Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Світильники, панелі світлодіодні
Lamps, LED panels
Очікувана вартість
3 437 973,60 UAH
UA-2020-09-17-010479-a a14d742f72e2439392a7c293c3b9e4b7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Позня Юлія

+380444652195 POZNYA@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Контактна особа: Позня Юлія
+380444652195
POZNYA@UZ.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Віталій
+38(044) 465-21-95
nazvit@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Branch BAWERBS of JSC Ukrzaliznytsia
National ID: 41149437
Contact point: Nazarevych Vitaliy
+380444652195
POZNYA@UZ.GOV.UA
Additional contacts: Vitaliy
+38(044) 465-21-95
nazvit@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 23:00
Початок аукціону: 18 грудня 2020 12:47
Очікувана вартість: 3 437 973,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 379,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68760 UAH
Publication date: 17 вересня 2020 16:52
Enquiries until: 27 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 03 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 грудня 2020 23:00

Information

Estimated total value: 3 437 974 UAH including VAT
Minimal lowering step: 34 380 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура


Scope of the procurement
Тендерна пропозиція готується українською мовою. Детальніше - в тендерній документації.
Тендерні пропозиції готуються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9290 од.
Світильники, панелі світлодіодні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

Lamps, LED panels
CPV: 31520000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти підприємства.Розрахунки за поставлений товар здійснюються ЗАМОВНИКОМ протягом 45 банківських днів з дати реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 листопада 2020 22:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2020 22:17
ТД 945-М світильники.doc
21 листопада 2020 22:17
Додаток 3.doc
21 листопада 2020 22:17
945-М світильникі (1).docx
06 листопада 2020 23:10
816-М світильникі.docx
30 жовтня 2020 17:10
743-М світильникі.docx
17 жовтня 2020 21:41
584-М світильникі.docx
17 вересня 2020 16:49
Додаток 1.docx
17 вересня 2020 16:49
Додаток 2.docx
17 вересня 2020 16:49
Додаток 4.docx
17 вересня 2020 16:49
Додаток 5.docx
17 вересня 2020 16:49
оголошення_анг_світильник.doc
17 вересня 2020 16:49
Додаток 6.docx
21 листопада 2020 22:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 23:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 17:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2020 21:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 листопада 2020 22:17
ТД 945-М світильники.doc
06 листопада 2020 23:10
ТД 816-М світильники.doc
30 жовтня 2020 17:10
ТД 743-М світильники.doc
17 жовтня 2020 21:41
ТД 584-М світильники.doc
17 вересня 2020 16:49
ТД 304-М Світильник Київ.doc
21 листопада 2020 22:17
Додаток 3.doc
06 листопада 2020 23:10
Додаток 3.docx
17 жовтня 2020 21:41
Додаток 3.docx
17 вересня 2020 16:49
Додаток 3.docx
21 листопада 2020 22:17
945-М світильникі (1).docx
06 листопада 2020 23:10
816-М світильникі.docx
30 жовтня 2020 17:10
743-М світильникі.docx
17 жовтня 2020 21:41
584-М світильникі.docx
17 вересня 2020 16:49
Додаток 1.docx
17 вересня 2020 16:49
Додаток 2.docx
17 вересня 2020 16:49
Додаток 4.docx
17 вересня 2020 16:49
Додаток 5.docx
17 вересня 2020 16:49
оголошення_анг_світильник.doc
17 вересня 2020 16:49
Додаток 6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 21 жовтня 2020 20:25
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 19:21
Встановлення додаткового обладнання для регулювання яскравості призводить до з дорожчання собівартості продукції на 800 тисяч гривень. За який час залізниця зможе зекономити дану суму. Чи потрібно то їй? Зменшення яскравості освітлення може призводити до протиправних вчинків.
Відповідь: Закупівля здійснюється відповідно до відповідних планів Замовника та відповідно до потреб ініціаторів закупівлі
Технічні вимоги
Дата подання: 22 жовтня 2020 11:37
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 11:53
Замовник просить «Світильник має можливість прийому команд керування яскравістю (потужністю) через мережу живлення 220 В (без застосування додаткових ліній зв’язку). Регулювання рівня освітлення від 0 до 100% здійснюється з використанням протоколу 1-10В та/або широтно-імпульсної модуляції PWM. Управління світильником може виконується по двупроводній лінії електропостачання Можливо дистанційне перепрограмування без демонтажу світильника.» Для вірного формування пропозиції просимо замовника вказати яке саме обладнання встановлено у замовника для керування світильниками і якими каналами буде передаватися сигнал на світильники WIFI, GSM, чи радіоканал. То впливає на собівартість продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Дискримінація
Дата подання: 22 жовтня 2020 12:00
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 15:45
Замовник вніс суттєві зміни в технічні параметри та додав протоколи випробувань в наступні торги. Просимо продовжити термін подання та дати можливість задати уточнюючі питання номери торгів: UA-2020-09-17-006188-b UA-2020-09-17-003562-c ДЯКУЄМО.
Відповідь: Тендерний комітет Замовника задовольнив ваше прохання. В подальшому просимо задавати питання по процедурах у визначених Законом термінах
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 жовтня 2020 16:10
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 11:55
Для підтвердження екологічності світильників замовником вимагається надання копії ISO 14001:2015 ще й з протоколами. З цього приводу виникає декілька запитань 1 Скільки компаній мають зазначені сертифікати? 2 Чи знайомі посадові особи замовника з тим що таке взагалі ISO 14001:2015: https://pqm-online.com/assets/files/pubs/translations/std/iso-14001-2015-(rus).pdf https://www.iso.org/ru/iso-14001-environmental-management.html https://eustce.com/ua/sertyfikatsiya-system-ekolohichnoho-menedzhmentu-iso-14001-2015-(dstu-iso-14001-2015)/?gclid=Cj0KCQjwuL_8BRCXARIsAGiC51DPsyii7eMvVb_CTUFyaavDax7dzzASuLSJ4c2dUspi2AuKTi_SRroaAl-oEALw_wcB Отже ISO то сертифікація менеджменту організації, що не має відношення до якості продукції та її безпечності. Просимо видалити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Технічні вимоги
Дата подання: 23 жовтня 2020 11:48
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 12:29
Оскільки замовник вніс суттєві зміни до технічних вимог. Просимо надати інформацію про марку та модель та виробника світильників що доступні на ринку як мінімум 2 х виробників. Світильник повинні мати не гірші світлотехнічні параметри та можливість «Світильник має можливість прийому команд керування яскравістю (потужністю) через мережу живлення 220 В (без застосування додаткових ліній зв’язку). Регулювання рівня освітлення від 0 до 100% здійснюється з використанням протоколу 1-10В та/або широтно-імпульсної модуляції PWM. Управління світильником може виконується по двупроводній лінії електропостачання. Можливо дистанційне перепрограмування без демонтажу світильника. Для економії електроенергії світильник повинен забезпечувати зміну яскравості (потужності) не менш ніж 4 рівня (наприклад 100 %, 70 %, 50 %, 30 %). Точність встановлення яскравості (потужності) повинна бути не гірше ніж 10 %. Світильник повинен мати захист від хибних команд встановлення яскравості (потужності) при спотворенні форми живлячої напруги та її короткочасному зникненню. При першому включені або зникненні напруги живлення на час більше 30 с світильник повинен встановлювати максимальний рівень (100 %) яскравості (потужності).» Бажано з посиланням на сайти виробників. Адже згідно законодавства для конкурентних, відкритих та прозорих торгів повинна відповідати продукція мінімум 2 виробників. Якщо такі відсутні просимо внести зміни та привести технічні вимоги у відповідність до законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Технічні вимоги
Дата подання: 23 жовтня 2020 22:50
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 17:21
Шановний замовнику Ви запросили «Надати копію протоколу випробування запропонованої продукції з акредитованої лабораторії на запропонований товар.» Підкажіть будь ласка чи на кожну позицію згідно переліку потрібен протокол випробувань . Та які саме параметри потрібно підтвердити протоколом. Та де саме повинна бути акредитована лабораторія.
Відповідь: вся необхідна інформація відображена у Додатку 3 тендерної документації
невідповідність стандарту
Дата подання: 23 жовтня 2020 23:07
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 17:21
Доводимо до відома замовника що за посиланням розроблені типові технічні вимоги до підтвердження якості продукції, що закуповують структурні підрозділи Укрзалізниці: https://uz.gov.ua/about/technical_and_social_policy/technical_regulation/yakist/
Відповідь: Всі вимоги до предмету закупівлі, та вся інформація по закупівлі оприлюднена на веб-порталі Уповановаженого органу
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 13 листопада 2020 23:18
Дата відповіді: 18 листопада 2020 15:06
У зв’язку зі складністю ідентифікації заводів виробників у таких світових брендів як Philips, Signify, Osram, Ledvance та фактичною неможливістю отримання від них документів просимо внести зміни в тендерну документацію та викласти пп3.5 в наступній редакції: 3.5 Якщо учасник не є виробником запропонованої продукції, надати копії документів завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником: - сертифікат дилера (дистриб’ютора) виробника, або договір з виробником, або лист від виробника про представництво його інтересів Учасником; - лист від виробника або офіційного представництва(власника ліцензії) в Україні про гарантію постачання товару запропонованого учасником відповідної якості, у повному обсязі, та у строки встановлені документацією на закупівлю. Якщо товар іноземного виробництва допускається надати копію документу, що підтверджує відносини виробника та офіційного представника виробника в Україні та копію документу, що підтверджує відносини офіційного представника виробника в Україні (або документи що підтверджують статус офіційного представництва(власника ліцензії) в Україні та Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Технічні вимоги
Дата подання: 13 листопада 2020 23:27
Дата відповіді: 18 листопада 2020 15:07
Для підвищення конкуренції та створення умов, що дозволять суттєво зекономити кошти при проведенні закупівлі просимо внести зміни в технічні вимоги та викласти вимоги щодо регулювання яскравості в наступній редакції: • «Світильник має можливість прийому команд керування яскравістю (потужністю) через мережу живлення 220 В (без застосування додаткових ліній зв’язку). Регулювання рівня освітлення від 0 до 100% здійснюється з використанням протоколу 1-10В та/або широтно -імпульсної модуляції PWM. Управління світильником може виконується по двупроводній лінії електропостачання. Можливо дистанційне перепрограмування без демонтажу світильника. • Для економії електроенергії світильник повинен забезпечувати зміну яскравості (потужності) не менш ніж 4 рівня (наприклад 100 %, 70 %, 50 %, 30 %). Точність встановлення яскравості (потужності) повинна бути не гірше ніж 10 %. Світильник повинен мати захист від хибних команд встановлення яскравості (потужності) при спотворенні форми живлячої напруги та її короткочасному зникненню. При першому включені або зникненні напруги живлення на час більше 30 с світильник повинен встановлювати максимальний рівень (100 %) яскравості (потужності).»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Технічні вимоги
Дата подання: 13 листопада 2020 23:33
Дата відповіді: 18 листопада 2020 15:07
Для підвищення конкуренції та створення умов, що дозволять суттєво економити кошти при проведенні закупівлі просимо внести зміни в технічні вимоги та викласти вимоги щодо регулювання яскравості в наступній редакції: • Драйвер світильника повинен підтримувати можливість встановлення обладнання для прийому команд керування яскравістю (потужністю) через мережу живлення 220 В (без застосування додаткових ліній зв’язку). Регулювання рівня освітлення від 0 до 100% здійснюється з використанням протоколу 1-10В та/або широтно-імпульсної модуляції PWM. • Драйвер світильника повинен підтримувати можливість встановлення обладнання для економії електроенергії та забезпечувати зміну яскравості (потужності) не менш ніж 4 рівня (наприклад 100 %, 70 %, 50 %, 30 %). Точність встановлення яскравості (потужності) повинна бути не гірше ніж 10 %..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Технічні вимоги
Дата подання: 13 листопада 2020 23:33
Дата відповіді: 18 листопада 2020 15:07
Для підвищення конкуренції та створення умов, що дозволять суттєво економити кошти при проведенні закупівлі просимо внести зміни в технічні вимоги та викласти вимоги щодо регулювання яскравості в наступній редакції: • Драйвер світильника повинен підтримувати можливість встановлення обладнання для прийому команд керування яскравістю (потужністю) через мережу живлення 220 В (без застосування додаткових ліній зв’язку). Регулювання рівня освітлення від 0 до 100% здійснюється з використанням протоколу 1-10В та/або широтно-імпульсної модуляції PWM. • Драйвер світильника повинен підтримувати можливість встановлення обладнання для економії електроенергії та забезпечувати зміну яскравості (потужності) не менш ніж 4 рівня (наприклад 100 %, 70 %, 50 %, 30 %). Точність встановлення яскравості (потужності) повинна бути не гірше ніж 10 %..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-17-010479-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 07 жовтня 2020 18:52
Вимога
Просимо викласти п. 3.4 Додатку 3 Тендерної документації у редакції : "3.4. Якщо учасник не є виробником запропонованої продукції, надати копії документів завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником:
- сертифікат дилера (дистриб’ютора) виробника, або договір з виробником, або лист від виробника про представництво його інтересів Учасником;
або лист від виробника про гарантію постачання товару запропонованого учасником відповідної якості, у повному обсязі, та у строки встановлені документацією на закупівлю.
Якщо товар іноземного виробництва допускається надати копію документу, що підтверджує відносини виробника та офіційного представника виробника в Україні та копію документу, що підтверджує відносини офіційного представника виробника в Україні та Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 жовтня 2020 20:21
Замовник не вбачає за необхідне внесення змін до тендерної документації в цій частині
Номер вимоги: UA-2020-09-17-010479-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 07 жовтня 2020 18:59
Вимога щодо умов ТД
Просимо п. 3.1 Додатку 3 Тендерної документації викласти у редакції: «На підтвердження відповідності продукції вітчизняного та імпортного виробництва, надати один із наступних документів:
(Документи про відповідність повинні мати дійсний термін дії на дату розкриття пропозиції.
Якщо документ про відповідність на серійний випуск продукції від дати розкриття тендерної пропозиції має менше 3 місяців до закінчення терміну його дії, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий документ про відповідність буде наданий не пізніше закінчення терміну дії даного.
Якщо до закінчення терміну дії документу про відповідність більше 3 місяців, але менше терміну дії договору, то (в разі визнання учасника переможцем) в договорі на постачання продукції вказується, що постачальник, повинен надати новий документ про відповідність при закінченні терміну дії даного до постачання всього об’єму продукції за договором.).
-декларацію про відповідність, складену відповідно до вимог технічних регламентів складену виробником запропонованої продукції та зареєстровану у відповідному органі з оцінки відповідності (для продукції, яка підлягає оцінці відповідності (в тому числі у добровільному порядку) вимогам технічних регламентів);

-або Сертифікат відповідності або свідоцтво про визнання на продукцію, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою, або їх копії.
- У випадку якщо продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні та не підпадає під дію чинних в Україні Технічних регламентів, надати Декларацію про відповідність від постачальника складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050- 1:2006."

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 жовтня 2020 20:23
Замовник не вбачає за необхідне внесення змін до тендерної документації в цій частині
Номер вимоги: UA-2020-09-17-010479-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "СІТІ СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:39762575
Дата подання: 20 жовтня 2020 16:12
Поставка Товару
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю « Керуюча компанія « СІТІ СЕРВІС», постійний учасник в публічних закупівлях маємо намір прийняти участь у закупівлі 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ", оголошення UA-2020-09-17-010479-a
У з'вязку з великим обсягом закупівлі та строков виконання поставок, ми надійшли до зрозуміння, що виконати вищевказані поставки в повному обсязі в термін до кінця 2020 року фактично не можливо.
Ситуація з пандемією коронавіруса Covid 2019 також не сприяє можливому виконанню термінів поставок продукції в повному обсязі в вказані строки. Ускладнюється доставка комплектучих компонентів, необхідних для виробництва продукції.
Також наслідки карантину впливають на можливість штату робітників підприємства-виробника виконувати свої функції по виготовленню продукції.
Просимо розглянути можливість продовження терміну виконання обсягу закупівлі 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура до 31 березня 2021 року.

Сподіваємось на Ваше розуміння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 жовтня 2020 15:39
Враховуючи вимоги Закону України "Про публічні закупівлі", планування закупівлі, внутрішні нормативно-правові акти АТ "Українська залізниця", Замовник не може змінити умови проекту договору в цій частині

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-18-000004 ● c437f1d6fae04cf3b51668505d81478b
  • Статус: вирішено ● Дата: 21 травня 2021
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 лютого 2021 12:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

26.02.2021 № 170
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 26.02.2021 № 170

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
39 UA-2020-09-17-010479-a 17.09.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
дані автоматичних індикаторів ризиків;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-03 13:08:17

Запит про надання пояснення

1. Яким чином та на підставі яких документів ФІЛІЄЮ «ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ» здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-03-09 09:57:34

Пояснення на запит

Пояснення на запит у прикріплених файлах


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 30 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionUntimely • не усунуто

-

2021-05-21 08:50:57

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 грудня 2020
UA-2020-09-17-010479-aa14d742f72e2439392a7c293c3b9e4b7
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНИХ РОБІТ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ БУДІВЕЛЬ І СПОРУД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41149437
Місцезнаходження: 03035, Україна, Київська область обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛЬВА ТОЛСТОГО , будинок 61
Учасник Документи Рішення
ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАККАР-М" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХ ОСНАСТКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ПІК-ЕНЕРГО" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

05 грудня 2020 20:21
Електронний підпис
05 грудня 2020 20:21
Електронний підпис
05 грудня 2020 13:47
Тендерна пропозиція.pdf
05 грудня 2020 13:47
ISO9001.pdf
05 грудня 2020 13:47
ТитулкиТУ.pdf
05 грудня 2020 13:47
Технична спеціфікація.pdf
05 грудня 2020 13:47
Статут.pdf
05 грудня 2020 13:47
Сертифікат СУ-24.pdf
05 грудня 2020 13:47
Сертифікат дилера.pdf
05 грудня 2020 13:47
Реестр.pdf
05 грудня 2020 13:47
Протокол зборів.pdf
05 грудня 2020 13:47
Протокол випробувань.pdf
05 грудня 2020 13:47
Проект договору.pdf
05 грудня 2020 13:47
Паспорта світильників.pdf
05 грудня 2020 13:47
Паспорт та код.pdf
05 грудня 2020 13:47
Наказ.pdf
05 грудня 2020 13:47
Листи підтвердження.pdf
05 грудня 2020 13:47
Лист згода.pdf
05 грудня 2020 13:47
Лист від виробника.pdf
05 грудня 2020 13:47
Етикетки та ярлики.pdf
05 грудня 2020 13:47
Довіреність.pdf
05 грудня 2020 13:47
Довідки.pdf
05 грудня 2020 13:47
Декларація.pdf
05 грудня 2020 13:47
Дані про товар.pdf
05 грудня 2020 13:47
Гарантійні листи.pdf
05 грудня 2020 13:47
Витяг.pdf
05 грудня 2020 13:47
203150030394019.XML
05 грудня 2020 13:47
1ДФ.pdf

Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 12:05
Електронний підпис
07 грудня 2020 12:05
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:51
Пропозиція.pdf
07 грудня 2020 11:51
Cтатут.pdf
07 грудня 2020 11:51
Технічні додатково.pdf
07 грудня 2020 11:51
Технічна специфікація.pdf
07 грудня 2020 11:51
Сертифікат ISO.pdf
07 грудня 2020 11:51
Сертифікат 14001.pdf
07 грудня 2020 11:51
Рішення учасника.pdf
07 грудня 2020 11:51
Протокол випробувань.pdf
07 грудня 2020 11:51
Проект договору.pdf
07 грудня 2020 11:51
Паспорта світильників.pdf
07 грудня 2020 11:51
Опис.pdf
07 грудня 2020 11:51
Наказ на директора.PDF
07 грудня 2020 11:51
Лист дилерство.pdf
07 грудня 2020 11:51
Лист від виробника.pdf
07 грудня 2020 11:51
Зведена довідка ст17.pdf
07 грудня 2020 11:51
Етикетки та ярлики.pdf
07 грудня 2020 11:51
Довідки.pdf
07 грудня 2020 11:51
Довідка з ДФС.pdf
07 грудня 2020 11:51
Дані на товар.pdf
07 грудня 2020 11:51
Гарантія.rar
07 грудня 2020 11:51
Витяг ПДВ.pdf
07 грудня 2020 11:51
203150030382648.XML

Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 15:42
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:39
Довідка ДФС
22 грудня 2020 15:39
Довідка ч.2 ст.17 ЗУ
22 грудня 2020 15:39
Довідка ч.1 п.12 ст.17 ЗУ
22 грудня 2020 15:39
Довідка МВС
07 грудня 2020 22:17
Електронний підпис
07 грудня 2020 22:17
Електронний підпис
07 грудня 2020 22:09
001 Пропозиція.pdf
07 грудня 2020 22:09
Licenziya.zip
07 грудня 2020 22:09
Licenziya DEA.pdf
07 грудня 2020 22:09
Dovirenist.zip
07 грудня 2020 22:09
Doverennost DEA.pdf
07 грудня 2020 22:09
BG 8843-20G PIK ENERGO.zip
07 грудня 2020 22:09
056 Проект договору.pdf
07 грудня 2020 22:09
055 Про експлуатацію.pdf
07 грудня 2020 22:09
054 Лист від виробника.pdf
07 грудня 2020 22:09
047 Про деякі документи.pdf
07 грудня 2020 22:09
044 Паспорт та ІПН особи.pdf
07 грудня 2020 22:09
040 Про відхилення ст.31.pdf
07 грудня 2020 22:09
038 Про формування ціни.pdf
07 грудня 2020 22:09
032 Про склад та АТЗ.pdf
07 грудня 2020 22:09
030 Про працівників.pdf
07 грудня 2020 22:09
029 Довідки з банку.pdf
07 грудня 2020 22:09
027 Про ст.17 (загальна).pdf
07 грудня 2020 22:09
024 Аналогічний договір.pdf
07 грудня 2020 22:09
016 Фінансова звітність.pdf
07 грудня 2020 22:09
013 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 грудня 2020 22:09
011 Наказ_директор.pdf
07 грудня 2020 22:09
008 Лист с кодом доступу.pdf
07 грудня 2020 22:09
005 Витяг ПДВ (копія).pdf
07 грудня 2020 22:09
003 Про статус Учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАККАР-М"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХ ОСНАСТКА"

ТОВ "ПІК-ЕНЕРГО"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 грудня 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПІК-ЕНЕРГО" 3 202 174,80
UAH з ПДВ
3 202 174,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХ ОСНАСТКА" 3 222 000,00
UAH з ПДВ
3 222 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАККАР-М" 3 375 600,00
UAH з ПДВ
3 375 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 грудня 2020 15:42
Електронний підпис
22 грудня 2020 15:39
Довідка ДФС
22 грудня 2020 15:39
Довідка ч.2 ст.17 ЗУ
22 грудня 2020 15:39
Довідка ч.1 п.12 ст.17 ЗУ
22 грудня 2020 15:39
Довідка МВС
07 грудня 2020 22:17
Електронний підпис
07 грудня 2020 22:17
Електронний підпис
07 грудня 2020 22:09
001 Пропозиція.pdf
07 грудня 2020 22:09
Licenziya.zip
07 грудня 2020 22:09
Licenziya DEA.pdf
07 грудня 2020 22:09
Dovirenist.zip
07 грудня 2020 22:09
Doverennost DEA.pdf
07 грудня 2020 22:09
BG 8843-20G PIK ENERGO.zip
07 грудня 2020 22:09
056 Проект договору.pdf
07 грудня 2020 22:09
055 Про експлуатацію.pdf
07 грудня 2020 22:09
054 Лист від виробника.pdf
07 грудня 2020 22:09
047 Про деякі документи.pdf
07 грудня 2020 22:09
044 Паспорт та ІПН особи.pdf
07 грудня 2020 22:09
040 Про відхилення ст.31.pdf
07 грудня 2020 22:09
038 Про формування ціни.pdf
07 грудня 2020 22:09
032 Про склад та АТЗ.pdf
07 грудня 2020 22:09
030 Про працівників.pdf
07 грудня 2020 22:09
029 Довідки з банку.pdf
07 грудня 2020 22:09
027 Про ст.17 (загальна).pdf
07 грудня 2020 22:09
024 Аналогічний договір.pdf
07 грудня 2020 22:09
016 Фінансова звітність.pdf
07 грудня 2020 22:09
013 Відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 грудня 2020 22:09
011 Наказ_директор.pdf
07 грудня 2020 22:09
008 Лист с кодом доступу.pdf
07 грудня 2020 22:09
005 Витяг ПДВ (копія).pdf
07 грудня 2020 22:09
003 Про статус Учасника.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 12:05
Електронний підпис
07 грудня 2020 12:05
Електронний підпис
07 грудня 2020 11:51
Пропозиція.pdf
07 грудня 2020 11:51
Cтатут.pdf
07 грудня 2020 11:51
Технічні додатково.pdf
07 грудня 2020 11:51
Технічна специфікація.pdf
07 грудня 2020 11:51
Сертифікат ISO.pdf
07 грудня 2020 11:51
Сертифікат 14001.pdf
07 грудня 2020 11:51
Рішення учасника.pdf
07 грудня 2020 11:51
Протокол випробувань.pdf
07 грудня 2020 11:51
Проект договору.pdf
07 грудня 2020 11:51
Паспорта світильників.pdf
07 грудня 2020 11:51
Опис.pdf
07 грудня 2020 11:51
Наказ на директора.PDF
07 грудня 2020 11:51
Лист дилерство.pdf
07 грудня 2020 11:51
Лист від виробника.pdf
07 грудня 2020 11:51
Зведена довідка ст17.pdf
07 грудня 2020 11:51
Етикетки та ярлики.pdf
07 грудня 2020 11:51
Довідки.pdf
07 грудня 2020 11:51
Довідка з ДФС.pdf
07 грудня 2020 11:51
Дані на товар.pdf
07 грудня 2020 11:51
Гарантія.rar
07 грудня 2020 11:51
Витяг ПДВ.pdf
07 грудня 2020 11:51
203150030382648.XML

Публічні документи

05 грудня 2020 20:21
Електронний підпис
05 грудня 2020 20:21
Електронний підпис
05 грудня 2020 13:47
Тендерна пропозиція.pdf
05 грудня 2020 13:47
ISO9001.pdf
05 грудня 2020 13:47
ТитулкиТУ.pdf
05 грудня 2020 13:47
Технична спеціфікація.pdf
05 грудня 2020 13:47
Статут.pdf
05 грудня 2020 13:47
Сертифікат СУ-24.pdf
05 грудня 2020 13:47
Сертифікат дилера.pdf
05 грудня 2020 13:47
Реестр.pdf
05 грудня 2020 13:47
Протокол зборів.pdf
05 грудня 2020 13:47
Протокол випробувань.pdf
05 грудня 2020 13:47
Проект договору.pdf
05 грудня 2020 13:47
Паспорта світильників.pdf
05 грудня 2020 13:47
Паспорт та код.pdf
05 грудня 2020 13:47
Наказ.pdf
05 грудня 2020 13:47
Листи підтвердження.pdf
05 грудня 2020 13:47
Лист згода.pdf
05 грудня 2020 13:47
Лист від виробника.pdf
05 грудня 2020 13:47
Етикетки та ярлики.pdf
05 грудня 2020 13:47
Довіреність.pdf
05 грудня 2020 13:47
Довідки.pdf
05 грудня 2020 13:47
Декларація.pdf
05 грудня 2020 13:47
Дані про товар.pdf
05 грудня 2020 13:47
Гарантійні листи.pdf
05 грудня 2020 13:47
Витяг.pdf
05 грудня 2020 13:47
203150030394019.XML
05 грудня 2020 13:47
1ДФ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПІК-ЕНЕРГО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦТЕХ ОСНАСТКА"

ТТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАККАР-М"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПІК-ЕНЕРГО"
#42039669
Переможець 3 202 174,80
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 22:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 грудня 2020 22:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПІК-ЕНЕРГО"
#42039669
3 202 174,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:12
ду 20676-д.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:12
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:44
20676.pdf укладений
30 грудня 2020 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: УЗ/ЦБМЕС-20676/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML