Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне та аудіовізуальне обладнання (комплект засобів навчання для оснащення кабінету математики та інформатики)
Очікувана вартість
470 000,00 UAH
UA-2020-09-18-001393-a 76252f5244b3445b8bcdb9ad3ae31969
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лебедева Алла

+380574920877 buh.balakleya@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02146386
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, ВУЛИЦЯ ЖОВТНЕВА, будинок 18
Контактна особа: Лебедева Алла
+380574920877
buh.balakleya@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 09:55
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 11:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 11:20
Очікувана вартість: 470 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Телевізійне та аудіовізуальне обладнання (комплект засобів навчання для оснащення кабінету математики та інформатики)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комп.
Телевізійне та аудіовізуальне обладнання (комплект засобів навчання для оснащення кабінету математики та інформатики)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 15 банківських днів з моменту поставки товару.Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 09:52
ТД-Кабінети-2020.doc
18 вересня 2020 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 09:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 09:52
ТД-Кабінети-2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порада
Дата подання: 24 вересня 2020 23:53
Дата відповіді: 29 вересня 2020 15:41
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: - Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. - Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Уважно вивчивши Вашу пораду, повідомляємо наступне. Замовник проводить процедуру відкритих торгів, до якої не застосовуються положення ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Також, відповідно до Листа Міністерства освіти і науки України «Щодо неухильного дотримання законодавства» від 14.08.2020 № 1-9-441, під час закупівлі обладнання за кошти державного та місцевих бюджетів подання учасниками конкурсних торгів Свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам - не надає учасникам жодних конкурентних переваг, та не повинно вимагатися. Крім цього, реєстрація торгової марки - не обов’язок, а виключно право. До того ж набуття права інтелектуальної власності на торговельну марку, яка має міжнародну реєстрацію, або визнана в установленому Законом порядку добре відомою, не вимагає засвідчення свідоцтвом. Враховуючи вищевказане зазначаємо, що не бачимо обґрунтованих підстав для розширення вимог в тендерній документації шляхом обов’язкового включення до неї запропонованих Вами документів.
Уточнення
Дата подання: 24 вересня 2020 23:55
Дата відповіді: 29 вересня 2020 15:42
Шановний Замовнику! Уточніть, будь ласка,чи потрібно Вам встановлення, монтаж та налаштування обладнання (інтерактивної дошки, проектора), чи Вас задовільнить лише поставка товару?
Відповідь: Так встановлення, монтаж та налаштування обладнання потрібно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-18-001393-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 24 вересня 2020 23:49
Видалення дискримінаційної вимоги
Шановний Замовник, звертаємо Вашу увагу на дискримінаційну вимогу, яка міститься у Вашій Документації а саме:
"лист від виробника або його офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: проектор, інтерактивну дошку, документ-камеру, комп’ютерне обладнання, багатофункціональний пристрій, систему опитування для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника;"
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати такий лист для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність такого листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Отже, наполягаємо на дотриманні законодавства та видаленні вказаної дискримінаційної вимоги, передбаченої у Додатку 2.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 вересня 2020 15:48
Доброго дня. Керуючись вимогами ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» до тендерної документації було включено іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити.
Слід зазначити, що за даною процедурою проводиться закупівля товару для закладів освіти в складі технічних вимог до учасника вимагається надання копію висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на проектор, інтерактивну дошку, документ-камеру, комп’ютерне обладнання, багатофункціональний пристрій, що пропонуються до постачання.
- Копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018) на системні блоки, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
- копію сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) на системні блоки, дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;
- копію декларації про відповідність запропонованих системних блоків, вимогам відповідних технічних регламентів: Технічний регламент низьковольтного електричного обладнання, Технічний регламент з електромагнітної сумісності обладнання ) дійсного на дату розкриття кваліфікаційних пропозицій;

З метою підтвердження, що вище зазначені документи мають відношення саме до запропонованного товару, який пропонується Учасником, в складі пропозиції Учасника вимагаємо надання авторизаційних листів виробника. Тобто, авторизаційні листи вимагаються з метою підтвердження, що всі вище вказані документи якості, мають відношення до товару, який буде постачатись, а не завантажені з інших процедур закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ 468 000,00
UAH з ПДВ
468 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Доценко Дмитро Сергійович 469 200,00
UAH з ПДВ
469 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 17:59
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:59
public_doc.pdf
16 жовтня 2020 17:59
public_doc.p7s
16 жовтня 2020 17:59
Довідка ст. 17.pdf
04 жовтня 2020 21:34
Електронний підпис
04 жовтня 2020 21:34
Лист-гарантія.pdf
04 жовтня 2020 18:31
Електронний підпис
04 жовтня 2020 18:31
Лист-гарнатія.pdf
04 жовтня 2020 18:26
Електронний підпис
04 жовтня 2020 18:26
Санит2.jpg
04 жовтня 2020 18:26
Санит.jpg
04 жовтня 2020 18:26
ISO.pdf
04 жовтня 2020 18:26
Сертификат_ПК.jpg
04 жовтня 2020 18:26
с_м_б_висновок.pdf
04 жовтня 2020 18:26
декларация.jpg
04 жовтня 2020 18:26
Сангiг2.JPG
04 жовтня 2020 18:26
Сангiг1.JPG
04 жовтня 2020 18:14
Електронний підпис
04 жовтня 2020 18:14
Договір 3232 - ПП 2019.pdf
04 жовтня 2020 18:14
Відгук 3232 ПП 2019.PDF
04 жовтня 2020 18:14
Авторизація ПК.pdf
04 жовтня 2020 18:14
Ліцензія.PDF.(2).P7S
04 жовтня 2020 18:14
Ліцензія.PDF.(1).P7S
04 жовтня 2020 18:14
Ліцензія.PDF
04 жовтня 2020 18:14
Протокол №35.pdf.(2).P7S
04 жовтня 2020 18:14
Протокол №35.pdf.(1).P7S
04 жовтня 2020 18:14
Протокол №35.pdf
04 жовтня 2020 18:14
Наказ про призначення.PDF
04 жовтня 2020 18:14
Страхова гарантія 23768.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2020 17:32
Електронний підпис
03 жовтня 2020 17:25
Проект договору.pdf
03 жовтня 2020 17:25
Витяг з ЄДР.pdf
03 жовтня 2020 17:25
Витяг Єдиний податок.pdf
03 жовтня 2020 17:25
Виписка ЄДР.pdf
03 жовтня 2020 17:25
Аналогічний договір 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП Доценко Дмитро Сергійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ
#3278501957
Переможець 468 000,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 16:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 16:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПІСАРЄВ ПАВЛО АНАТОЛІЙОВИЧ
#3278501957
468 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 10:34
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 10:55
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 10:55
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 08:57
Д 503.pdf укладений
21 жовтня 2020 08:56

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
15 грудня 2020 11:38
468 000,00 UAH UA478201720344281001102001856
Відділ освіти Балаклійської РДА
UA833133990000026009055761804
ФОП Пiсарєв П.А.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі» №922-VIII від 25 грудня 2015 року ( зі змінами), а саме: покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не презведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, дійшли згоди про наступне: 1. Внести зміни до Додатку 2, п.1, п.п.6 до Договору № 503 від 20.10.2020 та замінити технічну характеристику комп’ютера учня: «Монітор Діагональ - 18,5"» на «Монітор Діагональ – 21,5”».
Номер договору про закупівлю: 503
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 468 000,00
UAH