Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Очікувана вартість
2 416 161,20 UAH
UA-2020-09-18-001672-b 3438d389d9834d56818f7dee6972a80c
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драновська Світлана

+380324751785 trusk_vo2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144513
Вебсайт: http://tmr.gov.ua
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Контактна особа: Драновська Світлана
+380324751785
trusk_vo2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 11:43
Очікувана вартість: 2 416 161,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 080,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12080 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та обласного бюджетів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (далі - гарантія) (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну і фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, дані банківського рахунку; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ дані банківського рахунку; реквізити оголошення про закупівлю – найменування оголошення, номер тендеру, посилання на тендер на офіційному сайті http://prozorro.gov.ua суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункті 3 даного Розділу тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 даного Розділу тендерної документації”; умови щодо зменшення/збільшення суми гарантії – “сума гарантії залишається незмінною”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 12 080.00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Крім того, банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи від банківської установи, якою видана відповідна банківська гарантія. Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. При внесенні учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії учасник завантажує в електронну систему закупівель електронну банківську гарантію, захищену електронно–цифровим підписом відповідальних осіб банку (з датою завантаження до завершення періоду прийому пропозицій). До файлу гарантії надаються: - Банківська ліцензія; - Докази повноважень посадової особи Банку. Надані документи повинні вільно відкриватися. Файли, для відкриття яких необхідне встановлення додаткового програмного забезпечення вважаються такими, що не надані Учасником. Документ підписаний ЕЦП/КЕП підписом та печаткою є оригінальним документом. При оформленні тендерної гарантії, фінансовим установам рекомендовано вказувати у колонтитулах або тексті гарантії посилання на програмний комплекс, яким накладено ЕЦП/КЕП. (ПК М.Е.Doc, ПК «ІІТ Користувач ЦСК-1», або інші) Файли підписані шляхом накладення ЕЦП/КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням –http://czo.gov.ua/verify. Більш детально щодо надання забезпечення тендерних пропозицій - у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Стебницька, 94
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого та обласного бюджетів. Подальші розрахунки проводяться за фактично виконані роботи протягом 14-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 11:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 11:01
2-ТД-РеконструкціяСадок Дзвіночок.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо надання інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам
Дата подання: 24 вересня 2020 17:17
Дата відповіді: 28 вересня 2020 22:50
Тендерною документацією не встановлені екологічні чи інші характеристики товару, робіт чи послуг, а також не зазначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Отже, замовник НЕ МОЖЕ вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації (п.7.1. ч.7 р.ІІІ тендерної документації). Крім того, просимо повідомити, який саме технічний паспорт потрібно надати учаснику для підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям (п.7.2. ч.7 р.ІІІ тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!.
З приводу вашого питання повідомляємо наступне. У п.7.1. та п. 7.2. ч.7 Розділу ІІІ тендерної документації замовником тільки продубльовано положення ч. 5 та ч. 6 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно тексту даних норм, Закон не зобов’язує замовників встановлювати такі вимоги, а тільки надає таке право. Відповідно замовник НЕ ВИМАГАЄ від учасників подання будь-якого підтвердження того, що пропоновані учасниками товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Також замовник НЕ ВИМАГАЄ від учасників подання інформації про маркування / чи подання протоколів випробувань / або сертифікатів / або технічних паспортів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД" 2 240 000,00
UAH з ПДВ
2 048 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ 2 359 880,00
UAH з ПДВ
2 049 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЬВІВ-БУД 1" 2 365 943,48
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2020 08:58
Електронний підпис
03 жовтня 2020 17:12
Проект договору.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Кошторис.rar
03 жовтня 2020 17:12
Сертифiкати.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Технічна специфікація.pdf
03 жовтня 2020 17:12
hygiene-pl.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Висновок_СЕС_ориг.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Висновок_CЕС_на_вироби.pdf
03 жовтня 2020 17:12
conformity-pl.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Сертифiкацiя_Церезiт.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Висновок_СЕС_Церезiт.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Протоколи_плити.PDF
03 жовтня 2020 17:12
vodostok.jpg
03 жовтня 2020 17:12
Vusnovku_vodostok.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Техпаспорти Щур.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Штатний розпис.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Стаття 17.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Охорона праці.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Техпаспорт Камаз.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Павлюк_прийом.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Працівники.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Обладнання.pdf
03 жовтня 2020 17:12
1 ДФ 2 квартал 2020р..pdf
03 жовтня 2020 17:12
Бухгалтерська довідка.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Аналогічні договори.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Відгук Береги.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Цінова.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Статут СЧН.pdf
03 жовтня 2020 17:12
Рішення засновника.jpg
03 жовтня 2020 17:11
Санкції.pdf
03 жовтня 2020 17:11
Правомочність.pdf
03 жовтня 2020 17:11
Ліцензія ДСНС.pdf
03 жовтня 2020 17:11
Дозвіл СЧН.pdf
03 жовтня 2020 17:11
Паспортнi данi.pdf
03 жовтня 2020 17:11
Пояснення обороти.pdf
03 жовтня 2020 17:11
Персональні дані.pdf
03 жовтня 2020 17:11
Ліцензія.pdf
03 жовтня 2020 17:11
Надання документів.pdf
03 жовтня 2020 17:11
Відсутність обмежень.pdf
03 жовтня 2020 17:11
Використання печатки.pdf
03 жовтня 2020 17:11
Гарантійний термін.pdf
03 жовтня 2020 17:11
Відповідність вимогам.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 17:09
Електронний підпис
02 жовтня 2020 16:54
26_Витяг.pdf
02 жовтня 2020 16:54
25_Виписка_копія.pdf
02 жовтня 2020 16:54
24_форма пропоз_1601617052.pdf
02 жовтня 2020 16:54
34_календарний_ графік.pdf
02 жовтня 2020 16:53
23_Ліцензія_дозволи.pdf
02 жовтня 2020 16:53
32_гарантійний термін.pdf
02 жовтня 2020 16:53
22_лист ліцензіі_.pdf
02 жовтня 2020 16:53
31_повід про прийняття.pdf
02 жовтня 2020 16:53
20_перс дані.pdf
02 жовтня 2020 16:53
29_кошторис _Трускавець.pdf
02 жовтня 2020 16:53
19_тех завд.pdf
02 жовтня 2020 16:53
28_виписка_покриття.pdf
02 жовтня 2020 16:53
18_Свідоцтво_ПДВ_копія.pdf
02 жовтня 2020 16:53
27_Банківська гарантія.zip
02 жовтня 2020 16:53
17_форма відомості.pdf
02 жовтня 2020 16:53
15_Статут.pdf
02 жовтня 2020 16:53
13_повноваження.pdf
02 жовтня 2020 16:53
12_ст 17_1601617052.pdf
02 жовтня 2020 16:53
9_КБ 3 ЦНАП.pdf
02 жовтня 2020 16:53
7_довідка_аналогічнии_.pdf
02 жовтня 2020 16:53
6_штатний розпис.pdf
02 жовтня 2020 16:53
5_1_ДФ.pdf
02 жовтня 2020 16:53
4_працівники дзвіночок.pdf

Публічні документи

02 жовтня 2020 14:28
Електронний підпис
02 жовтня 2020 14:26
ДЦ.zip
02 жовтня 2020 14:26
Інші документи.pdf
02 жовтня 2020 14:26
КК ст.16.pdf
02 жовтня 2020 14:26
КК ст.17.pdf
02 жовтня 2020 14:26
Проект договору.pdf
02 жовтня 2020 14:26
Цінова пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 14:25
Банківська гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"

ТОВ ЕКОНОМБУД-ЛВ

ТОВ "ЛЬВІВ-БУД 1"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство "СЧН ЖИТЛО-БУД"
#37197537
Очікує рішення 2 048 999,99
UAH з ПДВ
05 жовтня 2020 12:10

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 15 жовтня 2020 15:46
Кінець періоду оскарження: 26 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 25 жовтня 2020 23:03
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: 18.09.2020 р. тендерним комітетом оголошено проведення відкритих торгів(ідентифікатор закупівлі - UA-2020-09-18-001672-b) на закупівлю«Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція). Проте, згідно рішення Львівської обласної ради № 1068 від 22.09.2020 р. знято фінансування робіт щодо даної закупівлі. Виходячи з вище наведеного, в даній ситуації наявні обґрунтовані підстави щодо визнання торгів такими, що не відбулися на закупівлю - «Реконструкція фасаду ДНЗ №7 «Дзвіночок» вул. Стебницька, 94, м. Трускавець, Львівської області» (з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - 45454000-4 - Реконструкція), на підставі п. 2 ч. 5 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «5. Замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі: 2) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.».
Документи:
15 жовтня 2020 15:46
Електронний підпис
15 жовтня 2020 15:44
П №3 Дзвіночок, відміна торгів.pdf