Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Код ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (буряк, морква, цибуля, капуста)
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-09-18-001841-c 9fe6a2a1b7a848aeb289b1caa11f12dc
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войник Оксана Миколаївна

+380575832052 crb-bog@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Богодухівська центральна районна лікарня Богодухівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 02003899
Місцезнаходження: 62103, Україна , Харківська обл., місто Богодухів, вул. Чернієнко, 13
Контактна особа: Войник Оксана Миколаївна
+380575832052
crb-bog@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 15:00
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Додаток 1 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Додаток 2 Проект Договору про закупівлю Додаток 3 Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Додаток 4 Пропозиція Учасника. Усі документи, що мають відношення до пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути викладені українською мовою. У разі, якщо документ викладений іноземною мовою, до нього додається переклад українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи учасника та скріплений печаткою (у разі наявності) учасника. Визнaчaльним є текст, виклaдений укpaїнськoю мoвoю.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кг
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів, вул.Комарова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кг
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів, вул.Комарова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кг
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів, вул.Комарова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1500 кг
Капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 62103, Україна, Харківська область, м.Богодухів, вул.Комарова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата відбуватиметься в залежності від реального фінансування, передбаченого кошторисом. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником за фактично поставлений товар на підставі накладної на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів, з урахуванням вимог ч.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. В разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 вересня 2020 13:38
Електронний цифровий підпис
18 вересня 2020 13:28
ОГОЛОШЕННЯ КНП БОГ ЦРЛ БРР.docx
18 вересня 2020 13:28
Додаток 4.docx
18 вересня 2020 13:28
Додаток 3.docx
18 вересня 2020 13:28
Додаток 2.docx
18 вересня 2020 13:28
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-001841-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕФІР АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3062618358
Дата подання: 23 вересня 2020 11:16
Поставка
Ознайомившись з вимогами до Оголошення про проведення закупівлі хочу зауважити про таке:
Умовами Оголошення про закупівлю, а саме пунктом 12 Додатку 1 передбачено, що Графік поставки: поставка здійснюється відповідно до заявки Замовника протягом 30 хвилин від моменту заявки ( в зв’язком із епідемічною ситуацією та віднесенням КНП Богодухівська ЦРЛ БРР до переліку лікарень першої хвилі, що надають медичну допомогу пацієнтам із COVID-19).
Дана вимога є дискримінаційною та порушує принципи, які передбачені статтею 5 ЗУ «Про публічні зкупівлі» , враховуючи те, що доставка здійснюється протягом 30 хв. це значно обмежує коло потенційних учасників, оскільки якщо складські потужності не знаходяться в межах міста Богодухів таку поставку виконати не є можливо протягом 30 хв.
Крім того предмет закупівлі не є специфічним і не потребує дотримання температурного режиму. Замовник встановлюючи дану вимогу обгрунтовуєї її тим, що являється лікарнею першої хвилі. Прошу дати пояснення, яким чином доставка товару відноситься до того, що лікарня віднесена до такого списку. Жодним нормативним документом така вимога не обґрунтована. Прошу врахувати зазначені зауваження та привести Оголошення у відповідність до норм чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 вересня 2020 12:12
Доброго дня! Зазначаємо, що дана вимога викладена в оголошені, а саме пунктом 12 Додатку 1 не можна вважати такою, що призводить до обмеження участі значної кількості учасників в процедурі закупівлі, а тому не є дискримінаційною і не підлягає внесення змін до графіку поставки з огляду на те, що не є можливим розрахувати точну кількість пацієнтів з COVID-19, і на сам перед ці пацієнти харчуються лише лікарняною їжею, та не мають можливості отримувати харчі поза межами відділень, в котрих харчуються.
На підставі викладеного вважаємо, що заявлена вимога про внесення змін до графіку поставки не підлягає до задоволення, оскільки відхилення від відповідних поставок, в першу чергу, призведуть до проблем із харчуванням пацієнтів лікарні
Номер вимоги: UA-2020-09-18-001841-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОЛЕФІР АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3062618358
Дата подання: 24 вересня 2020 11:28
Поставка
Шановний Замовнику, враховуючи Вашу відповідь хочу зазначити, що Вами прямо порушується норми чинного законодавства України. Нормами ІНСТРУКЦІЇ
з організації лікувального харчування у закладах охорони здоров’я ЗАТВЕРДЖЕНОЇ Наказом Міністерства охорони здоров’я України
29.10.2013 № 931 прописаний чіткий порядок здійснення порядку харчування, щодо хворих осіб, які знаходяться на лікуванні. Давши відповідь про те, що неможливо здійснити розрахунок точної кількості хворих для розрахунку харчування, Вами порушується зазначена інструкція оскільки даною інструкцією передбачено, що харчові продукти виписуються зі складу лікарні, тобто дана продукція повинна вже знаходитися в певній кількості в складських приміщеннях, тому доставка протягом 30 хв від заявки не є доцільною, оскільки при наявності певного об’єму продуктів харчування на складських приміщеннях, це дає змогу в повному обсязі здійснити доставку товару протягом і одного дня і більше. Тому враховуючи все вище викладене прошу ВАС переглянути Ваше рішення, щодо графіку поставки оскільки воно не є законодавчо обґрунтованим і порушує принципи закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 вересня 2020 14:46
Доброго дня, шановний. Повідомляємо, що на даний час відсутня можливість знаходження продукції в складському приміщенні, через його капітальний ремонт. Через це є потреба в поставці товару відповідно до вимог додатку 1, п.12. На підставі викладеного вважаємо, що заявлена вимога про внесення змін до графіку поставки не підлягає до задоволення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОГРИЗЬКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 39 900,00
UAH з ПДВ
39 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 11:44
sign.p7s
29 вересня 2020 11:44
загальні відомості.jpg
29 вересня 2020 11:44
ідентифікаційний номер.jpg
29 вересня 2020 11:44
паспорт2.jpg
29 вересня 2020 11:44
паспорт1.jpg
29 вересня 2020 11:44
свідоцтво траспорт2.jpg
29 вересня 2020 11:44
свідоцтво траспорт.jpg
29 вересня 2020 11:44
Довідка автотранспорт.jpg
29 вересня 2020 11:44
проект договору4.jpg
29 вересня 2020 11:44
гарнатійний лист.jpg
29 вересня 2020 11:44
висновок.JPG
29 вересня 2020 11:44
виписка2.jpg
29 вересня 2020 11:44
виписка1.jpg
29 вересня 2020 11:44
Цінова пропозиція.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОГРИЗЬКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3217003399
Переможець 39 900,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 15:13

Документи

30 вересня 2020 15:13
sign.p7s
30 вересня 2020 15:12
Протокол 44.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 15:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОГРИЗЬКО СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3217003399
39 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 15:13
sign.p7s
30 вересня 2020 15:12
Протокол 44.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 жовтня 2020 08:15
Договір овочі 17.pdf укладений
07 жовтня 2020 08:13

Актуальні тендери

До пошуку