Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вода питна негазована (ДК 021:2015: 15980000-1 Безалкогольні напої)
Очікувана вартість
86 110,00 UAH
UA-2020-09-17-010085-a 0f6f4a829db942fbab259b75139e900b
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Маковецька

+380574733425 imakovetska1902@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Зміївської районної державної адміністрації Харківської області
Код ЄДРПОУ: 02146096
Місцезнаходження: 63404, Україна , Харківська обл., м. Зміїв, вул. Адміністративна,12
Контактна особа: Ірина Маковецька
+380574733425
imakovetska1902@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 16:30
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 14:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2020 14:28
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 12:32
Очікувана вартість: 86 110,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 430,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15980000-1: Безалкогольні напої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 штуки
Вода питна негазована (18,9 л) (ДК 021:2015: 15980000-1 Безалкогольні напої)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15980000-1 — Безалкогольні напої
730 штуки
Вода питна негазована (0,5 л) (ДК 021:2015: 15980000-1 Безалкогольні напої)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15980000-1 — Безалкогольні напої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-17-010085-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: Фізична особа-підприємець Маяцький Іван Олександрович, Код ЄДРПОУ:3244618853
Дата подання: 09 жовтня 2020 07:19
Незаконні дії Замовника. Скарга
Протоколом засідання уповноваженої особи № 59 від 07 жовтня 2020 року учасник ФО-П Бабич С.М. був визначений переможцем спрощеної процедури. Проте, ФО-П Маяцкий І.О. не згодний з даним рішенням Замовника, оскільки, пропозиція містить низку невідповідностей умовам оголошення.
1. Відповідно до п.4 додатку 4 оголошення учасник повинен надати лист-згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних щодо кожної особи, персональні дані якої використовуються в пропозиції, складений та підписаний такою особою. Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» згода суб’єкта персональних даних це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. Водночас згідно з абзацом 10 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Відповідно до статті 24 Кодексу законів про працю України громадянин при укладенні трудового договору зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку, а у випадках, передбачених законодавством, – також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я та інші документи. У зв’язку з цим персональні дані працівника, які містяться в паспорті або документі, що посвідчує особу, в трудовій книжці, документі про освіту (спеціальність, кваліфікацію), документі про стан здоров’я та інших документах, які він подав при укладенні трудового договору, обробляються володільцем бази персональних даних на підставі статті 24 Кодексу законів про працю України виключно для здійснення повноважень володільця бази персональних даних у сфері правовідносин, які виникли в нього з працівником на підставі трудового договору (контракту). Таким чином, інформація про найманих працівників є базою персональних даних, оскільки, особові справи, трудові книжки, копії паспортів, документів про освіту зберігаються та обробляються роботодавцем.
Виходячи з вищенаведеного, кожна фізична особа, персональні дані якої містяться у пропозиції повинна надати згоду на обробку персональних даних. У пропозиції ФО-П Бабич С.М. містяться договори №8 від 14 січня 2020 року та №3/12 від 10 січня 2020 року з фізичними особами-підприємцями. У цих договорах міститься прізвище, ім'я та по батькові, а також інформація про місце роботи, тобто, персональні дані фізичної особи. Проте, відсутні листи-згоди про використання персональних даних на зазначених осіб. Слід зазначити, що учасника ФО-П Маяцкого І.О. теж відхилили з цієї підстави. Тобто, пропозиція не відповідає умовам оголошення.
2. Згідно з п. 3.1 додатку 2 учасник повинен надати довідку про досвід виконання аналогічного* договору щодо предмету закупівлі, складена у довільній формі. Зазначити відомості про не менше 2-х аналогічних* виконаних договорів (назва контрагента, номер телефону, найменування товару, обсяг поставки, в якому році виконувалась поставка товару, тощо). У пропозиції ФО-П Бабич С.М. міститься довідка про досвід виконання аналогічних договорів. Проте, в ній не міститься інформація про номер телефону контрагента, обсяг поставки товару в якому році виконувалась поставка товару. Це унеможливлює перевірку достовірність аналогічних договорів, наданих в складі пропозиції.
3. Відповідно до додатку 4 оголошення учасник повинен надати форму "Загальні відомості про учасника". У складі пропозиції Переможця міститься ця форма. Проте, дана форма не містить у п.10 та 11 зразку підпису.
4. Згідно з п.п.1.3 додатку 2 оголошення За відсутністю у учасника власного автотранспорту, у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі, Учасник надає крім перелічених вище документів: документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування автотранспортом. У якості вищезазначеного документального підтвердження, учасник надав договір оренди нерухомого майна №01012020 від 01 січня 2020 року. Проте, цей договір складений відповідно до законодавства стосовно нерухомого майна. У свою чергу, автотранспорт є рухомими майном. Таким чином, договір №01012020 від 01 січня 2020 року не відповідає законодавству України щодо оренди рухомого майна (автотранспорту).
5. У відповідності до п.п. 2.2 оголошення у разі, якщо Учасник самостійно здійснює перевезення предмету закупівлі він повинен надати:
- документи, що підтверджують трудові відносини між учасником та його працівниками, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі:
- для учасників – фізичних осіб-підприємців: трудові книжки (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи та/або зареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори (якщо, трудові договори укладені після 01.01.2015р. – трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з відміткою про їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби.
У складі пропозиції ФО-П Бабич С.М. відсутні вищезазначені документи, стосовно працівника Бабич А.В. (хоча він вказаний в довідці, як водій вантажник). Слід зауважити, що ФО-П Бабич А.В. не є перевізником. Таким чином, саме у ФО-П Бабич С.М. повинні працювати особи, які здійснюють перевозку предмету закупівлі.
Тобто, учасник не підтвердив наявність працівників.
Пропозиція ФО-П Бабич С.М. складена з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. Учасник не надав підтвердження наявності працівників, автотранспорту та аналогічних договорів.
На підставі вищезазначеного, просимо Вас відмінити рішення про визначення переможцем торгів ФО-П Бабич С.М. та прийняти рішення про визначення переможця - ФО-П Маяцкий І.О.
У іншому випадку, ФО-П Маяцкий І.О. буде змушене звертатися до контролюючих та правоохоронних органів з питань публічних закупівель, зокрема, до Національного антикорупційного бюро України, Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, громадськості (Дозорро).
Крім цього, на підставі ч.20 ст.14 Закону ФО-П Маяцкий І.О. з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів учасник спрощеної закупівлі буде змушена звертатися до суду та до органу, що здійснює контроль над замовником!!!
Слід зауважити, що пропозиція ФО-П Маяцкий І.О. значно нижче пропозиції ФО-П Бабич С.М. (майже на 1800,00 грн). З вищенаведеного вбачається, що дії Замовника (а саме прийняття рішення про відхилення пропозиції учасника з незаконних "штучних" підстав) містить ознаки корупційного правопорушення.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

09 жовтня 2020 07:19
звернення.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Маяцький Іван Олександрович 82 745,00
UAH з ПДВ
78 192,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБИЧ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА 82 672,00
UAH з ПДВ
80 000,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 06:32
Довідки.pdf
02 жовтня 2020 06:16
18. Договор 1.pdf
02 жовтня 2020 06:16
19. Договор 2.pdf
02 жовтня 2020 06:15
16. Висновок СЕС тара.PDF
02 жовтня 2020 06:15
17. відгуки.pdf
02 жовтня 2020 06:15
7. Свідоцтво транспорт.pdf
02 жовтня 2020 06:15
1. Пропозиція.pdf
02 жовтня 2020 06:15
14. Трудові вантажники.pdf
02 жовтня 2020 06:15
25. Приміщення.pdf
02 жовтня 2020 06:15
8. мед книж.Сотр.PDF
02 жовтня 2020 06:15
3. дог.перев.Маятский.PDF
02 жовтня 2020 06:15
5. дов эдрпо макар.PDF
02 жовтня 2020 06:15
6. Паспорт код.pdf
02 жовтня 2020 06:15
4. Рішення потужність.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 15:33
паспорт.PDF
28 вересня 2020 15:33
код інн.PDF
28 вересня 2020 15:33
договір оренди.PDF
28 вересня 2020 15:33
виписка речові права.PDF
28 вересня 2020 15:33
Бабич Світлана4.pdf
28 вересня 2020 15:33
Бабич Світлана3.pdf
28 вересня 2020 15:33
Бабич Світлана1.pdf
28 вересня 2020 15:33
Бабич Анатолій1.pdf
28 вересня 2020 15:33
Бабич Анатолій.pdf
28 вересня 2020 15:33
Бабис Світлана2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Маяцький Іван Олександрович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБИЧ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Маяцький Іван Олександрович
#3244618853
Відхилено 78 192,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 16:03
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБИЧ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
#2766720507
Переможець 80 000,05
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 10:03

Документи

06 жовтня 2020 16:03
Електронний підпис

Документи

07 жовтня 2020 10:03
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:03
Протокол №59 07.10.2020.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 жовтня 2020 10:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БАБИЧ СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА
#2766720507
80 000,05
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 жовтня 2020 10:03
Електронний підпис
07 жовтня 2020 10:03
Протокол №59 07.10.2020.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 жовтня 2020 13:34
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: МОН України листом №1/9-575 від 12.10.2020 р. рекомендувало закладам загальної середньої освіти внести зміни до структури\тривалості навчального року, необхідні для проведення осінніх канікул з 15 по 30 жовтня 2020 року включно наступний період - можливий перехідНаразі відсутня подальша потреба у закупівлі води питної негазованої і відсутня можливість спланувати необхідний у подальшому обсяг зазначеного товару для забезпечення потреб закладів освіти району, який буде залежати від епідеміологічної ситуації.
Документи:
13 жовтня 2020 13:34
Електронний підпис
13 жовтня 2020 13:31
Протокол скасування.PDF