Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Технічний нагляд за капітальним ремонтом та якістю його виконання на об’єкті: «Капітальний ремонт вул. Зелена (від автомобільної дороги М-11 Львів-Шегині до вул. Зелена буд. №44), вул. Нова (буд.№49 до буд. №51, від буд.№12 до вул. Молодіжна буд. №6), вул. Молодіжна (від вул. Нова буд. №10 до вул. Сонячна буд. №1), вул.Сонячна (від вул. Молодіжна буд. №6 до вул. Б. Хмельницького буд. №10), вул. Б.Хмельницького (від буд. №10 до вул. Українська буд. №35), вул. Українська (від буд. №35 до буд. №13), вул. Б.Хмельницького (від вул. Українська буд. №13 до вул. Нова буд. №10) в с. Братковичі Городоцького району Львівської області» (Код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” - ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
213 825,60 UAH
UA-2020-09-18-000667-c 27353911daa84fc0b1f092543a2dde7f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мацевко Уляна Ігорівна, головний бухгалтер, тел. 0972050462 e-mail: bratkovuchi@ukr.net

+380684292627
+380972050462
bratkovuchi@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Братковицька сільська рада Городоцького району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 23886561
Місцезнаходження: Україна , Львівська обл., 81524 село Братковичі Городоцький район Лвівська область
Контактна особа: Мацевко Уляна Ігорівна, головний бухгалтер, тел. 0972050462 e-mail: bratkovuchi@ukr.net
+380684292627, +380972050462
bratkovuchi@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 10:15
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 213 825,60 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 138,26 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


технічний нагляд

технічний нагляд за будівництвом об'єкта
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Технічний нагляд за капітальним ремонтом та якістю його виконання на об’єкті: «Капітальний ремонт вул. Зелена (від автомобільної дороги М-11 Львів-Шегині до вул. Зелена буд. №44), вул. Нова (буд.№49 до буд. №51, від буд.№12 до вул. Молодіжна буд. №6), вул. Молодіжна (від вул. Нова буд. №10 до вул. Сонячна буд. №1), вул.Сонячна (від вул. Молодіжна буд. №6 до вул. Б. Хмельницького буд. №10), вул. Б.Хмельницького (від буд. №10 до вул. Українська буд. №35), вул. Українська (від буд. №35 до буд. №13), вул. Б.Хмельницького (від вул. Українська буд. №13 до вул. Нова буд. №10) в с. Братковичі Городоцького району Львівської області» (Код ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)»
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія після підписання актів приймання-передачі та за умови наявності у замовника фінансування Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 10:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 10:21
Оглошення і вимоги.docx
18 вересня 2020 10:20
проект договору.docx
18 вересня 2020 10:20
технічне завдання.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович 175 000,00
UAH
175 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 19:55
Електронний підпис
29 вересня 2020 19:42
3. Працівники.pdf
29 вересня 2020 19:42
1.Обладнання та МТБ.pdf
29 вересня 2020 19:42
7.Інші документи.pdf
29 вересня 2020 19:42
6.Повноваження.pdf
29 вересня 2020 19:42
5.Гарантійні листи.pdf
29 вересня 2020 19:42
4. Досвід.pdf
29 вересня 2020 19:42
2. Лабораторія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович
#2803010279
Переможець 175 000,00
UAH
01 жовтня 2020 10:49

Документи

01 жовтня 2020 10:49
Електронний підпис
01 жовтня 2020 10:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 10:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович
#2803010279
175 000,00
UAH
Документи

Документи

01 жовтня 2020 10:49
Електронний підпис
01 жовтня 2020 10:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 17:55
додат уг технагляд.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 17:52
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 10:05
дод уг технагляд.pdf укладений
06 жовтня 2020 10:04
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 10:00
Договір технагляд.pdf укладений
06 жовтня 2020 09:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Погодили зменшення вартості послуг
Номер договору про закупівлю: 667
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення вартості робіт на 2020 рік в сумі 300,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 667
Договір:
Номер додаткової угоди: 667
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML