Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд та контроль за виконанням робіт з капітального ремонту вуличного покриття для забезпечення мір по боротьбі зі шкідливою дією води, за адресою м. Херсона, с. Зимівник, проїзд між вул. Центральна, від буд. 12 до буд. 14 та вул. Лугова, від буд 14 до буд. 16
Очікувана вартість
7 026,00 UAH
UA-2020-09-18-000545-a ff03827cf06545a4984c05eeaf782c33
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Штейншнайдер

+380552438586 kamushany@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 18 вересня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет комишанської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 04401196
Вебсайт: http://www.ksr.ks.ua/
Місцезнаходження: 73490, Україна , Херсонська обл., смт. Комишани, вул. Центральна (Радянська).81а
Контактна особа: Світлана Штейншнайдер
+380552438586
kamushany@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Технічний нагляд та контроль за виконанням робіт з капітального ремонту вуличного покриття для забезпечення мір по боротьбі зі шкідливою дією води, за адресою м. Херсона, с. Зимівник, проїзд між вул. Центральна, від буд. 12 до буд. 14 та вул. Лугова, від буд 14 до буд. 16
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд та контроль за виконанням робіт з капітального ремонту вуличного покриття для забезпечення мір по боротьбі зі шкідливою дією води, за адресою м. Херсона, с. Зимівник, проїзд між вул. Центральна, від буд. 12 до буд. 14 та вул. Лугова, від буд 14 до буд. 16
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Тендерна документація

18 вересня 2020 09:03
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧАТАЖ"
#36838007
Переможець 4 182,00
UAH
18 вересня 2020 09:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 09:04
центр. Лугова_0001.pdf укладений
18 вересня 2020 09:04
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 11:44
1_0001.pdf укладений
10 грудня 2020 11:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 182,00
UAH