Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (обладнання для впровадження в дію загальнодержавної системи екстреної допомоги за єдиним телефонним номером 112, зокрема: шляхом реалізації пілотного проєкту в м. Києві)
30210000-4 Machines for data processing (hardware) (equipment for the implementation of a nationwide emergency system on a single telephone number 112, in particular: by implementing a pilot project in Kiev)
Очікувана вартість
65 000 000,00 UAH
UA-2020-09-17-009311-a 245bfc8a183d4bd495af2984b647c1f9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Станіслав Беседін

+380442570214 besedinstanislav5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Контактна особа: Станіслав Беседін
+380442570214
besedinstanislav5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE AGENCY OF INFRASTRUCTURE PROJECTS OF UKRAINE
National ID: 37026967
Contact point: Stanislav Besedin
+380442570214
besedinstanislav5@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 65 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 325 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1950000 UAH
Publication date: 17 вересня 2020 15:55
Enquiries until: 01 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 07 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 листопада 2020 00:00

Information

Estimated total value: 65 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 325 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435 (із змінами). КПКВК 3107020 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд)
Розгорнути Згорнути
This procurement is carried out in pursuance of the State Program for improving the level of road safety in Ukraine for the period up to 2020, approved by the Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine dated April 25, 2018, No. 435 (as amended). KPKVK 3107020 Financial support of measures for ensuring road safety in accordance with the state programs. Source of funding: state budget (state road fund)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Обладнання для впровадження в дію загальнодержавної системи екстреної допомоги за єдиним телефонним номером 112, зокрема: шляхом реалізації пілотного проєкту в м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

equipment for the implementation of a nationwide emergency system on a single telephone number 112, in particular: by implementing a pilot project in Kiev
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов'язується здійснити оплату вартості фактично поставленого Товару визначеної у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та Акті приймання-передачі Товару шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та Акту приймання-передачі Товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 17:12
Додаток 4 ТД проєкт Договір 112 (2) змвни 03.11.12.docx
03 листопада 2020 17:12
Додаток 2 ТД 112_ЗМІНИ 03.11.20.docx
03 листопада 2020 17:12
Додаток 3 ТД 112 (2) зміни 03.11.20.docx
03 листопада 2020 17:12
Перелік зміни ТД 03.11 112(2).docx
03 листопада 2020 17:12
ТД 112 (2) зміни 03.11.20.docx
03 листопада 2020 17:12
Додаток 5 ТД 112 (2) зміни 03.11.20.docx
03 листопада 2020 17:11
Додаток 1 ТД 112 (2) зміни 03.11.20.docx
03 листопада 2020 17:10
Перелік зміни ТД 03.11 112(2).docx
03 листопада 2020 17:09
Перелік зміни ТД 03.11 112(2).docx
03 листопада 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 17:12
Додаток 4 ТД проєкт Договір 112 (2) змвни 03.11.12.docx
03 листопада 2020 17:10
Додаток 4 ТД проєкт Договір 112 (2) змвни 03.11.12.docx
03 листопада 2020 17:09
Додаток 4 ТД проєкт Договір 112 (2) змвни 03.11.12.docx
17 вересня 2020 15:55
Додаток 4 ТД проєкт Договір 112 (2).docx
03 листопада 2020 17:12
Додаток 2 ТД 112_ЗМІНИ 03.11.20.docx
03 листопада 2020 17:10
Додаток 2 ТД 112_ЗМІНИ 03.11.20.docx
03 листопада 2020 17:09
Додаток 2 ТД 112_ЗМІНИ 03.11.20.docx
17 вересня 2020 15:55
Додаток 2 ТД 112 (2).docx
03 листопада 2020 17:12
Додаток 3 ТД 112 (2) зміни 03.11.20.docx
03 листопада 2020 17:09
Додаток 3 ТД 112 (2) зміни 03.11.20.docx
03 листопада 2020 17:09
Додаток 3 ТД 112 (2) зміни 03.11.20.docx
17 вересня 2020 15:55
Додаток 3 ТД 112 (2).docx
03 листопада 2020 17:12
Перелік зміни ТД 03.11 112(2).docx
03 листопада 2020 17:12
ТД 112 (2) зміни 03.11.20.docx
03 листопада 2020 17:10
ТД 112 (2) зміни 03.11.20.docx
03 листопада 2020 17:09
ТД 112 (2) зміни 03.11.20.docx
17 вересня 2020 15:55
ТД 112 (2).docx
03 листопада 2020 17:12
Додаток 5 ТД 112 (2) зміни 03.11.20.docx
03 листопада 2020 17:10
Додаток 5 ТД 112 (2) зміни 03.11.20.docx
03 листопада 2020 17:09
Додаток 5 ТД 112 (2) зміни 03.11.20.docx
17 вересня 2020 15:55
Додаток 5 ТД 112 (2).docx
03 листопада 2020 17:11
Додаток 1 ТД 112 (2) зміни 03.11.20.docx
03 листопада 2020 17:10
Додаток 1 ТД 112 (2) зміни 03.11.20.docx
03 листопада 2020 17:09
Додаток 1 ТД 112 (2) зміни 03.11.20.docx
17 вересня 2020 15:55
Додаток 1 ТД 112 (2).docx
03 листопада 2020 17:10
Перелік зміни ТД 03.11 112(2).docx
03 листопада 2020 17:09
Перелік зміни ТД 03.11 112(2).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо статті 17
Дата подання: 29 вересня 2020 11:09
Дата відповіді: 30 вересня 2020 16:50
Згідно Додатку 3 Тендерної документації ПЕРЕМОЖЕЦЬ у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Документ (оригінал або нотаріально завірена копія) уповноваженого органу про те, що службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну документацію, не була притягнута за злочин згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Документ повинен бути виданий не більше тридцятиденної давнини відносно дати оприлюдненого на веб-порталі рішення про намір укласти договір. Документ подається шляхом завантаження в електронну систему. Згідно роз'яснення компетентного органу з даного питання (а саме - Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України) є узагальнена відповідь № 3304-04/34835-06 від 03.06.2020, відсутність у учасника підстави по п.12 - надається учасниками в довільній формі, а переможцем - довідкою, виданою Міністерством внутрішніх справ України, для надання фізичним особам відомостей про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Просимо надати роз'яснення щодо даного питання та внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Додатком 3 тендерної документації встановлені вимогі, які зазначені у Законі. Роз'яснення надані у листі від 03.06.2020 № 3304-04/34835-06 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформативний характер.
Щодо статті 17
Дата подання: 29 вересня 2020 11:23
Дата відповіді: 30 вересня 2020 16:51
Згідно Додатку 3 Тендерної документації ПЕРЕМОЖЕЦЬ у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати інформацію, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, внесених до Переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюдненому на веб- порталі Уповноваженого органу, у вигляді довідки, складеної в довільній формі із посиланням на джерело походження такої інформації. Згідно ч.5 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Просимо надати роз'яснення та внести зміни у тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Згідно із частиною п’ятою статті 17 Закону замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до підпункту 3.6 пункту 3 Додатку 3 Тендерної документації, переможець повинен надати інформацію, яка міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, внесених до Переліку відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, оприлюдненому на веб-порталі Уповноваженого органу, у вигляді довідки, складеної в довільній формі із посиланням на джерело походження такої інформації.
Отже, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних, а просить інформувати про наявність у відкритих даних відомостей про учасника у довільній формі, а відповідно не порушує частини п’ятої Закону.

щодо кваліфікації
Дата подання: 06 жовтня 2020 10:42
Дата відповіді: 08 жовтня 2020 18:11
Шановний Замовнику! Згідно додатку 3 до ТД необхідно підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів. За нашими даними на сьогодні аналогічних систем на території України не існує. Просимо роз’яснити, за якими критеріями будуть кваліфікуватися договори, як аналогічні?
Відповідь: Доброго дня, відповідно до додатку 3 до Тендерної документації необхідно підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Договори будуть кваліфікуватися, як аналогічні, які були закуплені за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина).
вимоги до Сервера телематичної платформи
Дата подання: 08 жовтня 2020 15:15
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 17:45
Шановний Замовник! В Технічних вимогах до Сервера телематичної платформи вказані вимоги щодо інтеграції протоколів передачі інформації (даних) з датчиками і системами протипожежного оповіщення про події. При цьому в жодному місці документації не вдалося знайти список необхідних протоколів. Просимо надати вичерпний список протоколів, які повинні підтримуватися Сервером телематичної платформи.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Міністерства внутрішніх справ України від 12.10.2020 №34434/4/35-2020 повідомляємо: «Протоколом для підключення до серверу телематичної платформи є протокол Contakt ID.
вимоги до Сервера телематичної платформи
Дата подання: 08 жовтня 2020 15:16
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 17:46
Шановний Замовник! В Технічних вимогах до Сервера телематичної платформи вказані вимоги по функціональної можливості прийому даних з GPS / GSM обладнання, яке встановлено в спеціалізовану техніку підрозділів ДСНС. Просимо надати вичерпний список GPS / GSM обладнання, яке встановлено в спеціалізовану техніку підрозділів ДСНС, дані з якого повинні бути прийняті і оброблені Сервером телематичної платформи
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Міністерства внутрішніх справ України від 12.10.2020 №34434/4/35-2020 повідомляємо: «GPS / GSM обладнання – радіотермінал абонентський «3S»
вимоги до Сервера телематичної платформи
Дата подання: 08 жовтня 2020 15:17
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 17:46
Шановний Замовник! В Технічних вимогах до Сервера телематичної платформи вказані вимоги щодо інтеграції з програмними засобами Єдиної інформаційної системи МВС України. Просимо надати чіткі критерії інтеграції і протоколи, за якими Сервер телематичної платформи повинен бути інтегрований
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Міністерства внутрішніх справ України від 12.10.2020 №34434/4/35-2020 повідомляємо: «Інтеграція Сервера телематичної платформи з програмними засобами Єдиної інформаційної системи МВС України повинна бути реалізована відповідно до протоколу TCP/IP».
Щодо майданчика встановлення
Дата подання: 08 жовтня 2020 15:32
Дата відповіді: 13 жовтня 2020 17:46
Шановний Замовнику! Просимо надати відомості, щодо запланованого місця встановлення Модульного центру обробки даних, а також описати порядок доступу представників потенційних учасників на майданчик з метою обстеження місця встановлення, обстеження маршруту транспортування Модульного центру обробки даних, отримання інформації щодо технічних умов підключення Модульного центру обробки даних до мереж живлення, ліній зв’язку, необхідності проведення додаткових будівельних робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Міністерства внутрішніх справ України від 12.10.2020 №34434/4/35-2020 повідомляємо: «Модульний центр обробки даних буде розміщено на території режимного об’єкта Головного управління ДСНС в м. Києві, доступ до якого регламентується нормативно-правовими документами Головного управління ДСНС в м. Києві»
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-17-009311-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС", Код ЄДРПОУ:38239436
Дата подання: 08 жовтня 2020 14:10
Вимога внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовник! «СХЕМА пілотного проекту системи екстренної допомоги за єдиним телефонним номером 112 в м.Києві», що є невід’ємною частиною Техічних вимог, які містяться у Додатку 2 до Тендерної документації, має багато питань, проте містить явну грубу помилку, щодо відмовостікості, а саме:
- Наявність лише одного центрального маршрутизатора є єдиною точкою відмови. Об’єднання функцій маршрутизатора та SIP SBC у єдину платформу яка, тим більше, не захищена міжмережевими екранами від зовнішніх мереж та інтернету, гарантує можливість зовнішнього втручання в роботу системи.
- Наявність лише одного серверу телефонії виключає забезпечення відмовостійкості, що вкрай необхідно при побудові об’єктів критичної інфраструктури

Вимагаємо внести зміни до схеми задля досягнення відмовостійкості, що має стати суттєвою загальною вимогою до всього програмно-аппаратного комплексу, а не тільки до окремих його частин.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 17:48
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Міністерства внутрішніх справ України від 12.10.2020 №34434/4/35-2020 повідомляємо: Центральний маршрутизатор є повністю резервованим пристроєм, а саме на рівнях живлення, комутації, інтерфейсів. Є також внутрішня можливість маршрутизації трафіка через інтернет у центр обробки даних по каналах LTE, у випадку непрацездатності маршрутизатору.
На схемі зображені мережеві екрани, що виконують функцію захисту від втручання. Додатково передбачено пристрій захисту від DDOS атак, вимоги до такого пристрою описано в Додатку 2.
Для відмовостійкості системи передбачено сервер для резервних копій, вимоги до якого зазначені в Додатку 2.
Номер вимоги: UA-2020-09-17-009311-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС", Код ЄДРПОУ:38239436
Дата подання: 08 жовтня 2020 14:12
Вимога внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовник, у Додатку 2 до Тендерної документації, в розділі щодо Сервер телематичної платформи, Підрозділ Загальні вимоги до Телематичної платформи містить наступну вимогу: «…Для зручності у використання Телематична платформа має бути побудована на технологіях Microsoft® .NET..».
Microsoft .NET не є найбільш популярною технологією для подібних рішень і потреба саме в ній значно звужує спектр рішень, що можуть бути запропоновані. Та чи інша технологія не впливає на функціональні можливості комплексу в цілому. Поняття «зручність» не регламентовано та не може бути об’єктивним критерієм.

Вимагаємо видалити цю вимогу
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 17:48
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Міністерства внутрішніх справ України від 12.10.2020 №34434/4/35-2020 повідомляємо:

Частиною другою пункту четвертого статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачена можливість у вимогах до предмета закупівлі зазначати посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника
Номер вимоги: UA-2020-09-17-009311-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС", Код ЄДРПОУ:38239436
Дата подання: 08 жовтня 2020 14:13
Вимога внесення змін до тендерної документації
У вимозі до мережевого з’єднання Серверу телематичної платформи: «Сервер додатків Телематичної системи повинен мати підключення до порту Ethernet 100-1000 Мбіт/сек з мінімальною гарантованою смугою 10 Мбіт/сек»
Ця вимога іде супротив схемі на якій підключення серверу відбувається по порту 10G. Вимагаємо внести зміни або в цю вимогу, або в схему.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 17:48
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Міністерства внутрішніх справ України від 12.10.2020 №34434/4/35-2020 повідомляємо:
Оскільки у вимогах до Сервер телематичної платформи (пункт 1.1 додатка 2) зазначено, що сервер повинен мати не менше ніж 2 порти 1Gb (RJ45) та 10Gb - 2 порти для підключення модулів типу SFP+
Номер вимоги: UA-2020-09-17-009311-a.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС", Код ЄДРПОУ:38239436
Дата подання: 08 жовтня 2020 14:14
Вимога внесення змін до тендерної документації
Додаток 2. Сервер колл-центра. Загальні вимоги до програмного забезпечення колл-центра: « -кількість робочих місць користувачів: 70 з подальшим масштабуванням без обмежень; -наявність IVR, кількість каналів: не обмежено; -наявність модулю голосової пошти, кількість каналів не обмежено;»
В світі не існує значення «без обмежень». Будь яка система має обмеження. Вимагаємо, або видалити цю вимогу, або вказати реальні розміри масштабування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 17:49
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Міністерства внутрішніх справ України від 12.10.2020 №34434/4/35-2020 повідомляємо:
Вимоги до програмного забезпечення колл-центру щодо кількості робочих місць користувачів (70 з подальшим масштабуванням без обмежень), наявності IVR (кількість каналів не обмежено), наявності модулю голосової пошти (кількість каналів не обмежено) обумовлено, виходячи з потреб до телекомунікаційної системи та є технічно реалізуємо
Номер вимоги: UA-2020-09-17-009311-a.b5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС", Код ЄДРПОУ:38239436
Дата подання: 08 жовтня 2020 14:15
Вимога внесення змін до тендерної документації
Додаток 2. Сервер колл-центра. Загальні вимоги до програмного забезпечення колл-центра: «-має забезпечити цілодобовий режим роботи та безперервне функціонування у режимі 24 години на добу 7 днів на тиждень; - має мати резервування та автоматичне відновлення робочого стану після збою живлення;»
Один сервер жодним чином не може забезпечити резервування. Вимагаємо або видалити цю вимогу, або збільшити кількість серверів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 17:50
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Міністерства внутрішніх справ України від 12.10.2020 №34434/4/35-2020 повідомляємо:
З метою забезпечення резервування передбачено «Сервер для резервних копій», відповідно до пункту 1.3 Додатка 2
Номер вимоги: UA-2020-09-17-009311-a.a6
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЙЕСЕМ", Код ЄДРПОУ:39579983
Дата подання: 08 жовтня 2020 15:18
Вимога щодо Міжмережевого екрану.
Шановний Замовник! у Додатку 2 до Тендерної документації, в розділі щодо Міжмережевого екрану. Присутня вимога: «Інтерфейси Не менше 8 х 10GE (SFP+), 2 x 40GE (QSFP+), 12 x GE». Згідно схеми підключення 40GE не використовується. Тобто не може бути аргументованою вимогою.
Вимагаємо виключити цю вимогу
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 17:50
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Міністерства внутрішніх справ України від 12.10.2020 №34434/4/35-2020 повідомляємо:
Згідно з вимогами до мережевої інфраструктури центру обробки даних у Додатку 2 передбачена можливість підключення ядра мережевої інфраструктури на рівні 40G, для цього передбачені 40Gbits інтерфейси на комутаторах агрегація та мережевих екранах
Номер вимоги: UA-2020-09-17-009311-a.a7
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЙЕСЕМ", Код ЄДРПОУ:39579983
Дата подання: 08 жовтня 2020 15:20
Вимога щодо комутатора агрегації
Шановний Замовник! у Додатку 2 до Тендерної документації, в розділі щодо комутатора агрегації присутня вимога: «Підтримка. 1 річний розширений сервіс 8х5 з NBD доставкою запчастин на місце інсталяції після проведення.» Вимога є неповною і незрозумілою. Вимагаємо внести зміни для унеможливлювання подвійного трактування вимоги.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 17:53
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Міністерства внутрішніх справ України від 12.10.2020 №34434/4/35-2020 повідомляємо:
Термін 8х5 з NBD слід розуміти як підтримку 8 робочих годин на добу протягом 5 робочих днів тижня з доставкою запчастин на наступний робочий день (Next Business Day) після проведення діагностики. Таке скорочення є загальновживаним терміном в ІТ та телеком індустрії
Номер вимоги: UA-2020-09-17-009311-a.a8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Е-ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:38651382
Дата подання: 08 жовтня 2020 15:34
Щодо недопустимого температурного режиму
Додатком №2 “Технічні вимоги” визначена вимога до температурного режиму Модулю з шафами для встановлення обладнання, а саме: “ Клас A/B, Всередені приміщення: 0°C to +40°C, 5%–95%”. Дані параметри не відповідають державним та міжнародним стандартам та вимогам до серверних та телекомунікаційних приміщень. Робота обладнання (серверного обладнання, телекомунікаційного обладнання, тощо) у зазначеному діапазоні температур та вологості призведе до виходу з ладу обладнання. Вимагаємо привести параметри температурного режиму до вимог існуючих стандартів до побудови серверних приміщень та внести відповідні зміни у Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 17:55
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Міністерства внутрішніх справ України від 12.10.2020 №34434/4/35-2020 повідомляємо:
Оскільки зазначені в зауваженнях вимоги відносяться до категорії «Робоче середовище» розділу «Загальні характеристики модуля» та мається на увазі загальні вимоги до приміщення, в якому буде встановлено модуль. А безпосередньо саме обладнання (серверне обладнання, телекомунікаційне обладнання тощо) буде встановлено всередині модуля та його роботу повинна забезпечувати система охолодження, відповідно з документацією на обладнання.
Номер вимоги: UA-2020-09-17-009311-a.a9
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Е-ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:38651382
Дата подання: 08 жовтня 2020 15:35
Щодо невідповідності вимог до інженерних систем
Додатком №2 “Технічні вимоги” визначена вимога до ємності охолодження в стандартних робочих умовах на рівні 12,5кВт та потужності ІТ обладнання на рівні 14,5 кВт. Продуктивності системи охолодження не достатньо для охолодження ІТ обладнання. Вимагаємо здійснити перерахунок очікуваної потужності ІТ обладнання, необхідної ємності системи охолодження та внести відповідні зміни у Тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 17:56
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Міністерства внутрішніх справ України від 12.10.2020 №34434/4/35-2020 повідомляємо:
Мається на увазі «..холодильна потужність одного кондиціонера». Необхідна потужність охолодження модуля підбирається кількістю кондиціонерів. У вимогах є параметр «Кількість прецизійних кондиціонерів та повітряних панелей» з вимогами «Кондиціонерів 1–4; Повітряних панелей заглушок 1U = 20 у кожній шафі.
Номер вимоги: UA-2020-09-17-009311-a.a10
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЙЕСЕМ", Код ЄДРПОУ:39579983
Дата подання: 08 жовтня 2020 21:19
Вимога щодо надання технічного завдання на системи екстреної допомоги
Шановний замовнику, для ефективної реалізації технічного рішення, що вимагається, та повного урахування всіх особливостей, особливо коли мова йде про альтернативні підходи, що пропонуються різними виробниками обладнання та програмного забезпечення, необхідно мати можливість ознайомитись із документом, що містить вимоги до об’єкту закупівлі, що визначають умови та порядок забезпечення потреб замовника завдяки інформаційній системі, що реалізується.

Тобто, мають бути формалізовані всі об‘єктивні критерії до предмету закупівлі, за якими можна провести якісну та кількісну оцінку відповідності на предмет чи виконує запропоноване технічне рішення всі необхідні умови, що висуваються замовником до предмету закупівлі.

З огляду на вищевикладене, вимагаємо додати до переліку документів технічне завдання на створення системи екстреної допомоги за єдиним телефонним номером 112.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 17:54
Доброго дня! Відповідно до інформації викладеної у листі виконавця Програми - Міністерства внутрішніх справ України від 12.10.2020 №34434/4/35-2020 повідомляємо:
Вимоги до об’єкта закупівлі, що визначають умови та порядок забезпечення потреб замовника завдяки інформаційній системі, що реалізується зазначені в Додатку 2 «Технічні вимоги до предмета закупівлі за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (обладнання для впровадження в дію загальнодержавної системи екстреної допомоги за єдиним телефонним номером 112, зокрема шляхом реалізації пілотного проєкту в м. Києві)»

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-09-17-009311-a.c11
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЙЕСЕМ", Код ЄДРПОУ:39579983
Дата подання: 13 жовтня 2020 15:11
Скарга про встановлення дискримінаційних умов тендерної документації
СКАРГА щодо зобов'язання Замовника усунути дискримінаційні умови, приведення тендерної документації у відповість до вимог Законодавства Україні і з дотриманням принципів недискримінації учасників торгів, відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2020 20:44
рішення від 16.10.2020 № 19364 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2020 20:44
рішення від 27.10.2020 № 20021.pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2020 23:37
Коментар замовника щодо усунення порушення: Державне агентство інфраструктурних проектів України (далі – Укрінфрапроект), розглянувши рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) щодо скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «Айесем» від 13.10.2020 UA-2020-09-17-009311-a.c11, повідомляє наступне. Відповідно до вимог частини дванадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Колегія постановила зобов’язати Укрінфрапроект внести зміни до тендерної документації на закупівлю за кодом ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (обладнання для впровадження в дію загальнодержавної системи екстреної допомоги за єдиним телефонним номером 112, зокрема: шляхом реалізації пілотного проєкту в м. Києві), ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-17-009311-a. На виконання зазначеного вище Рішення Колегії, тендерним комітетом Укрінфрапроекту були внесені відповідні зміни до тендерної документації (копія протоколу додається).
Дата виконання рішення замовником: 03 листопада 2020 17:55
Номер скарги: UA-2020-09-17-009311-a.c12
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІВЕРСАЛ СНП", Код ЄДРПОУ:39824285
Дата подання: 05 листопада 2020 16:20
Скарга на документацію (із змінами)
Державним агентством інфраструктурних проектів України (далі – Замовник) від 17.09.2020 оголошено закупівлю № UA-2020-09-17-009311-a за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (обладнання для впровадження в дію загальнодержавної системи екстреної допомоги за єдиним телефонним номером 112, зокрема: шляхом реалізації пілотного проєкту в м. Києві) – 1 комплект, зі змінами від 03.11.2020, із бюджетом 65 000 000,00 грн. з ПДВ (далі – Закупівля). Відповідно до преамбули України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) цей Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Компанія ТОВ “ЮНІВЕРСАЛ СНП” (далі – Скаржник) має намір прийняти участь в Закупівлі та запропонувати комплексне рішення, що виробляється, DELL-EMC та Legrand. Це комплексне рішення має повністю задовільнити реальні потреби Замовника, проте буде відхилено тендерним комітетом Замовника як таке, що не відповідає тендерній документації Закупівлі у розділі Технічні вимоги. Пунктом 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «орган оскарження – Антимонопольний комітет України» Пунктом 30 ч. 1 ст. 1 Закону встановлено, що «суб’єкт оскарження в органі оскарження (далі - суб’єкт оскарження) - фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи». Перелік критичних порушень, які мають бути усунені Замовником для запобігання порушення Закону або маніпулювання при прийнятті рішення викладено нижче: 1. Схема, яка не відповідає завданню: у відповідності до Додатку 2 до Тендерної документації, (із змінами) затвердженої рішенням тендерного комітету Державного агентства інфраструктурних проектів України на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (обладнання для впровадження в дію загальнодержавної системи екстреної допомоги за єдиним телефонним номером 112, зокрема: шляхом реалізації пілотного проєкту в м. Києві) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-17-009311-a. В розділі Технічні вимоги, Замовником надано графічне відображення «СХЕМА пілотного проєкту системи екстренної допомоги за єдиним телефонним номером 112 в м. Києві», на якій в блоці Центр обробки даних відображено 4 (чотири) сервери, 2 (два) стеки із двох комутаторів 10G, кластер міжмережевих екранів та центральний маршрутизатор. В наступному розділі «Опис схеми» відображен склад Центру обробки даних: «Центр обробки даних створюється на базі модульного центру обробки даних із інженерною інфраструктурою та складається із 2 серверів для встановлення програмного забезпечення Системи 112, 1 серверу телефонії, центрального маршрутизатора та 4 комутаторів агрегації. Сервери підключаються до першого відмовостійкого стеку з двох комутаторів агрегації..». Ця невідповідність може призвести до потенційних маніпуляцій під час розгляду тендерних пропозицій учасників, зокрема тендерної пропозиції Скаржника, й може стати причиною для відхилення. Для уникнення подвійного трактування та унеможливлювання маніпулювання під час розгляду тендерних пропозицій вимагаємо: Привести схему пілотного проєкту системи екстренної допомоги за єдиним телефонним номером 112 в м. Києві та опис схеми до взаємної відповідності. 2. Про проведення випробувань: у відповідності до Додатку 2 до Тендерної документації, (із змінами) затвердженої рішенням тендерного комітету Державного агентства інфраструктурних проектів України на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (обладнання для впровадження в дію загальнодержавної системи екстреної допомоги за єдиним телефонним номером 112, зокрема: шляхом реалізації пілотного проєкту в м. Києві) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-17-009311-a. В розділі Загальні вимоги, Замовником зазначено наступну вимогу: «Для GPS трекерів та програмного забезпечення переможець, до підписання договору має надати можливість підтвердження відповідності технічним вимогам, шляхом проведення випробувань та складання відповідного акту на базі ДСНС.» Цією вимогою Замовник надає собі право не підписувати договір до проведення якихось випробувань, протокол та методика до яких відсутня в Тендерній документації, при цьому дату та тривалість цих випробувань Замовник не вказує. Наявність цієї вимоги в Тендерній документації може призвести до навмисного затягування Замовником підписання договору з метою унеможливити постачання Товару у встановлений термін. Вимагаємо: Видалити вимогу в цілому: «Для GPS трекерів та програмного забезпечення переможець, до підписання договору має надати можливість підтвердження відповідності технічним вимогам, шляхом проведення випробувань та складання відповідного акту на базі ДСНС.» 3. Про сумісність з вже встановленим обладнанням та інтеграцію з Єдиної інформаційної системи МВС України: у відповідності до Додатку 2 до Тендерної документації, (із змінами) затвердженої рішенням тендерного комітету Державного агентства інфраструктурних проектів України на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (обладнання для впровадження в дію загальнодержавної системи екстреної допомоги за єдиним телефонним номером 112, зокрема: шляхом реалізації пілотного проєкту в м. Києві) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-17-009311-a. В розділі Технічні та функціональні вимоги до телекомунікаційного, серверного та комп'ютерного обладнання, модуля для встановлення (розміщення) обладнання із системою електроживлення, у вимогах щодо Серверу телематичної платформи Замовником декілька раз вимагається підтвердження сумісності та можливість інтеграції з вже існуючими системами, зокрема: • Телематична платформа має містити наступні реалізовані функціональні можливості: o реалізовані функціональні можливості приймання даних з GPS/GSM обладнання, що встановлене на спеціалізовану техніку підрозділів ДСНС; o наявний спеціальний серверний SDK, що має забезпечити швидке та легке з мінімальною затратою ресурсів щодо підключення модулів Телематичної платформи до необхідних підсистем у тому числі підсистем ЄІС МВС України • Кваліфікаційні вимоги: o телематична платформа повинна бути інтегрована з програмними засобами Єдиної інформаційної системи МВС України; o телематична платформа повинна підтримувати протоколи роботи та функціонал GPS/GSM-обладнання, що встановлене на спеціалізовану автомобільну техніку підрозділів ДСНС України Ці вимоги є дискримінаційними по відношенню до Скаржника, через те, що в тендерній документації відсутні критерії сумісності та вимоги щодо інтеграції. Наявність вищезгаданих вимог в існуючих формулюваннях може призвести до відхилення Тендерної пропозиції Скаржника. Вимагаємо: a. Або виключити вищезгадані вимоги, як дискримінаційні b. Або додати в тендерну документації чіткі критерії сумісности, вимоги щодо інтеграції та перелік вже встановленого GPS/GSM обладання на спеціалізовану техніку підрозділів ДСНС 4. Маршрутизатор захисту від DDoS: у відповідності до Додатку 2 до Тендерної документації, (із змінами) затвердженої рішенням тендерного комітету Державного агентства інфраструктурних проектів України на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (обладнання для впровадження в дію загальнодержавної системи екстреної допомоги за єдиним телефонним номером 112, зокрема: шляхом реалізації пілотного проєкту в м. Києві) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-17-009311-a. В розділі Технічні та функціональні вимоги до телекомунікаційного, серверного та комп'ютерного обладнання, модуля для встановлення (розміщення) обладнання із системою електроживлення, у вимогах щодо Серверу телематичної платформи, Замовником включено вимоги, щодо Маршрутизатору захисту від DDoS атак. Не зважаючи на те, що в вимогах до такого складного та комплексного рішення, Замовник окрім назви конкретного рішення та переліку 6 (шести) функціональних можливостей не включив більш нічого; Замовник не включив цей маршрутизатор, ані до схеми, що міститься на малюнку «СХЕМА пілотного проєкту системи екстренної допомоги за єдиним телефонним номером 112 в м. Києві», ані до Опису схеми. Ця невідповідність може призвести до потенційних маніпуляцій під час розгляду тендерних пропозицій учасників, зокрема тендерної пропозиції Скаржника, й може стати причиною для відхилення. Для уникнення подвійного трактування та унеможливлювання маніпулювання під час розгляду тендерних пропозицій вимагаємо: Привести схему пілотного проєкту системи екстренної допомоги за єдиним телефонним номером 112 в м. Києві та опис схеми до взаємної відповідності. 5. Вимоги до системи кондиціювання та автоматичний переклад з китайської: у відповідності до Додатку 2 до Тендерної документації, (із змінами) затвердженої рішенням тендерного комітету Державного агентства інфраструктурних проектів України на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (обладнання для впровадження в дію загальнодержавної системи екстреної допомоги за єдиним телефонним номером 112, зокрема: шляхом реалізації пілотного проєкту в м. Києві) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-17-009311-a. В розділі Технічні та функціональні вимоги до телекомунікаційного, серверного та комп'ютерного обладнання, модуля для встановлення (розміщення) обладнання із системою електроживлення, у вимогах, що містяться у пункті 6. Модуль з шафами для встановлення обладнання, зокрема, зазначені вимоги до Системи кондиціювання. Після детального вивчення та багаторазового перечитування цього розділу, експерти Скаржника дійшли висновку, що цей розділ було створено шляхом автоматизованого перекладу технічних характеристик якогось конкретного рішення на українську мову, адже наступні пункти протирічать один іншому: • Конфігурація: Запропоноване рішення повинно виключати окремо стійку з кондиционером • Кількість прецізійних кондиціонерів та повітрянних панелей: Кондиціонерів 1–4; Повітряних панелей заглушок 1U = 20 у кожної шафи • Нагрівання та зволоження: Один кондиціонер: тільки охолодження; два або більше кондиціонера: один опалювальний + зволожуючий кондиціонер стандартної конфігурації, не меньше 2 шт • Конфігурація охолодження: Два кондиціонери N+1, N (N = 1, 2, або 3) Ці всі вимоги зазначено в одному розділі! Будь яке рішення, яке буде запроноване в цьому розділі не буде відповідати сукупності цих вимог й має бути відхиленим. Вимагаємо: a. Або видалити цю вимогу b. або викласти ії в вигляді, який буде мати однозначне трактування 6. Вимоги про повну сумісність з існуючими засобами цифрового радіозв'язку в ДСНС стандарту DMR: у відповідності до Додатку 2 до Тендерної документації, (із змінами) затвердженої рішенням тендерного комітету Державного агентства інфраструктурних проектів України на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (обладнання для впровадження в дію загальнодержавної системи екстреної допомоги за єдиним телефонним номером 112, зокрема: шляхом реалізації пілотного проєкту в м. Києві) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-09-17-009311-a. В розділі Технічні та функціональні вимоги до телекомунікаційного, серверного та комп'ютерного обладнання, модуля для встановлення (розміщення) обладнання із системою електроживлення, у вимогах, що містяться у пункті Обладнання радіозв’язку (без номеру). Замовником декілька раз вимагається підтвердження сумісності та можливість інтеграції з вже існуючими системами, зокрема: • Стаціонарна диспетчерська цифро-аналогова радіостанція — 28 комплектів. o Додаткові характеристики:  підтримка режиму автентифікації доступу до існуючої системи цифрового радіозв'язку ДСНС стандарту DMR з використанням ключа доступу до системи  наявність криптографічного захисту інформації за алгоритмами ARC- 4 з довжиною ключа 40 біт та AES з довжиною ключа 256 біт з забезпеченням повної сумісності з існуючими засобами цифрового радіозв'язку в ДСНС стандарту DMR • Автомобільна цифро-аналогова радіостанція УКХ діапазону з дисплеєм — 10 комплектів. o Пункт 10 (без назви):  Підтримка автентифікації доступу радіостанції до існуючої системи цифрового радіозв'язку ДСНС стандарту DMR з використанням ключа доступу до системи.  Функціональна сумісність з наявними цифровими радіостанціями ДСНС стандарту DMR, як у відкритому режимі так й з використанням криптографічного захисту o Пункт 11 (без назви):  *Підтримка шифрування радіоканалу: криптографічний захист інформації за алгоритмами: ARC-4 з довжиною ключа 40 біт та AES з довжиною ключа 256 біт з забезпеченням повної сумісності з існуючими засобами цифрового радіозв'язку в ДСНС стандарту DMR • Портативна цифро-аналогова радіостанція УКХ діапазону без дисплею та клавіатури – 25 комплектів. o Пункт 10 (без назви):  Підтримка автентифікації доступу радіостанції до існуючої системи цифрового радіозв'язку ДСНС стандарту DMR з використанням ключа доступу до системи.  Функціональна сумісність з наявними цифровими радіостанціями ДСНС стандарту DMR, як у відкритому режимі так й з використанням криптографічного захисту Вимагаємо: a. Або виключити вищезгадані вимоги, як дискримінаційні b. Або додати в тендерну документації чіткі критерії сумісности, вимоги щодо інтеграції та перелік наявних цифрових радіостанцій ДСНС 7. Вимога про Лист-відгук: у відповідності до Додатку 3 до Тендерної документації (із змінами) затвердженої рішенням тендерного комітету Державного агентства інфраструктурних проектів України на закупівлю за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (обладнання для впровадження в дію загальнодержавної системи екстреної допомоги за єдиним телефонним номером 112, зокрема: шляхом реалізації пілотного проєкту в м. Києві) – 1 комплект. В розділі 1, підрозділ 2.1. «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.» викладена вимога у наступному вигляді: «Довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, в якій повинна бути зазначена інформація про найменування підприємств (організацій, установ, тощо), для яких цей товар постачався (із зазначенням їх номерів телефонів та місцезнаходження). Підтверджуючі документи: Лист-відгук від замовника щодо підтвердження належного виконання договору та засвідчену належним чином копію договору, видаткової накладної.» Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до Скаржника: a. Ця вимога включає в себе необхідність надання Листу-відгука від Замовника. Вимоги до учасника у частині кваліфікаційних вимог, регулюються Статтею 16 Закону. Ця стаття не передбачає надання листів-відгуків. Надання або ненадання листу-відгука від Замовника є справою добровільною й отримати такий Лист-відгук від Замовника не завжди є можливим. З іншої сторони, для підтвердження Досвіду виконання аналогічних договорів, Замовник може вимагати копії первинних документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів) (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг тощо). Вимагаємо: Викласти вимогу в наступному вигляді: Підтверджуючі документи: Лист-відгук від замовника щодо підтвердження належного виконання договору та засвідчену належним чином копію договору, або копії первинних документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів) (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг тощо). Основні принципи, закріплені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме принцип недискримінації учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям та зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Однак, Замовник вищевказаними дискримінаційними умовами Документації позбавляє Скаржника надати свою тендерну пропозицію по даній процедурі закупівлі. Всі документи, на які посилається Скаржник в даному документі, знаходяться на Веб-сайті Уповноваженого органу за номером Оголошення: UA-2020-09-17-009311-a (245bfc8a183d4bd495af2984b647c1f9). Ми впевнені, що провадження всіх наших вимог значно покращить конкурентне середовище тендеру, забезпечить добросовісну конкуренцію серед учасників, усуне нехтування вимогами Закону та сприятиме закупівлі Замовником потрібного рішення. На підставі вищевикладеного та керуючись ст. ст. 1, 3, 18, 22, 23, 30 Закону, П Р О С И М О: 1. Прийняти до розгляду Скаргу ТОВ «ЮНІВЕРСАЛ СНП» та призупинити процедуру закупівлі за оголошенням ID: № UA-2020-09-17-009311-a за кодом ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (обладнання для впровадження в дію загальнодержавної системи екстреної допомоги за єдиним телефонним номером 112, зокрема: шляхом реалізації пілотного проєкту в м. Києві) – 1 комплект, , зі змінами від 03.11.2020, із бюджетом 65 000 000,00 грн. з ПДВ, на строк до винесення рішення за цією скаргою; 2. Прийняти рішення про встановлення порушення процедури даної закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника повністю усунути вищезазначені дискримінаційні умови, привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України і з дотриманням принципів недискримінації учасників торгів, відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 листопада 2020 23:50
Рішення від 09.11.2020 № 20696 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 09 листопада 2020 23:49
Рішення від 13.11.2020 № 21177.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 22:14
Номер скарги: UA-2020-09-17-009311-a.b13
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС", Код ЄДРПОУ:38239436
Дата подання: 25 листопада 2020 12:48
Скарга на дії Замовника
Детально у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2020 19:02
рішення від 27.11.2020 № 22001 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2020 19:02
рішення від 15.12.2020 № 23111.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2020 10:06
рішення від 11.12.2020 №23007 .pdf
Дата публікації: 16 грудня 2020 20:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: Державне агентство інфраструктурних проектів України (далі – Укрінфрапроект) розглянувши рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія) щодо скарги Товариства з обмеженою відповідальністю «АЙТІ-СОЛЮШНС» від 25 листопада 2020 № UA-2020-09-17-009311-а.b13 повідомляє наступне. Відповідно до вимог частини двадцять другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) рішення органу оскарження набирають чинність з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Колегія постановила зобов'язати Укрінфрапроект скасувати рішення про допущення тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРБУДПРОЕКТ ПЛЮС" та Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНЖІНІРІНГ-КОМПАНІ" до аукціону за процедурою закупівлі — "30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (обладнання для впровадження в дію загальнодержавної системи екстреної допомоги за єдиним телефонним номером 112, зокрема: шляхом реалізації пілотного проєкту в м. Києві)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, ідентифікатор закупівлі: за № UA-2020-09-17-009311-a. На виконання Рішення Колегії, тендерним комітетом Укрінфрапроекту було скасовано рішення про допущення тендерних пропозицій Товариства з обмеженою відповідальністю "УКРБУДПРОЕКТ ПЛЮС" та Товариства з обмеженою відповідальністю "ІНЖІНІРІНГ-КОМПАНІ" до аукціону (копії протоколів додаються).
Дата виконання рішення замовником: 21 грудня 2020 18:38

