Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації та експертизи по об’єкту: «Капітальний ремонт складського приміщення за адресою: вул. Зіни Білої, 69а, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область» (ДК 021:2015:71220000-6 Послуги з архітектурного проектування)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-09-17-009569-a 6c65abdd918a4728803d60e03a102ebe
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Випова

+380563730124 0809t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Тетяна Випова
+380563730124
0809t@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 12:00
Початок аукціону: 29 вересня 2020 11:39
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися документи пропозиції: Пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 8 Розділу 1 Вимог до предмета спрощеної закупівлі. Вид забезпечення - електронна банківська гарантія. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 3) до Вимог до предмета спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації та експертизи по об’єкту: «Капітальний ремонт складського приміщення за адресою: вул. Зіни Білої, 69а, м. Новомосковськ, Дніпропетровська область» (ДК 021:2015:71220000-6 Послуги з архітектурного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Новомосковськ, вул. Зіни Білої, 69а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата за виконані роботи проводиться протягом 10 (десяти) днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт по відповідному етапу, згідно фактично виконаних обсягів. Пiсляоплата 10 Календарні 95
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи у розмірі 5% від стадії «Робочий проект» здійснюється Замовником після передачі Виконавцем готової, погодженої у встановленому порядку, проектно-кошторисної документації (у тому числі в електронному вигляді) та експертного звіту. Пiсляоплата 10 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 16:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 16:06
Вимоги Новомосковськ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Погодження розрахунку классу наслідків
Дата подання: 21 вересня 2020 16:27
Дата відповіді: 22 вересня 2020 12:59
Доброго дня! Яким чином повинен бути погоджений із Замовником розрахунок классу наслідків, як того вимагає Завдання на проектування, з урахуванням відсутності телефонного зв'язку із контактною особою Замовника та обмеженим доступом до приміщення обласної ради?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до ст. 32 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності», віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва.
Розрахунок класу наслідків визначається учасниками закупівлі відповідно до ДСТУ 8855:2019 Будівлі та споруди Визначення класу наслідків. Погодження з замовником передбачено після укладання договору про закупівлю. Дякуємо за запитання.
кваліфікаційні вимоги до працівників
Дата подання: 22 вересня 2020 13:23
Дата відповіді: 23 вересня 2020 11:37
Чи допускається надання цивільно-правових договорів для підтвердження наявності інженерів проектувальників у складі організації
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання.
Згідно статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Згідно Вимог до спрощеної закупівлі, учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування працівників, та надати копії діючих сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання таких згідно з чинним законодавством). На підтвердження наявності вказаних працівників учасник надає у складі тендерної пропозиції копії трудових книжок або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу). Надання договорів цивільно-правового характеру Вимогами не передбачено.
кваліфікаційні вимоги до працівників
Дата подання: 22 вересня 2020 13:33
Дата відповіді: 23 вересня 2020 11:36
Чи допускається надання цивільно-правових договорів для підтвердження наявності інженерів проектувальників у складі організації
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання.
Згідно статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Згідно Вимог до спрощеної закупівлі, учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування працівників, та надати копії діючих сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання таких згідно з чинним законодавством). На підтвердження наявності вказаних працівників учасник надає у складі тендерної пропозиції копії трудових книжок або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу). Надання договорів цивільно-правового характеру Вимогами не передбачено.
вимоги до закупівлі
Дата подання: 23 вересня 2020 09:51
Дата відповіді: 23 вересня 2020 11:37
Доброго дня. Чи можливе підтвердження наявності працівників за цивільно-правовими відносинами?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання.
Згідно статті 14 ЗУ «Про публічні закупівлі» У період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Замовник протягом одного робочого дня з дня їх оприлюднення зобов’язаний надати роз’яснення на звернення учасників спрощеної закупівлі, які оприлюднюються в електронній системі закупівель, та/або внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі.
Згідно Вимог до спрощеної закупівлі, учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування працівників, та надати копії діючих сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання таких згідно з чинним законодавством). На підтвердження наявності вказаних працівників учасник надає у складі тендерної пропозиції копії трудових книжок або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу). Надання договорів цивільно-правового характеру Вимогами не передбачено.
Додаток 7
Дата подання: 23 вересня 2020 11:26
Дата відповіді: 23 вересня 2020 11:36
Доброго дня! Вимогами до предмету спрощеної закупівлі зазначено: Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження документів (файлів) з: .... - інформацією та документами, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (відповідно до Додатків 1,6,7). Але додаток 7 відсутній! Яким чином необхідно виконати вказану вимогу Замовника? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за уточнення. Додаток 7 Вимогами не передбачено, це технічна описка. Відповідно, відсутність вищевказаної інформації на результати закупівлі не буде впливати.
Дискрамінаціна вимога щодо наявності інженерів-проектувальників в штаті проектної організації
Дата подання: 23 вересня 2020 11:59
Згідно Вимог до спрощеної закупівлі, учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування працівників, та надати копії діючих сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання таких згідно з чинним законодавством). На підтвердження наявності вказаних працівників учасник надає у складі тендерної пропозиції копії трудових книжок або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу). Надання договорів цивільно-правового характеру Вимогами не передбачено. Однак чинним законодавством України незаборонено працювати фізичним особам, в тому числі інженерам-проектувальникам за договорами цивільно-правового характеру, згідно Цивільного кодексу України. Вважаємо вимогу щодо обовязкової наявності працівників саме за трудовим договором. Просимо Вилучити або доповнити вказану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-17-009569-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНЬЕКСПЕРТПРОЕКТ», Код ЄДРПОУ:40453762
Дата подання: 23 вересня 2020 11:59
Дискрамінаціна вимога щодо наявності інженерів-проектувальників в штаті проектної організації
Згідно Вимог до спрощеної закупівлі, учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування працівників, та надати копії діючих сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання таких згідно з чинним законодавством). На підтвердження наявності вказаних працівників учасник надає у складі тендерної пропозиції копії трудових книжок або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу). Надання договорів цивільно-правового характеру Вимогами не передбачено.
Однак чинним законодавством України незаборонено працювати фізичним особам, в тому числі інженерам-проектувальникам за договорами цивільно-правового характеру, згідно Цивільного кодексу України. Вважаємо вимогу щодо обовязкової наявності працівників саме за трудовим договором. Просимо Вилучити або доповнити вказану вимогу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 вересня 2020 15:09
У відповідь на вашу Вимогу повідомляємо, що при здійсненні закупівель Замовник діє виключно в рамках чинного законодавства та ЗУ «Про публічні закупівлі». Статтєю 14 Закону передбачено, що окрім обов’язкового переліку інформації про закупівлю (відповідно до ст.10), в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація. Замовник встановив такий критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: учасник обов’язково повинен підтвердити факт працевлаштування працівників, та надати копії діючих сертифікатів та свідоцтв про підвищення кваліфікації (у разі необхідності отримання таких згідно з чинним законодавством). На підтвердження наявності вказаних працівників учасник надає у складі тендерної пропозиції копії трудових книжок або наказу про сумісництво, та/або трудового договору та наказу на призначення (прийняття на роботу). Згідно р. 61-63 Цивільного кодексу України, Договори цивільно-правового характеру не є трудовими договорами. Сторонами трудового договору є роботодавець (юридична або фізична особа) та працівник, а за цивільно-правовим договором (трудовою угодою) – замовник (юридична або фізична особа) та підрядник (виконавець). Виконавець (підрядник) не підпорядковується правилам внутрішнього трудового розпорядку, на нього не поширюються гарантії і пільги, встановлені трудовим законодавством, в трудову книжку не вносяться дані про посади. Підрядник (виконавець) має право не розпочинати роботу, а розпочату роботу зупинити, що ставить під загрозу виконання робіт в цілому. Також, звертаємо Вашу увагу, що згідно ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Номер вимоги: UA-2020-09-17-009569-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСП-СИСТЕМА", Код ЄДРПОУ:41926498
Дата подання: 30 вересня 2020 18:40
Незаконна дискваліфікація
Шановний Замовнику!
Не має жодного сенсу яким чином складений кошторис, якщо він майже втричі менший за кошторис конкурента!
Крім того ТОВ "АСП-СИСТЕМА" у складі своєї пропозиції надало лист згоду із технічною специфікацією. Тоб-то ТОВ "АСП-СИСТЕМА" погодилось зробити необхідний об'єм робіт за ціну, що втричі менша за ціну іншого учасника!
Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" пропозиція учасника відхиляється замовником, як-що така пропозиція НЕ ВІДПОВІДАЄ умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 не мають жодного посилання на обов’язковість присутності у кошторисних розрахунках розділів «Благоустрій майданчика» та "Пожежна охорона".
Крім-того відсутність розрахунків по вказаних розділах абсолютно не свідчить, що майбутня ПКД не буде мати вказані розділи.
Вказані антиконкурентні дії Замовника є грубим порушенням Закону України "Про публічні закупівлі", метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.

Також встановлення вказівок та типових розрахункових показників Учасникам свідчить про те, що Замовник має намір здійснити вказану закупівлю по завищених цінах без мети економно ставитись до бюджетних витрат!

На підставі вищевикладеного вимагаємо скасувати Рішення та визнати пропозицію ТОВ «АСП-СИСТЕМА» такою, що повністю відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

У випадку незадоволення цієї вимоги ТОВ «АСП-СИСТЕМА» буде вимушена звернутись до суду, а також до відповідних правоохоронних органів.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 жовтня 2020 16:32
Шановний учаснику! У відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що ви, як досвідчений учасник та переможець закупівель із виготовлення проектно-кошторисної документації, маєте знати, що правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 містять вичерпний перелік посилань на нормативно-правові акти, нормативні акти і нормативні документи, яким повинен відповідати наданий вами кошторис, у тому числі в частині вимог до благоустрою та систем протипожежного захисту об'єкта. Окрім того, додатком 3 вимог до предмета спрощеної закупівлі передбачено врахування зазначених вище складових кошторису:
1) П.16 таблиці додатку 3 «Вимоги до благоустрою майданчика: Передбачити благоустрій майданчика згідно ДБН В.2.2-4-97, а саме, в проекті благоустрою передбачити:
- бетонне вимощення шириною 1 м навколо будівлі уздовж зовнішніх стін;
- під’їзди до будівлі і зовнішнє освітлення
ремонт або влаштування огорожі (визначити технічним звітом)»
2) П.22 таблиці додатку 3 «Вимоги до систем протипожежного захисту об'єкта: Виконати згідно ДБН В.1.1-7:2016 «Пожежна безпека об’єктів будівництва»
Нажаль, надані вами цінова пропозиція та кошторис, не дозволяють нам, як замовнику, бути впевненими, що виготовлена проектно-кошторисна документація буде містити всі зазначені у вимогах до спрощеної закупівлі розділи, у майбутньому не призведе до збільшення вартості проектних робіт та дозволить виконати якісний капітальний ремонт. Саме тому, враховуюче вищезазначене та керуючись ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», було прийнято відхилити вашу пропозицію як таку, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 вересня 2020 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСП-СИСТЕМА" 242 833,62
UAH з ПДВ
242 833,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІМ ПРОЕКТ + 689 975,85
UAH з ПДВ
689 975,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 09:05
Електронний підпис
28 вересня 2020 09:04
Реєстр документів.pdf
28 вересня 2020 09:04
Податкова.pdf
28 вересня 2020 09:04
Якість.pdf
28 вересня 2020 09:04
Цінова.pdf
28 вересня 2020 09:04
Цінова пояснення.pdf
28 вересня 2020 09:04
Фінзвітність.pdf
28 вересня 2020 09:04
Фінзвітність 2 кв..pdf
28 вересня 2020 09:04
ТЗ.pdf
28 вересня 2020 09:04
Страховки.pdf
28 вересня 2020 09:04
Статутні АСП копія.pdf
28 вересня 2020 09:04
Стаття 17.pdf
28 вересня 2020 09:04
Проект договору.pdf
28 вересня 2020 09:04
Персональні.pdf
28 вересня 2020 09:04
Обладнання.pdf
28 вересня 2020 09:04
Накази фахівці.pdf
28 вересня 2020 09:04
Лоба С.Г. Сертифікат шум.pdf
28 вересня 2020 09:04
Лоба С.Г. Свідоцтво шум.pdf
28 вересня 2020 09:04
Копія оренди офісу.pdf
28 вересня 2020 09:04
Копія оренди обладнання.pdf
28 вересня 2020 09:04
Копія наказу директор.pdf
28 вересня 2020 09:04
Копія Мишуста Л.А..pdf
28 вересня 2020 09:04
Копія Лоба С.Г. Шум.pdf
28 вересня 2020 09:04
Копія Лоба С.Г. Мехопір.pdf
28 вересня 2020 09:04
Копія Ліцензія АВК.pdf
28 вересня 2020 09:04
Копія експертизи.pdf
28 вересня 2020 09:04
Копія договору.pdf
28 вересня 2020 09:04
Копія Говоруха О.В..pdf
28 вересня 2020 09:04
Копії актів.pdf
28 вересня 2020 09:04
Контактні.pdf
28 вересня 2020 09:04
Календарний.pdf
28 вересня 2020 09:04
Істотні.pdf
28 вересня 2020 09:04
Згода ТЗ.pdf
28 вересня 2020 09:04
Звітність єдиний 2 кв..pdf
28 вересня 2020 09:04
Звітність єдиний 1 кв..pdf
28 вересня 2020 09:04
Законодавство.pdf
28 вересня 2020 09:04
Єдиний пояснення.pdf
28 вересня 2020 09:04
Досвід.pdf
28 вересня 2020 09:04
Договірна, кошториси.pdf
28 вересня 2020 09:04
Договір проект.pdf
28 вересня 2020 09:04
Директор АСП оригінал.pdf
28 вересня 2020 09:04
Гарантія.rar
28 вересня 2020 09:04
Гарантія довкілля.pdf
28 вересня 2020 09:04
Відгук.pdf
28 вересня 2020 09:04
Виписка з протоколу.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 11:36
Електронний підпис
25 вересня 2020 11:35
Підписаний_G0920-3519-GL_tender.pdf
25 вересня 2020 11:35
Форма пропозиції.pdf
25 вересня 2020 11:35
Сертифікати.pdf
25 вересня 2020 11:35
Реєстр документів.pdf
25 вересня 2020 11:35
Наказ на директора.pdf
25 вересня 2020 11:34
Відомості про учасника.pdf
25 вересня 2020 11:34
Відгук Замовника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСП-СИСТЕМА"

ТОВ СІМ ПРОЕКТ +

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСП-СИСТЕМА"
#41926498
Відхилено 242 833,62
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 11:53
ТОВ СІМ ПРОЕКТ +
#41583098
Переможець 689 975,85
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 11:54

Документи

30 вересня 2020 11:53
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:52
Протокол відхилення.pdf

Документи

30 вересня 2020 11:54
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:53
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 11:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СІМ ПРОЕКТ +
#41583098
689 975,85
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 11:54
Електронний підпис
30 вересня 2020 11:53
Протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 16:19
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 14:54
ду1.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 14:52
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 16:11
склад.прим. Зіни Білої Новомосковськ.pdf укладений
08 жовтня 2020 16:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 295-ПР/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: За згодою сторін