Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові вікна ФМФ код ДК 021:2015 Столярні вироби - 44220000-8
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-09-18-001136-c 03c8856189d643beac7d6a040ce32dcf
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бех Виталий Викторович

(044)-204-96-50 v.beh@kpi.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО"
Код ЄДРПОУ: 02070921
Вебсайт: https://kpi.ua/
Місцезнаходження: 03056, Україна , Київська обл., Київ, Київ, Солом’янський район, проспект Перемоги, будинок 37
Контактна особа: Бех Виталий Викторович
(044)-204-96-50
v.beh@kpi.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 11:28
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2020 13:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 15:46
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт.
металопластикові вікна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти Державного бюджету Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 11:25
Додаток 1.doc
18 вересня 2020 11:25
Додаток 2.doc
18 вересня 2020 11:25
Додаток 3.docx
18 вересня 2020 11:25
Додаток 4.docx
18 вересня 2020 11:25
Додаток 6.docx
18 вересня 2020 11:25
Додаток 7.doc
18 вересня 2020 11:25
Додаток 5.doc
18 вересня 2020 11:25
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання по тендеру
Дата подання: 18 вересня 2020 13:33
Дата відповіді: 18 вересня 2020 16:02
Шановний Замовник! Ми уважно вивчили тендерну документацію до цієї закупівлі, та наразі вбачаємо в ній деякі моменти, які здаються нам несправедливими та незаконними, а саме: Предметом даної закупівлі є товар - металопластикові вікна. В той самий час в Додатку №4 до документації вами написано, що окрім продажу вам товару учаник повинен здійснити демонтаж старих вікон, монтаж нових вікон, а також облаштування откосів. Дане вже відноситься до категорії "роботи" або "Послуги", але аж ніяк не товари! До тендерної документації додається проект договору, в якому ЖОДНОГО слова про потребу у демонтажі, монтажі, облаштуванні відкосів! Виникає питання: чи то Вам не потрібні послуги з демонтажу-монтажу вікон та облаштування відкосів, чи Ви маєте намір придбати вікна за завищеною ціною (адже згідно положень ТД в ціну товару має включатися вартість монтажу - демонтажу вікон та облаштування відкосів). Тому прохання внести ясність в дані торги і якщо Ви маєте намір придбати саме ТОВАР, то внесіть зміни в документацію. Якщо потрібні ПОСЛУГИ або РОБОТИ - оголосіть відповідну закупівлю! Будемо чекати Вашої відповіді, а також будемо стежити за даною закупівлею.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Вся технічна інформація є в Додатку 4 ТД, де вказано:
п. 2.1 В ціну має входити доставка, демонтаж/ монтаж вікон, облаштування відкосів та відливів, фарбування підвіконня за адресою: м. Київ, пр. Перемоги, 37, корпус 7 та вивіз будівельного сміття.

та сама інформація є в Додатку 5 (проект договору) в специфікаціі!

p.s. Читайте уважно ВСЮ тендерну документацію.
В допонення до попереднього запитання
Дата подання: 18 вересня 2020 16:35
Дата відповіді: 23 вересня 2020 09:22
Шановний Замовник! Тендерну документацію ми уважно читаємо, і не тільки читаємо, а й співвідносимо її вимоги з нормами законодавства України. В Договорі жодного слова про те, що потрібно демонтувати старі вікна, поставити нові, облаштувати відкоси та пофарбувати!! В специфікації так, є згадка про те, що в ціну товару входить вартість вищевказаних робіт. Але покажіть будь-ласка в тексті договору строки здійснення монтажу-демонтажу та інших робіт? Яким чином оформлюється їх здача-приймання? Договір не передбачає від учасника здійснення цих робіт взагалі... Думаємо, що треба уважніше не тільки читати а й складати тендерну документацію. Прохання внести відповідні зміни, щоб в учасників була чітка картина, що вимагається, в яких обсягах та в які строки. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вся інформація про необхідні супутні роботи та послуги вказана в тендерній документації (Додаток 4). В специфікації к договору буде вказуватись вся інформація, яку переможець торгів вкаже в технічній специфікації, в т.ч. всі супутні роботи та послуги.
Срок поставки товару та всіх супутніх робіт чітко вказан - протягом 40-ка календарний днів з дати отримання заявки від Покупця: в письмовій формі, електронною поштою за реквізитами Продавця, зазначеними в розділі 18 Договору. Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної після виконання всіх супутніх робіт та послуг, які будуть вказані в спеціфікації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНИЙ СВІТ БЦ" 77 817,60
UAH з ПДВ
77 817,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛЮС БЦ" 87 840,00
UAH з ПДВ
87 840,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 15:12
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:18
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:34
Електронний підпис
01 жовтня 2020 14:32
6.2. Витяг з ЄДР.pdf
01 жовтня 2020 14:32
6.1. Статут.pdf
01 жовтня 2020 14:32
5. Довідка про під-тво.pdf
01 жовтня 2020 14:13
2.4. Дог № 774 (Додаток 2).pdf
01 жовтня 2020 14:13
2.3. Дог № 683 (Додаток 2).pdf
01 жовтня 2020 14:13
2.2. Дог № 409 (Додаток 2).pdf

Публічні документи

01 жовтня 2020 18:46
scanlite7.jpg
01 жовтня 2020 18:46
Scan_20201001_144307.pdf
01 жовтня 2020 18:46
scanlite2.jpg
01 жовтня 2020 18:46
scanlite13.jpg
01 жовтня 2020 18:46
Hihienichnyi_vusnovok_na_profil.pdf
01 жовтня 2020 18:46
scanlite1.jpg
01 жовтня 2020 18:46
scanlite6.jpg
01 жовтня 2020 18:46
Hihienichnyi_vusnovok_na_profil.pdf
01 жовтня 2020 18:46
scanlite4.jpg
01 жовтня 2020 18:46
scanlite3.jpg
01 жовтня 2020 18:46
scanlite0.jpg
01 жовтня 2020 18:46
scanlite8.jpg
01 жовтня 2020 18:46
scanlite10.jpg
01 жовтня 2020 18:46
Скановані документи(13).pdf
01 жовтня 2020 18:46
scanlite12.jpg
01 жовтня 2020 18:46
scanlite5.jpg
01 жовтня 2020 18:46
Hihienichnyi_vusnovok_na_profil.pdf
01 жовтня 2020 18:46
scanlite9.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУЧАСНИЙ СВІТ БЦ"

ТОВ "ПЛЮС БЦ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНИЙ СВІТ БЦ"
#31322035
Переможець 77 817,60
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 15:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 15:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНИЙ СВІТ БЦ"
#31322035
77 817,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 10:51
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 15:10
ВТ-20372.pdf укладений
21 жовтня 2020 15:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 77 817,60
UAH (в тому числі ПДВ 12 969,60 UAH)