Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
31 187,00 UAH
UA-2020-09-18-002746-c 1b5d379f45ee46e0b5f8970c94262123
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Януш Юлія Євгенівна

(044) 461-22-93 yanush-ye@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Контактна особа: Януш Юлія Євгенівна
(044) 461-22-93
yanush-ye@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 17:30
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 14:36
Очікувана вартість: 31 187,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 311,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-28-004515-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Канцелярські товари». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 упак.
Скоби для степлера 24/6 (30197110-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 упак.
Скоби для степлера №10 (30197110-0)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт.
Діркопробивач, металевий 30арк (30197330-8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт.
Діркопробивач, металевий 20арк (30197330-8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт.
Степлер №10 (30197320-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт.
Степлер №24/6 (30197320-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 упак.
Скріпки, металічні (30197220-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт.
Антистеплер (30197321-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 шт.
Ручка кулькова (30192121-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 шт.
Ручка кулькова автоматична (30192121-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 упак.
Маркер (30192125-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
Ролер 0,3 - 0,6мм синій (30192123-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
120 шт.
Ручка-коректор (30192930-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
Ластик (30192100-2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт.
Краска штемпельна (30192112-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 шт.
Кнопки цвяхи (30197120-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упак.
Кнопки (30197120-3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 упак.
Олівець механічний (30192131-8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
60 шт.
Стрижень для механічного олівця (30192132-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 упак.
Олівець загострений з гумкою (30192130-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
Клейка стрічка (30190000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
Клейка стрічка (30190000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 шт.
Конверт С4 (30199230-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
2000 шт.
Конверт С5 (30199230-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3000 шт.
Конверт DL (30199230-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська область, Боярка, вул.Маяковського буд.49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП"ЧАС-ПІК" 14 352,00
UAH
13 960,00
UAH
Документи
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" 15 503,50
UAH
13 960,50
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" 24 796,20
UAH
24 796,20
UAH
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2020 20:29
Електронний підпис
04 жовтня 2020 20:28
14. Додаток до Додатку 5a.pdf
04 жовтня 2020 20:28
03. Проект договору.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2020 15:58
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:58
Обгрунтування.pdf
05 жовтня 2020 17:25
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:24
8Статут.pdf
05 жовтня 2020 17:24
7опис.pdf
05 жовтня 2020 17:24
6 Наказ.pdf
05 жовтня 2020 17:24
5 Рішення.pdf
05 жовтня 2020 17:24
16 Тех характеристика.pdf
05 жовтня 2020 17:24
15 Довкілля.pdf
05 жовтня 2020 17:24
14 Інформ санкції.pdf
05 жовтня 2020 17:24
13 Обмеження.pdf
05 жовтня 2020 17:24
12 Стро дії пропозиції.pdf
05 жовтня 2020 17:24
11 ст. 17 та ст 29.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 12:49
Електронний підпис
05 жовтня 2020 12:48
Опитувальник.pdf
05 жовтня 2020 12:48
Пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 12:48
Довідка згідно ст.17.pdf
05 жовтня 2020 12:48
Статут (новий).pdf
05 жовтня 2020 12:48
Протокол.pdf
05 жовтня 2020 12:48
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
05 жовтня 2020 12:48
Витяг ПДВ 05,05.pdf
05 жовтня 2020 12:48
Довідка.pdf
05 жовтня 2020 12:48
Технічні вимоги.pdf
05 жовтня 2020 12:48
лист-відгук ктов ХМР.jpg
05 жовтня 2020 12:48
Гарантійний лист.pdf
05 жовтня 2020 12:47
Свідоцтво.pdf
05 жовтня 2020 12:47
Свідоцтво ПДВ.pdf
05 жовтня 2020 12:47
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
05 жовтня 2020 12:47
Витяг ПДВ.pdf
05 жовтня 2020 12:47
Наказ.pdf
05 жовтня 2020 12:47
Наказ новий.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП"ЧАС-ПІК"

ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП"ЧАС-ПІК"
#22360472
Відхилено 13 960,00
UAH
13 жовтня 2020 14:17
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 жовтня 2020 18:08
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ"
#38402792
Відхилено
13 960,50
UAH
27 жовтня 2020 15:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2020 18:36
Обґрунтування аномально низької ціни
до 16 жовтня 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
Відхилено 24 796,20
UAH
03 листопада 2020 16:02

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей 1.1. Надана інформація до договору №47-19 від 08.10.2019 (накладна), яка не містить посилання на зазначений договір 1.2. Не надано інформацію до договору №40Т від 28.03.2019 (накладна/-і або акт/-и приймання товару), який/-і підтверджує/-ють виконання (повне або часткове) договору/-ів наведеного/-их учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.)) 2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. п.2.1.3 Додатку ІІ до тендерної документації: сканкопія/-ї іншого/-их документа/-ів*** (накладна/-і або акт/-и приймання товару), який/-і підтверджує/-ють виконання (повне або часткове) договору/-ів наведеного/-их учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.) *** у разі зазначення учасником у довідці згідно підпункту 2.1.1. про виконання аналогічного/-их договору/-ів поставки, інформації про виконання договору/-ів більш ніж для одного підприємства (замовника) належним виконанням підпункту 2.1.3. є надання відгуків та іншого документа/-ів від усіх підприємств, що зазначені учасником у вищезазначеній довідці. 2.2. п.2.1.3 Додатку ІІ до тендерної документації: сканкопія/-ї іншого/-их документа/-ів*** (накладна/-і або акт/-и приймання товару), який/-і підтверджує/-ють виконання (повне або часткове) договору/-ів наведеного/-их учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.) *** у разі зазначення учасником у довідці згідно підпункту 2.1.1. про виконання аналогічного/-их договору/-ів поставки, інформації про виконання договору/-ів більш ніж для одного підприємства (замовника) належним виконанням підпункту 2.1.3. є надання відгуків та іншого документа/-ів від усіх підприємств, що зазначені учасником у вищезазначеній довідці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати сканкопії іншого/-их документа/-ів*** (накладна/-і або акт/-и приймання товару), який/-і підтверджує/-ють виконання (повне або часткове) договору/-ів наведеного/-их учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.). 3.2. Надати сканкопії іншого/-их документа/-ів*** (накладна/-і або акт/-и приймання товару), який/-і підтверджує/-ють виконання (повне або часткове) договору/-ів наведеного/-их учасником в довідці (згідно підпункту 2.1.1.).

Документи

13 жовтня 2020 14:16
Електронний підпис
13 жовтня 2020 14:16
Протокол_1001_20_161_р_1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1.Перелік виявлених невідповідностей: На тендерну пропозицію учасника накладено ЕЦП фізичної особи Кравця Леоніда Павловича. При цьому, у складі тендерної пропозиції наявні документи, що згідно з п. 4 розділу І Додатку ІІ тендерної документації, підтверджують право підпису документів пропозиції керівником учасника – директором Кравець Л.П. На тендерну пропозицію учасника ЕЦП/КЕП керівника учасника – директора Кравця Л.П., не накладено. 2. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: П. 3 розділу ІІ «Вимоги до інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в ЕСЗ у вигляді файлів» Додатку ІІ до тендерної документації: Учасник повинен накласти на пропозицію електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 розділу І Додатку ІІ тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Накласти на пропозицію електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів - директора ПП «Самтекс Дистрибуція» Кравця Л.П.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

27 жовтня 2020 15:51
Електронний підпис
27 жовтня 2020 15:51
Протокол_1001_20_161_р_2.pdf
20 жовтня 2020 18:34
Електронний підпис
20 жовтня 2020 18:33
Протокол 1001_20_161_пр_2.pdf

Документи

03 листопада 2020 16:01
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:01
Протокол_1001_20_161_р_3.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
03 листопада 2020 16:02
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі