Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 30190000-7 (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
6 500,00 UAH
UA-2020-09-18-000937-a 202420c5f1874087bea0091909471f63
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Аліна Клименко

+380968709658 jurist.kcml@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростенська центральна міська лікарня Коростенської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01992050
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Миколи Амосова, буд. 8
Контактна особа: Аліна Клименко
+380968709658
jurist.kcml@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 09:28
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 10:00
Очікувана вартість: 6 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 65,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Степлер №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Клей-олівець сухий,15гр
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Книга канцелярська А4,96арк.,клітинка,м'яка обкладинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Книга канцелярська, А4, 192 аркуші, тверда обкладинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Книга канцелярська, А4, 96 аркушів, тверда обкладинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Коректор-стрічка 5мм*8м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 штуки
лінійка пластикова 30см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Коректор-ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Ножиці офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Скотч 72мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Скотч 45 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 упаковка
Папір для нотаток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Учнівський зошит, 24 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Учнівський зошит, 48 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 штуки
Учнівський зошит, 96 арк.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
20 упаковка
Файли для документів А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 упаковка
Файли для документів А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 штуки
Папка для паперів з зав'язками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул.М.Амосова,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 09:28
Додаток 3.doc
18 вересня 2020 09:28
Оголошення.doc
18 вересня 2020 09:28
Додаток 2.docx
18 вересня 2020 09:28
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Очікувана вартість
Дата подання: 24 вересня 2020 01:19
Дата відповіді: 24 вересня 2020 09:12
Вказана кількість товару вимагає принаймі вдвічі більшу очікувану вартість, ніж вказана.
Відповідь: Доброго дня. Згідно частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Звертаю увагу, що Законом не визначено органів, які уповноважені надавати офіційну інформацію щодо вартості товарів та переліку документів, які замовник має використовувати під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі. З огляду на викладене, замовник самостійно визначає очікувану вартість предмета закупівлі. Провівши аналіз цін вказаних у попередніх закупівлях канцелярських товарів та здійснивши моніторинг цін в мережі Інтернет, замовником визначена очікувана вартість предмету закупівлі. Крім того, звертаю увагу, що український ринок канцелярських товарів представлений широким спектром торгових марок з різним ціновим діапазоном. Дякую.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бердник В.А. 6 454,00
UAH з ПДВ
6 454,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 09:32
Електронний підпис
02 жовтня 2020 09:31
Витяг з ЄДРЮ І ФОП.pdf
02 жовтня 2020 09:31
Стаття 17.pdf
02 жовтня 2020 09:31
Договір погоджений.PDF
02 жовтня 2020 09:31
Довідка про виконання.pdf
02 жовтня 2020 09:31
ЦП.pdf
02 жовтня 2020 09:31
Тех х-ки.pdf
02 жовтня 2020 09:31
Довідка статут..pdf
02 жовтня 2020 09:31
ІПН.PDF
02 жовтня 2020 09:31
Гарантійний лист 2.pdf
02 жовтня 2020 09:31
Довідка працівники.pdf
02 жовтня 2020 09:31
Паспорт повний.pdf
02 жовтня 2020 09:30
Довідка довкілля.pdf
02 жовтня 2020 09:30
Довідка щодо підпису.pdf
02 жовтня 2020 09:30
Гарантійний лист.pdf
02 жовтня 2020 09:30
Гарантійний лист 3.pdf
02 жовтня 2020 09:30
Довідка Ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бердник В.А.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Рішення скасоване 6 454,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 09:44
ФОП Бердник В.А.
#3153403953
Відхилено 6 454,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2020 10:06

Документи

02 жовтня 2020 11:02
Електронний підпис
02 жовтня 2020 11:01
Протокол.pdf

Документи

19 жовтня 2020 10:06
Електронний підпис
19 жовтня 2020 10:05
Протокол.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій