Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт дворового та лівого бокового фасадів адміністративно-лабораторного корпусу КНУБА за адресою: м.Київ, вул.Освіти, 4
Очікувана вартість
1 550 000,00 UAH
UA-2020-09-17-006556-b ● b84ef863980f44adbde022185254b1d6
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський національний університет будівництва і архітектури |
Код ЄДРПОУ: | 02070909 |
Місцезнаходження: | 03037, Україна , Київська обл., Київ, проспект Повітрофлотський,31 |
Контактна особа: |
Хоменко Олександр Михайлович 380442483042 Matychko21@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2020 18:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 06 жовтня 2020 15:54 |
Очікувана вартість: | 1 550 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7700 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
обсяг та предмет закупівлі згідно Додатку 4 Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт дворового та лівого бокового фасадів адміністративно-лабораторного корпусу КНУБА за адресою: м.Київ, вул.Освіти, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03037, Україна, м. Київ, м. Київ, Освіти, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | оплата за виконані роботи проводиться шляхом безготівкового переказу коштів на банківський рахунок Підрядника на підставі КБ-2в та КБ-3 протягом 10 календарних днів з моменту їх підписання сторонами | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 вересня 2020 18:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 вересня 2020 18:29 |
Додаток 9.docx | |
17 вересня 2020 18:29 |
Додаток 2.doc | |
17 вересня 2020 18:29 |
Додаток 4.doc | |
17 вересня 2020 18:29 |
Додаток 1.doc | |
17 вересня 2020 18:29 |
Додаток 8.docx | |
17 вересня 2020 18:29 |
Додаток 6.docx | |
17 вересня 2020 18:29 |
Додаток 3.docx | |
17 вересня 2020 18:29 |
Додаток 5.docx | |
17 вересня 2020 18:29 |
Додаток 7.doc | |
17 вересня 2020 18:29 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація в деталізації виконаних робіт до аналогічних договорів.
Дата подання: 22 вересня 2020 15:50
Дата відповіді: 24 вересня 2020 09:57
Добрий день! Шановний Замовник, просимо прибрати деталізацію видів робіт в Актах виконаних робіт до аналогічних договорів. Ця вимога дискримінує Учасників, які мають досвід з капітального ремонту утеплення фасадів, про те можуть не мати конкретні зазначені кошторисні норми у складі Актів виконаних робіт.
Відповідь: Шановний Участник, Замовник у відкритих торгах не планує виконувати роботи з капітального ремонту утеплення фасадів. Закупівля передбачає наявність досвіду виконання робіт саме з ремонту фасаду. Зміни до документації вноситись не будуть.
Дискримінація в деталізації виконаних робіт до аналогічних договорів.
Дата подання: 22 вересня 2020 15:51
Дата відповіді: 24 вересня 2020 09:57
Добрий день! Шановний Замовник, просимо прибрати деталізацію видів робіт в Актах виконаних робіт до аналогічних договорів. Ця вимога дискримінує Учасників, які мають досвід з капітального ремонту утеплення фасадів, про те можуть не мати конкретні зазначені кошторисні норми у складі Актів виконаних робіт.
Відповідь: Шановний Участник, Замовник у відкритих торгах не планує виконувати роботи з капітального ремонту утеплення фасадів. Закупівля передбачає наявність досвіду виконання робіт саме з ремонту фасаду. Зміни до документації вноситись не будуть.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-09-17-006556-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 06 листопада 2020 15:09
ВИМОГА щодо усунення порушення в процесі проведення закупівлі.
ТОВ «АЛЬППРОМ», учасник процедури закупівлі «Капітальний ремонт дворового та лівого бокового фасадів адміністративно-лабораторного корпусу КНУБА за адресою: м. Київ, вул. Освіти, 4. (код закупівлі згідно з ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», не погоджується з рішенням замовника відповідно до Протоколу № 87 від 03.11.2020 року про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Будівельна компанія «БУРЕВІЙ». Проаналізувавши дану тендерну пропозицію було встановлено її невідповідність вимогам замовника, що визначені в тендерній документації та додатках до неї. Так, відповідно до додатку 1 тендерної документації, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій кошторисну документацію, яка має бути з підписом та печаткою (за наявності) сертифікованого інженера-проектувальника. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «БУРЕВІЙ» завантажені файли з кошторисною документацією, які не містять ні підпису, ні печатки інженера-проектувальника. Відповідно до пункту 2.1. Додатку 4: Сканований оригінал або завірену учасником копію витягу або виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, датована не більше місячної давнини відносно дати розкриття пропозицій. ТОВ «Будівельна компанія «БУРЕВІЙ» не виконало дану вимогу, так як наданий Витяг з ЄДР датовано 09.07.2020. Відповідно до пункту 2.5. Додатку 4: Довідка (Форма 2) про основний інженерно-технічний персонал, обов’язкова наявність в штатному розписі спеціаліста з кваліфікацією «інженер з охорони праці». У наданій переможцем торгів довідці за формою 2 – відсутній інженер з охорони праці. Відповідно до пункту 2.6 Додатку 4: Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника, має бути у складі пропозиції. Однак такий сертифікат відсутній у складі пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «БУРЕВІЙ». Надане переможцем торгів Свідоцтво, видане на Сенькову Ольгу Миколаївну, не являється аналогом документу, що вимагався, та не може його замінити. Окрім того, перевірити отримання кваліфікації інженером-проектувальником можна в реєстрі за посиланням http://asdev.com.ua/itn/list.php?sort=regob&order=ASC. У вимогах тендерної документації (Додаток 4) замовник зазначає: Підтвердити проходження працівниками навчання та перевірку знань з Правил охорони праці. Відповідно до «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці»: перевірка знань працівників з питань охорони праці на підприємстві здійснюється комісією, яка вважається правочинною, якщо до її складу входять не менше трьох осіб. У складі тендерної пропозиції переможця надано Протокол перевірки знань ОП, проведеної лише директором підприємства, що не відповідає вимогам до складання даних документів. Таким чином, відповідно до умов тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «БУРЕВІЙ» має бути відхилена замовником на підставі статті 31 частини 1 пункту 1) та 2), а саме: тендерна пропозиція учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовник, не відхиливши тендерну пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «БУРЕВІЙ» та прийнявши рішення про намір укласти договір порушив частину першу ст. 31 Закону та ст. 5. Закону, а саме: принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. ТОВ «АЛЬППРОМ», як учасник закупівлі звертається до замовника з вимогою переглянути тендерну пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «БУРЕВІЙ» та відхилити тендерну пропозицію згідно зі статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 листопада 2020 10:58
надано в листі №12-1.9/1005 від 11.11.2020р.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-09-17-006556-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬППРОМ", Код ЄДРПОУ:33020233
Дата подання: 13 листопада 2020 12:38
Дата подання: 13 листопада 2020 12:38
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 листопада 2020 00:11
Рішення від 17.11.2020 № 21313 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 18 листопада 2020 00:10
інформація про перенесення розгляду скарги від 26.11.2020 № 18685.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2020 18:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.12.2020 № 22685.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 14:56
Рішення від 08.12.2020 № 22685.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 22:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: протоколом тендерного комітету 165 від 24.12.2020 року відмінено ршення про визнання ТОВ "БУРЕВІЙ переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 24 грудня 2020 19:36
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУРЕВІЙ" #39345463 |
Очікує рішення |
1 468 986,15
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2020 19:35
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУРЕВІЙ" #39345463 |
Рішення скасоване |
1 468 986,15
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2020 19:35
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 19:40 |
Кінець періоду оскарження: | 10 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 10 січня 2021 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі робіт (у звязку з закриттям бюджетного 2020 року та не можливістю виконання робіт згідно з умовами тендеру до 31.12.2020 року - строку прописаного у тендерній документації) |
Документи:
30 грудня 2020 19:39
|
Електронний підпис |
30 грудня 2020 19:38
|
протокол 167 ТК.pdf |