Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт нежитлових приміщень першого поверху будівлі поліклініки КНП "ЦПМСД №8" по вул. Харчова, 2 м. Запоріжжя
Очікувана вартість
533 064,00 UAH
UA-2020-09-18-002908-c dd39d7ccdda54c44a0791dbec470adfd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заводян Юлія Вікторівна

+380612862500 650001@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "ЦПМСД №8"
Код ЄДРПОУ: 38783662
Місцезнаходження: 69014, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, Харчова будинок 2
Контактна особа: Заводян Юлія Вікторівна
+380612862500
650001@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 16:34
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 11:52
Очікувана вартість: 533 064,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 665,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт нежитлових приміщень першого поверху будівлі поліклініки КНП "ЦПМСД №8" по вул. Харчова, 2 м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69014, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Харчова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата Робіт здійснюється за фактично виконані роботи протягом 7 (семи) банківських днів на підставі належно оформлених, затверджених та підписаних Сторонами актів приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2в, довідок про вартість виконаних робіт та витрат за формою № КБ-3 (далі по тексту – КБ-2в, КБ-3) згідно Календарного плану, та оформленої у повному обсязі виконавчої документації. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 вересня 2020 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 вересня 2020 12:02
Тендерна документацiя поточний ремонт (зі змінами).docx
18 вересня 2020 16:30
Тендерна документація поточний ремонт.docx
24 вересня 2020 12:02
Оголошення поточний ремонт.docx
24 вересня 2020 11:55
Оголошення поточний ремонт.docx
18 вересня 2020 16:30
Оголошення поточний ремонт.docx
24 вересня 2020 11:47
Опис змiн в ТД.doc
24 вересня 2020 11:47
Тендерна документацiя поточний ремонт (зі змінами).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 22 вересня 2020 12:01
Дата відповіді: 24 вересня 2020 11:27
Доброго дня! Просимо роз'яснити невідповідність обсягів по приміщеннях 3,17 (п.6-11 дефектного акту): п7 - шпаклювання стін - 117,07 м2. п.8 Фарбування стін - 90,34м2 яка обробка-26,73м2 відшпакльованої поверхні? Стелі- п.9 очищення від побілки - 50,72 м2 п.10,11 Стелі Армстронг - 7м2, яка обробка 43,72 м2 очищеної стелі? Перегородки п. 12 просимо уточнити перегородки зі звукоізоляцією чи ні і яка товщина перегородок ; п. 13 Міжкімнатні двері які - МДФ, ламіновані; п.17 просимо уточнити товщину деревостружкових плит (ОСБ)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Товщина деревостружкових плит - 12мм. Міжкімнатні двері - МДФ під фарбування. Стосовно інших питань будуть внесені зміни до тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-002908-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ РОНД, Код ЄДРПОУ:24514146
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:51
Оскарження кваліфікації переможця
ТОВ «РОНД», в особі генерального директора Рощина Миколи Яковича, учасник процедури закупівлі «код ДК 021:2015 – 45000000-7- будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт нежитлових приміщень першого поверху будівлі поліклініки КНП "ЦПМСД №8" по вул. Харчова, 2 м. Запоріжжя)» ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-18-002908-c, вимагає скасувати рішення протоколу №32 від 08.10.2020 р. щодо визначення переможцем ТОВ «ДБК ГРУП» з огляду на наступне:
Уважно розглянувши пропозицію учасника закупівлі ТОВ «ДБК ГРУП» виявлено невідповідність умовам технічної специфікації, а саме:
1. В локальному кошторисі 2-1-1 п. 61 враховано об’єм 1,98м2, тоді як у Таблиці 1 до тендерної документації (Дефектний акт) вказано 3,2 м2.
2. В локальному кошторисі 2-1-1 п.65 є зайвим, у Таблиці 1 до тендерної документації (Дефектний акт) даний пункт відсутній.
3. В локальному кошторисі 2-1-3 п. 2 враховано об’єм 11,104м2, тоді як у Таблиці 3 до тендерної документації (Дефектний акт) вказано 31,47 м2.
Згідно ст. 31 п.1 п.п. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу 4 п. 4.1 п.п. 2 Тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію, яка не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі.


Зважаючи на вищевикладене вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «ДБК ГРУП», як таке, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 жовтня 2020 10:43
Оскарження № 710 від 09.10.20920 року, надане ТОВ «РОНД» щодо процедури відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-18-002908-c по предмету закупівлі «Поточний ремонт нежитлових приміщень першого поверху будівлі поліклініки КНП "ЦПМСД №8" по вул. Харчова, 2 м. Запоріжжя» ДК 021:2015 45000000-7- будівельні роботи та поточний ремонт задовольнити.
Номер вимоги: UA-2020-09-18-002908-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ"ДБК ГРУП", Код ЄДРПОУ:40256817
Дата подання: 13 жовтня 2020 15:31
Вимога ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-18-002908-c оскарження визначення переможця та дискваліфікації учасника
ВИМОГА
щодо скасування неправомірних рішень Замовника


КНП "ЦПМСД №8" (далі-Замовник) було оприлюднено оголошення та документацію відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 –  45000000-7- будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт нежитлових приміщень першого поверху будівлі поліклініки КНП "ЦПМСД №8" по вул. Харчова, 2 м. Запоріжжя)». ID закупівлі UA-2020-09-18-002908-c
ТОВ “ДБК ГРУП” повідомляє, що під час розгляду пропозиції ТОВ “РОНД”, Замовником було прийнято неправомірне рішення про намір укласти договір оприлюднене протоколом № 37 від 12.102020 року, а саме Замовник не звернув уваги на те, що ТОВ “РОНД” у складі цінової пропозиції не надано наступні документи:

1. Відповідно до вимог Замовника, зазначених п.3.2 Додатку 1 до ТД Учасник повинен надати “п. 3.2. Заповнений лист-згода суб’єкта персональних даних  на обробку, використання, поширення та доступ до його персональних даних із зазначенням паспортних даних, ідентифікаційного коду, (суб’єкт персональних даних - фізична особа, яка є учасником) відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (Додаток 5).
Учасником у складі пропозиції надано Лист — згода (файл «14 Лист-згода Рощин М. Я.pdf»), де відсутня інформація стосовно паспортних даних і ідентифікаційного коду.
З огляду на викладене Учасником ТОВ “РОНД” не надано документу, який вимагався Замовником, тим самим, не виконано вимогу Замовника.
2. Відповідно до вимог Замовника, зазначених п.2 Додатку 3 ТД, зазначено, що “2. Учасник при підготовці тендерної пропозиції повинен враховувати заходи щодо захисту довкілля а саме: заходи із зниження рівня або зменшення шкідливого впливу шуму/вібрацій від роботи машин і механізмів на об’єкті, заходи з використання безпечних для людини і довкілля будівельних матеріалів, заходи зі зменшення забруднення повітря на будівельному майданчику, в тому числі при роботі транспортних засобів, машин і механізмів, використання токсичних і летючих речовин, санітарно-гігієнічні заходи на будівельному майданчику, заходи із утилізації відходів, відпрацьованих паливо-мастильних матеріалів, будівельного та побутового сміття тощо.
Учасником у складі пропозиції не надано жодного документу, щодо вжитих заходів із захисту довкілля.
З огляду на викладене Учасником не надано документу, який вимагався Замовником, тим самим, не виконано вимогу Замовника.

Також варто звернути увагу на те, що Замовник дискваліфікував цінову пропозицію Учасника ТОВ “ПРОМСТРОЙ” протоколом № 30 від 07.10.2020 року за відсутність тих самих документів, а у випадку ТОВ “РОНД” не звернув на ці недоліки уваги.
Зауважемо також, що Замовник дискваліфікував ТОВ “ДБК ГРУП” за несуттєві помилки, які є технічними описками та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а при підписанні остаточного договору відбувається коригування кошторисної документації згідно оновленої ціни пропозиції за результатами аукціону, тобто остаточна ціна пропозиції ТОВ “ДБК ГРУП” склала 395 000,00 грн з ПДВ і нами було оновлено кошторисну документацію з урахуванням вірних об'ємів, при цьому на ціну пропозиції це не як не вплинуло. Але Замовник незважаючі на все вищевказане дискваліфікував нас, як учасника та надав перевагу ТОВ “РОНД” в якого мало того що бракує документів, ще і ціна 409 900, 00 грн. з ПДВ, що суттєво вище нашої пропозиції.
Також звернемо увагу, що ТОВ «ДБК ГРУП» у складі своє пропозиції надав згоду з технічним завданням викладеним Замовником у Додатку 3 до ТД, де визначені всі об’єми, які є вірними, та підтвердив свою змогу виконати всі зазначені Замовником роботи, а також надав ціну (цінову пропозицію) за яку він згоден виконати всі роботи вказані у Додатку 3 до ТД.

На підставі вищезазначеного, ВИМАГАЄМО скасувати рішення Замовника від 12.10.2020 року викладене протоколом № 37 щодо наміру укласти договір з ТОВ «РОНД» та ВІДХИЛИТИ пропозицію Учасника, у зв’язку із невідповідністю вимогам документації відкритих торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 –  45000000-7- будівельні роботи та поточний ремонт (Поточний ремонт нежитлових приміщень першого поверху будівлі поліклініки КНП "ЦПМСД №8" по вул. Харчова, 2 м. Запоріжжя)». ID закупівлі UA-2020-09-18-002908-c” на підставі абз. 2 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України “Про публічні закупівлі” - 1) учасник процедури закупівлі: не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;


З повагою,
Директор ТОВ “ДБК ГРУП” _________ Д.В. Єрмаченко
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 жовтня 2020 09:08
ВИРІШИЛИ:
1. Вимогу щодо скасування рішення Замовника від 12.10.2020 року викладеного протоколом засідання тендерного комітету №37 про визнання ТОВ «РОНД» (код ЄДРПОУ 24514146) переможцем процедури відкритих торгів, ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-18-002908-c по предмету закупівлі «Поточний ремонт нежитлових приміщень першого поверху будівлі поліклініки КНП "ЦПМСД №8" по вул. Харчова, 2 м. Запоріжжя» ДК 021:2015 45000000-7- будівельні роботи та поточний ремонт залишити без задоволення.
2. У скасуванні рішення Замовника від 12.10.2020 року, викладеного протоколом засідання тендерного комітету №37 щодо наміру укласти договір з ТОВ «РОНД» (код ЄДРПОУ 24514146), відмовити.
3. Оприлюднити протокол засідання тендерного комітету в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення згідно з ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОМСТРОЙ" 487 218,67
UAH з ПДВ
394 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ"ДБК ГРУП" 454 989,98
UAH з ПДВ
395 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОНД 446 646,00
UAH з ПДВ
409 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГІДРОМІН" 469 020,00
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РІАЛБУД" 495 589,39
UAH з ПДВ
481 920,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" 531 314,36
UAH з ПДВ
482 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКВАЛЬ-7» 533 064,00
UAH з ПДВ
490 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2020 15:03
Електронний підпис
05 жовтня 2020 14:57
Тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 14:57
Статут.pdf
05 жовтня 2020 14:57
Рішення 10,07,20.PDF
05 жовтня 2020 14:57
ПДВ Промстрой.PDF
05 жовтня 2020 14:57
Опис10,07,20.PDF
05 жовтня 2020 14:57
Наказ.pdf
05 жовтня 2020 14:57
Ліцензія.pdf
05 жовтня 2020 14:57
ДЦ.rar
05 жовтня 2020 14:57
Дозвіли.PDF
05 жовтня 2020 14:57
Договір підряду.pdf
05 жовтня 2020 14:57
Дефектний акт.pdf
05 жовтня 2020 14:57
Декларація.PDF
05 жовтня 2020 14:57
Акти відгук Сигма.pdf
05 жовтня 2020 14:57
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
05 жовтня 2020 14:57
Статут.pdf.p7s
05 жовтня 2020 14:57
Рішення 10,07,20.PDF.p7s
05 жовтня 2020 14:57
ПДВ Промстрой.PDF.p7s
05 жовтня 2020 14:57
Опис10,07,20.PDF.p7s
05 жовтня 2020 14:57
Наказ.pdf.p7s
05 жовтня 2020 14:57
Ліцензія.pdf.p7s
05 жовтня 2020 14:57
ДЦ.rar.p7s
05 жовтня 2020 14:57
Дозвіли.PDF.p7s
05 жовтня 2020 14:57
Договір підряду.pdf.p7s
05 жовтня 2020 14:57
Дефектний акт.pdf.p7s
05 жовтня 2020 14:57
Декларація.PDF.p7s

Публічні документи

10 жовтня 2020 15:40
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:30
Електронний підпис
04 жовтня 2020 15:24
Електронний підпис
04 жовтня 2020 15:24
Електронний підпис
04 жовтня 2020 15:24
Електронний підпис
04 жовтня 2020 15:18
Стаття 17 додаток 2.pdf
04 жовтня 2020 15:18
Кошторис Word+IMD.zip
04 жовтня 2020 15:18
Кошторис excel.zip
04 жовтня 2020 15:18
Довідка статистики.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 13:09
Електронний підпис
22 жовтня 2020 13:01
Календарний графік
12 жовтня 2020 16:39
Електронний підпис
12 жовтня 2020 16:37
Оновлена документація
30 вересня 2020 08:40
Електронний підпис
30 вересня 2020 08:38
Кошторисна частина.rar
30 вересня 2020 08:38
Кваліфікаційна частина.rar

Публічні документи

05 жовтня 2020 13:54
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:51
Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 13:51
Лист-роз_яснення.pdf
05 жовтня 2020 13:51
Кошторисні розрахунки.rar
05 жовтня 2020 13:51
Статут.pdf
05 жовтня 2020 13:51
Виписка.pdf
05 жовтня 2020 13:51
Дозвіл субпідрядника.pdf
05 жовтня 2020 13:51
Наказ директор.pdf
05 жовтня 2020 13:51
Аналогічний договор _92.pdf
05 жовтня 2020 13:51
Договірна ціна.pdf
05 жовтня 2020 13:51
Тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 13:51
Протокол директор.pdf
05 жовтня 2020 13:51
Відгук.pdf

Публічні документи

04 жовтня 2020 12:21
Електронний підпис
02 жовтня 2020 08:41
Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 08:41
Наказ на директора.pdf
02 жовтня 2020 08:41
Копія статуту.pdf
02 жовтня 2020 08:41
Копія дозволу.pdf
02 жовтня 2020 08:41
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
02 жовтня 2020 08:41
r_17_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
02 жовтня 2020 08:41
r_17_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
02 жовтня 2020 08:41
r_17_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
02 жовтня 2020 08:41
r_17_ДЦ_ИВР.xls
02 жовтня 2020 08:41
r_17_ДЦ_ДЦ.xls

Публічні документи

02 жовтня 2020 13:18
Електронний підпис
02 жовтня 2020 13:17
Перелік документів.pdf
02 жовтня 2020 13:17
12.5 Відомість ресурсів.pdf
02 жовтня 2020 13:17
12.1 Дефектні акти.pdf
02 жовтня 2020 13:17
1.3.1 ДУ 1 до договору ЦБС.jpg
02 жовтня 2020 13:17
2. Лист повноваження.pdf
02 жовтня 2020 13:17
10.1 ГЛ захист довкілля.pdf
02 жовтня 2020 13:17
9.1 Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 13:17
1.3.1 Договір ЦБС.pdf
02 жовтня 2020 13:17
8. Витяг ЄДР.pdf
02 жовтня 2020 13:17
5. Довідка щодо ПДВ.pdf
02 жовтня 2020 13:17
15. Довідка субпідряд.pdf
02 жовтня 2020 13:17
12.2 Договірна ціна.pdf
02 жовтня 2020 13:17
2.1 Наказ.pdf.pdf
02 жовтня 2020 13:17
2.2 Рішення.pdf
02 жовтня 2020 13:17
8. Статут, опис.pdf
02 жовтня 2020 13:17
11. Тендерна пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 13:17
1.2 Довідка працівники.pdf
02 жовтня 2020 13:17
14. Довідка ст.17.pdf
02 жовтня 2020 13:17
1.3.1 ДФ ЦБС.pdf
02 жовтня 2020 13:17
12.3 Локальні кошториси.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 15:03
Електронний підпис
05 жовтня 2020 15:01
49_ДЦ_ОС_2-1_1.xls
05 жовтня 2020 15:01
49_ДЦ_ОПР.xls
05 жовтня 2020 15:01
49_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
05 жовтня 2020 15:01
49_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
05 жовтня 2020 15:01
49_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
05 жовтня 2020 15:01
49_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.xls
05 жовтня 2020 15:01
49_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.xls
05 жовтня 2020 15:01
49_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.xls
05 жовтня 2020 15:01
49_ДЦ_ДЦ_3.xls
05 жовтня 2020 15:01
49_ДЦ_ДЦ_2.xls
05 жовтня 2020 14:57
Довідка МТБ.pdf
05 жовтня 2020 13:56
Електронний підпис
05 жовтня 2020 13:24
Довідка до ст.17.pdf
05 жовтня 2020 13:24
Довідка_працівники.pdf
05 жовтня 2020 13:24
Гарантійний лист.pdf
05 жовтня 2020 13:24
Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 13:24
Тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 13:24
Аналогічні договори.pdf
05 жовтня 2020 13:24
Установчі документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОМСТРОЙ"

ТОВ"ДБК ГРУП"

ТОВ РОНД

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГІДРОМІН"

ТОВ "РІАЛБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АКВАЛЬ-7»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОМСТРОЙ"
#31845292
Відхилено 394 900,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 16:49
ТОВ"ДБК ГРУП"
#40256817
Рішення скасоване 395 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 10:44
ТОВ"ДБК ГРУП"
#40256817
Відхилено 395 000,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 12:19
ТОВ РОНД
#24514146
Переможець 409 900,00
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 15:17

Документи

07 жовтня 2020 16:48
Електронний підпис

Документи

12 жовтня 2020 12:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ РОНД
#24514146
409 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:23
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 11:26
Підписаний контракт укладений
26 жовтня 2020 11:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 409 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 68 316,67 UAH)