Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція водоочисної станції по вул. Я. Мудрого, 413 Д в м. Мостиська Львівської області». (Коригування).
Очікувана вартість
3 451 463,20 UAH
UA-2020-09-18-002167-b 0d57b7643e114405bf25a3f47e423925
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балабух Галина Романівна

380322761794 halia.balabukh298@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38853521
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, Винниченка, 6
Контактна особа: Балабух Галина Романівна
380322761794
halia.balabukh298@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2020 21:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2020 13:33
Очікувана вартість: 3 451 463,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 257,32 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг робіт відповідно до Додатку 3 Технічна специфікація
Категорія замовника: відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (детальний опис міститься у ч.1.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації)
Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції:
Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі:
1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації;
2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі);
3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання;
4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Вид надання забезпечення тендерних пропозицій: у формі електронної банківської гарантії.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція водоочисної станції по вул. Я. Мудрого, 413 Д в м. Мостиська Львівської області». (Коригування).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81300, Україна, Львівська область, Мостиська, вул. Я. Мудрого, 413Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться за кошти місцевих бюджетів тільки за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, тільки в межах бюджетних та інших призначень та при умові надходження коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Порядок здійснення розрахунків здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та Постанови Кабінету Міністрів від 27 грудня 2001 року № 1764 "Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва". Згідно з п. 19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 року № 1764, проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг. Фінансування робіт (будівництва об'єкта) здійснюється за рахунок коштів місцевих бюджетів згідно з бюджетними призначеннями. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 11:38
Додаток 5 Проект договору.docx
18 вересня 2020 11:38
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії.docx
18 вересня 2020 11:38
Тендерна документація.docx
18 вересня 2020 11:38
Додаток 3 Технічна специфікація.docx
18 вересня 2020 11:38
Додаток 4 Вимоги.docx
18 вересня 2020 11:38
Додаток 1 Цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

невідповідність ТД
Дата подання: 23 вересня 2020 10:53
Дата відповіді: 24 вересня 2020 10:01
Шановний Замовнику! В розділі 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" (стор.5 ТД) Вимагається: Учасник, тендерна пропозиція якого визначена системою найбільш економічно вигідною, протягом одного дня подає через електронну систему закупівлі форму пропозиції, з урахуванням остаточної ціни пропозиції, визначеною за результатами аукціону. Зауважимо, що така вимога не відповідає нормам Закону України “Про публічні закупівлі” і наразі у Учасників процедури закупівлі ВІДСУТНЯ ТЕХНІЧНА МОЖЛИВІСТЬ підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. Просимо вилучити дану вимогу з умов ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З огляду на вказану вимогу, інформація щодо подання протягом одного дня форми пропозиції стосується лише першої пропозиції, тобто тієї, яка є найнижчою за результатами аукціону, а не тієї, яку Замовник визначив економічно вигідною самостійно за результатами оцінки тендерних пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону. До того ж наголошуємо, що оцінка тендерної пропозиції здійснюється тільки тих документів, які завантажені в електронну систему закупівель до моменту кінцевого терміну подання, що визначений Замовником. У законі відсутня така підстава для відхилення, а Замовник встановлює її для перевірки формування ціни, у разі, якщо Учасник зловживає та демпінгує на аукціоні. Зазначена вимога існує лише для Замовника, навіть, якщо Учасник її не виконає, то така діє не буде підставою для відхилення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-002167-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНАМ-монтаж", Код ЄДРПОУ:37734855
Дата подання: 15 жовтня 2020 13:07
Повний дозвіл на виконання випробувань
Оскільки до нашої пропозиції загрузилась лише друга сторінка дозволу на виконання випробувань електричного устаткування ми об'єднали дві сторінки у один файл і надсилаємо цілий документ.
Скасована
Дата: 15 жовтня 2020 14:14
Причина: Не усі документи додано.
Номер вимоги: UA-2020-09-18-002167-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНАМ-монтаж", Код ЄДРПОУ:37734855
Дата подання: 15 жовтня 2020 13:28
Просимо надати можливість виправити невідповідності
Розглянувши протокол відхилення Департаментом розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації сформований від 12 жовтня 2020 року по об’єкту: «Реконструкція водоочисної станції по вул. Я. Мудрого, 413 Д в м. Мостиська Львівської області». (Коригування).(ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), ми ТзОВ “ЮНАМ- МОНТАЖ” переконані , що рішення про відхилення пропозиції, ТзОВ “ЮНАМ- МОНТАЖ” , яка дозволить заощадити державні кошти на суму 577,48297 тис грн.!!! має дискримінаційний характер.
“Невідповідності”, які вказані у протоколі відхилення, що відносяться до кошторисної документації у пропозиції ТзОВ “ЮНАМ- МОНТАЖ” сформовані згідно державних РЕКН і ніяким чином не суперечать технічній специфікації (Додаток №1) та згідно Тендерної документації п.3.1.1 є Формальними(несуттєвими) . До формальних (несуттєвих) помилок замовника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника.
Щодо інших невідповідностей вказаних у протоколі відхилень хочемо просимо ще раз розглянути нашу пропозицію і надати можливість довантажити відсутні документи, оскільки дані документи не були додані до нашої пропозиції через збій роботи програми через яку здійснювалась подача пропозицій по даному тендеру, а саме через Електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн», для підтвердження надсилаємо скріншот смс повідомлення, яке прийшло на наш зареєстрований номер у програмі Електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» на момент закриття можливості подачі пропозицій. Також хочемо надати підтвердження наявності відсутніх документів до моменту завершення подання пропозицій.
Електронний ключ до нашої пропозиції відсутній через відсутність прямих вимог до його накладення у тендерній документації і також через збої у роботі програми Електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн», що спровокували неможливість накладення даного підпису.
1) Дозвіл на виконання випробування електричного устаткування електричних мереж у нас був поданий, але через збій у роботі програми Електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» він завантажився лише частково, а саме лише друга сторінка. Просимо надати можливість додати першу сторінку даного дозволу, що підтвердить надану інформацію.
2) Наявність даних про субпідрядну організцію засвідчується наявністю договорів укладених між ТзОВ «ЮНАМ-монтаж» і субпідрядником на яких є повна назва і місцезнаходження субпідрядної організації, а сформовану довідку з цими даними, знову ж таки, не завантажило через збій програми Електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн».
3) Довідки графік виконання робіт і підтвердження п.2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» теж не завантажило через збій роботи у програмі Електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн»
Просимо надати можливість виправити невідповідності виявлені тендерним комітетом після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, спираючись на нову редакцію Закону України “Про публічні закупівлі”, яка вступила в дію 19 квітня 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 жовтня 2020 22:02
У межах проведення процедури на закупівлю «Реконструкція водоочисної станції по вул. Я. Мудрого, 413 Д в м. Мостиська Львівської області». (Коригування). було здійснено оцінку документів Учасника ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНАМ-монтаж" та завантажено протокольне рішення про відхилення з яким можна ознайомитись у відкритому доступі.
У зазначеній вимозі учасник звертається з проханням надати 24 години виправлення помилки про що повідомляємо Учасника, що вчинення такої дії буде суперечити встановленим принципам здійснення закупівель та нормам ЗУ «Про публічні закупівлі».
Адже ч. 16 статті 29 Закону вказує, що замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Документи, які відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника не відносяться до тих, що вказані вище. Саме тому, якщо Замовник не може надати Учаснику право виправити невідповідності у тендерній пропозиції.

Документи подані скаржником

15 жовтня 2020 13:06
Скріншот збою програми
15 жовтня 2020 13:06
Лист-пояснення

Документи подані скаржником

15 жовтня 2020 13:27
Скріншот збою програми
15 жовтня 2020 13:27
Наявність працівників
15 жовтня 2020 13:27
Лист-пояснення
15 жовтня 2020 13:27
Наявність обладнання
15 жовтня 2020 13:27
Розрахунок ціни.pdf
15 жовтня 2020 13:27
Субпідряд
15 жовтня 2020 13:27
Право підпису
15 жовтня 2020 13:27
План-графік.pdf
15 жовтня 2020 13:27
Лист-пояснення до вікон
15 жовтня 2020 13:27
Охорона праці
15 жовтня 2020 13:28
п.2 ст№17
15 жовтня 2020 13:28
Лист згода від директора
15 жовтня 2020 13:28
Наявність працівників

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-18-002167-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНАМ-монтаж", Код ЄДРПОУ:37734855
Просимо надати можливість виправити невідповідності
Розглянувши протокол відхилення Департаментом розвитку та експлуатації житлово-комунального господарства Львівської обласної державної адміністрації сформований від 12 жовтня 2020 року по об’єкту: «Реконструкція водоочисної станції по вул. Я. Мудрого, 413 Д в м. Мостиська Львівської області». (Коригування).(ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), ми ТзОВ “ЮНАМ- МОНТАЖ” переконані , що рішення про відхилення пропозиції, ТзОВ “ЮНАМ- МОНТАЖ” , яка дозволить заощадити державні кошти на суму 577,48297 тис грн.!!! має дискримінаційний характер. “Невідповідності”, які вказані у протоколі відхилення, що відносяться до кошторисної документації у пропозиції ТзОВ “ЮНАМ- МОНТАЖ” сформовані згідно державних РЕКН і ніяким чином не суперечать технічній специфікації (Додаток №1) та згідно Тендерної документації п.3.1.1 є Формальними(несуттєвими) . До формальних (несуттєвих) помилок замовника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Щодо інших невідповідностей вказаних у протоколі відхилень хочемо просимо ще раз розглянути нашу пропозицію і надати можливість довантажити відсутні документи, оскільки дані документи не були додані до нашої пропозиції через збій роботи програми через яку здійснювалась подача пропозицій по даному тендеру, а саме через Електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн», для підтвердження надсилаємо скріншот смс повідомлення, яке прийшло на наш зареєстрований номер у програмі Електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» на момент закриття можливості подачі пропозицій. Також хочемо надати підтвердження наявності відсутніх документів до моменту завершення подання пропозицій. Електронний ключ до нашої пропозиції відсутній через відсутність прямих вимог до його накладення у тендерній документації і також через збої у роботі програми Електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн», що спровокували неможливість накладення даного підпису. 1) Дозвіл на виконання випробування електричного устаткування електричних мереж у нас був поданий, але через збій у роботі програми Електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» він завантажився лише частково, а саме лише друга сторінка. Просимо надати можливість додати першу сторінку даного дозволу, що підтвердить надану інформацію. 2) Наявність даних про субпідрядну організцію засвідчується наявністю договорів укладених між ТзОВ «ЮНАМ-монтаж» і субпідрядником на яких є повна назва і місцезнаходження субпідрядної організації, а сформовану довідку з цими даними, знову ж таки, не завантажило через збій програми Електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн». 3) Довідки графік виконання робіт і підтвердження п.2 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» теж не завантажило через збій роботи у програмі Електронний майданчик «Держзакупівлі.Онлайн» Просимо надати можливість виправити невідповідності виявлені тендерним комітетом після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, спираючись на нову редакцію Закону України “Про публічні закупівлі”, яка вступила в дію 19 квітня 2020 року.
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНАМ-монтаж" 2 847 886,03
UAH з ПДВ
2 847 886,03
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" 3 451 369,26
UAH з ПДВ
3 425 369,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ" 3 426 729,81
UAH з ПДВ
3 426 729,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 20:59
Лист персональні дані.pdf
08 жовтня 2020 20:59
Зразок підпису.pdf
08 жовтня 2020 20:59
Атестація 2016.jpg
08 жовтня 2020 20:59
Захист довкілля.pdf
08 жовтня 2020 20:59
Атестація 2016 001.jpg
08 жовтня 2020 20:59
Договора ЦПХ.pdf
08 жовтня 2020 20:59
Довідки 1-ДФ обєдн.pdf
08 жовтня 2020 20:59
Протокол _25с.pdf
08 жовтня 2020 20:59
Протокол _24с.pdf
08 жовтня 2020 20:59
Довідка субпідряду.pdf
08 жовтня 2020 20:59
ЦПХ Рогальський обєдн.pdf
08 жовтня 2020 20:59
ЦПХ Пришляк обєдн.pdf
08 жовтня 2020 20:59
Гарантія якості.pdf
08 жовтня 2020 20:59
Гарантійний термін.pdf
08 жовтня 2020 20:59
ЦПХ Олексій обєдн.pdf
08 жовтня 2020 20:59
ЦПХ Гнатишин обєдн.pdf
08 жовтня 2020 20:59
Відповідність ДСТУ.pdf
08 жовтня 2020 20:58
Наказ на Сковрона.pdf
08 жовтня 2020 20:58
Витрати.pdf
08 жовтня 2020 20:58
Вимоги ст.17 обєдн.pdf
08 жовтня 2020 20:58
136 Протокол Сковрон.jpg
08 жовтня 2020 20:58
Аналогічні договори.pdf
08 жовтня 2020 20:58
135 Посвідчення Сковрон.pdf
08 жовтня 2020 20:58
Авторський нагляд.pdf
08 жовтня 2020 20:58
протокол 355 Гнатишин.JPG
08 жовтня 2020 20:58
Штатний розпис.pdf
08 жовтня 2020 20:58
Проект договору обєдн.pdf
08 жовтня 2020 20:58
Цінова пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 20:58
Лист з статистики.pdf
08 жовтня 2020 20:58
132 посвідчення.JPG
08 жовтня 2020 20:58
131 посвідчення РЕГо.JPG 2.JPG
08 жовтня 2020 20:58
130 посвідчення ОП1.JPG
08 жовтня 2020 20:58
129 посвідчення ОП.JPG
08 жовтня 2020 20:58
144 диплом СКОВРОН.JPG
08 жовтня 2020 20:58
143 Диплом СКОВРОН.png
08 жовтня 2020 20:58
142 диплом135619.pdf
08 жовтня 2020 20:58
141 диплом005368.pdf
08 жовтня 2020 20:58
140 диплом000388-1.pdf
08 жовтня 2020 20:58
139 диплом кандидата.pdf
08 жовтня 2020 20:57
138 СЕРТИФІКАТ ПРИШЛЯК.JPG
08 жовтня 2020 20:57
договір оренди 93.88.pdf
08 жовтня 2020 20:57
137 Сертифікат ПРИШЛЯК.jpg
08 жовтня 2020 20:57
125 диплом ОЛЕКСІЙ-3.png
08 жовтня 2020 20:57
Договір оренди 82.71.pdf
08 жовтня 2020 20:57
Довідка працівники.pdf
08 жовтня 2020 20:57
декларації МТБ-1.pdf
08 жовтня 2020 20:57
Інф довідка зелена 238в.PDF
08 жовтня 2020 20:57
122 Диплом Маринець.jpg2.jpg
08 жовтня 2020 20:57
Відгук Трускавецький.pdf
08 жовтня 2020 20:57
121 диплом ГНАТИШИН.JPG
08 жовтня 2020 20:57
120 ДИПЛОМ ВЕГЕРА.jpg
08 жовтня 2020 20:57
лист-згода.PDF
08 жовтня 2020 20:57
40 Трускавецький Акти.pdf
08 жовтня 2020 20:57
Гарантійний лист СтЕн.pdf
08 жовтня 2020 20:57
техпаспорти-1.pdf
08 жовтня 2020 20:57
Відгук обєдн.pdf
08 жовтня 2020 20:57
техпаспорт Т-25 (МОК).pdf
08 жовтня 2020 20:57
ліцензія-1.pdf
08 жовтня 2020 18:51
Розрахунки __ 1 - 4.PDF
08 жовтня 2020 18:51
Пояснювальна записка.PDF
08 жовтня 2020 18:51
Об_єктний кошторис _ 2-1.PDF
08 жовтня 2020 18:51
Договірна ціна.PDF
08 жовтня 2020 18:51
Підписаний_G1020-4206-GL_tender.pdf
08 жовтня 2020 18:51
Підписаний_вытяг07.09.2020.pdf
08 жовтня 2020 18:51
Підписаний_RatingPB-2019.pdf
08 жовтня 2020 18:51
СТАТУТ.pdf
08 жовтня 2020 18:51
РІШЕННЯ ЗАСНОВНИКА.pdf
08 жовтня 2020 18:51
Паспорт Вегера Ю.Г.pdf
08 жовтня 2020 18:51
Опис ЮМ.pdf
08 жовтня 2020 18:50
ОПИС РЕЄСТРАЦІЇ.pdf
08 жовтня 2020 18:50
ЛІЦЕНЗІЯ ЮМ.pdf
08 жовтня 2020 18:50
ДОЗВІЛ ЮМ.pdf
08 жовтня 2020 18:50
ВИТЯГ ПДВ ЮМ.pdf
08 жовтня 2020 18:50
ВИТЯГ ЕДР ЮМ.pdf
08 жовтня 2020 18:50
ВИПИСКА ЮМ.pdf

Публічні документи

22 жовтня 2020 11:56
Електронний підпис
15 жовтня 2020 19:00
Електронний підпис
15 жовтня 2020 18:58
Накази на Березяка І.Р..pdf
08 жовтня 2020 18:57
Електронний підпис
08 жовтня 2020 18:56
Електронний підпис
08 жовтня 2020 18:53
Фінзвіт Баланс+1ДФ+1ПВ.zip
08 жовтня 2020 18:53
Паспорти дир.+заст.дир..pdf
08 жовтня 2020 18:52
Технічна специфікація.pdf
08 жовтня 2020 18:51
Кошторис ч (2).zip
08 жовтня 2020 18:51
Кошторис ч (1).zip
08 жовтня 2020 18:51
Довідка МТБ.pdf
08 жовтня 2020 18:50
Лист стаття 17.pdf
08 жовтня 2020 18:50
Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 18:50
Довідка субпідряд.pdf
08 жовтня 2020 18:50
Дог. оренда Іскра+лист.pdf
08 жовтня 2020 18:50
Лист постач.ФЕМ+якість.pdf
08 жовтня 2020 18:50
Довідка з банку.pdf
08 жовтня 2020 18:50
Fwd_ ЄЦП,довідка.zip
08 жовтня 2020 18:50
Лист труби+якість.pdf
08 жовтня 2020 18:50
Відгук РЛП Знесіння.PDF
08 жовтня 2020 18:50
Довідка ІТР +робітники.pdf
08 жовтня 2020 18:50
Проект договору.pdf
08 жовтня 2020 18:50
Техпаспорти машин.pdf
08 жовтня 2020 18:50
Листи на вимогу ТД.pdf
08 жовтня 2020 18:50
Статут від 12.12.2018 (ориг).pdf
08 жовтня 2020 18:50
Свідоцтво ПДВ ориг..pdf
08 жовтня 2020 18:50
Штатний розпис .pdf

Публічні документи

08 жовтня 2020 17:10
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:10
трудова Сотника Б.В..pdf
08 жовтня 2020 17:10
трудова Скопляка Р.Б..pdf
08 жовтня 2020 17:10
трудова Сіденко О.І..pdf
08 жовтня 2020 17:10
трудова Олеха Р.М..pdf
08 жовтня 2020 17:10
диплом Грицюк Л.В..pdf
08 жовтня 2020 17:10
ДОГОВІРНА ЦІНА.rar
08 жовтня 2020 17:10
Fw_ гарантія.zip
08 жовтня 2020 17:10
штатний розпис.pdf
08 жовтня 2020 17:10
цінова пропозиція.pdf
08 жовтня 2020 17:10
трудова Муравйова В.М..pdf
08 жовтня 2020 17:10
трудова Гром'як Н.Ю..pdf
08 жовтня 2020 17:10
трудова Гром'як Є.Л..pdf
08 жовтня 2020 17:10
трудова Грицюк Л.В..pdf
08 жовтня 2020 17:10
технічні паспорти.pdf
08 жовтня 2020 17:10
статут.pdf
08 жовтня 2020 17:10
Сотник Б.В..jpg
08 жовтня 2020 17:10
свідоцтво.pdf
08 жовтня 2020 17:10
свідоцтво 42 4.pdf
08 жовтня 2020 17:10
робітники.pdf
08 жовтня 2020 17:10
Протокол 2204-01.pdf
08 жовтня 2020 17:10
про фін.результати 2019.pdf
08 жовтня 2020 17:10
наказ на прийняття МММ.pdf
08 жовтня 2020 17:10
ліцензія.pdf
08 жовтня 2020 17:10
лист-згода (2).pdf
08 жовтня 2020 17:10
лист розяснення.pdf
08 жовтня 2020 17:10
Лист гарантія.pdf
08 жовтня 2020 17:10
КБз.pdf
08 жовтня 2020 17:10
ДЦ3.pdf
08 жовтня 2020 17:10
ДЦ1 та 2.pdf
08 жовтня 2020 17:10
Дозвіл2..pdf
08 жовтня 2020 17:10
Дозвіл1.pdf
08 жовтня 2020 17:10
Дозвіл1..pdf
08 жовтня 2020 17:10
Дозвіл 2.pdf
08 жовтня 2020 17:10
довідка.pdf
08 жовтня 2020 17:10
довідка про субпідряд.pdf
08 жовтня 2020 17:10
довідка про ліцензію.pdf
08 жовтня 2020 17:10
довідка працівники.pdf
08 жовтня 2020 17:10
довідка банк.pdf
08 жовтня 2020 17:10
диплом Скопляк Р.Б..pdf
08 жовтня 2020 17:10
диплом Сіденко О.І..pdf
08 жовтня 2020 17:10
Диплом Олеха Р.М..pdf
08 жовтня 2020 17:10
диплом Гром'як Н.Ю..pdf
08 жовтня 2020 17:10
диплом Гром'як Є.Л..pdf
08 жовтня 2020 17:10
відгук Товмачик.pdf
08 жовтня 2020 17:10
витяг.pdf
08 жовтня 2020 17:10
витяг ПДВ.pdf
08 жовтня 2020 17:10
баланс2019.pdf
08 жовтня 2020 17:10
аналогічні.pdf
08 жовтня 2020 17:10
1ПВ.pdf
08 жовтня 2020 17:10
1 ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНАМ-монтаж"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОРЕСУРС-МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНАМ-монтаж"
#37734855
Відхилено 2 847 886,03
UAH з ПДВ
12 жовтня 2020 17:07
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал"
#37752996
Переможець 3 425 369,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 15:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 14:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

12 жовтня 2020 17:01
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. У складі тендерної документації встановлено наступні вимоги згідно Розділу 1 Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Додатку 2 тендерної документації. Подається Довідка за формою таблиці А, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) з вих №81 від 07.10.2020 року. Учасник не повинен відступати від даної форми. Ця довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ ІІ «Будівельні машини і механізми»). Довідка, що подана учасником не відповідає Підсумковій відомості ресурсів, яка надана у складі тендерної пропозиції, а саме: п.1.7.та п.1.8. довідки з вих. №81 від 07.10.2020 року не відображено у Підсумковій відомості ресурсів. 2. Згідно з вимогами ч.1 Розділу 2 Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Додатку 2 тендерної документації Учасник має надати трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій. У складі тендерної пропозиції Учасник надає копії трудових книжок на працівників, яких вносить у довідку про ІТР, а саме: Березяк Ігор Романович та Бурий Зіновій Михайлович, що мають форму, яка складена іноземною мовою. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Щодо першого пункту: Привести у відповідність довідку №81 від 07.10.2020 року, яка має повністю відображати перелік техніки, яка буде використовуватись під час виконання робіт та зазначена у Підсумковій відомості ресурсів та/або за необхідності надати пояснення щодо відповідності механізмів та обладнання ( Компресор повітряний та Генератор бензиновий) переліку зазначеному у Підсумковій відомості ресурсів; Щодо другого пункту: Привести у відповідність надані у складі тендерної пропозиції трудові книжки шляхом перекладу записів у них з іноземної мови на українську. Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Або як аналог виправлення надати накази на призначення вищевказаних працівників. Або ж, як аналог виправлення цих невідповідностей, слід відредагувати наявність тих працівників, які будуть залучені до виконання робіт шляхом внесення змін і зазначенням інших/нових фізичних осіб у довідках з вих №76 від 02.10.2020 року (форма таблиці Б). Відповідно на цих нових/інших працівників надати трудові книжки, які мають бути сформовані виключно українською мовою. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал" #37752996

№ рішення у справі

72/56-р/к

Дата рішення у справі

29.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

39-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 15:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Самбірський радіозавод "Сигнал"
#37752996
3 425 369,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 11:02
Додаткова угода № 1 (7).pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:00
Додаток до ДУ № 1 Графік.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 11:00
Електронний підпис укладений
05 листопада 2020 10:12
Договір 19.pdf укладений
05 листопада 2020 10:01
Додаток 2 Договірна ціна 2020 року.pdf укладений
05 листопада 2020 10:01
Додаток 1 Договірна ціна (12).pdf укладений
05 листопада 2020 10:01
Додаток 3 Графік (10).pdf укладений
05 листопада 2020 10:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Під покращенням якості предмета закупівлі слід розуміти викладення граничної суми фінансування на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML