Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50730000-1 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Технічне обслуговування та ремонт систем вентиляції і кондиціювання Південної філії УДЦР м. Одеса)
Очікувана вартість
43 000,00 UAH
UA-2020-09-17-009324-a 141ec0259e0d477bb41669971798bbc0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Перуцький

+380660003071 alex.ucrf@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Південна філія Державного підприємства Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 23211596
Вебсайт: http://pv.ucrf.gov.ua/
Місцезнаходження: 65059, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Краснова, 14, к.33
Контактна особа: Олег Перуцький
+380660003071
alex.ucrf@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 05 жовтня 2020 13:08
Очікувана вартість: 43 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
50730000-1 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок (Технічне обслуговування та ремонт систем вентиляції і кондиціювання Південної філії УДЦР м. Одеса)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50730000-1 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості Послуг здійснюється після підписання уповноваженими особами Сторін акту приймання виконаних робіт протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 15:56
ПФ_ТД_то_вентиляції_Од_17_09_2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-17-009324-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Спецпроектінжиніринг", Код ЄДРПОУ:38934315
Дата подання: 07 жовтня 2020 11:28
Про скасування протоколу від 06.10.2020 року № 06-10-20/2 та відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАРЛАЙТ КОМПАНІ»
Шановний Замовник!
Ознайомившись з протоколом засідання тендерного комітету Державного підприємства Український державний центр радіочастот" від 06.10.2020 року №06-10-20/2 вважаємо його не об’єктивним, та прийнятим без всебічного та повного аналізу документації, що подана ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАРЛАЙТ КОМПАНІ», код ЄДРПОУ: 38111162. Тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАРЛАЙТ КОМПАНІ», код ЄДРПОУ: 38111162 не відповідає вимогам, встановленим Замовником.
І. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації подається із завантаженням файлів, серед іншого: «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:…5) Письмова згода Учасника (Додаток 5) з Проектом договору (Додаток № 4);».
Замовником прямо вказано про необхідність надання учасниками у складі тендерної пропозиції згоди згідно додатку 5 та проєкту договору згідно додатку 4. Надана ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАРЛАЙТ КОМПАНІ» «Письмова згода Учасника з проектом Договору про закупівлю» порушує вимоги, що встановлено Замовником – не містить інформації щодо повної назви Учасника та дати складання документу, а документ «Проєкт договору» зовсім відсутній у складі тендерної пропозиції.
Тендерна пропозиція, що не має всіх документів, викладених у тендерній документації, або наявність документів, що порушують вимоги Замовника, має буде відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.

ІІ. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція учасника подається із завантаженням файлів, серед іншого: «… Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника.». Звертаємо вашу увагу, що НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ Державна уніфікована система документації. УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003 Чинний від 01.09.2003 має сферу застосування, в тому числі розповсюджується для «підприємств, установ, організацій та їх об'єднань усіх форм власності (далі - організацій)».
Звертаємо вашу увагу, що Учасником документально не підтверджено, що запропоновані документи надано на розгляд саме для Державного підприємства Український державний центр радіочастот" в рамках закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-17-009324-a.

ІІІ. Пунктом 1 розділу 3 тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція учасника подається із завантаженням файлів, серед іншого: «Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію).»
Звертаємо вашу увагу, що у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАРЛАЙТ КОМПАНІ» є документи, що суперечать вищезазначеній вимозі.

IV. Підпунктом «Кваліфікаційний критерій» пункту «І. Кваліфікаційні критерії та документи, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям» Додатку 2 тендерної документації встановлено, що документами, які підтверджують наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів є: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).». Так, учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАРЛАЙТ КОМПАНІ» в складі тендерної пропозиції було надано документ «Довідка про досвід роботи», а також надані копії договорів, зазначених в цій довідці. Ознайомившись із зазначеними документами та порівнявши інформацію, зазначену в них були виявлені невідповідності. Наприклад, зазначений в довідці за порядковим № 1. договір №16-849 від 11.06.2019 року надано недостовірну інформацію щодо назви та коду ЄДРПОУ замовника та контактної особи. У самому договорі виявлено розбіжності між актом надання послуг зі Специфікацією (Додаток 1) за кількістю наданих послуг та їх змісту.
У договорах №246 від 24.06.2019 року, який в довідці зазначений за порядковими № 2 та №247 від 24.06.2019 року, який в довідці зазначений за порядковими №3 виявлено наступні розбіжності – у актах надання послуг щодо вищезазначених договорів зміст «Найменування робіт, послуг» не співпадає зі змістом, кількістю наданих послуг та одиниць виміру, що наведено у специфікаціях згідно наданих Додатків до договорів. Договір №247 від 24.06.2019 року, який в довідці зазначений за порядковими №3 не містить всі сторінки договору.
Разом з цим, у складі тендерної пропозиції надано договір № 12-351 від 18.05.2020 року, який не зазначено у довідці «Довідка про досвід роботи», надано без акту виконаних робіт / акту наданих послуг / видаткова накладна. У підсумку, з чотирьох наданих договорів ні один з них не відповідає вимогам діючого законодавства.
Оскільки одними із принципів здійснення закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також запобігання корупційним діям і зловживанням, просимо вас здійснювати однаковий підхід оцінювання пропозицій учасників.

Враховуючи зазначений вище перелік невідповідностей тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАРЛАЙТ КОМПАНІ» вимогам, які встановлені замовником в тендерній документації та відповідно до ч.1, ч.4 п.1 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі”, просимо скасувати протокол від 06.10.2020 року № 06-10-20/2 та відхилити пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СТАРЛАЙТ КОМПАНІ» і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитує систему електронних закупівель в цілому.
Повідомляємо, що у випадку залишення цієї вимоги без задоволення, ми будемо вимушені звернутись до Антимонопольного комітету зі скаргою на ваші дії.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 жовтня 2020 13:36
Стосовно Вашої вимоги повідомляю наступне:
– у зв’язку з тим, що додаток №5 це зразок письмової згоди, запропонований замовником, учасник вільний у своєму відображенні наданої інформації про згоду з істотними умовами договору. При накладанні КЕП ставиться дата, а відповідно цією датою датуються усі документи учасника. Проект договору у складі тендерної пропозиції не вимагався взагалі;
– замовником не вимагалось підтвердження того що пропозиція надається для ДП УДЦР. Виходячи з того, що учасники подавали пропозиції конкретному замовнику для участі у конкретній закупівлі, зайве посилання у документах, що вони подаються конкретному замовнику, а саме ДП УДЦР;
– довідка про досвід виконання аналогічного договору тендерною документацією не вимагалась, а тому вона не мала перевірятися. Доказом виконання аналогічного договору є сканкопія акту наданих послуг, яка учасником була надана;
– виходячи з того що кожен документ засвідчений власноручним підписом учасника, а в додаток до цього накладено КЕП на всі документи надані учасником, вважаємо, що ця умова також виконана учасником;
Враховуючи вище наведене вважаю, що протокол про визначення переможця ТОВ «СТАРЛАЙТ КОМПАНІ» не підлягає скасуванню.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 жовтня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРЛАЙТ КОМПАНІ" 31 500,00
UAH з ПДВ
29 199,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГЛІЗНУЦА ВАЛЕРІЙ АНДРІЙОВИЧ" 39 900,00
UAH з ПДВ
29 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Спецпроектінжиніринг" 41 895,00
UAH з ПДВ
39 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2020 17:18
Електронний підпис
16 жовтня 2020 17:17
Довідка МВС.jpg
16 жовтня 2020 15:37
Електронний підпис
16 жовтня 2020 15:33
Довідка.pdf
11 жовтня 2020 20:42
Електронний підпис
11 жовтня 2020 20:41
Лист про санкції.pdf
11 жовтня 2020 20:41
Довідка про ліцензію .pdf
11 жовтня 2020 20:41
Довідка корупція.zip
11 жовтня 2020 20:41
Ст.17.pdf
11 жовтня 2020 20:41
Уд4_рішення накази.pdf
02 жовтня 2020 23:06
Електронний підпис
02 жовтня 2020 23:05
Акт № 1 дог № 16-849-39330.pdf
02 жовтня 2020 23:05
16-849 - УП-39330.pdf
02 жовтня 2020 23:05
Акт № 167 дог № 246 26599.pdf
02 жовтня 2020 23:05
Акт №3 дог №247 -1699.pdf
02 жовтня 2020 23:05
12-351-УП-45000.pdf
02 жовтня 2020 23:05
Довідка субподрядникі.pdf
02 жовтня 2020 23:05
Дог № 246 - 26599.pdf
02 жовтня 2020 23:05
Дог № 247 - 16499.pdf
02 жовтня 2020 23:05
Досвід.pdf
02 жовтня 2020 23:05
Інформація стаття 17.pdf
02 жовтня 2020 23:05
Пісьмова згода.pdf
02 жовтня 2020 23:05
Уд1_Довідка Статистика.pdf
02 жовтня 2020 23:05
Техничне завдання.pdf
02 жовтня 2020 23:05
Уд4_рішення накази.pdf

Публічні документи

28 вересня 2020 17:01
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:59
щодо статуту.pdf
28 вересня 2020 16:59
щодо коду доступу.pdf
28 вересня 2020 16:59
щодо довкілля.pdf
28 вересня 2020 16:59
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
28 вересня 2020 16:59
Пропозиція, Додаток.pdf
28 вересня 2020 16:59
паспорт + ІПН.pdf
28 вересня 2020 16:59
Додаток 5.pdf
28 вересня 2020 16:59
Додаток 3.pdf
28 вересня 2020 16:59
Довідка з банку.pdf
28 вересня 2020 16:59
відсутність судімості.pdf
28 вересня 2020 16:59
Акт аналогічних робіт.pdf
28 вересня 2020 16:59
17 ст.pdf

Публічні документи

03 жовтня 2020 00:48
Електронний підпис
03 жовтня 2020 00:46
5 Проєкт договору.pdf.p7s
03 жовтня 2020 00:46
5 Проєкт договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРЛАЙТ КОМПАНІ"

ФОП "ГЛІЗНУЦА ВАЛЕРІЙ АНДРІЙОВИЧ"

ТОВ "Спецпроектінжиніринг"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРЛАЙТ КОМПАНІ"
#38111162
Переможець 29 199,00
UAH з ПДВ
06 жовтня 2020 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 жовтня 2020 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАРЛАЙТ КОМПАНІ"
#38111162
29 199,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 16:47
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 15:29
ПФ_Дог_ТО_вентиляції_Од_20_10_2020.pdf укладений
20 жовтня 2020 15:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 14 599,50
UAH