Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Послуги їдалень з харчування осіб рядового та начальницького складу підрозділів управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області, які виконують завдання безпосередньо в зонах проведення операції об'єднаних сил»
"Canteen catering services for privates and commanders of operational support units in certain areas of the ATO zones of the Main Department of the SFS in Donetsk region, which perform tasks directly in the areas of the joint forces operation"
Очікувана вартість
2 036 000,00 UAH
UA-2020-09-17-010585-a 2d1b10ead93c44cdbfdba0ef3eea5faf
Переговорна процедура для потреб оборони    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Дядик

+380963490391 tenders2dfs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головне управління ДФС у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 39406028
Вебсайт: http://dn.sfs.gov.ua/
Місцезнаходження: 87526, Україна , Донецька область обл., м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької девізії, 114
Контактна особа: Дмитро Дядик
+380963490391
tenders2dfs@ukr.net
Додаткові контактні особи: Євген Радченко Evgen Radchenko
+380970778120
rad700@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони
National ID: 39406028
Contact point: +380963490391
tenders2dfs@ukr.net
Additional contacts: Євген Радченко Evgen Radchenko
+380970778120
rad700@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 16:56
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 15:12
Очікувана вартість: 2 036 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 17 вересня 2020 16:56
Enquiries until: 23 вересня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 вересня 2020 15:12

Information

Estimated total value: 2 036 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement

Тендерна документація

17 вересня 2020 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: «Послуги їдалень з харчування осіб рядового та начальницького складу підрозділів управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області, які виконують завдання безпосередньо в зонах проведення операції об'єднаних сил у с.м.т. Новотроїцьке»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 352 690,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 526,90 UAH з ПДВ


Title: "Services of canteens on food of persons of ordinary and chief structure of divisions of management of operational maintenance in separate territories of zones of anti-terrorist operation of Main management of SFS in Donetsk region which carry out tasks directly in zones of carrying out operation of the combined forces in s.m.t. Novotroitskoe »
Current status: Complete
Estimated total value: 352 690,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 526,90 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 29 вересня 2020 12:50
Auction planned date: 29 вересня 2020 12:50
Закінчення: 29 вересня 2020 13:11
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1826 посл
«Послуги їдалень з харчування осіб рядового та начальницького складу підрозділів управління оперативного забезпечення на окремих територіях зон АТО Головного управління ДФС у Донецькій області, які виконують завдання безпосередньо в зонах проведення операції об'єднаних сил у с.м.т. Новотроїцьке»
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької дивізії,114
Дата доставки: 10 жовтня 2020  —  31 грудня 2020

"Services of canteens on food of persons of ordinary and chief structure of divisions of management of operational maintenance in separate territories of zones of anti-terrorist operation of Main management of SFS in Donetsk region which carry out tasks directly in zones of carrying out operation of the combined forces in s.m.t. Novotroitskoe »
CPV: 55510000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ" 352 690,00
UAH з ПДВ
352 690,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне Підприємство "Питание" 352 673,64
UAH з ПДВ
352 673,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 12:09
Електронний підпис
06 жовтня 2020 12:14
Електронний підпис
06 жовтня 2020 08:20
Електронний підпис
25 вересня 2020 09:53
Електронний підпис
25 вересня 2020 09:53
Тендерна пропозиція.PDF
25 вересня 2020 09:53
Уставные документы.zip
25 вересня 2020 09:53
Лист-згода.PDF
25 вересня 2020 09:53
Гарантийний лист.PDF
25 вересня 2020 09:53
Відомості про учасника.PDF
25 вересня 2020 09:47
Електронний підпис

Публічні документи

08 жовтня 2020 17:28
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:28
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:27
Бабакова Л.Р. (1).pdf
08 жовтня 2020 17:27
Бабакова Л.Р..pdf
08 жовтня 2020 17:25
Електронний підпис
08 жовтня 2020 17:23
Бабакова Л.Р..pdf
08 жовтня 2020 11:20
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:42
Електронний підпис
07 жовтня 2020 13:37
Довідка судимість.pdf
07 жовтня 2020 13:37
Довідка МВС.PDF
07 жовтня 2020 13:37
Довідка ЕДР.pdf
25 вересня 2020 14:45
Електронний підпис
25 вересня 2020 14:43
Уставні документи.pdf
25 вересня 2020 14:43
Працівники.pdf
25 вересня 2020 14:43
Про призначення.PDF
25 вересня 2020 14:43
Погодження про підпис..PDF
25 вересня 2020 14:43
Аналогичніе договора.pdf
25 вересня 2020 14:43
Право підпису.PDF
25 вересня 2020 14:43
Довідка ст.17.PDF
25 вересня 2020 14:43
Лист згода.PDF
25 вересня 2020 14:43
Додаток 4.PDF
25 вересня 2020 14:43
Додаток 2.PDF
25 вересня 2020 14:43
Гарант лист.PDF
25 вересня 2020 14:43
Довідка тех. умови.PDF
25 вересня 2020 14:43
Додаток 3.PDF
25 вересня 2020 14:43
20 млн.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "УПРАВЛІННЯ ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ТА ТОРГІВЛІ"

Комунальне Підприємство "Питание"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
Переможець 352 673,64
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 13:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне Підприємство "Питание"
#01558922
352 673,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 17:32
питание.pdf зміни до договору
26 січня 2021 17:31
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:09
дод угода 20.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 10:07
Електронний підпис укладений
09 жовтня 2020 15:22
питание.pdf укладений
09 жовтня 2020 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ціна додаткової угоді
Номер договору про закупівлю: 20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML