Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, Якимівський район) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
services in maintenance of principal motor roads in public use local importance of Zaporizhzhia Oblast and artificial structures on them (emergency services, Yakimivskyi district)) (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Очікувана вартість
2 314 523,00 UAH
UA-2020-09-18-002311-c df13dddfe58b4f49af54d5b1f7a05600
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Кошик

+380612128877 dpmdzo-tdv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька область обл., м.Запоріжжя, Олександрівський район, вул. Поштова, 159Б
Контактна особа: Олександра Кошик
+380612128877
dpmdzo-tdv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "LOKAL ROADS OF THE ZAPORIZHZHIA REGION"
National ID: 42698149
Contact point: Olexandra Koshik
+380612128877
dpmdzo-tdv@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2020 09:00
Початок аукціону: 19 листопада 2020 11:03
Початок аукціону: 19 листопада 2020 11:03
Очікувана вартість: 2 314 523,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 57500 UAH
Publication date: 18 вересня 2020 14:44
Enquiries until: 09 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 15 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 19 жовтня 2020 09:00
Planned auction date: 19 листопада 2020 11:03

Information

Estimated total value: 2 314 523 UAH including VAT
Minimal lowering step: 12 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,52 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
послуги з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, Якимівський район) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

services in maintenance of principal motor roads in public use local importance of Zaporizhzhia Oblast and artificial structures on them (emergency services, Yakimivskyi district)) (45230000-8 - Construction of pipelines, communication lines and power transmission lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces).
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 15 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку - Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги згідно з «Актами приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 14:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 14:46
проект договору АварЯкимОПУБ.doc
18 вересня 2020 14:46
ТД АварЯкимОПУБ.docx
18 вересня 2020 14:46
Оголошення Авар Як АНЛГ.doc
18 вересня 2020 14:46
Оголошення АварЯк УКР.doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 листопада 2020
UA-2020-09-18-002311-cdf13dddfe58b4f49af54d5b1f7a05600
Найменування: Державне підприємство "Місцеві дороги Запорізької області"
Код ЄДРПОУ: 42698149
Місцезнаходження: 69095, Україна, Запорізька область обл., м.Запоріжжя, Олександрівський район, вул. Поштова, 159Б
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2020 16:39
ПП Санже-Черкаси Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2020 16:41

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Відповідно до положень частини 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) Учаснику – товариству з обмеженою відповідальністю «БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ» необхідно усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю у процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, Якимівський район) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. В «Інформаційній довідці про наявність обладнання (машин та механізмів)» від 15.10.2020 Вих.№9 по позиціях 2, 14 та 15 а саме по: автомобілю КАМАЗ 5511 - реєстраційний номер АР 2624 СТ, рік випуску 1981 (позиція 2 цієї довідки); катку дорожньому (комбінованого) HAMM DV 6 - реєстраційний номер 15642 АР, рік випуску 1986 (позиція 14 цієї довідки); автомобілю КАМАЗ 5511 - реєстраційний номер АР 8309 СМ, рік випуску 1988 (позиція 15 цієї довідки) не надано: - копію відповідного договору (договору оренди обладнання (машин та механізмів), договору про співпрацю щодо експлуатації обладнання (машин та механізмів), договору користування обладнанням (машинами та механізмами), договору про надання послуг обладнання (машин та механізмів), тощо); - в залежності від виду та положень договору, який укладений Учасником, копію листа(ів)-підтвердження від Власника обладнання або орендодавця або надавача послуг (машин та механізмів) щодо не заперечення використання обладнання (машин та механізмів) для надання послуг Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг. 1.2 По позиціях 13, 15, 16, 17 «Інформаційної довідки про наявність обладнання (машин та механізмів)» від 15.10.2020 Вих.№9 відсутні копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, так як якість наданих скан-копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів не дозволяє підтвердити повну інформацію щодо цих транспортних засобів, зокрема: типу/марки/року випуску/реєстраційного номеру. 1.3. «Довідка про наявність кваліфікованих працівників» від 15.10.2020 №5 складена не за формою, яка наведена у тендерній документації на цю закупівлю, а саме наявні розбіжності у порівнянні з формою (Таблиця 2 до додатку 1 тендерної документації), у назві п’ятого стовпчика цієї довідки; 1.4. «Інформаційна довідка про обсяги наданих послуг» від 15.10.2020 №3 складена не за формою, яка наведена у тендерній документації на цю закупівлю, а саме наявні розбіжності у порівнянні з формою (Таблиця 3 до додатку 1 тендерної документації), у назві стовпчиків: 2, 3 та 4 цієї довідки; 1.5. Відповідно до п.1.4 копії Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ», який затверджено загальними зборами учасників (засновників) ТОВ «БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ» протокол №2-2020 від 13 березня 2020 року, Учасниками (Замовниками) товариства є Товариство з обмеженою відповідальністю «Ультра Ойл» та ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРН ТОВАРИСТВО «КОМПАНІЯ З УПРАВЛІННЯ АКТИВАМИ «СЛАВУТИЧ-ІНВЕСТ», що суперечить змісту копії протоколу загальних зборів учасників (засновників) №15/20 від 15.10.2020, який наданий у складі тендерної пропозиції. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. п.п.1 п.1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації; 2.2. п.п.1 п.1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації та Таблиці 1 до нього; 2.3. пункт 2 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації та Таблиці 2 до нього; 2.4. пункт 3 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації та Таблиці 3 до нього; 2.5. абз. 3 пп. 1.1 п.1 Додатку 4 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1 Надати копією відповідного договору (договору оренди обладнання (машин та механізмів), договору про співпрацю щодо експлуатації обладнання (машин та механізмів), договору користування обладнанням (машинами та механізмами), договору про надання послуг обладнання (машин та механізмів), тощо) по орендованому транспорту; 3.2. Надати якісну скан-копію свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, про наявність яких зазначено у пунктах 13, 15, 16, 17 «Інформаційної довідки про наявність обладнання (машин та механізмів)» від 15.10.2020 Вих.№9; 3.3. Надати «Інформаційну довідку про наявність кваліфікованих працівників» у відповідності до вимог Таблиці 2 до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям»; 3.4. Надати «Інформаційну довідку про обсяги наданих послуг» у відповідності до вимог Таблиці 3 до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям»; 3.5 Підтвердити повноваження посадової особи Учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору з урахуванням вимог ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та надати протокол загальних зборів учасників (засновників) ТОВ «БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ».

Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 16:01
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:00
0369_201112163751_001.pdf
17 жовтня 2020 13:34
Електронний підпис
17 жовтня 2020 13:34
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:30
Технічна частина.pdf
16 жовтня 2020 15:30
Наказ Фролова Ю.М.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:30
Наказ Фролова Ю.М.pdf (1).p7s
16 жовтня 2020 15:30
Наказ Фролова Ю.М.pdf
16 жовтня 2020 15:30
Лист для клієнтів.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:30
Лист для клієнтів.pdf (1).p7s
16 жовтня 2020 15:30
Лист для клієнтів.pdf
16 жовтня 2020 15:30
Витяг Протокол НР.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:30
Витяг Протокол НР.pdf (1).p7s
16 жовтня 2020 15:30
Витяг Протокол НР.pdf
16 жовтня 2020 15:30
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf
16 жовтня 2020 15:30
Банківська ліцензія.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:30
Банківська ліцензія.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах. Відповідно до положень частини 16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» Учаснику – Приватному підприємству «САНЖЕ-ЧЕРКАСИ» необхідно усунути невідповідності в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону у процедурі відкритих торгів на закупівлю послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Запорізької області та штучних споруд на них (аварійні послуги, Якимівський район) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. По позиціях 1-10 «Інформаційній довідці про наявність обладнання (машин та механізмів)» від 15.10.2020 №406 (далі Довідка) у стовбці 6 не зазначено: власне, орендоване або залучене. 1.2. По позиції 1 Довідки по автомобілю, на базі якого функціонує гудронатор причепний, не зазначено тип (марку) та реєстраційний номер або державний номерний знак відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, а також не надано саму копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та не вказано цей автомобіль є власністю Учасника, або орендований чи залучений Учасником. 1.3. По позиції 1 Довідки по гудронатору причепному не зазначено реєстраційний номер, або державний номерний знак відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, або інвентарний номер згідно з інвентарною карткою, а також не надано саму копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інвентарну картку. 1.4. По позиціях 4-6 Довідки, а саме: на коток дорожний HAMM HD O90V, коток дорожний HAMM HD 150 ТТ та коток дорожний HAMM HD 110 К не надано копію відповідного договору (договору оренди обладнання (машин та механізмів), договору про співпрацю щодо експлуатації обладнання (машин та механізмів), договору користування обладнанням (машинами та механізмами), договору про надання послуг обладнання (машин та механізмів), тощо), а також не надано копії листа(ів)-підтвердження від Власника обладнання АБО орендодавця АБО надавача послуг (машин та механізмів) щодо не заперечення використання обладнання (машин та механізмів) для надання послуг Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг. 1.5. Копія договору про надання лабораторних випробувань від 15.10.2019 № 15/10-20Л (далі договір), який укладений між філією «Запорізької дорожньо-експлуатаційною дільницею» Дочірнього підприємства «Запорізький Облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та ПП «САНЖЕ-ЧЕРКАСИ», надана в неповному обсязі, а саме відсутній додаток з прейскурантом цін, який відповідно до п. 3.1. Договору, є його невід’ємною частиною. 1.6. по позиції 3 «Інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників» від 15.10.2020 №404 не зазначено освіту (вища, спеціальна та таке інше ) по працівнику Грінь Л.М. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Таблиці 1 до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 2.2. Підпункту 1, пункту 1, Таблиці 1 до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 2.3. Підпункту 1, пункту 1, Таблиці 1 до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 2.4. Підпункту 1, пункту 1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 2.5. Підпункту 3 п.1 Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 2.6. Таблиці 2 до Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1 усунути розбіжності шляхом зазначення у стовбці 6 по позиціях 1-10 Довідки інформації: власне, орендоване або залучене. 3.2. усунути розбіжності шляхом зазначення по позиції 1 Довідки по автомобілю, на базі якого функціонує гудронатор причепний, тип (марку) та реєстраційний номер або державний номерний знак відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, а також надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу та вказати чи є цей автомобіль власністю Учасника, або орендований чи залучений Учасником. У разі оренди чи залучення Учасником автомобілю, на базі якого функціонує гудронатор причепний, надати: - копію відповідного договору (договору оренди обладнання (машин та механізмів), договору про співпрацю щодо експлуатації обладнання (машин та механізмів), договору користування обладнанням (машинами та механізмами), договору про надання послуг обладнання (машин та механізмів), тощо); - в залежності від виду та положень договору, який укладений Учасником, копію листа(ів)-підтвердження від Власника обладнання або орендодавця або надавача послуг (машин та механізмів) щодо не заперечення використання обладнання (машин та механізмів) для надання послуг Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг. 3.3. усунути розбіжності шляхом зазначення по позиції 1 Довідки по гудронатору причепному реєстраційний номер, або державний номерний знак відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, або інвентарний номер згідно з інвентарною карткою, а також надати копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу або інвентарну картку. 3.4. усунути розбіжності шляхом надання по позиціях 4-6 Довідки, а саме: на коток дорожний HAMM HD O90V, коток дорожний HAMM HD 150 ТТ та коток дорожний HAMM HD 110 К копії(ій) відповідного(их) договору(ів) (договору оренди обладнання (машин та механізмів), договору про співпрацю щодо експлуатації обладнання (машин та механізмів), договору користування обладнанням (машинами та механізмами), договору про надання послуг обладнання (машин та механізмів), тощо) та копії(ій) листа(ів)-підтвердження від Власника обладнання АБО орендодавця АБО надавача послуг (машин та механізмів) щодо не заперечення використання обладнання (машин та механізмів) для надання послуг Учасником за предметом закупівлі протягом усього терміну надання послуг. 3.5. усунути розбіжності шляхом надання договору про надання лабораторних випробувань від 15.10.2019 № 15/10-20Л (далі договір), який укладений між філією «Запорізької дорожньо-експлуатаційною дільницею» Дочірнього підприємства «Запорізький Облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» та ПП «САНЖЕ-ЧЕРКАСИ», у повному обсязі. 3.6. усунути розбіжності шляхом зазначення по позиції 3 «Інформаційної довідки про наявність кваліфікованих працівників» від 15.10.2020 №404, а саме по працівнику Грінь Л.М. освіти (вища, спеціальна та таке інше ).

Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 15:44
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:39
Довідка ДПС
27 листопада 2020 11:48
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:45
Довідка ДПС
27 листопада 2020 11:45
Ст. 17
27 листопада 2020 11:45
Дит праця
27 листопада 2020 11:45
відсутність заборг
27 листопада 2020 11:36
МВС
12 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:32
Довідка техніка
12 листопада 2020 12:32
Довідка працівники
12 листопада 2020 12:32
Договір РТС
12 листопада 2020 12:32
Супроводжуючий лист
12 листопада 2020 12:32
Договір Євробудшлях-1
12 листопада 2020 12:32
Лабораторія з дод
17 жовтня 2020 13:22
Електронний підпис
17 жовтня 2020 13:22
Електронний підпис
17 жовтня 2020 13:21
Техніка.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Ст.17.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Ст 44.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Працівники.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Уставні.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Печатка-дубликат.pdf
17 жовтня 2020 13:21
ліцензія Банку.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Лаборатория.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Інформ.-технічна база.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Достовірна інфо.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Додаток-7 гарант-лист.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Договір РТС.pdf
17 жовтня 2020 13:20
Договір Облавтодор.pdf
17 жовтня 2020 13:20
Договір Євробудшлях-1.pdf
17 жовтня 2020 13:20
Договір Євробуд-Інд.pdf
17 жовтня 2020 13:20
довіреність Мороз.pdf
17 жовтня 2020 13:20
Відгук.pdf
17 жовтня 2020 13:20
витяг з наказу Мороз.pdf
17 жовтня 2020 13:20
Аналогічний договір.pdf
17 жовтня 2020 13:20
21320 САНЖЕ ЧЕРКАСИ p7s.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ"

ПП Санже-Черкаси

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 11:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Санже-Черкаси 2 309 000,00
UAH з ПДВ
2 309 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ" 2 314 523,00
UAH з ПДВ
2 314 523,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 15:44
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:39
Довідка ДПС
27 листопада 2020 11:48
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:45
Довідка ДПС
27 листопада 2020 11:45
Ст. 17
27 листопада 2020 11:45
Дит праця
27 листопада 2020 11:45
відсутність заборг
27 листопада 2020 11:36
МВС
12 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:34
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:32
Довідка техніка
12 листопада 2020 12:32
Довідка працівники
12 листопада 2020 12:32
Договір РТС
12 листопада 2020 12:32
Супроводжуючий лист
12 листопада 2020 12:32
Договір Євробудшлях-1
12 листопада 2020 12:32
Лабораторія з дод
17 жовтня 2020 13:22
Електронний підпис
17 жовтня 2020 13:22
Електронний підпис
17 жовтня 2020 13:21
Техніка.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Ст.17.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Ст 44.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Працівники.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Уставні.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Печатка-дубликат.pdf
17 жовтня 2020 13:21
ліцензія Банку.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Лаборатория.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Інформ.-технічна база.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Достовірна інфо.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Додаток-7 гарант-лист.pdf
17 жовтня 2020 13:21
Договір РТС.pdf
17 жовтня 2020 13:20
Договір Облавтодор.pdf
17 жовтня 2020 13:20
Договір Євробудшлях-1.pdf
17 жовтня 2020 13:20
Договір Євробуд-Інд.pdf
17 жовтня 2020 13:20
довіреність Мороз.pdf
17 жовтня 2020 13:20
Відгук.pdf
17 жовтня 2020 13:20
витяг з наказу Мороз.pdf
17 жовтня 2020 13:20
Аналогічний договір.pdf
17 жовтня 2020 13:20
21320 САНЖЕ ЧЕРКАСИ p7s.7z

Публічні документи

12 листопада 2020 16:01
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:00
0369_201112163751_001.pdf
17 жовтня 2020 13:34
Електронний підпис
17 жовтня 2020 13:34
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:30
Технічна частина.pdf
16 жовтня 2020 15:30
Наказ Фролова Ю.М.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:30
Наказ Фролова Ю.М.pdf (1).p7s
16 жовтня 2020 15:30
Наказ Фролова Ю.М.pdf
16 жовтня 2020 15:30
Лист для клієнтів.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:30
Лист для клієнтів.pdf (1).p7s
16 жовтня 2020 15:30
Лист для клієнтів.pdf
16 жовтня 2020 15:30
Витяг Протокол НР.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:30
Витяг Протокол НР.pdf (1).p7s
16 жовтня 2020 15:30
Витяг Протокол НР.pdf
16 жовтня 2020 15:30
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf
16 жовтня 2020 15:30
Банківська ліцензія.pdf.p7s
16 жовтня 2020 15:30
Банківська ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Санже-Черкаси

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕРДЯНСЬКБУДТРЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Санже-Черкаси
#21355701
Переможець 2 309 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 10:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Санже-Черкаси
#21355701
2 309 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 12:08
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 15:11
ДУ3.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 15:10
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ3 ОПУБ.doc зміни до договору
28 грудня 2020 15:10
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 15:13
ПОВИДОМЛЕННЯ до ДУ2 ОПУБ.doc зміни до договору
16 грудня 2020 15:12
ДУ2.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 17:09
Договір 04 12 Ав Як.pdf укладений
07 грудня 2020 17:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): абз. 1 п.5.1 Договору викласти у новій редакції, а саме: «5.1.Термін надання послуг: з дати укладання Договору по 19.12.2020.»
Номер договору про закупівлю: 04/12-АвЯк
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із завершенням надання послуг по договору №04/12-АвЯк від 04.12.2020 (далі Договір) Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: - розділ 3 Договору доповнити пунктом 3.7. у наступній редакції: «3.7. Сума оплати за Договором відповідно до фактичних витрат по ньому на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ -2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3) складає 2 307 974,01 грн. (два мільйони триста сім тисяч дев’ятсот сімдесят чотири гривні 01 коп.) з ПДВ., Оплата наданих послуг здійснюється: - з обласного бюджету Запорізької області за рахунок коштів спеціального фонду по КПКВК 3517462 (утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок субвенції з державного бюджету) – 1 307 974,01 грн.; - з місцевого бюджету за рахунок коштів загального фонду по КПКВК 0117461 (утримання та розвиток автомобільних доріг та дорожньої інфраструктури за рахунок коштів місцевого бюджету) – 1 000 000,00 грн.». Платіжні реквізити Замовника викласти у наступній редакції: «р/р UA118201720344301001107095750, р/р UA618201720344330014000095750, МФО 820172, Держказначейська служба України, м. Київ».
Номер договору про закупівлю: 04/12-АвЯк
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 307 974,01
UAH (в тому числі ПДВ 384 662,33 UAH)