Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
2 416 161,20 UAH
UA-2020-09-18-001672-b ● 3438d389d9834d56818f7dee6972a80c
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Трускавецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02144513 |
Вебсайт: | http://tmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1 |
Контактна особа: |
Драновська Світлана +380324751785 trusk_vo2015@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 11:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 11:43 |
Очікувана вартість: | 2 416 161,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 080,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12080 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та обласного бюджетів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 080.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Більш детально щодо надання забезпечення тендерних пропозицій - у тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Стебницька, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та обласного бюджетів. Подальші розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2020 11:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2020 11:01 |
2-ТД-РеконструкціяСадок Дзвіночок.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо надання інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам
Дата подання: 24 вересня 2020 17:17
Дата відповіді: 28 вересня 2020 22:50
Тендерною документацією не встановлені екологічні чи інші характеристики товару, робіт чи послуг, а також не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Отже, замовник НЕ МОЖЕ вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації (п.7.1. ч.7 р.ІІІ тендерної документації). Крім того, просимо повідомити, який саме технічний паспорт потрібно надати учаснику для підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям (п.7.2. ч.7 р.ІІІ тендерної документації).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!.
З приводу вашого питання повідомляємо наступне. У п.7.1. та п. 7.2. ч.7 Розділу ІІІ тендерної документації замовником тільки продубльовано положення ч. 5 та ч. 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно тексту даних норм, Закон не зобов’язує замовників встановлювати такі вимоги, а тільки надає таке право. Відповідно замовник НЕ ВИМАГАЄ від учасників подання будь-якого підтвердження того, що пропоновані учасниками товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Також замовник НЕ ВИМАГАЄ від учасників подання інформації про маркування / чи подання протоколів випробувань / або сертифікатів / або технічних паспортів.
З приводу вашого питання повідомляємо наступне. У п.7.1. та п. 7.2. ч.7 Розділу ІІІ тендерної документації замовником тільки продубльовано положення ч. 5 та ч. 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно тексту даних норм, Закон не зобов’язує замовників встановлювати такі вимоги, а тільки надає таке право. Відповідно замовник НЕ ВИМАГАЄ від учасників подання будь-якого підтвердження того, що пропоновані учасниками товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Також замовник НЕ ВИМАГАЄ від учасників подання інформації про маркування / чи подання протоколів випробувань / або сертифікатів / або технічних паспортів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" |
2 240 000,00
UAH з ПДВ
|
2 048 999,99
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ |
2 359 880,00
UAH з ПДВ
|
2 049 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛЬВІВ-БУД 1" |
2 365 943,48
UAH з ПДВ
|
2 050 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" #37197537 |
Очікує рішення |
2 048 999,99
UAH з ПДВ
|
05 жовтня 2020 12:10
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 15 жовтня 2020 15:46 |
Кінець періоду оскарження: | 26 жовтня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 25 жовтня 2020 23:03 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | 18.09.2020 р. тендерним комітетом оголошено проведення відкритих торгів(ідентифікатор закупівлі - UA-2020-09-18-001672-b) на закупівлю«Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція). Проте, згідно рішення Львівської обласної ради № 1068 від 22.09.2020 р. знято фінансування робіт щодо даної закупівлі. Виходячи з вище наведеного, в даній ситуації наявні обґрунтовані підстави щодо визнання торгів такими, що не відбулися на закупівлю - «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція), на підставі п. 2 ч. 5 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «5. Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі: 2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.». |
Документи:
15 жовтня 2020 15:46
|
Електронний підпис |
15 жовтня 2020 15:44
|
П №3 Дзвіночок, відміна торгів.pdf |