Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземленнях магістралей і устаткування, опору ізоляції та послуги з перевірки роботи електричного обладнання у житлових будівлях (код ДК 021:2015, 50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель) (За номенклатурою код ДК 021:2015 50711000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель ).
Очікувана вартість
49 855,00 UAH
UA-2020-09-18-003092-b 4ba2175fe3dd49d790a8cad4b4ad80ae
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хатченко Тетяна Василівна

380445159374 kkdesntender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 39605452
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська обл., Київ, Закревського, 15
Контактна особа: Хатченко Тетяна Василівна
380445159374
kkdesntender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 13:07
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 12:29
Очікувана вартість: 49 855,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50710000-5: Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вимірювання опору розтікання на основних заземлювачах і заземленнях магістралей і устаткування, опору ізоляції та послуги з перевірки роботи електричного обладнання у житлових будівлях (код ДК 021:2015, 50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель) (За номенклатурою код ДК 021:2015 50711000-2 Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного устаткування будівель ).
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2020  —  21 жовтня 2020
ДК 021:2015: 50710000-5 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник оплачує вартість Послуг Виконавцю протягом 5 банківських днів з дня підписання обома сторонами актів про виконані послуги Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 вересня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 13:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
22 вересня 2020 13:44
НОВА РЕДАКЦ ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩ вимірювання опору.pdf
18 вересня 2020 13:09
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩ вимірювання опору.pdf
22 вересня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 вересня 2020 13:45
ПЕРЕЛІК ЗМІН.pdf
22 вересня 2020 13:44
НОВА РЕДАКЦ ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩ вимірювання опору.pdf
18 вересня 2020 13:09
ОГОЛОШЕННЯ СПРОЩ вимірювання опору.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-003092-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:39090788
Дата подання: 23 вересня 2020 15:15
Дискримінаційні вимоги
Згідно вимог тендерної документації до цієї закупівлі пункт 11 Вами вимагаються наступні документи:
- копію оригіналу Сертифікату учасника на систему управління (менеджменту) охорони здоров’я та безпеки праці (ISO 45001:2018) – хочемо зазначити, що на сьогоднішній день даний Сертифікат «Системи управління охороною здоров'я та безпекою праці» ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) не є чинним. Даний сертифікат вступить в силу з 01 січня 2021 року, на зміну ДСТУ OHSAS 18001:2010. Встановлюючи вимоги щодо надання сертифікатів, Ви, як замовник лобіює інтереси окремого учасника Процедури закупівлі, який має відповідні документи. Відповідно до п.4 ст. 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників».
- та настанови щодо застосування» (міжнародний стандарт ДСТУ ISO 37001:2018) - Для прикладу хочемо зазначити, що у частині «Національний вступ» ДСТУ ISO 37001:2018 які вимагає Замовник, зазначено наступне: «Дані стандарти можуть застосовувати всі організації, які мають на меті розробити та виконувати передбачені стандартами політику і завдання, ураховуючи правові й інші ВИМОГИ». Тобто, момент номер один, «МОЖУТЬ ЗАСТОСОВУВАТИ», а не «ЗОБВ'ЯЗАНІ». Далі у цьому ж вступі зазначається, що «Даний стандарт, як і інші стандарти, не призначено для збільшення чи змінення правових вимог щодо організації». Тобто дані стандарти не можуть утворювати або припиняти певні правові наслідки для суб'єкта господарювання зокрема, й в такий спосіб - як створення перешкоди для прийняття, участі у закупівлі (тобто дискримінації). У тексті самих стандартів у розділі « Сфера застосування» також зазначено: «Цей стандарт організація може використовувати». Знову ж таки «МОЖЕ ВИКОРИСТОВУВАТИ», а не «ЗОБОВ'ЯЗАНІ». Тобто ми вбачаємо, що дані стандарти мають виключно рекомендаційний характер, і це є право будь-якого суб'єкта господарювання, а не обов'язок. А все що не є обов'язковим не може вимагатися, оскільки набуває ознак дискримінації, і прямо порушує принцип недискримінацї учасників, яким визначено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників (ст. З та 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Враховуючи викладене, з метою дотримання необхідних принципів здійснення закупівель вимагаємо внести зміни до тендерної документації, видаливши документи, що створюють дискримінаційні вимоги. У випадку не вирішення з Вашого боку питання по суті, змушені будемо звернутись до відповідних органів контролю.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 вересня 2020 14:57
Замовник формує умови спрощеної процедури закупівлі, керуючись нормами чинного законодавства України, а також пунктом 2 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація, дотримуючись при цьому принципів добросовісної конкуренція серед учасників та недискримінація учасників та рівного ставлення до них.
Щодо порівняння сертифікатів ISO 45001 та ДСТУ OHSAS 18001, слід зазначити, що станом на сьогодні, можливо отримати як сертифікат ISO 45001, так і ДСТУ OHSAS 18001. В березні 2018 року Міжнародною організацією зі стандартизації ISO був прийнятий стандарт ISO 45001, призваний прийти на заміну OHSAS 18001. З дати публікації ISO 45001 діє трирічний перехідний період для переходу організацій, сертифікованих раніше по OHSAS 18001, на ISO 45001. Загальна мета цих сертифікатів залишається спільною, однак стандарт ISO 45001 має нову структуру й форму, яка повністю враховує нові правила розробки стандартів на системи менеджменту.
Більшість установ та організацій, які мають стандарт OHSAS 18001 вже перейшли на ISO 45001.
Умова щодо наявності відповідних сертифікатів ISO не є дискримінаційною, так як Всі зазначені сертифікати має можливість отримати будь-який суб’єкт господарювання у разі необхідності.
Замовник, має на меті працювати з тими Учасниками, які у своїй діяльності керуються нормами та стандартами, що створюють безпечні і здорові умов праці, не завдають шкоди навколишньому середовищу, розробляє заходи щодо протидії корупції тощо.
Така спрямованість Учасників, дає впевненість Замовнику у тому, що надані учасником послуги, відповідатимуть вимогам нормативних актів, будуть виконуватися якісно та професійно, враховуючи новітні технології, а сам Учасник постійно вживає відповідні заходи з поліпшення якості та безпечності своїх послуг.
В Україні існує значна кількість підприємств, які здійснюють сертифікацію. У зв’язку з чим, будь-який учасник має можливість здійснити сертифікацію власних процесів організації системи.
Умова щодо надання сертифікатів жодним чином не порушує його права та законні інтереси потенційних Учасників, та не позбавляє можливості подати свою пропозицію, у зв’язку з чим у Замовника відсутні підстави для внесення змін.
Таким чином, у задоволенні вимоги UA-2020-09-18-003092-b.b1 отриманої через електронний майданчик 23-09-20, 15:15:47 слід відмовити.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

24 вересня 2020 14:51
ПРОТОКОЛ РОЗГЛ ВИМОГИ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ"" 44 100,00
UAH з ПДВ
29 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ" 46 855,00
UAH з ПДВ
30 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРИ.КА" 45 680,00
UAH з ПДВ
45 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКСПЕРТ112" 48 420,00
UAH з ПДВ
48 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 18:21
Електронний підпис
02 жовтня 2020 18:18
Виписка.pdf
02 жовтня 2020 18:18
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 18:18
Сертифікати ISO.pdf
02 жовтня 2020 18:18
Медичні книжки.pdf
02 жовтня 2020 18:18
Лист-відгук 192 школа.pdf
02 жовтня 2020 18:18
Копія паспорту та ІПН.pdf
02 жовтня 2020 18:18
Додаток 3.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 16:37
Електронний підпис
30 вересня 2020 16:36
Положення.pdf
30 вересня 2020 16:36
Настанова з якості.pdf
30 вересня 2020 16:36
Лист Щодо ДСТУ ISO 370012018.pdf
30 вересня 2020 16:36
Лист Щодо ISO 45001 2018.pdf
30 вересня 2020 16:36
Лист Інформація.pdf
30 вересня 2020 16:36
17 Витяг ЕЕ від 22.09.20 р..pdf
30 вересня 2020 16:36
16 OHSAS 18001 оригінал.pdf
30 вересня 2020 16:36
15 Рух грошових коштів.pdf
30 вересня 2020 16:36
14 Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2020 16:36
13 Специфікація Додаток 2.pdf
30 вересня 2020 16:36
11 Дозволи Держпраці.pdf
30 вересня 2020 16:36
10 Свідоцтво ДСТУ ISO.pdf
30 вересня 2020 16:36
9 Сертифікат ЕТЛ.pdf
30 вересня 2020 16:36
8 Довідки з банку 21.09.pdf
30 вересня 2020 16:36
6 Довідка ФІЗ. ОСОБИ.pdf
30 вересня 2020 16:36
3.3.3 Відгук Укрпошта Суми.pdf
30 вересня 2020 16:36
2.4 Копії трудових книжок.pdf
30 вересня 2020 16:36
1.4 Оренда офісу оригінал.pdf
30 вересня 2020 16:36
1.2 Видаткові оригінал.pdf
30 вересня 2020 16:36
1 Довідка обладнання.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 18:08
Електронний підпис
02 жовтня 2020 18:00
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:55
Настанови з якості.pdf
02 жовтня 2020 17:55
Лист-згода_Гурiненко.pdf
02 жовтня 2020 17:55
Медичнi_книжки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ""

ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ"

ТОВ "ТРИ.КА"

ТОВ "ЕКСПЕРТ112"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ""
#42945066
Переможець 29 900,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 11:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СИСТЕМИ ЗАХИСТУ""
#42945066
29 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 14:41
ЗВІТ про викоання договору ВИМІР ОПОРУ.pdf укладений
26 січня 2021 14:40
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 13:32
ДОГОВІР 5071-1-2020.pdf укладений
21 жовтня 2020 13:27

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 900,00
UAH