Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction". Reconstruction of the public road H-03 of Zhytomyr-Chernivtsi on the section of km 52 + 250 - km 58 + 000, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2020 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2020 15:03 |
Очікувана вартість: | 392 947 220,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 964 736,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1964736.1 UAH |
Publication date: | 17 вересня 2020 17:10 |
Enquiries until: | 15 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 листопада 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 392 947 221 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 964 736 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2020 16:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2020 16:56 |
Проект договору реконструкція Н-03 км 52+250 - км 58+000.doc | |
02 листопада 2020 16:55 |
Перелік змін реконст. Н-03 км 52+250 - км 58+000.pdf | |
02 листопада 2020 16:54 |
Додатки до ТД рек. Н-03 км 52+250 - км 58+000 зі змінами.doc | |
02 листопада 2020 16:53 |
ТД Н-03 км 52+250 - км 58+000 зі зімінами.doc | |
12 жовтня 2020 14:21 |
Проект договору реконструкція Н-03 км 52+250 - км 58+000.doc | |
12 жовтня 2020 14:20 |
Додатки до ТД рек. Н-03 км 52+250 - км 58+000 зі змінами.doc | |
12 жовтня 2020 14:19 |
Перелік змін реконструкція Н-03 км 52+250 - км 58+000.pdf | |
12 жовтня 2020 14:17 |
ТД Н-03 км 52+250 - км 58+000 зі зімінами.doc | |
17 вересня 2020 17:10 |
підсумкова відомість ресурсів Н-03 км 52+250- км 58+000.rtf | |
17 вересня 2020 17:10 |
Проект договору.doc | |
17 вересня 2020 17:10 |
ТД Н-03 км 52+250 - км 58+000.doc | |
17 вересня 2020 17:10 |
Додатки до ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
про усунення порушень
Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетично-дорожнє будівництво» (далі ТОВ «ЕДБ») ознайомившись зі змістом тендерної документації по закупівлі UA-2020-09-17-006335-b, виявили що Службою автомобільних доріг у Житомирській області (далі – Замовник) по вказаній закупівлі встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, що у свою чергу робить неможливим їх участь у відповідній процедурі, зокрема ТОВ «ЕДБ». Також, Замовником встановлені вимоги, що не відповідають законодавству України, при цьому порушують законні права та інтереси учасників закупівлі. У зв’язку з цим, з метою недопущення дискримінації учасників, а також недопущення порушень законодавства України з питань здійснення піблічних закупівель, зазначаємо.
Замовником встановлений кваліфікаційний критерій до учасників процедури закупівлі,а саме: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Таке рішення Замовника цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», однак тендерною документацією встановлені дискримінаційні умови підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію.
Відповідно до п.п. 5.1 п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції), «Для участі у процедурі закупівель Учасники повинні мати відповідно до ст. 16 Закону кваліфікаційні дані, які відповідають таким критеріям:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців».
Відповідно до п.п. 5.2. п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації, «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 розділу III цієї документації інформацію та всі документи згідно переліку, наведеного в Додатку 3».
Відповідно до п. 5 Додатку 3 тендерної документації, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою, наведеною у Таблиці 4 (Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів)).
Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці 4.
Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи:
- копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору;
- копію(ї) акта(-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та копію(ї) довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3) або інший документ, що підтверджує приймання виконаних робіт, передбачених аналогічним(-и) договором(-ами);
- копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі.
Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-рів) надавати не обов’язково.
Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації.
Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Основними видами робіт є:
1) фрезерування існуючого асфальтобетонного покриття - 33 930 м2
2) земляні роботи - 129 933 м3
3) основа із щебенево-піщаної суміші, укріпленої цементом - 56 520 м2
4) влаштування верхнього шару покриття з
щебенево-мастикового асфальтобетону (ЩМА) - 53 620 м2
5) нанесення розмітки - 18 534 м.п.
Тобто, Замовником серед критеріїв відповідності договору на аналогічність було видалено такий вид договору як надання послуг поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення.
Згідно п.5 Додатку 3 до Тендерної документації передбачено підтвердження виконання аналогічних договорів «на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі», але такі ж самі аналогічні ремонтно-будівельні роботи виконані по поточному середньому ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення чомусь не передбачені в аналогічних договорах, хоча виконуються по тій же технології та ще із умовою договорів, нормативних документів з контролем якості на підставі основного нормативного документу в дорожній сфері, а саме ДБН В.2.3-4:2015 Автомобільні дороги. Процес виконання таких робіт, витрат матеріалів, вимог щодо якості і часу виконання по договорам на поточний середній ремонт абсолютно нічим не відрізняються від виконання цих же видів робіт в рамках договорів з предметом будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах, тим паче з цього приводу вже Служба автомобільних доріг у Житомирській області отримувала від Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ рішення № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020 щодо необхідності врахування поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування в переліку аналогічних договорів навіть при виконанні реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення.
Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Однак, Замовником неправомірно встановлені умови підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію, як «наявність досвіду виконання аналогічних договорів», а саме умова щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічних договорів без врахування договорів на надання послуг поточного середнього ремонту, що є дискримінаційною і такою, що не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оскільки Законом визначене право Замовника встановити кваліфікаційні критерії і встановити спосіб документального підтвердження відповідності таким критеріям, але Закон не містить положень, що дозволяють Замовнику звужувати додаткові умови підтвердження відповідності учасників встановленим кваліфікаційним критеріям. Такі положення документації обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки досвід у виконанні аналогічних договорів або є або він відсутній. Так, стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить положення, що дозволяє Замовнику встановити кваліфікаційний критерій - «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів», а також зобов’язує Замовника передбачити у тендерній документації перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, тобто у документації конкурсних торгів має бути відображена інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям.
Слід звернути увагу, що Вами 25 червня 2020 року було розміщено оголошення, щодо проведення закупівлі (UA-2020-06-25-002574-а) з реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), тендерна документація по якій за своїми вимогами щодо підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів повністю ідентична тендерній документації по закупівлі UA-2020-09-17-006335-b.
Разом з тим, Переліком змін до тендерної документації від 21.07.2020 року № 07-04/1424 (копія додається) було внесено Замовником зміни до тендерної документації по закупівлі UA-2020-06-25-002574-а та Вами було встановлено можливість підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів договорами із надання послуг поточного середнього ремонту.
Законом не передбачена можливість обмежувати такий досвід роботи будь-якими рамками, оскільки це може бути інструментом, яким буде звужуватись економічна конкуренція потенційних учасників процедур закупівель.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 4. ст. 5 Закону, «Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників».
Частиною 4 ст. 22 Закону визначено, що «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним».
Виходячи з викладеного керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», ТОВ «ЕДБ» вимагає від Замовника усунути порушення (обмеження конкуренції) під час проведення закупівлі шляхом внесення змін до Тендерної документації.
А саме, внести зміни у п.5 Додатку 3 до Тендерної документації, щодо вимоги: «Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах» і викласти в новій редакції: «Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше ніж 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах».
Додаток:
1. Копія Переліку змін до тендерної документації від 21.07.2020 р. № 07-04/1424;
Роботами у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є як безпосередньо проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств так і послуги, які супроводжують роботи та які включаються до кошторисної вартості робіт (за умови, що вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт). Таким супровідними послугами можуть бути геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка, авторський нагляд, технічний нагляд, експертиза проектної документації тощо. При цьому, поточний ремонт відноситься до послуг.
Послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт.
Визначення предмета закупівлі послуг з поточного ремонту та закупівлі робіт здійснюється замовником відповідно до частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та керуючись Наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі».
Під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 “Склад та зміст проектної документації на будівництво”, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року N 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року N 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року N 301.
Реконструкція - перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко - економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг.
Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Своїм листом Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 08.08.2012 р. №7/17-12928 «Щодо віднесення окремих об'єктів соціальної сфери до об'єктів реконструкції та капітального ремонту» роз'яснює, що у разі коли планується зміна геометричних параметрів об'єкта, такі роботи слід кваліфікувати як реконструкцію. Особливо це стосується збільшення геометричних розмірів об'єкта у плані, що може впливати на прилеглі території та об'єкти. За таких умов замовник робіт з реконструкції повинен отримати у встановленому порядку містобудівні умови та обмеження.
Реконструкція дороги - перебудова існуючої автомобільної дороги, пов'язана із підвищенням її техніко-економічного рівня та пропускної спроможності шляхом зміни її основних технічних параметрів. У результаті реконструкції дороги її категорія обов’язково підвищується (крім доріг І категорії, де І-б переводиться в І-а або збільшується кількість смуг руху).
Поточний середній ремонт (згідно з ГБН Г.1-218-182) – це відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог.
Поточний середній ремонт виконується комплексно, відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. Перелік робіт з поточного ремонту визначається з дотриманням вимог класифікації відповідно до 6.3 ГБН Г.1-218-182.
Виходячи із вищевикладеного, Замовником проводиться закупівля робіт, а не послуг; порівнювати обсяги робіт, складність та масштабність виконання робіт при реконструкції автомобільної дороги з незначними роботами, які виконуються при виконанні поточного ремонту немає сенсу. Для успішного проведення реконструкції автомобільної дороги, враховуючи складність виконання робіт, необхідний попередній досвід та кваліфікація.
В даному випадку вимога замовника щодо кваліфікації учасника, підтвердження досвіду виконання робіт договорами з предметом «будівництво, реконструкція, капітальний ремонт» не є дискримінаційною, та не порушує принцип недискримінації учасників.
Аналогічна позиція наведена в рішенні Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ №5735-р/пк-пз від 25.03.2020 «У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Відповідно до пункту 4.1 розділу І Документації назва предмета закупівлі - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45233000-9. Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг). Відповідно до додатку 5 Документації аналогічним буде вважатися договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Скаржник не довів та документально не підтвердив необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси Скаржника, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині»».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-11-000025 ● 624d5c66056043aa9b34c9388adc0bed
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2021 16:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.02.2021 № 45
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 11.02.2021 № 45
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-09-17-006335-b 17.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-24 11:00:04
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-09-17-006335-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-03-01 15:03:23
надання пояснень (протокол №56 від 01.03.21)
Робочий проект затверджений наказом Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область» №405 від 19.12.2018 року, в якому технічні та якісні характеристики передбачені відомістю обсягів робіт. Робочий проект «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область» пройшов експертизу та замовником отримано позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом. Експертиза проведена ДП «Укрдержбудекспертиза».
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область». Кошторисна вартість за робочим проектном складає 412 920 808,00 грн.
Очікувана вартість закупівлі обраховується згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва за мінусом витрат замовника. До витрат замовника належать: кошти на утримання служби замовника, кошти на надання послуг інженера-консультанта, кошти на формування страхового фонду документації, кошти на здійснення науково-технічного супроводу, а також проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд (Глава 12). Очікувана вартість закупівлі складає 392 947 220,80 грн.
Розмір бюджетного призначення об'єкта «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область», визначався за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29 січня 2020 р. №36 «Деякі питання дорожнього господарства» із змінами внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 2020 р., №1247. Обсяг фінансування об'єкта становив 100 000,00 гривень. Даний об'єкт включено до переліку об'єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2021 році та обсягів бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за бюджетною програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 р., №122, де обсяг фінансування об'єкта складає 50 000 000,00 грн.
Експертний звіт щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область», наказ Державного агентства автомобільних доріг України «Про затвердження робочого проекту «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область» №405 від 19.12.2018 р. та зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва додаються до пояснень.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-04-12 09:36:01
Категорія справи: № 640/9091/21. Номер судового провадження: не визначено
Ухвала Окружного адміністративного суду м. Києва про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття провадження у справі про визнання протиправним та скасування рішення, зобов'язання вчинити дії
Категорія справи: № 640/9091/21. Номер судового провадження: не визначено
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок моніторингу З фактами, викладеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-17-006335-b від 09.03.2021 (далі – Висновок) тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області категорично не погоджується, твердження Висновку про наявність порушень безпідставні та необгрунтовані з наступних причин. 1) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Документації Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема, інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 5 розділу III ТД та згідно переліку документів, що викладені в Додатку 3 до тендерної документації. Відповідно до пункту 5 розділу ІІІ Документації Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 розділу III цієї документації інформацію та всі документи згідно переліку, наведеного в Додатку 3. Відповідно до пункту 1 додатку 3 Документації Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1 щодо наявності техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). У складі Пропозиції ПП «Автомагістраль» міститься інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 23.11.2020 № 2560/ТВ, в якій зазначена інформація про наявність 7 кранів, де в тому числі в п. 12 вказаний автокран (еквівалент: Крани вантажопідйомністю до 10-25 т) КС-5473, марка ПС-253/1984 року випуску. Також у складі Пропозиції ПП «Автомагістраль» містяться копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та копії технічних паспортів автомашин, копії договорів надання послуг, та дозволи, видані територіальними органами Держпраці, що надають право експлуатувати вантажопідіймальні крани. Зокрема, на підтвердження права на використання автокрану КС-5473, марка ПС-253/1984 року випуску Учасником завантажена копія договору надання послуг від 09 квітня 2020 року № 09/04, який укладений з Приватним акціонерним товариством «Мостобудівне управління-3» та копія технічного паспорту (серія ВС № 496331 від 10.11.1985 року) на автокран КС-5473, марка ПС-253/1984 року випуску. Крім того, ПП «Автомагістраль» завантажений чинний дозвіл від 04.04.2017 № 915.17.32, що виданий Головним Управлінням Держпраці у Київській області і який надає право Приватному акціонерному товариству «Мостобудівне управління-3» експлуатувати вантажопідіймальні крани, які зазначені у 12, 13 та 14 інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 23.11.2020 № 2560/ТВ, зокрема і експлуатувати кран стріловий самохідний на спеціальному шасі моделі КС -5473. Таким чином, враховуючи наявність у складі Пропозиції ПП «Автомагістраль» усіх відповідних інформації та документів на автокран КС-5473, марка ПС-253, зазначаємо, що тендерна пропозиція ПП «Автомагістраль» відповідає вимогам тендерної документації. 2) Згідно вимог пп. 1.3 п. 1 розділу III ТД, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Учасник ТОВ «Ростдорстрой» у складі своєї тендерної пропозиції надав копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які належним чином завірені згідно вимог тендерної документації. Учасником дотримано вимог ТД в цій частині. Учасник ТОВ «Ростдорстрой» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформацію від 19.11.2020 № 75/2 про наявність двох залучених асфальтобетонних заводів, а саме: асфальтобетонний завод «ДС – 158», який залучений на умовах договору поставки від 28.02.2020 № 28/02/2020, укладеного із ТОВ «БК «Сарагас Клан» та асфальтобетонний завод «Benninghoven ECO 4000», який залучений на умовах договору оренди від 02.07.2018 № ОР-2Р, укладеного із ТОВ «ЮНИКА ПРОДЖЕКТ 2017», та інвентарні картки обліку основних засобів на ці заводи (за типовою формою №ОЗ-6). З огляду на те, що за результатами опрацювання документів по асфальтобетонних заводах, відповідав вимогам тендерної документації саме асфальтобетонний завод «Benninghoven ECO 4000», тому він був визначений Замовником як такий, що підтверджує наявність в Учасника асфальтобетонного заводу, що відповідає вимогам тендерної документації та забезпечує виготовлення асфальтобетону та ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт. Замовником у тендерній документації не вимагалося підтвердження наявності в Учасника декількох заводів. Тендерною документацією у пункті 6 в абзаці 5 під таблицею 5 Додатку №3 було встановлено вимогу: «Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.». Повідомляємо, що Інвентарна карта обліку основних засобів (за типовою формою №ОЗ-6) від 02.03.2020 року на асфальтобетонний завод «Benninghoven ECO 4000», що надана ТОВ «РДС» у складі тендерної пропозиції, містить необхідні записи щодо його моделі та марки, але ці дані вказані у рядку під назвою «повне найменування та призначення об’єкта». Відповідно до вимог пункту 6 Додатку 3 тендерної документації Замовник установив вимогу щодо асфальтобетонного заводу, а саме: «Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебеневомастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору)». Учасник - ТОВ «РДС» у складі своєї тендерної документації відносно заводу «Benninghoven ECO 4000» надав чинний Атестат виробництва № АВ.ВА.196-20 від 22 червня 2020 року, виданий ДП «Дорожній контроль якості», який засвідчує що стан виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей на АБЗ «Benninghoven ECO 4000» забезпечує відповідність фізико-механічних властивостей асфальтобетонних сумішей вимогам ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, чим підтвердив відповідність пункту 6 Додатку 3 тендерної документації Зважаючи на вище вказане тендерна пропозиція ТОВ «РДС» відповідає вимогам тендерної документації. 3) Згідно вимог пп. 1.3 п. 1 розділу III ТД, всі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій придатних для машинозчитування (файли з розширенням «..pdf.», «..jpeg.», тощо), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються такі скан-копії. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Учасник ТОВ «Онур Конструкціон Інтенешнл» у складі своєї тендерної пропозиції надав копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та довідок про реєстрацію будівельної техніки, які належним чином завірені згідно вимог тендерної документації, а також надано нотаріально посвідчений переклад на українську мову довідок по реєстрацію будівельної техніки. Учасником дотримано вимог ТД в цій частині. Тендерні пропозиції ТОВ «Ростдорстрой», ПП «Автомагістраль» та ТОВ «Онур Конструкціон Інтенешнл» відовідають вимогам тендерної документації та правомірно допущені Замовником до оцінки тендерних пропозицій (аукціону). 4) Щодо зобов'язання Держаудитслужби розірвати укладений договір по закупівлі повідомляємо наступне. Стаття 19 Конституції України встановлює: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Щодо розірвання договору №225 від 23.12.2020 року, відповідно до законодавства: згідно вимог частини 1, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ) (далі – Закон), договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Самим же Законом не передбачені права та обов’язки Замовника, щодо розірвання договору. Вказана норма спеціального закону є бланкетна та спрямовує нас до дії інших нормативно-правових документів. Частиною 1, статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Вимогами статті 654 вказаного кодексу визначено зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Ні Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Положення «Про державну аудиторську службу України», затверджене постановою КМУ від 03.02.2016 № 43 не містять повноважень органу державного фінансового контролю зобов`язувати за результатом здійсненого моніторингу публічних закупівель вчиняти дії по розірванню договірних відносин, що виникли між замовником та учасником за результатами проведення публічних закупівель. Отже, така вимога є неправомірною і не підлягає виконанню. Окрім цього повідомляємо, що укладений договір може бути розірваний лише на підставах, встановлених законом та/або на підставах, встановлених договором. Закон не містить такої підстави розірвання договору як «на підставі висновку Держаудитслужби» (за зобов'язанням Держаудитслужби). Договір №225 від 23.12.2020 року був підписаний Замовником та Підрядником, скріплений печатками. На підставі наведених статей Цивільного кодексу України розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами про його розірвання. Крім того, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктами 10.2.2, 17.4, 17.6 укладеного між сторонами Договору № 225 від 23.12.2020 передбачена можливість дострокового розірвання договору замовником лише у випадках: невиконання зобов'язань підрядником, відсутності коштів для фінансування з державного бюджету, наявності вини підрядника (порушення ним термінів початку виконання робіт більш як на 30 днів та виконання роботи з істотними недоліками і не забезпечення їх усунення у визначений замовником строк), у разі істотного порушення договору іншою стороною. Проте перелічені обставини відсутні, що говорить про неможливість дострокового розірвання договору замовником. На день надання відповіді за результатами моніторингу відсутні факти невиконання зобов’язань Підрядником, саме тому в Служби автомобільних доріг у Житомирській області відсутні правові підстави розірвати договір №225 від 23.12.2020 року. Тендений комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області в подальшій роботі врахує висновок за результатами моніторингу Державної аудиторської служби України.
2021-03-16 16:35:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Службою автомобільних доріг у Житомирській області подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України, складеного за результатами моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 31 березня 2021 |
Документи:
31 березня 2021 13:19
|
Електронний підпис |
31 березня 2021 13:18
|
Позовна заява км 52+250 - км 58+000.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ростдорстрой" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 13:16
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 13:26
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 13:20
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
365 440 900,00
UAH з ПДВ
|
365 440 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ростдорстрой" |
379 194 000,00
UAH з ПДВ
|
379 194 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
381 158 802,00
UAH з ПДВ
|
381 158 802,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
365 440 900,00
UAH з ПДВ
|
10 грудня 2020 16:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2023 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2022 09:16
|
225_8_251 від 11.11.22 Н-03 км 52+250 - км 58+000.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2022 09:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2022 15:41
|
225_7_49 від 21.02.22 52-58.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2022 15:21
|
225_6_24 від 04.2.22 52-58.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2022 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:28
|
225_5_330 від 22.12.21 Н-03 км 52+250 - км 58+000.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 вересня 2021 10:06
|
225_4_221 від 29.09.21 Н-03.pdf | зміни до договору |
29 вересня 2021 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2021 14:28
|
225_3_212 ВІД 09.09.21.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2021 14:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 березня 2021 13:30
|
225_2_47 від 17.03.21.pdf | зміни до договору |
17 березня 2021 13:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:51
|
225_1_235 від 23.12.20 Н-03 реконстр.pdf | зміни до договору |
24 грудня 2020 10:49
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 08:59
|
договір №225 від 23.12.20 Н-03 52-58.pdf | укладений |