Документи подані скаржником

13 жовтня 2020 12:42
Скарга.pdf
13 жовтня 2020 15:16
0000001957383745.1.0.pdf

Документи подані замовником

21 жовтня 2020 19:11
Додаток (2) (1).pdf
21 жовтня 2020 19:11
Лист МВС 35401 до скарги.pdf
03 листопада 2020 17:55
Супровідний лист №1520_11-20.pdf

Документи подані скаржником

05 листопада 2020 14:55
Скарга.pdf

Документи подані замовником

12 листопада 2020 18:36
ПОЯСНЕННЯ.pdf
12 листопада 2020 18:36
Додаток до листа.docx
12 листопада 2020 18:36
Додаток до листа.pdf

Документи подані скаржником

25 листопада 2020 11:44
Скарга 25.11.2020.pdf
02 грудня 2020 13:12
Заява.pdf
02 грудня 2020 17:09
Пояснення.pdf

Документи подані замовником

26 листопада 2020 12:28
Супровідний лист.docx
01 грудня 2020 11:45
01122020 АМКУ 1675_12-20.pdf
01 грудня 2020 11:45
Супровід 30112020.doc
21 грудня 2020 18:38
Протокол 5_1.docx
21 грудня 2020 18:38
Протокол 5_2.docx
21 грудня 2020 18:38
Протокол 5.docx
21 грудня 2020 18:38
Протокол 4.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 21 грудня 2020
UA-2020-09-17-009311-a245bfc8a183d4bd495af2984b647c1f9
Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна, м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІНЖІНІРІНГ-КОМПАНІ" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "УКРБУДПРОЕКТ ПЛЮС" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ІНЖІНІРІНГ-КОМПАНІ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "УКРБУДПРОЕКТ ПЛЮС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

18 листопада 2020 22:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 листопада 2020 16:37
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:35
Реєстр документів.pdf
18 жовтня 2020 19:42
Електронний підпис
18 жовтня 2020 19:10
Електронний підпис
18 жовтня 2020 19:08
Реєстр документів.pdf

Документи

18 листопада 2020 22:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 листопада 2020 15:59
Електронний підпис
10 листопада 2020 15:57
Кваліфікація часть 5.pdf
10 листопада 2020 15:57
Кваліфікація часть 4.pdf
10 листопада 2020 15:57
Кваліфікація часть 3.pdf
10 листопада 2020 15:57
Ліцензія_Повноваження_УБІБ.zip
10 листопада 2020 15:56
Технічні вимоги часть2.pdf
10 листопада 2020 15:56
Кваліфікація часть 2.pdf
10 листопада 2020 15:56
Кваліфікація часть 1.pdf
18 жовтня 2020 19:54
Електронний підпис
18 жовтня 2020 19:51
Електронний підпис
18 жовтня 2020 19:42
Реєстр документів.pdf
18 жовтня 2020 19:42
Технічні вимоги часть2.pdf
18 жовтня 2020 19:42
Технічні вимоги часть1.pdf
18 жовтня 2020 19:42
Кваліфікація часть2.pdf
18 жовтня 2020 19:42
Кваліфікація часть1.pdf

Документи

18 листопада 2020 22:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 листопада 2020 14:11
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:11
Лист Cisco.pdf
09 листопада 2020 14:11
Документи пропозиції.pdf
09 листопада 2020 14:11
Авторизаційна форма Cisco.pdf

Документи

18 листопада 2020 22:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 листопада 2020 20:01
Електронний підпис
10 листопада 2020 20:00
Інші документи.zip
10 листопада 2020 20:00
Банківська гарантія.zip
10 листопада 2020 20:00
Реєстр документів.pdf

Документи

18 листопада 2020 22:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

10 листопада 2020 21:36
Електронний підпис
10 листопада 2020 21:35
VSESVIT TELECOM Vonamic 1.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
VSESVIT TELECOM Vonamic 1.pdf
10 листопада 2020 21:35
Hytera.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
Hytera.pdf
10 листопада 2020 21:35
Grandstream Всесвит.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
Grandstream Всесвит.pdf
10 листопада 2020 21:35
Dell Всесвіт Телеком.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
Dell Всесвіт Телеком.pdf
10 листопада 2020 21:35
Статут.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
Статут.pdf
10 листопада 2020 21:35
Підтвердження повноважень.pdf
10 листопада 2020 21:35
Наказ та Антикоруп_прогр.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
Наказ та Антикоруп_прогр.pdf
10 листопада 2020 21:35
Копія Витяг з ЄДР.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
Копія Витяг з ЄДР.pdf
10 листопада 2020 21:35
Колвей_Всесвіт Телеком.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
Колвей_Всесвіт Телеком.pdf
10 листопада 2020 21:35
Кваліфікаційні критерії.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
Кваліфікаційні критерії.pdf
10 листопада 2020 21:35
Інші документи.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
Інші документи.pdf
10 листопада 2020 21:35
Додаток 2.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
Додаток 2.pdf
10 листопада 2020 21:35
Відомості про учасника.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
Відомості про учасника.pdf
10 листопада 2020 21:35
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
Витяг з ЄДР.pdf
10 листопада 2020 21:35
Виписка з ЄДР.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
Виписка з ЄДР.pdf
10 листопада 2020 21:35
АЛ Uniterm ТОВ Всесвіт Тел.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
АЛ Uniterm ТОВ Всесвіт Тел.pdf
10 листопада 2020 21:35
Авторизація Huawei Vsesvit.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
Авторизація Huawei Vsesvit.pdf
10 листопада 2020 21:35
20201016_140530.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
20201016_140530.pdf
10 листопада 2020 21:35
1603727032150944.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
1603727032150944.pdf
10 листопада 2020 21:35
01.01.2020 auth letter Vsesvit.pdf.p7s
10 листопада 2020 21:35
01.01.2020 auth letter Vsesvit.pdf

Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 16:37
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:35
Реєстр документів.pdf
18 жовтня 2020 19:42
Електронний підпис
18 жовтня 2020 19:10
Електронний підпис
18 жовтня 2020 19:08
Реєстр документів.pdf

Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 15:59
Електронний підпис
10 листопада 2020 15:57
Кваліфікація часть 5.pdf
10 листопада 2020 15:57
Кваліфікація часть 4.pdf
10 листопада 2020 15:57
Кваліфікація часть 3.pdf
10 листопада 2020 15:57
Ліцензія_Повноваження_УБІБ.zip
10 листопада 2020 15:56
Технічні вимоги часть2.pdf
10 листопада 2020 15:56
Кваліфікація часть 2.pdf
10 листопада 2020 15:56
Кваліфікація часть 1.pdf
18 жовтня 2020 19:54
Електронний підпис
18 жовтня 2020 19:51
Електронний підпис
18 жовтня 2020 19:42
Реєстр документів.pdf
18 жовтня 2020 19:42
Технічні вимоги часть2.pdf
18 жовтня 2020 19:42
Технічні вимоги часть1.pdf
18 жовтня 2020 19:42
Кваліфікація часть2.pdf
18 жовтня 2020 19:42
Кваліфікація часть1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНЖІНІРІНГ-КОМПАНІ"

ТОВ "УКРБУДПРОЕКТ ПЛЮС"

ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ"

ТОВ "ІНЖІНІРІНГ-КОМПАНІ"

ТОВ "УКРБУДПРОЕКТ ПЛЮС"

Інформація про відміну

Дата відміни
21 грудня 2020 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій