Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту електричних машин ТД-802, якорів електричних машин ТД-802: Лот № 1 - код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту електричних машин ТД-802), Лот № 2 -код ДК 021:2015 - 50220000-3 Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (Послуги з ремонту якорів електричних машин ТД-802)
Repair services of electric machines TD-802, anchors electric machines TD-802: Lot № 1 - code DK 021: 2015 - 50220000-3 Repair, maintenance of railway transport and related equipment and related services (Services in repair of electric of machines TD-802), Lot № 2 -code DK 021: 2015 - 50220000-3 Repair, maintenance of railway transport and related equipment and related services (Services in repair of anchors of electric machines TD-802)
Очікувана вартість
3 439 236,48 UAH
UA-2020-09-17-010350-a 74de66be428744e2981bb91eae1401a8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борщ Марина Олександрівна

+38 (044) 465-10-62 borsch@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40075815
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська область обл., Київ, 03150, місто Київ, ВУЛИЦЯ ЄЖИ ҐЕДРОЙЦЯ, будинок 5
Контактна особа: Борщ Марина Олександрівна
+38 (044) 465-10-62
borsch@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Publik Joint-State Company "Ukranian Railway"
National ID: 40075815
Contact point: Borsh Marina
+38 (044) 465-10-62
borsch@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 16:45
Звернення за роз’ясненнями: до 23 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 грудня 2020 10:00
Очікувана вартість: 3 439 236,48 UAH з ПДВ
Publication date: 17 вересня 2020 16:45
Enquiries until: 23 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 29 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 грудня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 3 439 236 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Scope of the procurement
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська (відповідно до п.1.7 Розділу 1 тендерної документації) Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: 26.11.2020 ;10-00
Language in which tender proposals should be prepared: Ukrainian.
Date and time of opening of tender offers, if the announcement of open bidding is published in accordance with part three of Article 10 of this Law: 26.11.2020; 10-00

Тендерна документація

25 листопада 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 13:10
Лист учасникам зміни 2.pdf
25 листопада 2020 13:10
5. Зміни 2 Проєкт договору (ТД-802).docx
25 листопада 2020 13:10
5. Зміни 2 ТД (ТД-802).doc
18 листопада 2020 18:23
Лист учасникам Д3.pdf
18 листопада 2020 18:23
5. Зміни 1 ТД (ТД-802).doc
17 вересня 2020 16:42
5. Проєкт договору (ТД-802).docx
17 вересня 2020 16:42
5. ТД (ТД-802).doc
25 листопада 2020 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 18:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 16:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 13:10
Лист учасникам зміни 2.pdf
25 листопада 2020 13:10
5. Зміни 2 Проєкт договору (ТД-802).docx
25 листопада 2020 13:10
5. Зміни 2 ТД (ТД-802).doc
18 листопада 2020 18:23
Лист учасникам Д3.pdf
18 листопада 2020 18:23
5. Зміни 1 ТД (ТД-802).doc
17 вересня 2020 16:42
5. Проєкт договору (ТД-802).docx
17 вересня 2020 16:42
5. ТД (ТД-802).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо вартості послуг
Дата подання: 05 жовтня 2020 10:04
Дата відповіді: 18 листопада 2020 18:24
Просимо надати роз’яснення до наступних пунктів проекту договору: - Зі змісту п.3.2.проекту Договору випливає, що ціна Послуги визначена в Специфікації (дод.1) і відповідає ціні, яка перемогла у тендерній процедурі. - П.3.3 проекту Договору стверджує, що вартість ремонту одиниці обладнання розраховується на підставі акту дефектації (дод.8). - Додаток 8 включає в себе три розділи: -перелік вибракуваних запчастин та матеріалів; - перелік ненормально зношених запчастин та матеріалів; - перелік відсутніх запчастин, що потребують доукомплектування. Відповідно до цього, вартість ремонту буде підсумковою: ремонт+ ненормально зношені запчастини+ відсутні запчастини. Питання: 1. Всі три розділи повинні входити в одну калькуляцію? 2. Перший розділ додатку 8 включає в себе (або являє собою) калькуляцію, що відповідає ціні у Специфікації? Якщо витрати виявляться меншими, чи означає це корекцію ціни в Специфікації? 3. Яким чином узгоджується калькуляція з Замовником? І як вона (узгоджена калькуляція) впливає на ціну розрахунку з Замовником (окрім додавання вартості відсутніх та ненормально зношених деталей)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Щодо питання учасника про наявність всіх трьох опцій додатку 8 до Договору, а саме: - переліку вибракуваних запчастин та матеріалів, що потребують заміни; - переліку ненормально зношених запчастин та матеріалів, що потребують заміни; - переліку відсутніх запчастин, що потребують доукомплектування, в одній калькуляції повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3.4. Проєкту договору, Виконавець протягом 3 (трьох) робочих днів, з дати отримання в ремонт Обладнання, надає Замовнику калькуляції за результатами проведеної дефектації Обладнання відповідно до Послуг зазначених у Специфікації та Акта дефектації. Обсяг Послуг, що має бути наданий Виконавцем та прийнятим Замовником відповідно до умов цього Договору, по кожному випадку надання в ремонт Обладнання за відповідним Актом дефектації, формує вартість Послуг з ремонту одиниці Обладнання. Виходячи з наведеного, Виконавець визначає обсяг Послуг за результатами проведеної дефектації відповідно до п. 3.4. Договору. Крім того, відповідно до п. 3.3. Договору, вартість ремонту кожної одиниці Обладнання розраховується на підставі фактичного технічного стану складових частин Обладнання відображеного в Акті дефектації (за формою згідно з Додатком 8 до цього Договору).
- Щодо питання учасника про потенційну можливість зменшення витрат та, як наслідок, корекції у такому випадку ціни у специфікації, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 3.5. Проєкту договору, у разі зміни Технічних умов, передбачених Правилами ремонту, технологічними процесами, а також змін ціноутворюючих факторів, Сторони мають право переглянути вартість ремонту в бік зменшення на підставі розрахунків Виконавця враховуючи зміну вищезазначених чинників з укладанням відповідної додаткової угоди до цього Договору. Виходячи з наведеного, зміна вартості ремонту (зміна ціни) у бік зменшення здійснюється виключно на підставі умов Договору та законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі».
- Щодо питання учасника про узгодження калькуляції з Замовником повідомляємо наступне.
Пунктом 5.5 Проєкту договору передбачено надання виконавцем замовнику на погодження калькуляції за результатами проведеної дефектації протягом 3 (трьох) робочих днів з дати підписання акта дефектації. Відповідно до п. 3.3 проєкту договору вартість ремонту кожної одиниці обладнання розраховується на підставі фактичного технічного стану складових частин обладнання, який відображено в акті дефектації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-17-010350-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:43131657
Дата подання: 06 жовтня 2020 15:47
на умови закупівлі
на умови закупівлі
Скасована
Дата: 09 жовтня 2020 10:03
Причина: внесення доповнень
Номер вимоги: UA-2020-09-17-010350-a.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІЛЯНСЬКИЙ ЕЛЕКТРОМЕХАНІЧНИЙ ЗАВОД", Код ЄДРПОУ:43131657
Дата подання: 09 жовтня 2020 10:05
внесення змін до ТД
внесення змін до ТД
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 листопада 2020 18:29
Відповідь надана в листі

Документи подані скаржником

06 жовтня 2020 15:47
Вимоги тд.docx

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 10:05
Вимоги тд.docx

Документи

18 листопада 2020 18:29
Щодо вимоги 3 зі змінами.docx

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1. Послуги з ремонту електричних машин ТД-802
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 3 106 128,48 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 21 742,90 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 93183 UAH


Title: Lot 1. Services in repair of electric of machines TD-802
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 3 106 128,48 UAH including VAT
Minimal lowering step: 21 742,90 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

5 од
Послуги з ремонту електричних машин ТД-802
ДК 021:2015: 50220000-3 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Services in repair of electric of machines TD-802
CPV: 50220000-3

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій