Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вул.І.Підкови (асфальтування гравійної ділянки продовження автобусного маршруту №13) м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Очікувана вартість
2 530 938,00 UAH
UA-2020-09-17-008119-a 79a45f492a6a4e9fa9b32e08bad1af06
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Воробець

+380372524314 tenderjkg@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 25082708
Місцезнаходження: 58029, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану,176
Контактна особа: Оксана Воробець
+380372524314
tenderjkg@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 10:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 13:48
Очікувана вартість: 2 530 938,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 654,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12654 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова тендерних пропозицій - українська; Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія, що надається згідно умов, зазначених у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вул.І.Підкови (асфальтування гравійної ділянки продовження автобусного маршруту №13) м.Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.І.Підкови
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 60 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані роботи проводиться до 31.12.2021р., після підписання сторонами акту виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, за умови наявності фінансування, що передбачає оплату виконаних робіт Замовником. Пiсляоплата 160 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 15:07
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-09-17-008119-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "АЛЕКС ПРОМБУД", Код ЄДРПОУ:39737643
Дата подання: 12 жовтня 2020 12:22
ВИМОГА щодо неправомірних дій Замовника
Вважаємо, що визнавши ТОВ "СВ-БУД ЧЕРНІВЦІ" переможцем процедури закупівлі по предмету: Капітальний ремонт вул. І.Підкови (асфальтування гравійної ділянки продовження автобусного маршруту № 13) м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)», код ДК 021:2015-45453000-7 капітальний ремонт та реставрація, Замовник (Департамент житлово-комунального господарства Чернівецької міської ради) порушив наші права та інтереси як учасника процедури Закупівлі, а також чинне законодавство у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 жовтня 2020 10:29
За результатами опрацювання тендерної пропозиції ТОВ "СВ-Буд Чернівці" встановлено, що в уточнених документах пропозиції учасник підтвердив достатню кількість техніки для виконання робіт з наданням відповідних документів щодо права її користування.
Враховуючи викладене, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ "СВ-БУД Чернівці" відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам встановленим в тендерній документації.

Документи подані скаржником

12 жовтня 2020 12:22
Вимога.PDF

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БУД ЧЕРНІВЦІ" 2 151 251,00
UAH з ПДВ
1 946 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АЛЕКС ПРОМБУД" 2 170 000,00
UAH з ПДВ
1 947 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЮМТ і КО 2 047 116,00
UAH з ПДВ
2 047 116,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2020 12:55
Електронний підпис
08 жовтня 2020 12:53
Довідка МВС.PDF
08 жовтня 2020 12:53
Довідка Податкова.PDF
07 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис
07 жовтня 2020 12:32
Електронний підпис
07 жовтня 2020 12:30
Накази Робітники.PDF
07 жовтня 2020 12:30
Персонал уточнююча.PDF
05 жовтня 2020 09:21
Електронний підпис
04 жовтня 2020 17:23
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.PDF
04 жовтня 2020 17:23
1.2.2.Цив-прав.угоди.PDF
04 жовтня 2020 17:23
1.2.1. Персонал.PDF
04 жовтня 2020 17:23
Доверiнест__Сидоряк_2020.pdf
04 жовтня 2020 17:23
20879_DKBO_Гарантiя.pdf.p7s
04 жовтня 2020 17:23
Отсканировано_Xerox.pdf
04 жовтня 2020 17:23
Банкiвс_ка_лiцензiя.pdf
04 жовтня 2020 17:23
20879_DKBO_Гарантiя.pdf
04 жовтня 2020 17:22
3.10. Довідка лист-згода.PDF
04 жовтня 2020 17:22
3.8. Довідка РФ.PDF
04 жовтня 2020 17:22
3.9. Довідка перс.дані.PDF
04 жовтня 2020 17:22
3.5. паспорт Шокун І.В..PDF
04 жовтня 2020 17:22
3.7. Довідка Довкілля.PDF
04 жовтня 2020 17:22
3.4.Ліцензія.pdf
04 жовтня 2020 17:22
3.3. Серт ISO .pdf
04 жовтня 2020 17:22
2. Довідка ст,17.PDF
04 жовтня 2020 17:22
1.3.2. КБ-2в.PDF
04 жовтня 2020 17:22
1.3.2.Лист-відгук СВ-БУД.PDF
04 жовтня 2020 17:22
3.1.Довідка субпідряд.PDF
04 жовтня 2020 17:22
1.3.2. КБ-3.PDF
04 жовтня 2020 17:22
1.1.2.СЕРТИФІКАТИ(new).pdf
04 жовтня 2020 17:22
1.2.2. Довідка 1-ДФ.PDF
04 жовтня 2020 17:22
1.1.2.Довідка асф.завод.PDF
04 жовтня 2020 17:22
Кошторис вул. Підкови.PDF

