Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт хірургічного та травматологічного відділення Комунального некомерційного підприємства "Корсунь-Шевченківська центральна районна лікарня" Корсунь-Шевченківської районної ради, зареєстрованої за адресою: Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120
Очікувана вартість
759 740,00 UAH
UA-2020-09-17-006649-a 1a942dd497f74bb58cdd72640b45d864
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Ковтун

+380473524078 tanya.crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОРСУНЬ-ШЕВЧЕНКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02005349
Місцезнаходження: 19402, Україна , Черкаська обл., м. Корсунь-Шевченковский, вул. Ярослава Мудрого, 120
Контактна особа: Тетяна Ковтун
+380473524078
tanya.crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 14:05
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 15:52
Очікувана вартість: 759 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 798,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі зазначена в додатку до дукументації оголошення про проведення спрощеної закіпівлі та в окремому файлі; Місце знаходження замовника- 19402, Черкаська обл.,Корсунь-Шевченківський район, місто Корсунь-Шевченківський вул. Ярослава Мудрого,120; Код ЄДРПОУ 02005349; Категорія замовника- підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі"; вид закупівлі - спрощена закупівля тип закупівлі - спрощена закупівля для замовників , визначених п.3 ч.1 ст 2 Закону; перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв - ціна 100%, зазначено в п.10 документації оголошення пропроведення спрощеної закупівлі
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт хірургічного та травматологічного відділення Комунального некомерційного підприємства "Корсунь-Шевченківська центральна районна лікарня" Корсунь-Шевченківської районної ради, зареєстрованої за адресою: Черкаська область, м. Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19400, Україна, Черкаська область, Корсунь-Шевченківський, вул. Ярослава Мудрого,120
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником у безготівковому порядку в українській національній валюті - гривнях - шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Підрядника. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 вересня 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 14:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
17 вересня 2020 14:09
Технічна специфікація щодо предмету закупівлі.doc
17 вересня 2020 14:09
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
17 вересня 2020 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 14:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 14:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
17 вересня 2020 14:09
Технічна специфікація щодо предмету закупівлі.doc
17 вересня 2020 14:09
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СИНЕКСИС 722 095,00
UAH з ПДВ
658 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "РАСАВА" 728 895,00
UAH з ПДВ
658 297,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2020 18:36
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:40
Календарний графік.pdf
25 вересня 2020 16:40
Відомості з ЄДР.pdf
25 вересня 2020 16:40
Виписка Синексис.pdf
25 вересня 2020 16:40
r_РЗПК.xls
25 вересня 2020 16:40
r_58_ДЦ_Т2.xls
25 вересня 2020 16:40
r_58_ДЦ_ССР.xls
25 вересня 2020 16:40
r_58_ДЦ_ССР пс.xls
25 вересня 2020 16:40
r_58_ДЦ_ОПР.xls
25 вересня 2020 16:40
r_58_ДЦ_ЛС1_2-1-5.xls
25 вересня 2020 16:40
r_58_ДЦ_ЛС1_2-1-4.xls
25 вересня 2020 16:40
r_58_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
25 вересня 2020 16:40
r_58_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
25 вересня 2020 16:40
r_58_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
25 вересня 2020 16:40
r_58_ДЦ_ИВР.xls
25 вересня 2020 16:40
r_58_ДЦ_ДЦ.xls
25 вересня 2020 16:40
r_58_ДЦ_ДФ_2-1-5.xls
25 вересня 2020 16:40
Технічне завдання_.pdf
25 вересня 2020 16:40
r_58_ДЦ_ДФ_2-1-4.xls
25 вересня 2020 16:40
Протокол заг.зборів_.pdf
25 вересня 2020 16:40
r_58_ДЦ_ДФ_2-1-3.xls
25 вересня 2020 16:40
пропозиці.pdf
25 вересня 2020 16:40
Проект договор.pdf
25 вересня 2020 16:40
r_58_ДЦ_ДФ_2-1-2.xls
25 вересня 2020 16:40
r_58_ДЦ_ДФ_2-1-1.xls
25 вересня 2020 16:40
Про відкриття рахунку.pdf
25 вересня 2020 16:40
Паспорт Бащенко.pdf
25 вересня 2020 16:40
Накази працівники.pdf
25 вересня 2020 16:40
Наказ Бащенко Синексис.pdf
25 вересня 2020 16:40
Кошторис 2 частина.pdf
25 вересня 2020 16:40
Кошторис 1 частина.pdf

Публічні документи

27 вересня 2020 20:20
Електронний підпис
27 вересня 2020 20:19
Кошторис.pdf
27 вересня 2020 20:19
Документи.pdf
27 вересня 2020 20:19
114.imd
27 вересня 2020 20:19
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СИНЕКСИС

ТОВ "ФІРМА "РАСАВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СИНЕКСИС
#43548411
Переможець 658 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2020 17:16

Документи

30 вересня 2020 17:16
Електронний підпис
30 вересня 2020 17:15
Протокол про намір.JPG

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СИНЕКСИС
#43548411
658 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2020 17:16
Електронний підпис
30 вересня 2020 17:15
Протокол про намір.JPG

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 травня 2021 11:31
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2021 17:27
Д.у. №7.JPG зміни до договору
18 травня 2021 17:26
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 17:10
Д.у.№6.JPG зміни до договору
04 березня 2021 17:09
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 16:15
Д.у. №5.JPG зміни до договору
26 лютого 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
26 лютого 2021 16:08
Д.у.№4 .docx зміни до договору
26 лютого 2021 16:08
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:26
Додаткова угода № 3.docx зміни до договору
30 грудня 2020 13:25
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 09:07
Д, у. ТОВ СИНЕКСИС д.60 від 16.1.JPG зміни до договору
29 грудня 2020 09:05
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 15:44
Д, у. ТОВ СИНЕКСИС д.60 від 16.10.JPG зміни до договору
28 грудня 2020 15:29
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 17:42
Підсумкова відомість ресурсів.docx укладений
16 жовтня 2020 17:39
Локальний кошторис № 2-1-5.docx укладений
16 жовтня 2020 17:39
Локальний кошторис № 2-1-4.docx укладений
16 жовтня 2020 17:39
Локальний кошторис № 2-1-3.docx укладений
16 жовтня 2020 17:39
Локальний кошторис № 2-1-2.docx укладений
16 жовтня 2020 17:39
Локальний кошторис № 2-1-1.docx укладений
16 жовтня 2020 17:39
Зведений кошторис.docx укладений
16 жовтня 2020 17:39
Договір підрядуdocx.docx укладений
16 жовтня 2020 17:39

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
27 листопада 2020 16:02
59 248,00 UAH UA068201720344361002100036056
КНП"Корсунь-Шевченківська ЦРЛ"
UA543218420000026009053065561
ТОВ "СИНЕКСИС"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно додаткової угоди №1 : продовження строку дії договору про закупівлю в зв’язку з затримкою фінансування (ненадання)
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди №2: зменшити загальну вартість робіт за цим договором на 2842,00 грн. та вартість робіт складає 655158,00
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди №3: В зв’язку з відсутністю обсягів відповідного бюджетного асигнування, зобов’язання Замовника щодо оплати виконаних робіт перенести на 2021 рік; строки виконання робіт продовжити до 28.02.2021 року
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 4 від 25.02.2021р (зміна реквізитів Замовника). Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
26 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №5 від 26.02.2021 року (в зв’язку з відсутністю обсягів відповідного бюджетного асигнування, зобов’язання Замовника щодо оплати виконаних робіт перенесено до 31.05.2021 року). Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №6 від 04.03.2021 року (заміна реквізитів Підрядника). Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди №7 від 18.05.2021р. ( в зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника). Сума договору після внесення змін: без змін. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: без змін
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 655 158,00
UAH