Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення попередніх (періодичних) медичних оглядів працівників
Очікувана вартість
376 263,00 UAH
UA-2020-09-18-002464-a 0be0ed4349e44559aff124c6ffe94f46
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобак Валентин Сергійович

+380334431759 jurist_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Нововолинської міської ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 02141696
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27
Контактна особа: Бобак Валентин Сергійович
+380334431759
jurist_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 376 263,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 870,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Місцезнаходження: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Дружби, 27; Категорія замовника:органи державної влади та органи місцевого самоврядування. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1170 послуга
Послуги з проведення попередніх (періодичних) медичних оглядів працівників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем видаткової накладної/рахунку та/або актів наданих послуг(виконаних робіт) протягом 7 робочих днів з дати, вказаної в накладній/рахунку та/або актах наданих послуг(виконаних робіт); Замовник оплачує надані Послуги по мірі фінансування та надходження коштів з місцевого бюджету. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 10:43
ТД ПОСЛУГИ З ПРОВЕДЕННЯ МЕД_ОГЛЯДУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Просимо уточнити
Дата подання: 24 вересня 2020 20:27
Дата відповіді: 25 вересня 2020 08:52
Просимо уточнити, яка кількість сертифікатів - Б) «Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду» відповідно до Постанови КМУ №1238 врахована в технічному завданні?
Відповідь: Добрий день.
Кількість сертифікатів Б) «Сертифікат про проходження профілактичного наркологічного огляду» відповідно до Постанови КМУ №1238 - 24 шт.

Інформація про відміну

Дата відміни
05 жовтня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій