Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (системні блоки, відповідний код – 30213000-5)
Очікувана вартість
71 760,00 UAH
UA-2020-09-17-009940-a 5067f01a0a5d4744a31ed8bd9ba8fa10
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Заболотна Оксана Юріївна

+380442073634 oksana.zabolotnaya134@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа «Генеральна дирекція Державної кримінально-виконавчої служби України» Міністерства юстиції
Код ЄДРПОУ: 41220556
Місцезнаходження: 03115, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Святошинська, 27
Контактна особа: Заболотна Оксана Юріївна
+380442073634
oksana.zabolotnaya134@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 16:23
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 10:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 14:10
Очікувана вартість: 71 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 358,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 од
30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (системні блоки, відповідний код – 30213000-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
10 од
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 81
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30213000-5 — Персональні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 20 (двадцяти) робочих днів. У разі затримки фінансування із Державного бюджету, термін оплати збільшується на термін затримки надходження коштів. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 16:24
Проект договору (системні блоки).doc
17 вересня 2020 16:24
Технічні вимоги (системні блоки).doc
17 вересня 2020 16:24
Оголошення (системні блоки).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни на майданчику
Дата подання: 17 вересня 2020 16:51
Дата відповіді: 18 вересня 2020 11:03
Доброго дня! У Вашій закупівлі в списку позицій присутні 2 позиції по 10 шт. системних блоків, а в тендерній документації загальна кількість - 10 шт. Видаліть будь ласка зі списку одну із позицій
Відповідь: Доброго дня. Інформація про предмет закупівлі товарів розміщена в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (далі – Порядок).
Відповідно до п. 14 Порядку, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів в оголошення про проведення спрощеної закупівлі, в окремому електронному полі зазначена назва товару номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО" 61 500,00
UAH з ПДВ
61 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Наборщиков Василь Рудольфович 68 700,00
UAH з ПДВ
64 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "КОМПАКОМ-2000" 67 100,00
UAH з ПДВ
67 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 19:08
Електронний підпис
25 вересня 2020 17:55
9. Довідка не об'єднання.pdf
25 вересня 2020 17:55
5.6 Статут - нова редакція.pdf
25 вересня 2020 17:55
5.4. Рішення від 12.05.2020.pdf
25 вересня 2020 17:55
17. Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"

Фізична особа - підприємець Наборщиков Василь Рудольфович

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
#41362870
Переможець 61 500,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2020 11:18

Документи

01 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис
01 жовтня 2020 11:16
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2020 11:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСАП ДЕМО"
#41362870
61 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 жовтня 2020 11:18
Електронний підпис
01 жовтня 2020 11:16
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 10:22
Звіт укладений
02 листопада 2020 10:19
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 10:03
Договір укладений
06 жовтня 2020 10:01

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 жовтня 2020 09:59
61 500,00 UAH UA458201720343140001000099332
Генеральна дирекція ДКВС України
UA183052990000026001036221877
ТОВ "Асап демо"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2020 — 01 листопада 2020
Сума оплати за договором: 61 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 250,00 UAH)