24 грудня 2020 08:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 16 666,67 грн. (шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) і викласти його в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 365 440 900,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 225/1/235 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 49 071 000,00 грн. (сорок дев’ять мільйонів сімдесят одна тисяча гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 8 178 500,00 грн. (вісім мільйонів сто сімдесят вісім тисяч п’ятсот гривень 00 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 365 440 900,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 225/2/47 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 30 756 722,10 грн. (тридцять мільйонів сімсот п’ятдесят шість тисяч сімсот двадцять дві гривні 10 коп.), у тому числі ПДВ 5 126 120,35 грн. (п’ять мільйонів сто двадцять шість тисяч сто двадцять гривень 35 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року № 521. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 79 827 722,10 грн. (сімдесят дев’ять мільйонів вісімсот двадцять сім тисяч сімсот двадцять дві гривні 10 коп.), у тому числі ПДВ 13 304 620,35 грн. (тринадцять мільйонів триста чотири тисячі шістсот двадцять гривень 35 коп.), з них: - 49 071 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами); - 30 756 722,10 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року № 521. Сума договору після внесення змін: 365 440 900,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 225/3/212 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 18 257 556,78 грн. (вісімнадцять мільйонів двісті п’ятдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят шість гривень 78 коп.), у тому числі ПДВ 3 042 926,13 грн. (три мільйони сорок дві тисячі дев’ятсот двадцять шість гривень 13 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 року № 521. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 98 085 278,88 грн. (дев’яносто вісім мільйонів вісімдесят п’ять тисяч двісті сімдесят вісім гривень 88 коп.), у тому числі ПДВ 16 347 546,48 грн. (шістнадцять мільйонів триста сорок сім тисяч п’ятсот сорок шість гривень 48 коп.), з них: - 49 071 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами); - 49 014 278,88 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 року № 521. Сума договору після внесення змін: 365 440 900,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 225/4/221 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок загального фонду Державного бюджету на 30 000 000,00 грн. (тридцять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 5 000 000,00 грн. (п’ять мільйонів гривень 00 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 128 085 278,88 грн. (сто двадцять вісім мільйонів вісімдесят п’ять тисяч двісті сімдесят вісім гривень 88 коп.), у тому числі ПДВ 21 347 546,48 грн. (двадцять один мільйон триста сорок сім тисяч п’ятсот сорок шість гривень 48 коп.), з них: - 49 071 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (зі змінами); - 49 014 278,88 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 року № 521; - 30 000 000,00 грн. - загальний фонд Державного бюджету. Продовження строку дії Договору по 31 грудня 2022 року. Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 365 440 900,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 225/5/330 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 грудня 2022 року. Сума договору після внесення змін: 365 440 900,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 225/6/24 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2022 рік у розмірі 52 400 000,00 грн. (п’ятдесят два мільйони чотириста тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 8 733 333,33 грн. (вісім мільйонів сімсот тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 копійки). Сума договору після внесення змін: 365 440 900,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 225/7/49 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803) Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2022 році на 45 163 789,22 грн. (сорок п'ять мільйонів сто шістдесят три тисячі сімсот вісімдесят дев'ять гривень 22 копійки), у тому числі ПДВ 7 527 298,20 грн. (сім мільйонів п'ятсот двадцять сім тисяч двісті дев'яносто вісім гривень 20 копійок). Всього сума фінансування на 2022 рік становить 7 236 210,78 грн. (сім мільйонів двісті тридцять шість тисяч двісті десять гривень 78 копійок), у тому числі ПДВ 1 206 035,13 грн. (один мільйон двісті шість тисяч тридцять п'ять гривень 13 копійок). Пункт 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ДОПОВНИти абзацами другим та третім наступного змісту: «Оплата виконаних робіт (послуг) здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року No 2290-IX). При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абзацом другим пункту 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, в обсязі фінансування, що визначений згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 Липня 2022 року № 803), 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються.». Розділ V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Доповнити пунктом 5.17. такого змісту: «5.17. «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №КБ-2в) підписані Сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг згідно з примірними формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь-якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами.». Сума договору після внесення змін: 365 440 900,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи. |
Номер договору про закупівлю: | 225 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 225/8/251 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |