Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція площі Героїв Майдану в м.Гайворон, Кіровоградської області (система автоматичного поливу)» за ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Очікувана вартість
472 477,00 UAH
UA-2020-09-17-011705-a b7bd894d1e05443888a905cfecd93c77
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Онищук Вікторія Вікторівна

+380525421735 380989312887@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Гайворонська міська рада
Код ЄДРПОУ: 04055297
Вебсайт: http://gayvoron.miskrada.org.ua
Місцезнаходження: 26300, Україна , Кіровоградська обл., Гайворон, вул.Василя Стуса,30
Контактна особа: Онищук Вікторія Вікторівна
+380525421735
380989312887@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 22:44
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 472 477,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 724,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція площі Героїв Майдану в м. Гайворон, Кіровоградської області (система автоматичного поливу)» за ДК 021:2015: 45454000-4 Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26300, Україна, м. Гайворон, вул. Василя Стуса, 30, Кіровоградська область, Гайворонський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі зміни бюджетного фінансування Замовника, він письмово повідомляє про це Підрядника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 22:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 22:45
Оголошення спрощена закупівля Гайворон система поливу_0001.pdf
17 вересня 2020 22:45
Додаток 3.docx
17 вересня 2020 22:45
Графічне зображення.zip

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Аветян Агарон Рафікович 469 475,00
UAH з ПДВ
469 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 14:52
Електронний підпис
28 вересня 2020 14:45
ГАРАНТІЙНІ ЛИСТИ.pdf
28 вересня 2020 14:45
довідки.pdf
28 вересня 2020 14:45
аналогічний досвід.rar
28 вересня 2020 14:45
Установка компресорна.pdf
28 вересня 2020 14:45
Техпаспорт Тищенко.pdf
28 вересня 2020 14:45
СВАРОЧНИЙ АПАРАТ.pdf
28 вересня 2020 14:45
МТБ.pdf
28 вересня 2020 14:45
1 ДФ.pdf
28 вересня 2020 14:45
Віброплита.pdf
28 вересня 2020 14:45
Автокран.pdf
28 вересня 2020 14:45
Автокран підіймач.pdf
28 вересня 2020 14:45
трудові книжки.pdf
28 вересня 2020 14:45
відомості про учасника.pdf
28 вересня 2020 14:45
ПРАЦІВНИКИ.pdf
28 вересня 2020 14:45
проєкт договору.pdf
28 вересня 2020 14:45
згода з тех.завданням.pdf
28 вересня 2020 14:45
цінова пропозиція.pdf
28 вересня 2020 14:45
паспорт.pdf
28 вересня 2020 14:45
ІПН.pdf
28 вересня 2020 14:45
ВИТЯГ НОВИЙ.pdf
28 вересня 2020 14:45
виписка ст.2.pdf
28 вересня 2020 14:45
виписка ст.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Аветян Агарон Рафікович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Аветян Агарон Рафікович
#2357620852
Переможець 469 475,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 09:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 вересня 2020 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Аветян Агарон Рафікович
#2357620852
469 475,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 16:17
Дод угода 160.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:15
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:31
Untitled.FR12.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:29
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 09:12
Договір укладений
15 жовтня 2020 16:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договру
Номер договору про закупівлю: 160
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML