Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Металопластикові вікна ФМФ код ДК 021:2015 Столярні вироби - 44220000-8
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2020-09-18-001136-c ● 03c8856189d643beac7d6a040ce32dcf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 02070921 |
Вебсайт: | https://kpi.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, Київ, Солом’янський район, проспект Перемоги, будинок 37 |
Контактна особа: |
Бех Виталий Викторович (044)-204-96-50 v.beh@kpi.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 11:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2020 15:46 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 шт.
металопластикові вікна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44221000-5 — Вікна, двері та супутні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | кошти Державного бюджету | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2020 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2020 11:25 |
Додаток 1.doc | |
18 вересня 2020 11:25 |
Додаток 2.doc | |
18 вересня 2020 11:25 |
Додаток 3.docx | |
18 вересня 2020 11:25 |
Додаток 4.docx | |
18 вересня 2020 11:25 |
Додаток 6.docx | |
18 вересня 2020 11:25 |
Додаток 7.doc | |
18 вересня 2020 11:25 |
Додаток 5.doc | |
18 вересня 2020 11:25 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання по тендеру
Дата подання: 18 вересня 2020 13:33
Дата відповіді: 18 вересня 2020 16:02
Шановний Замовник!
Ми уважно вивчили тендерну документацію до цієї закупівлі, та наразі вбачаємо в ній деякі моменти, які здаються нам несправедливими та незаконними, а саме:
Предметом даної закупівлі є товар - металопластикові вікна.
В той самий час в Додатку №4 до документації вами написано, що окрім продажу вам товару учаник повинен здійснити демонтаж старих вікон, монтаж нових вікон, а також облаштування откосів. Дане вже відноситься до категорії "роботи" або "Послуги", але аж ніяк не товари!
До тендерної документації додається проект договору, в якому ЖОДНОГО слова про потребу у демонтажі, монтажі, облаштуванні відкосів! Виникає питання: чи то Вам не потрібні послуги з демонтажу-монтажу вікон та облаштування відкосів, чи Ви маєте намір придбати вікна за завищеною ціною (адже згідно положень ТД в ціну товару має включатися вартість монтажу - демонтажу вікон та облаштування відкосів).
Тому прохання внести ясність в дані торги і якщо Ви маєте намір придбати саме ТОВАР, то внесіть зміни в документацію. Якщо потрібні ПОСЛУГИ або РОБОТИ - оголосіть відповідну закупівлю!
Будемо чекати Вашої відповіді, а також будемо стежити за даною закупівлею.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Вся технічна інформація є в Додатку 4 ТД, де вказано:
п. 2.1 В ціну має входити доставка, демонтаж/ монтаж вікон, облаштування відкосів та відливів, фарбування підвіконня за адресою: м. Київ, пр. Перемоги, 37, корпус 7 та вивіз будівельного сміття.
та сама інформація є в Додатку 5 (проект договору) в специфікаціі!
p.s. Читайте уважно ВСЮ тендерну документацію.
п. 2.1 В ціну має входити доставка, демонтаж/ монтаж вікон, облаштування відкосів та відливів, фарбування підвіконня за адресою: м. Київ, пр. Перемоги, 37, корпус 7 та вивіз будівельного сміття.
та сама інформація є в Додатку 5 (проект договору) в специфікаціі!
p.s. Читайте уважно ВСЮ тендерну документацію.
В допонення до попереднього запитання
Дата подання: 18 вересня 2020 16:35
Дата відповіді: 23 вересня 2020 09:22
Шановний Замовник!
Тендерну документацію ми уважно читаємо, і не тільки читаємо, а й співвідносимо її вимоги з нормами законодавства України.
В Договорі жодного слова про те, що потрібно демонтувати старі вікна, поставити нові, облаштувати відкоси та пофарбувати!! В специфікації так, є згадка про те, що в ціну товару входить вартість вищевказаних робіт.
Але покажіть будь-ласка в тексті договору строки здійснення монтажу-демонтажу та інших робіт? Яким чином оформлюється їх здача-приймання? Договір не передбачає від учасника здійснення цих робіт взагалі...
Думаємо, що треба уважніше не тільки читати а й складати тендерну документацію.
Прохання внести відповідні зміни, щоб в учасників була чітка картина, що вимагається, в яких обсягах та в які строки.
Дякуємо за розуміння!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вся інформація про необхідні супутні роботи та послуги вказана в тендерній документації (Додаток 4). В специфікації к договору буде вказуватись вся інформація, яку переможець торгів вкаже в технічній специфікації, в т.ч. всі супутні роботи та послуги.
Срок поставки товару та всіх супутніх робіт чітко вказан - протягом 40-ка календарний днів з дати отримання заявки від Покупця: в письмовій формі, електронною поштою за реквізитами Продавця, зазначеними в розділі 18 Договору. Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної після виконання всіх супутніх робіт та послуг, які будуть вказані в спеціфікації.
Срок поставки товару та всіх супутніх робіт чітко вказан - протягом 40-ка календарний днів з дати отримання заявки від Покупця: в письмовій формі, електронною поштою за реквізитами Продавця, зазначеними в розділі 18 Договору. Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної після виконання всіх супутніх робіт та послуг, які будуть вказані в спеціфікації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНИЙ СВІТ БЦ" |
77 817,60
UAH з ПДВ
|
77 817,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЛЮС БЦ" |
87 840,00
UAH з ПДВ
|
87 840,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНИЙ СВІТ БЦ" #31322035 |
Переможець |
77 817,60
UAH з ПДВ
|
08 жовтня 2020 15:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2020 15:10
|
ВТ-20372.pdf | укладений |
21 жовтня 2020 15:09
|