОСЕРВІС.pdf зміни до договору
15 вересня 2021 16:14
Додаток до договору 2.pdf зміни до договору
13 вересня 2021 12:34
Електронний підпис укладений
13 вересня 2021 12:32
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 16:56
Договір ТОВ АТМОСЕРВІС.pdf укладений
05 жовтня 2020 16:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до плану фінансування робіт на 2021рік
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 967 078,01
UAH