Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (візитні картки з зображенням символіки АТ «Ощадбанк»)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2020-09-17-006868-a 3bfe2fa9be7043fdad42aa6c99856060
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Юлія Харченко

+380445205120 kharchenkoyo@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Головне управління по м.Києву та Київській області"
Код ЄДРПОУ: 09322277
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Володимирська, 27
Контактна особа: Юлія Харченко
+380445205120
kharchenkoyo@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 14:16
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 15:16
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
візитні картки з зображенням символіки АТ «Ощадбанк»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Кирилівська (Фрунзе), 160
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 14:16
Оголошення.docx
17 вересня 2020 14:16
ДКТ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 115 200,00
UAH з ПДВ
115 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІОЛЕНТ ГРУП" 185 444,62
UAH з ПДВ
165 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ" 186 080,40
UAH з ПДВ
168 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 вересня 2020 16:16
Електронний підпис
28 вересня 2020 16:16
Оновлена пропозиція.pdf
25 вересня 2020 13:34
Електронний підпис
25 вересня 2020 13:33
Технічні вимоги.pdf
25 вересня 2020 13:33
Статут, накази, протокол.zip
25 вересня 2020 13:33
Статут (завірена копія).pdf
25 вересня 2020 13:33
Пропозиція.pdf
25 вересня 2020 13:33
платник ПДВ.pdf
25 вересня 2020 13:33
Паспорт+код керівника.zip
25 вересня 2020 13:33
Захист середовища.pdf
25 вересня 2020 13:33
Гарантування поставок.pdf
25 вересня 2020 13:33
Відповідність ст.17.zip
25 вересня 2020 13:33
Відомості про учасника.pdf
25 вересня 2020 13:33
Відомості ЄДРПОУ 25.08.2020.pdf
25 вересня 2020 13:33
Витяг ПДВ 11.09.2020р..pdf
25 вересня 2020 13:33
Витяг ЄДР 11.09.2020р..pdf
25 вересня 2020 13:33
Вартість чистих активів.pdf

Публічні документи

26 вересня 2020 17:20
14.2.Гарантійний_лист.pdf
26 вересня 2020 17:20
14.1_Тех._характеристики.pdf
26 вересня 2020 17:20
Пропозиція_Додаток1.pdf
26 вересня 2020 17:20
Фін. звіт 1 півріч. 2020.pdf
26 вересня 2020 17:20
Відгуки.pdf
26 вересня 2020 17:20
13.2.Аналогічні_договори.pdf
26 вересня 2020 17:20
13.1.Технічні_можливості.pdf

Публічні документи

24 вересня 2020 10:44
Електронний підпис
24 вересня 2020 10:40
11_Цінова пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ФІОЛЕНТ ГРУП"

ТОВ "ПАПЕРОВИЙ ЗМІЙ-ОПТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 115 200,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 09:51
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

26 жовтня 2020 09:51
Акцепт.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 09:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
115 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2020 09:51
Акцепт.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Інформація про зміни 2.PDF зміни до договору
10 червня 2021 09:57
Інформація про зміни.PDF зміни до договору
25 березня 2021 10:10
Договір.PDF укладений
09 листопада 2020 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09/11/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 115 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 200,00 UAH)