Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світлова вивіска на фасаді вул. Фещенка-Чопівського та вул. Червоного Хреста
Очікувана вартість
129 700,00 UAH
UA-2020-09-18-000153-b ● 613c974785c44f13a72ed90c07aa34d4
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 01991406 |
Вебсайт: | https://zhokl.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3 |
Контактна особа: |
Волощук Олена Дмитрівна +380412438728 obllikzttender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 вересня 2020 08:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 129 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 648,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Світлова вивіска на фасаді вул. Фещенка-Чопівського та вул. Червоного Хреста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 грудня 2020
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 вересня 2020 08:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 вересня 2020 08:37 |
проєкт договору.doc | |
18 вересня 2020 08:37 |
оголошення.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-18-000153-b.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО "РЕСТАРТ"", Код ЄДРПОУ:42531187
Дата подання: 06 жовтня 2020 17:13
Оскарження щодо дискваліфікації учасника.
Доброго дня! Хочемо оскаржити дискваліфікацію нас як єдиних учасників аукціону:
1)Ви написали, що в нас в реквізитах не було вказано інформацію про контактну особу учасника - в реквізитах вся перелічена інформація була наведена, контактною особою виступав я, директор компанії, Гречин Олександр Романович, в довідці-реквізитах мій контактний номер телефону, посада, та всі дані були вказані.Додаю ще раз довідку із реквізитами, яку ми подавали.
2)Відсутня копія протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора/президента/голови правління та ін., або виписка (витяг) з нього - Ми надали наказ -виписку із прококолу:Наказ про призначення мене на посаду, в пункті підства , вказано, що на основі протоколу зборів засновників.Щоб уникнути непорозумінь додатково прикріпляю Вам ще і копію Протоколу засновників (хоча було вказано або або);
3) Відсутній статут - так як статут є одним із установчих документів компанії, і в ньому, зокрема, міститься вся особиста інформація про засновників, ми подали лише першу та останню сторінки статуту, де підписом натаріуса затверджено дійсність наших підписів. Щоб уникнути непорозумінь - додатково прикріпляємо повну редакцію Статуту нашої компанії.
4) Відсутнє погодження з проєктом договору - Гарантійним листом, ми погодилися зі всіма умовами,які були викладені в технічному завданні проекту договору. Зокрема, в ціновій пропозиції,ми підписом та печаткою компанії затвердили нашу вартість, щодо даної поставки.Також прописано було в ціновій пропозиції, що з моменту внесення завдатку, ми зобов'язуємось впродовж 12робочих днів здійснити поставку товару. Для уникнення непорозумінь, додатково повідомляємо Вас, що ми погоджуємось із проектом довору і що наша цінова пропозиція є актуальною.
Будемо вдячні, за розгляд нашого оскарження та очікуватимемо відповіді від Вас.
За, будь-яких запитань, прошу звертатись за тел.: 067 47 11 367, 067 569 67 85 Олександр.
Розгорнути
Згорнути
1)Ви написали, що в нас в реквізитах не було вказано інформацію про контактну особу учасника - в реквізитах вся перелічена інформація була наведена, контактною особою виступав я, директор компанії, Гречин Олександр Романович, в довідці-реквізитах мій контактний номер телефону, посада, та всі дані були вказані.Додаю ще раз довідку із реквізитами, яку ми подавали.
2)Відсутня копія протоколу зборів засновників (учасників) про призначення директора/президента/голови правління та ін., або виписка (витяг) з нього - Ми надали наказ -виписку із прококолу:Наказ про призначення мене на посаду, в пункті підства , вказано, що на основі протоколу зборів засновників.Щоб уникнути непорозумінь додатково прикріпляю Вам ще і копію Протоколу засновників (хоча було вказано або або);
3) Відсутній статут - так як статут є одним із установчих документів компанії, і в ньому, зокрема, міститься вся особиста інформація про засновників, ми подали лише першу та останню сторінки статуту, де підписом натаріуса затверджено дійсність наших підписів. Щоб уникнути непорозумінь - додатково прикріпляємо повну редакцію Статуту нашої компанії.
4) Відсутнє погодження з проєктом договору - Гарантійним листом, ми погодилися зі всіма умовами,які були викладені в технічному завданні проекту договору. Зокрема, в ціновій пропозиції,ми підписом та печаткою компанії затвердили нашу вартість, щодо даної поставки.Також прописано було в ціновій пропозиції, що з моменту внесення завдатку, ми зобов'язуємось впродовж 12робочих днів здійснити поставку товару. Для уникнення непорозумінь, додатково повідомляємо Вас, що ми погоджуємось із проектом довору і що наша цінова пропозиція є актуальною.
Будемо вдячні, за розгляд нашого оскарження та очікуватимемо відповіді від Вас.
За, будь-яких запитань, прошу звертатись за тел.: 067 47 11 367, 067 569 67 85 Олександр.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "РЕКЛАМНЕ АГЕНТСТВО "РЕСТАРТ"" #42531187 |
Відхилено |
123 245,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2020 15:18
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій