Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по заміні вікон та влаштування відкосів Перинатального центру"
Очікувана вартість
867 550,00 UAH
UA-2020-09-18-002091-c b8c3cbe90af049cda5ceb29d8a92e924
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воротіленко Галина Олександрівна

+380623522000 pokrovskaliltender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне неприбуткове підприємство "Покровська клінічна лікарня інтенсивного лікування" Покровської міської ради Донецької області
Код ЄДРПОУ: 01990884
Місцезнаходження: 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, вул. Руднєва, 73
Контактна особа: Воротіленко Галина Олександрівна
+380623522000
pokrovskaliltender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 14:15
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 14:15
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 14:14
Очікувана вартість: 867 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 337,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт по заміні вікон та влаштування відкосів Перинатального центру"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85300, Україна, Донецька область, м.Покровськ, вул.Руднєва,73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 14:11
ТД Оголошення вікна перинатальний.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІДЕАЛ-БУДІНЖИНІРИНГ" 730 020,00
UAH з ПДВ
730 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛОЗИНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ" 822 396,00
UAH з ПДВ
822 396,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПРОФСТРОЙГРУПП 859 000,00
UAH з ПДВ
859 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
30 вересня 2020 12:01
5.2 акт аналог засв.pdf
30 вересня 2020 12:01
5.3 договір засв.pdf
30 вересня 2020 12:01
5.1 відгук аналог засв.pdf
30 вересня 2020 10:57
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:56
5.3 договір АКТИВЦЕНТР.pdf
30 вересня 2020 10:02
Електронний підпис
30 вересня 2020 09:59
7.10 Висновок_CЕС_на__РОТО.pdf
30 вересня 2020 09:59
6.2. реєстрація ПДВ.pdf
30 вересня 2020 09:59
6.1 Витяг 27.09.20 засвідч. .pdf
30 вересня 2020 09:59
5.2. АКТ аналог.робіт.pdf
30 вересня 2020 09:59
5_1_Вiдгук016.pdf
30 вересня 2020 09:59
5. досвід 371.pdf.p7s
30 вересня 2020 09:59
5. досвід 371.pdf
30 вересня 2020 09:59
4. Гарантійний лист 376.pdf.p7s
30 вересня 2020 09:59
4. Гарантійний лист 376.pdf
30 вересня 2020 09:59
3. мтб 373.pdf.p7s
30 вересня 2020 09:59
3. мтб 373.pdf
30 вересня 2020 09:59
2. працівники 372.pdf.p7s
30 вересня 2020 09:59
2. працівники 372.pdf
30 вересня 2020 09:59
1 Пропозиція 370.pdf.p7s
30 вересня 2020 09:59
1 Пропозиція 370.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 12:10
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:44
Електронний підпис
30 вересня 2020 10:39
сертификаты 30.09.2020.pdf
30 вересня 2020 10:39
Довідка.pdf
30 вересня 2020 10:39
Довідка кoшторис.pdf
30 вересня 2020 10:39
Цінова пропозиція.pdf
30 вересня 2020 10:39
ТЕХН характеристики.pdf
30 вересня 2020 10:39
Проэкт договора.pdf
30 вересня 2020 10:39
Працівники.pdf
30 вересня 2020 10:39
МТБ.pdf
30 вересня 2020 10:39
лист згода.pdf
30 вересня 2020 10:39
ІНФОРМ ДОВІДКА В.pdf
30 вересня 2020 10:39
Згода.pdf
30 вересня 2020 10:39
ДОСВІД ОК.pdf
30 вересня 2020 10:39
Довідки.pdf
30 вересня 2020 10:39
Довідка.pdf
30 вересня 2020 10:39
Гарантійні листи.pdf
30 вересня 2020 10:39
Анкета.pdf

Публічні документи

30 вересня 2020 11:59
СЕС.zip
30 вересня 2020 11:59
Сертифікати.zip
30 вересня 2020 11:59
20 Кошторис.pdf
30 вересня 2020 11:59
19 дилерський.pdf
30 вересня 2020 11:59
18 гарантія 5 років.pdf
30 вересня 2020 11:59
16 тех опис.pdf
30 вересня 2020 11:59
14 Проєкт договор.pdf
30 вересня 2020 11:59
13 Робітники.pdf
30 вересня 2020 11:59
10 Досвід.pdf
30 вересня 2020 11:59
9 баланс мтб.pdf
30 вересня 2020 11:59
8 довідка мтб.pdf
30 вересня 2020 11:59
7 Пропозиція.pdf
30 вересня 2020 11:59
5 Статут.pdf
30 вересня 2020 11:59
4 НДС.pdf
30 вересня 2020 11:59
3 ВИТЯГ НА ДАТУ ПОДАННЯ.pdf
30 вересня 2020 11:59
2 Витяг.pdf
30 вересня 2020 11:59
1 Выписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІДЕАЛ-БУДІНЖИНІРИНГ"

ФОП "ЛОЗИНСЬКИЙ ВОЛОДИМИР СТЕПАНОВИЧ"

ТОВ ПРОФСТРОЙГРУПП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІДЕАЛ-БУДІНЖИНІРИНГ"
#43592057
Переможець 730 020,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 10:13

Документи

07 жовтня 2020 10:13
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:11
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІДЕАЛ-БУДІНЖИНІРИНГ"
#43592057
730 020,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2020 10:13
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:11
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 09:16
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 11:17
дод._2 дог._199 від 26.10.2020.pdf зміни до договору
08 червня 2021 11:16
Д.у.199.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:24
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 20:21
Договір укладений
27 жовтня 2020 20:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі листа від Підрядника
Номер договору про закупівлю: 199
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. 26.10.2020 року між КНП «Покровська клінічна ЛІЛ» та ТОВ «ІДЕАЛ- БУДІНЖИНІРИНГ» укладено договір підряду №199 з виконання будівельно-монтажних робіт з «Капітального ремонту по заміні вікон та влаштування відкосів Перенатального центру» у відповідності з ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013 ( ідентифікатор закупівлі UA-2020-09-18-002091-c) 2. В подальшому додатковою угодою №1 від 30.12.2021 року у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, на підставі листа за вх.№01-14/2059 від29.12.2020 року керуючись п.4. ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони погодили продовжити строк дії договору до 15.02.2021 року. 3. Згідно ч.1 ст. 631 Цивільного Кодексу України (далі-ЦКУ), строком договору є час, протягом якого сторони можуть здійснити свої права і виконати свої обов'язки відповідно до договору. 4. Відповідно до п.12.2 Договору підряду № 199 від 26.10.2020 р., цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін. Договір діє до 15.02.2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання фінансових зобов'язань обома Сторонами за цим Договором. 5. ч.1.ст.526 ЦКУ визначено, що зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. 6. Строк дії договору є істотною умовою договору та ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: п.4 продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 7. стаття 627 ЦКУ регулює свободу укладання договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. 8. Сторони під час укладення додаткової угоди діяли в зв'язку із наявністю наведених в Законі підстав продовження строку договору (п. 4 частини п’ятої статті 40), діяли добросовісно та не змінювали в протиправний спосіб інших умов договору, а також мали на меті врегулювання зобов'язань, які після закінчення строку договору продовжують існувати та залишились невиконаними. 9. Згідно із частиною 1 статті 203 ЦК зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. 10. До теперішнього часу фактично зобов’язання за договором №199 від 26.10.2020 р. до кінця строку договору Сторонами не виконані та продовжують діяти. 11. На підставі викладеного та керуючись п.12.2 Договору №199 від 26.10.2020 року, ст.203, ст.526, ст.627,ст.631, ст.651,ст.653 та ст.654 ЦК України та п.4 ч.5 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», сторони погодили внести зміни до договору підряду № 199 від 26.10.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 199
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 730 020,00
UAH (в тому числі ПДВ 121 670,00 UAH)