Публічні документи

03 жовтня 2020 13:58
Електронний підпис
03 жовтня 2020 13:57
Тендерна пропозиція.PDF
03 жовтня 2020 13:57
18. Довідка санкції.PDF
03 жовтня 2020 13:57
17. АЛЕКС ПРОМБУД_21144_p7s.zip
03 жовтня 2020 13:57
15. Лист згода.PDF
03 жовтня 2020 13:57
12. Розпорядження.PDF
03 жовтня 2020 13:57
12. Рішення+наказ.pdf
03 жовтня 2020 13:57
12. Паспорт.pdf
03 жовтня 2020 13:57
11. ДЕКЛАРАЦІЯ.PDF
03 жовтня 2020 13:57
10. Сертифікат ISO9001.PDF
03 жовтня 2020 13:57
8. Довідка субпідряд.PDF
03 жовтня 2020 13:57
7. Довідка ст.17.PDF
03 жовтня 2020 13:57
4. Довідка працівники.PDF
03 жовтня 2020 13:57
4. 1-ДФ. Повідомлення.PDF
03 жовтня 2020 13:57
3. Договір 48-20 офіс.PDF
03 жовтня 2020 13:57
3. Довідка МТБ.PDF
03 жовтня 2020 13:57
2. Довідка АБЗ.PDF
03 жовтня 2020 13:57
1. Договір 01092020-1.PDF
03 жовтня 2020 13:57
1. Договір 2020-09-28-1.PDF
03 жовтня 2020 13:57
1. Договір 20-08-02.PDF
03 жовтня 2020 13:57
1. Договір 3-2020.PDF
03 жовтня 2020 13:57
1. Договір 03-01-1.PDF
03 жовтня 2020 13:57
1. Довідка ТЗ.PDF

Публічні документи

05 жовтня 2020 09:26
Електронний підпис
05 жовтня 2020 09:25
3.5. Статут ЮМТ.PDF
05 жовтня 2020 09:25
3.11. 1-ДФ.PDF
05 жовтня 2020 09:25
3.9. Довідка перс.дані.PDF
05 жовтня 2020 09:25
1.3.2. КБ-2в.PDF
05 жовтня 2020 09:25
1.1.1. Техніка+дог.+тп new.PDF
05 жовтня 2020 09:25
2. Інформація ст,17.PDF
05 жовтня 2020 09:25
1.3.2. КБ-3.PDF
05 жовтня 2020 09:25
1.2.2. Цив.прав.угоди.PDF
05 жовтня 2020 09:25
1.2.1. Персонал.PDF
05 жовтня 2020 09:25
1.1.2.СЕРТИФІКАТИ(new).PDF
05 жовтня 2020 09:25
Кошторис Підкови.PDF
05 жовтня 2020 09:25
3.7. Довідка довкілля.PDF
05 жовтня 2020 09:25
3.8. Довідка агрессор.PDF
05 жовтня 2020 09:25
3.4.Ліцензія.PDF
05 жовтня 2020 09:25
3.4. Дозвіл на роботи.PDF
05 жовтня 2020 09:25
3.3. Серт ISO.pdf
05 жовтня 2020 09:25
3.1. Довідка субпідряд.PDF
05 жовтня 2020 09:25
1.1.2.Довідка асф.завод.PDF
05 жовтня 2020 09:25
1.1.2. Договір асф.завод.pdf
05 жовтня 2020 09:25
ПРОПОЗИЦІЯ Підкови.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БУД ЧЕРНІВЦІ"

ПП "АЛЕКС ПРОМБУД"

ТОВ ЮМТ і КО

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БУД ЧЕРНІВЦІ"
#42352753
Переможець 1 946 999,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2020 10:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 жовтня 2020 16:17

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника. 1. Під час вивчення документів тендерної пропозиції замовник встановив невідповідності в інформації про підтвердження кваліфікації учасника, а саме: -Невідповідність щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: наявність працівників в достатній кількості не підтверджено скан-копією поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності), що не відповідає п.1.2.2 додатку 3 тендерної документації. У складі тендерної пропозиції ТОВ «СВ БУД Чернівці» надано інформаційну довідку №1/4 від 01.09.2020р. про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, де зазначено працівників в кількості 11 осіб. Також, у складі тендерної пропозиції подано копії цивільно-правових угоди з працівниками, які зазначені у довідці та лист пояснення щодо відсутності звіту 1-ДФ за останній звітний період (ІІ квартал 2020р.). При цьому не подано повідомлення про прийняття працівників на роботу, якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності. 2. Відповідно до додатку 3 тендерної документації учасник надає документи про підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: «1.2.1.Інформаційна довідка в довільній формі за підписом учасника (уповноваженого представника) про наявність достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, вказаних в технічному завданні (вказати ПІБ, посади, досвід роботи всіх службових, посадових та ін.(найманих) працівників, які будуть задіяні для виконання робіт згідно технічного завдання), а саме: - інженерно технічні працівники (виконроб або майстер) – не менше 1 особи. - дорожні робітники - не менше 7 осіб. - водії спецтехніки – не менше 3 осіб. 1.2.2.Наявність працівників в достатній кількості підтверджується скан-копією поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства та повідомленням(ми) про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності)». 3. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення усунути виявлені невідповідності та надати виправлені (уточнені) документи, а саме: - Скан-копію поданої звітності за формою 1-ДФ за останній звітний період згідно чинного законодавства, або - Повідомлення про прийняття на роботу працівників (якщо такі повідомлення подавалися після подання звітності). Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 жовтня 2020 10:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БУД ЧЕРНІВЦІ"
#42352753
1 946 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 11:11
Додатковий договір 4.pdf укладений
07 липня 2021 11:10
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 14:53
Додатковий договір 3.pdf зміни до договору
27 травня 2021 14:52
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 11:19
Додатковий договір 2.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 11:18
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 12:06
Додатковий договір 1.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 12:05
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2020 15:50
Забезпечення виконання договору.pdf укладений
19 жовтня 2020 15:49
Договір № 501.pdf укладений
19 жовтня 2020 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №501 внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 501
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору №501 внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 501
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): До договору внесено зміни в частині ліміту асигнувань на 2020р. та 2021р., а також в частині строку виконання робіт до 30.06.2021р.
Номер договору про закупівлю: 501
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 жовтня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 945 282,00
UAH
Причини розірвання договору: У звязку з достроковим виконанням Сторонами договору №501 від 19.10.2-20р Сторони дійшли згоди розірвати договір