Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Захисні рукавички для пожежників (ДК 021:2015: 35110000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання)
Очікувана вартість
390 000,00 UAH
UA-2020-09-18-001936-a a5a1be5ab7c04d548ad9e482ad84d959
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Неділько

+380577393277 tenderk@kh.dsns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 38631015
Вебсайт: http://kh.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 61013, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Шевченка, 8
Контактна особа: Едуард Неділько
+380577393277
tenderk@kh.dsns.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 10:17
Звернення за роз’ясненнями: до 26 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 жовтня 2020 14:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2020 12:54
Очікувана вартість: 390 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Мова, якою повинна готуватися тендерна пропозиція - українська мова.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції:
• розмір – 11000,00 грн.
• вид – у формі електронної банківської гарантії (електронний документ, створений відповідно до вимог діючого законодавства).
• умови надання забезпечення тендерної пропозиції - Основні вимоги до банківської гарантії:
банківська гарантія повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України.
Банківська гарантія повинна свідчити про безвідкличний та безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника (до відповідного бюджету) протягом п’яти банківських днів з дати отримання банком-гарантом першої письмової вимоги від замовника (бенефіціара) сплатити бенефіціару суму забезпечення тендерної пропозиції, визначену у підпункті 2.2. цього пункту, при виникненні обставин, зазначених у підпункті 3.2. пункту 3 цього ж розділу; а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, повне найменування учасника (принципала) - юридичної особи, (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові (за наявності)), місцезнаходження (місце проживання) учасника, та його код згідно з ЄДРПОУ (реєстраційний номер облікової картки платника податків).
Банківська гарантія також має містити:
- назву документа: «Гарантія»/ «Банківська гарантія»/ «Електронна банківська гарантія»/ «Тендерна гарантія»/ «Гарантія забезпечення тендерної пропозиції»;
- номер, місце складання, дату видачі;
- суму гарантії цифрами та словами і назву валюти, у якій надається гарантія;
- назву замовника (бенефіціара), його місцезнаходження, код згідно з ЄДРПОУ, банківські реквізити: Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області; 61013, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Шевченка, будинок 8; ідентифікаційний код – 38631015; рахунок:
IBAN: UA 47 820172 03551 290040000 85721
в Державній казначейській службі України, м. Київ, МФО: 820172;
- дату, номер і назву документа, в якому передбачена вимога щодо надання гарантії: ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - щодо умов проведення тендеру шляхом застосування конкурентної процедури – відкриті торги щодо закупівлі: Захисні рукавички для пожежників (ДК 021:2015: 35110000-8 – Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання);
затверджена протоколом №1-18/09 від 18.09.2020 року.
- найменування банку-гаранта та його адресу.
Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранті на відповідний строк.
На підтвердження наявності грошового забезпечення (покриття) у складі тендерної пропозиції, учасник повинен надати довідку, видану банком-гарантом, завірену уповноваженою особою банку-гаранта, що підтверджує розміщення повного грошового покриття, а також містить номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну цифрову печатку гаранта.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 пара
Захисні рукавички для пожежників (код ДК 021:2015 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61096, Україна, Харківська область, м.Харків, вул.Ньютона,132 - А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлену Продукцію здійснюється Покупцем впродовж 7 (сім) робочих днів з моменту отримання кожної окремої партії Продукції, на підставі належно оформлених первинних документів (товарної накладної, видаткової накладної), наданих Покупцем при оформленні поставки Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 10:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 10:17
18.09.20 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
18 вересня 2020 10:17
18.09.20 Тендерна документація (Краги).docx
18 вересня 2020 10:17
Інформація відповідно до вимог ч2 ст 21.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Укрінтек" 381 420,00
UAH з ПДВ
381 420,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С" 390 000,00
UAH з ПДВ
390 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2020 09:54
Електронний підпис
20 жовтня 2020 09:53
Ліцензі_Акордбанк.pdf
20 жовтня 2020 09:53
Гаранті_Укрінтек.pdf
20 жовтня 2020 09:53
2-1-Сердечна.jpg
16 жовтня 2020 15:08
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:08
Ел. дов. МВС.rar
16 жовтня 2020 15:08
Ел. дов. ДПС.rar
16 жовтня 2020 15:08
Ел. дов. в-ть кор. юр. ос..zip
16 жовтня 2020 15:07
Ел. дов. банкрут..pdf
16 жовтня 2020 15:07
Дов. пр. підпису.pdf
16 жовтня 2020 15:07
Дов. в-ть невик. зоб..pdf
16 жовтня 2020 15:06
Дов. в-ть ліценз..pdf
16 жовтня 2020 15:06
Дов. в-ть кор. юр. ос..pdf
16 жовтня 2020 15:06
Дов. в-ть кор. пос. ос..pdf
16 жовтня 2020 15:06
Дов. в-ть банкрут..pdf
06 жовтня 2020 10:49
Електронний підпис
06 жовтня 2020 10:49
inquiry (1).pdf
06 жовтня 2020 10:49
Підписаний_G1020-4192-GL_tender.pdf
06 жовтня 2020 10:49
Підписаний_Ліцензія.pdf
06 жовтня 2020 10:49
5. Інші документи.rar
06 жовтня 2020 10:49
3. Технічні документи.rar
06 жовтня 2020 10:49
2. Зведена дов. ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія Укрінтек"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТАТУС-С"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія Укрінтек"
#37462850
Переможець 381 420,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 15:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія Укрінтек"
#37462850
381 420,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:28
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 11:46
13.11.20 Дод угода №2 до Дог №309 ТОВ КОМПАНІЯ УКРІНТЕК.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 11:45
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 11:55
28.10.20 Дод угода №1 до Дог №309 ТОВ КОМПАНІЯ УКРІНТЕК.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 11:55
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 11:49
28.10.20 Договір №309 ТОВ КОМПАНІЯ УКРІНТЕК.pdf укладений
28 жовтня 2020 11:48

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 грудня 2020 11:42
381 420,00 UAH UA888201720343110009000085721
ГУ ДСНС України у Харківській області
UA833003460000026003061438801
ТОВ"Компанія Укрінтек"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 309
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 309
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 381 420,00
UAH (в тому числі ПДВ 63 570,00 UAH)