Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (канцелярські товари)
Очікувана вартість
143 000,00 UAH
UA-2020-09-18-002928-c ● c5d4102ae38d4641bceb97d7c132413c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Української міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 24884653 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, ПЛОЩА ШЕВЧЕНКА, будинок 1 |
Контактна особа: |
ВК Української МР Закупівля +380457220682 valenta2009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 12:51 |
Очікувана вартість: | 143 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 715,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Категорія Замовника: Орган державної влади (пункт перший частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5901 од.
Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08720, Україна, Київська область, Українка, Шевченка,Юності,Дніпровський
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
12 жовтня 2020
—
25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються за фактично поставлений Товар після завершення поставки.Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2020 16:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2020 16:35 |
Т.Д.офісне приладдя.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відгук
Дата подання: 22 вересня 2020 11:17
Дата відповіді: 23 вересня 2020 10:52
Замовником в тендерній документації вимагається
«2.2. Відгук (всі відгуки) від організації/підприємства/установи тощо (організацій/підприємств/установ тощо), з якою (якими) укладено аналогічний (аналогічні) договір (договори), зазначений (зазначені) в довідці, складеній відповідно до пп. 2.1. цього додатку (дата видачі відгука (всіх відгуків) має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів).»
Оскільки замовник в тендерній документації зазначив, що:
«Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів.»
Питання, яким нормативно-правовим актом вимагається при поставці товару Замовнику або виконанні договору надавати листи відгуки, замість видаткових накладних. И як можна заставити контрагента написати відгук за Вашою формою и надати його протягом 14 календарних діб.
Водночас, Учасник є юридичною особою, то на звернення Учасника не розповсюджуються і вимоги Закону України "Про звернення громадян", стаття 20 якого встановлює терміни розгляду звернень громадян. Не існує (щонайменше Учаснику про це невідомо) жодного закону, який би встановлював конкретні строки надання контрагентами відгуків за аналогічними договорами, чи хоча б встановлював сам обов’язок по наданню таких відгуків.
Питання якщо учасник надасть відгук про виконання договору з іншою датою буде це приводом для відхилення Учасника та на підставі якого законодавчого акту.
Практика АМКУ з цього питання така. Замовник може вимагати відгук, але при цьому не може встановлювати дискримінаційні вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником в тендерній документації встановлено вимогу щодо надання листа-відгука від попереднього замовника учасника, що підтверджує виконання аналогічного договору по поставці товару не не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів, оскільки вважає, що свіжий (актуальний) лист-відгук підтверджує строк та факт поставки товару.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено перелік відомостей, при цьому тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі").
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено перелік відомостей, при цьому тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі").
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Мова
Дата подання: 22 вересня 2020 11:46
Дата відповіді: 22 вересня 2020 14:56
Якщо Учасник в тендерній пропозиції надасть документи російською мовою, складені учасником або видані Учаснику сторонніми установами та підприємствами в минулих періодах, зокрема: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, сертифікати, тощо, - це буде приводом для відхилення пропозиції учасника, чи ні
Відповідь: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути викладені українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою бюро перекладів та/або з перекладом українською мовою з нотаріальним засвідченням підпису перекладача, якщо інше не передбачено цією тендерною документацією. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Допускається наявність у складі тендерної пропозиції Учасника та не потребують перекладу українською мовою документи на російській мові, складені Учасником в минулих періодах, або надані сторонніми підприємствами, організаціями чи установами, зокрема, але не виключно: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, можуть бути викладені мовою їх загально прийнятого застосування (англійська, російська, німецька тощо)
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 23 вересня 2020 11:02
Дата відповіді: 28 вересня 2020 08:58
дивись решення АМКУ
РІШЕННЯ
№13019-р/пк-пз
від 16.09.2019
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Миколаївбудцентр" від 24.08.2019 № UA-2019-07-29-001328-b.c3 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено перелік відомостей, при цьому тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі").
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
дискримінація
Дата подання: 23 вересня 2020 11:04
Дата відповіді: 28 вересня 2020 08:58
Див рішення АМКУ
РІШЕННЯ
№ 6428-р/пк-пз
від 22.05.2019
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Колегія), розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "КАП-ПРОД" від 02.05.2019 № UA-2019-04-22-000637-a.a1 (надалі – Скарга) щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі,
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено перелік відомостей, при цьому тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі").
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
125 752,26
UAH з ПДВ
|
112 177,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СТУПАК ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
140 252,09
UAH з ПДВ
|
112 201,67
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" #38402792 |
Переможець |
112 177,20
UAH з ПДВ
|
06 жовтня 2020 09:14
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 09:40
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 18:00
|
Дог.375.PDF | укладений |
19 жовтня 2020 17:58
|