Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 51210000-7 «Послуги зі встановлення вимірювального обладнання» (послуги по заміні приладу обліку споживання теплової енергії (ВОТЕ) з системою диспетчеризації)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-09-17-006139-b ● 033899d63b4143bdb6a6aec9b63d80e2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Ілинич Михайло Петрович +380988907963 tender_106@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2020 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 вересня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 жовтня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 09 жовтня 2020 14:58 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51210000-7: Послуги зі встановлення вимірювального обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 код 51210000-7 «Послуги зі встановлення вимірювального обладнання» (послуги по заміні приладу обліку споживання теплової енергії (ВОТЕ) з системою диспетчеризації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Якуба Коласа, будинок 6-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 51210000-7 — Послуги зі встановлення вимірювального обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2020 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2020 15:45 |
Перелік змін ЦБ РУО 2.docx | |
30 вересня 2020 15:45 |
ТД лічильники фінал Ц Б РУО зі змінами 2.docx | |
24 вересня 2020 15:32 |
Перелік змін.docx | |
17 вересня 2020 16:47 |
ТД лічильники фінал Ц Б РУО.docx |
30 вересня 2020 15:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 вересня 2020 15:45 |
Перелік змін ЦБ РУО 2.docx
|
||||||
30 вересня 2020 15:45 |
ТД лічильники фінал Ц Б РУО зі змінами 2.docx
|
||||||
24 вересня 2020 15:32 |
Перелік змін.docx
|
||||||
17 вересня 2020 16:47 |
ТД лічильники фінал Ц Б РУО.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Обґрунтування надання скан-копії протоколу засідання комісії з перевірки знань
Дата подання: 18 вересня 2020 15:13
Дата відповіді: 22 вересня 2020 17:06
Просимо Вас, надати відповідь на якій підставі в тендерній документації передбачено надання скан-копії протоколу засідання комісії з перевірки знань правил безпеки і безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском (НПАОП 0.00-1.59-87), затверджені Держгіртехнаглядом 27 листопада 1987 року, які визнані такими, що не застосовуються на території України відповідно до розпорядження кабінету міністрів від 18 грудня 2017 року № 1022-р, про скасування, визнання такими, що втратили чинність та такими, що не застосовуються на території України, деяких актів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади з пожежної безпеки, охорони праці та санітарного законодавства, додаток 5 Перелік актів органів влади Союзу РСР з охорони праці та пожежної безпеки, які визнаються такими, що не застосовуються на території України, пункт 61. Виходячи з вище викладеного, просимо вилучити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до положень частини 5 статті 23 закону України «Про публічні закупівлі»
( Надалі – Закон ) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом
/ переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Замовник скористався передбаченою у Законі можливістю підтвердити якість запропонованої послуги наявністю відповідних документів для даного типу продукції
Враховуючи вище наведене потенційний учасник документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації, що передбачена діючи Законом, та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення даної Вимоги.
( Надалі – Закон ) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом
/ переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз'яснення/нь державних органів.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Замовник скористався передбаченою у Законі можливістю підтвердити якість запропонованої послуги наявністю відповідних документів для даного типу продукції
Враховуючи вище наведене потенційний учасник документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації, що передбачена діючи Законом, та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення даної Вимоги.
Вимога щодо огляду об’єктів учасниками
Дата подання: 18 вересня 2020 16:37
Дата відповіді: 22 вересня 2020 17:07
Просимо Вас, надати відповідь яким чином виконати вимогу тендерної документації стосовно огляду об’єктів учасниками є обов’язковим, що підтверджується підписом уповноваженої особи закладу на актах огляду Учасником закладу та подається у складі пропозиції. Згідно постанови головного державного санітарного лікаря України № 50 від 22.08.2020 року "Про затвердження протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину у зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)" забороняється допуск до закладу освіти. Відповідно до "Регламенту відновлення освітнього процесу у закладах освіти міста Києва та режиму їх роботи після зняття карантинних обмежень" стороннім особам обмежується доступ до закладів освіти. Доводимо до Вашого відома, що згідно рішення Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 4522-р/пк-пз від 10.03.2020 р., встановлено, що дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог порушують принцип здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимог частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до "Регламенту відновлення освітнього процесу у закладах освіти міста Києва та режиму їх роботи після зняття карантинних обмежень" у випадку залучення окремих осіб для виконання робіт по забезпеченню життєдіяльності закладу, проводиться їх ретельна перевірка на наявність температури і респіраторних симптомів, після чого надається дозвіл на вхід в будівлю з дотриманням усіх вимог особистого протиепідемічного захисту (маска, рукавиці, дотримання дистанції тощо). Такі особи реєструються, відповідно до додатку 4 цього Регламенту.
Враховуючи вище наведене потенційний учасник документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації, що передбачена діючи Законом, та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення даної Вимоги
Враховуючи вище наведене потенційний учасник документально не підтвердив неможливість виконання вказаної умови Документації, що передбачена діючи Законом, та не довів, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси потенційного учасника, пов'язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення даної Вимоги
Постановка на комерційний облік ВОТЕ
Дата подання: 22 вересня 2020 12:46
Дата відповіді: 24 вересня 2020 13:19
Просимо надати інформацію щодо наявності або відсутності погодженої проектної документації, яка необхідна для постановка на комерційний облік ВОТЕ.
Відповідь: В управлінні освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації наявна погоджена проектна документація, яка необхідна для постановки на комерційний облік ВОТЕ
Який діаметр ВОТЕ
Дата подання: 22 вересня 2020 13:09
Дата відповіді: 24 вересня 2020 13:22
Згідно додатку 2 ТД в переліку закладів де потрібно замінити прилад обліку споживання теплової енергії вказано Ду ВОТЕ 25, а в об'ємах робіт Ду ВОТЕ 40. Скажіть будь-ласка який діаметр ВОТЕ потрібен Ду 25 або Ду 40?
Відповідь: Дякуємо, що звернули увагу на розбіжність даних. у тендерній документації допущено технічну помилку. Готуються зміни до тендерної документації. діаметр ВОТЕ Ду 25
Обґрунтування надання скан-копії протоколу засідання комісії з перевірки знань
Дата подання: 25 вересня 2020 16:40
Дата відповіді: 30 вересня 2020 12:40
Шановний Замовнику!
Детально вивчивши умови тендерної документації ПОВТОРНО звертаємо вашу увагу, на той факт, що ваша тендерна документація та/або її окремі вимоги не відповідають чинним нормативним документам та чинному законодавству України. Радимо Вам ознайомитись з чинним розпорядженням кабінету міністрів від 18 грудня 2017 року № 1022-р, яким були скасовані, визнанні такими, що втратили чинність, та такими, що не застосовуються на території України, деяких актів міністерств, центральних органів виконавчої влади з пожежної безпеки, охорони праці та санітарного законодавства ( згідно додатка № 5 до даного розпорядження).
Ваша вимога документації «Директор підприємства учасника або субпідрядної організаціі повинен мати підтвердження навчання у вигляді протоколу, який підтверджує знання чинних законодавчих актів і нормативних документів з охорони праці, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.59-87, НПАОП 41.0-1.01-79» не відповідає дійсності, оскільки норма НПАОП 0.00-1.59-87 не є чинною та згідно наказу Державної служби України з питань праці від 16 січня 2019 року № 18 про затвердження покажчика нормативно-правових актів з охорони праці не застосовуються на території України з 01.03.2019 року, а Дана вимога унеможливлює участь у процедурі закупівлі, оскільки на момент підготовки тендерної документації отримати протокол за НПАОП 0.00-1.59-87 неможливо.
Закон України «Про публічні закупівлі», зокрема, частина 4 статті 22 Закону зобов’язує Замовника торгів не прописувати в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Ваша вимога за кваліфікаційним критерієм «Наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід» про надання в складі пропозиції скан-копії протоколу засідання комісії з перевірки знань правил безпеки і безпечної експлуатації посудин, що працюють під тиском (НПАОП 0.00-1.59-87), затверджені Держгіртехнаглядом 27 листопада 1987 року є дискримінаційною до інших учасників, та такою, що обмежує конкуренцію, оскільки виконати дану вимогу документації, можуть лише ті учасники торгів, які проходили перевірку до 18.12.2017 року.
Враховуючи вищевикладене вимагаємо прибрати НПАОП 0.00-1.59-87 з переліку нормативних документів з охорони праці. В разі негативного вирішення даної вимоги залишаємо за собою право звернення з відповідною скаргою до уповноваженого органу.
Також зазначаємо, що перш ніж надавати відповідь, радимо детально вивчити умови даної вимоги. Стаття 23 Закону не має ніякого відношення до ваших кваліфікаційних вимог, оскільки стаття 23 Закону регулює порядок підтвердження відповідності технічних специфікацій предмета закупівлі.
Сподіваємось, на належне на сумлінне дотримання Замовником принципів публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваше запитання та прохання щодо внесення змін враховано. Готуються зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 жовтня 2020 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД 2020" |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
99 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНТЕРБЕЗПЕКА ЛТД" |
100 000,00
UAH з ПДВ
|
100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОБУД 2020" #43463637 |
Переможець |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2020 15:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 жовтня 2020 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 08:41
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 21:17
|
Договір 1251 ВОТЕ 99000.pdf | укладений |
10 листопада 2020 21:14
|