Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 260+710 – км 276+376, Полтавська область
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2020-09-18-000596-b 148a339b5985405e881a47ad7cd04f8d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чередниченко Євгеній Ілліч

380532615824 tender@polsad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола, буд. 22-а
Контактна особа: Чередниченко Євгеній Ілліч
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020 09:30
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 10:00
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15.666 кілометри
Розроблення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-08 Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь на ділянці км 260+710 – км 276+376, Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Індекс автомобільних доріг: H-08 — Бориспіль - Дніпро - Запоріжжя (через м. Кременчук) - Маріуполь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюється на підставі рахунка – фактури та акту приймання – здавання виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконанні роботи. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 вересня 2020 09:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 вересня 2020 09:35
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
18 вересня 2020 09:35
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
18 вересня 2020 09:35
ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ СПРОЩЕНОЇ ПРОЦЕДУРИ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 22 вересня 2020 10:39
Дата відповіді: 22 вересня 2020 17:39
Доброго дня. Надайте будь-ласка роз'яснення, щодо вимог в тендерній документації Додаток 1 частина 1 п.1.3. *Учасники обов’язково включають у Довідку працівників, які є необхідними для виконання робіт за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3), сертифікованих на виконання робіт щодо об'єктів класу наслідків (відповідальності), не нижче СС3, в кількості осіб, не менше ніж зазначено нижче, а саме: - Інженер-проектувальник автомобільних доріг (головний інженер проекту) (сертифікований на об’єктах класу наслідків СС3) - 1 особа; - Інженер-проектувальник автомобільних доріг - 2 особи; - Інженер-проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині забезпечення механічного опору та стійкості) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 3 років - 1 особа; - Інженер-проектувальник – (напрямок - інженерно-будівельне проектування доріг у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму) - працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 3 років - 1 особа; - Інженер – проектувальник (Інженер-геодезист) (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 2 років - 1 особа; - Інженер – проектувальник (Інженер-геолог) (напрямок - інженерно-будівельне проектування в частині інженерних вишукувань) – працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 2 років - 1 особа; - Інженер-проектувальник (напрямок - забезпечення безпеки життя і здоров'я людини, захисту навколишнього середовища) працівник сертифікований за вказаним напрямком зі стажем роботи в сфері проектування автомобільних доріг та штучних споруд не менше 2 років - 1 особа; - Інженер – проектувальник (напрямок - інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації) працівник сертифікований за вказаним напрямком - 1 особа Як саме учасник повинен підтвердити стаж роботи за вказаним напрямком?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Для підтвердження стажу роботи кваліфікованих працівників, учасник надає інформацію у відповідності до п 1.4. частини 1 Додаток 1 Тендерної документації:
Документальним підтвердженням інформації зазначеної у довідці про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме:
- сканкопіями трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду або наказів про сумісництво (за наявності таких) або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" 960 000,00
UAH з ПДВ
960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 вересня 2020 08:58
Електронний підпис
29 вересня 2020 08:54
Статут.pdf
29 вересня 2020 08:54
Накази, сертифікати'.pdf
29 вересня 2020 08:54
Довідка про учасника.pdf
29 вересня 2020 08:54
Довідка про підписанта.pdf
29 вересня 2020 08:54
Витяг ПДВ.pdf
29 вересня 2020 08:54
Технічне завдання.pdf
29 вересня 2020 08:54
Проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""
#30604691
Переможець 960 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 10:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "НВФ "МОСТОПРОЕКТ""
#30604691
960 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 09:56
Електронний підпис зміни до договору
29 липня 2022 08:32
ДОДАТКОВА УГОДА №03 ВІД 28.07.2022 (ДО ДОГОВОРУ №16-18-20).pdf зміни до договору
29 липня 2022 08:31
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 09:45
№ 16-18-20 (додаткова угода № 2).pdf зміни до договору
22 грудня 2021 09:43
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 16:49
ЗАВДАННЯ (ДОДАТОК №1).pdf укладений
21 жовтня 2020 16:49
ЗВЕДЕНИЙ КОШТОРИС (ДОДАТОК №4).pdf укладений
21 жовтня 2020 08:21
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН (ДОДАТОК №3).pdf укладений
21 жовтня 2020 08:20
ПРОТОКОЛ (ДОДАТОК №2).pdf укладений
21 жовтня 2020 08:20
ДОГОВІР № 16-18-20 ВІД 20.10.2020.pdf укладений
21 жовтня 2020 08:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, регульованих цін (тарифів) і нормативів. Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 16-18-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Залежно від реального фінансування видатків бюджету Замовник має можливість зменшувати обсяг фінансування робіт в поточному бюджетному періоді.
Номер договору про закупівлю: № 16-18-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 976 527,95
UAH (в тому числі ПДВ 162 754,66 UAH)