Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Ремонт ізоляційного покриття підземних трубопроводів КС-34Б Софіївська)
Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling surfaces (Repair of insulating coating of subterranean pipelines at Gas-compressor station 34B Sofiivska)
Очікувана вартість
36 151 591,67 UAH
UA-2020-09-18-001912-b 9b46eae34c95458aa8b7eb4123ee8cb2
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ажгіреєва Олена Вадимівна

380442397815 AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Вебсайт: https://tsoua.com/
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Контактна особа: Ажгіреєва Олена Вадимівна
380442397815
AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Limited Liability Company Gas Transmission System Operator of Ukraine
National ID: 42795490
Contact point: Azhgireeva Olena
380442397815
AZHGIREEVA-EV@TSOUA.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 11:22
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2020 17:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 15:21
Очікувана вартість: 36 151 591,67 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 361 515,92 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1084000 UAH
Publication date: 18 вересня 2020 11:22
Enquiries until: 11 жовтня 2020 00:00
Complaints submission until: до 17 жовтня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 жовтня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 36 151 592 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 361 516 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Дана закупівля здійснюється у відповідності до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-04-003810-a згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі.
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами.
Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
urchase is in accordance with the HYPERLINK https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-08-04-003810-a in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
in accordance with quality and technical specifications purchase.
Purchasing financing: Own budget (funds from business activity of the enterprise).
The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian.
Evaluation criteria - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт ізоляційного покриття підземних трубопроводів КС-34Б Софіївська (45233000-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Repair of insulating coating of subterranean pipelines at Gas-compressor station 34B Sofiivska (45233000-9)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 17 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія на підставі актів виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо дозвільних документів
Дата подання: 23 вересня 2020 16:45
Дата відповіді: 28 вересня 2020 11:04
Який клас наслідків об'єкта будівництва?
Відповідь: В зв'язку з тим, що замовником планується виконати поточний ремонт існуючих газопровідних мереж, а не будівництво, клас наслідків не визначається.
Заміна будівельної техніки
Дата подання: 08 жовтня 2020 15:24
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 09:39
В орієнтовних обсягах робіт виконання земляних робіт передбачено екскаваторами з місткістю ковша 0,5 м3. Чи можна виконати дані роботи з ковшем більшої місткості (наприклад 1 – 1,25 м3) для підвищення продуктивності виконання робіт та відобразити це в кошторисі?
Відповідь: Виконання земляних робіт виконавцем робіт повинно проводитись у відповідності до Додатку 1 тендерної документації «Технічні вимоги» та вимог нормативних документів. Оцінювання вартості таких робіт з використанням різної землерийної техніки має проводитись згідно вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» як це зазначено у додатку 3.1. до тендерної документації. Але, так як виконання робіт планується на території компресорної станції, використання великогабаритної землерийної техніки може бути нераціональним з огляду на ускладнені умови виконання робіт через певну обмеженість території будівельного майданчика.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-22-000007 ● 10cd841b72704c379a23136fb9bc635a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 23 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 жовтня 2020 16:39
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


23.10.2020 № 298

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 23.10.2020 № 298

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2020-09-18-001912-b 18.09.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку від 18 листопада 2020 про результати моніторингу закупівлі за закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-18-001912-b 1. За результатами моніторингу установлено, що на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Щодо даного питання, яке на думку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (далі- Держаудитслужба) є порушенням, повідомляємо, що у відповідності до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 11.06.2020 № 1082, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником шляхом заповнення електронних форм, реалізованих в електронній системі закупівель, з окремими полями та завантаження відповідних електронних документів через автоматизоване робоче місце Замовника. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Під час оголошення процедури закупівлі, що була предметом моніторингу та замовником електронній системі закупівель заповнювались всі необхідні поля, які передбачені для проведення закупівлі. В даному випадку умовами передбачалося надання учасниками забезпечення тендерних пропозицій у вигляді банківської гарантії, що і відображено в оголошенні (див. Мал. 1), шляхом заповнення відповідних (передбачених, реалізованих) полів у електронній системі закупівель (див. Мал. 2) Мал. 1 Мал. 2 Враховуючи викладене вище, Замовником належним чином зазначена вся інформація у відповідності до технічних можливостей електронної системи закупівель. Згідно листа від 21.04.2020 №3304-04/25806-06 Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України зокрема зазначає про таке: «…щодо форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, а також переліку формальних помилок наразі розробляються, замовники можуть самостійно встановлювати в тендерній документації розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій …». Варто відмітити, що Замовником у тендерній документації передбачена вся необхідна інформація, зазначені всі необхідні вимоги щодо надання та оформлення забезпечення тендерної пропозиції, зокрема приведена примірна форма банківської гарантії. Дана інформація викладена у Додатку 6.1 «ВИМОГИ ДО БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» до тендерної документації за закупівлею «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Ремонт ізоляційного покриття підземних трубопроводів КС-34Б Софіївська)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-09-18-001912-b). Також повідомляємо, що зокрема у пункті 5 частини 1 статті 1 Закону зазначено, що: «Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього». Постановою Кабінету Міністрів України від 24.02.2016 року № 166 «Про затвердження Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» (в редакції від 14.11.2019) затверджено Порядок функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, згідно з яким адміністратором електронної системи закупівель є юридична особа, визначена Уповноваженим органом (Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства україни - далі Мінекономрозвитку) відповідальною за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу Уповноваженого органу. З метою забезпечення належного функціонування електронної системи закупівель наказом Мінекономрозвитку від 07.04.2020 року № 648 «Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель» відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено інформаційно-телекомунікаційну систему "PROZORRO" (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель. Враховуючи викладене вище, Замовник при оголошенні закупівлі діяв в межах Закону та наявної станом на дату оголошення закупівлі, технічної можливості та інструментарію для заповнення в електронній системі закупівель відповідних окремих полів та внесення інформації про умови надання забезпечення тендерної пропозиції. Це в свою чергу спростовує інформацію викладену у висновку Держаудитслужби в частині ознак порушень законодавства, щодо заповнення форми оголошення про проведення відкритих торгів в ході публікації матеріалів даної закупівлі шляхом формування/заповнення замовником окремих полів електронних форм електронної системи закупівель. Також приводимо позицію, щодо розміщення інформації шляхом заповнення окремих полів електронної системі закупівель Вінницького окружного адміністративного суду, про що у рішенні за справою № 120/3003/19-а, в якому йдеться про наступне: «…Чинним законодавством передбачено проведення державних закупівель відповідним чином із застосуванням електронної системи Прозоро. Під час застосування вказаної системи користувач має правомірні очікування, що електрона система працюватиме належним чином, а також щодо безпроблемного користування та застосування такої системи. Користувач не повинен докладати самостійних значних зусиль для подолання недоліків вказаної системи». Також просимо взяти до уваги та приводимо інформацію розміщену на сайті за наступним посиланням https://infobox.prozorro.org/articles/tenderne-zabezpechennya З урахуванням вищезазначеного Замовник аргументовано не погоджується з висновком від 18 листопада 2020 про результати моніторингу закупівлі за закупівлею https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-18-001912-b

2020-11-23 16:52:18


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю (пункти 8 частини другої статті 21 Закону).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Номер позовної заяви ТОВВИХ-20-13438 від 01.12.2020 р. Номер впровадження та Дату відкриття впровадження в суді буде додатково оприлюднено в електронній системі закупівель після отримання цієї інформації замовником (за наявності такої можливості в електронній системі закупівель для замовника)
Дата публікації: 02 грудня 2020

Документи:

02 грудня 2020 10:39
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:33
Позов UA-2020-09-18-001912-b_.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 10 листопада 2020
UA-2020-09-18-001912-b9b46eae34c95458aa8b7eb4123ee8cb2
Найменування: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42795490
Місцезнаходження: 01010, Україна, Київська область обл., Київ, 01010, м.Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 7, ПОВЕРХ 16
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТРЕСТ "Південьспецбудмонтаж" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 листопада 2020 14:33

Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 13:05
Електронний підпис
21 жовтня 2020 13:05
Електронний підпис
21 жовтня 2020 13:03
Виписка НГБ Нова 16.07.2020.pdf
20 жовтня 2020 17:05
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:05
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:04
Антикорупц прогр.pdf
20 жовтня 2020 17:04
Довiдка дозволи.pdf
20 жовтня 2020 13:19
Хімзахист, 1 084 000.zip
20 жовтня 2020 00:08
декларація 03.07.2020.pdf
20 жовтня 2020 00:08
портокол-рішення.pdf
20 жовтня 2020 00:08
описи.pdf
20 жовтня 2020 00:08
наказ директор.pdf
20 жовтня 2020 00:08
ліцензія.pdf
20 жовтня 2020 00:08
Дозволи.rar
20 жовтня 2020 00:08
гарантійний лист.pdf

Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 10:15
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:11
Відповідь на вимогу
01 грудня 2020 16:14
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:12
договірна ціна
01 грудня 2020 16:12
договірна ціна
27 листопада 2020 07:53
Електронний підпис
26 листопада 2020 22:32
договірна ціна
26 листопада 2020 22:31
договірна ціна
26 листопада 2020 22:31
форма оцінки відповідності
26 листопада 2020 22:31
довідка про заборгованість
26 листопада 2020 22:31
про корисливі мотиви
26 листопада 2020 22:31
довідка МВС
26 листопада 2020 22:31
довідка МВС
26 листопада 2020 22:31
стаття 17
21 жовтня 2020 14:12
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:12
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:09
лист-підтверження.pdf
21 жовтня 2020 14:09
дозвільні документи.pdf
21 жовтня 2020 14:09
гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2020 14:09
банківська гарантія.rar
21 жовтня 2020 14:09
про субпідрядника.pdf
21 жовтня 2020 14:08
про повноваження.pdf
21 жовтня 2020 14:08
відгук.pdf
21 жовтня 2020 14:08
аналогічний договір.pdf
21 жовтня 2020 14:08
про досвід.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: Документи, надані учасником ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС", не відповідають вимогам, що встановлені тендерною документацією, а саме: договір № 13-08-18 від 13.08.2020, наданий ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" в складі його тендерної пропозиції, не відповідає вимогам п. 2.1.1. Додатку 2 до тендерної документації (Перелік інформації, що подається учасником в складі його тендерної пропозиції та вимоги до неї) до тендерної документації щодо надання учасником «договору з ремонту та/або влаштуванню антикорозійних покриттів металевих поверхонь обладнання, конструкцій, трубопроводів (з нанесенням поліуретанових сумішей безповітряним розпиленням) протягом 2018-2020 років». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 2.1.1. Додатку 2 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен завантажити Оригінал та/або електронну копію та/або скановану копію договору*, з ремонту та/або влаштуванню антикорозійних покриттів металевих поверхонь обладнання, конструкцій, трубопроводів (з нанесенням поліуретанових сумішей безповітряним розпиленням) протягом 2018-2020 років. *Такий договір повинен містити усі додатки станом на дату укладання договору. При цьому такий договір може надаватись: - без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця; - без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. Учасник, за власним бажанням, може надати скан-копії більш, ніж одного договору.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС" #24157485

№ рішення у справі

122-р/тк

Дата рішення у справі

02.09.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

№ рішення у справі

42-р/тк

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 13:40
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:30
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:28
7.3. Скан_копія ліцензії.pdf
21 жовтня 2020 14:28
1.1 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ"

ТОВ "ТРЕСТ "Південьспецбудмонтаж"

ТОВ "ХОЗХІМСЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 15:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРЕСТ "Південьспецбудмонтаж" 31 513 012,70
UAH
31 513 012,70
UAH
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ" 35 200 000,00
UAH
35 200 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 грудня 2020 10:15
Електронний підпис
11 грудня 2020 10:11
Відповідь на вимогу
01 грудня 2020 16:14
Електронний підпис
01 грудня 2020 16:12
договірна ціна
01 грудня 2020 16:12
договірна ціна
27 листопада 2020 07:53
Електронний підпис
26 листопада 2020 22:32
договірна ціна
26 листопада 2020 22:31
договірна ціна
26 листопада 2020 22:31
форма оцінки відповідності
26 листопада 2020 22:31
довідка про заборгованість
26 листопада 2020 22:31
про корисливі мотиви
26 листопада 2020 22:31
довідка МВС
26 листопада 2020 22:31
довідка МВС
26 листопада 2020 22:31
стаття 17
21 жовтня 2020 14:12
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:12
Електронний підпис
21 жовтня 2020 14:09
лист-підтверження.pdf
21 жовтня 2020 14:09
дозвільні документи.pdf
21 жовтня 2020 14:09
гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2020 14:09
банківська гарантія.rar
21 жовтня 2020 14:09
про субпідрядника.pdf
21 жовтня 2020 14:08
про повноваження.pdf
21 жовтня 2020 14:08
відгук.pdf
21 жовтня 2020 14:08
аналогічний договір.pdf
21 жовтня 2020 14:08
про досвід.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 13:05
Електронний підпис
21 жовтня 2020 13:05
Електронний підпис
21 жовтня 2020 13:03
Виписка НГБ Нова 16.07.2020.pdf
20 жовтня 2020 17:05
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:05
Електронний підпис
20 жовтня 2020 17:04
Антикорупц прогр.pdf
20 жовтня 2020 17:04
Довiдка дозволи.pdf
20 жовтня 2020 13:19
Хімзахист, 1 084 000.zip
20 жовтня 2020 00:08
декларація 03.07.2020.pdf
20 жовтня 2020 00:08
портокол-рішення.pdf
20 жовтня 2020 00:08
описи.pdf
20 жовтня 2020 00:08
наказ директор.pdf
20 жовтня 2020 00:08
ліцензія.pdf
20 жовтня 2020 00:08
Дозволи.rar
20 жовтня 2020 00:08
гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРЕСТ "Південьспецбудмонтаж"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ХІМЗАХИСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТРЕСТ "Південьспецбудмонтаж"
#34799600
Переможець 31 513 012,70
UAH
23 листопада 2020 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРЕСТ "Південьспецбудмонтаж"
#34799600
31 513 012,70
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 14:40
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 09:57
Договір 2012000089 11-12-2020.pdf укладений
14 грудня 2020 09:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 10 грудня 2021
Сума оплати за договором: 36 718 378,68
UAH (в тому числі ПДВ 6 119 729,78 UAH)