Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних за кодом CPV – 30210000-4 за ДК 021:2015 (персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
715 000,00 UAH
UA-2020-09-17-006068-b 674dfbcf6abd4463ab24a3410907f0ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Білецький Сергій Володимирович

+380444893327 kyivblago.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВБЛАГОУСТРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199708
Вебсайт: https://www.blagoustriy.kiev.ua
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, 03057, м.Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 31, корпус 2
Контактна особа: Білецький Сергій Володимирович
+380444893327
kyivblago.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 25 вересня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 жовтня 2020 18:00
Початок аукціону: 06 жовтня 2020 13:03
Очікувана вартість: 715 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 575,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; Українська мова. У випадку надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів російською мовою. У іншому випадку, в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками – нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в сертифікованому центрі перекладів та завірені підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Номенклатурні позиції: 1. ПК + Монітор (номенклатурна позиція за кодом CPV – 30213300-4 за ДК 021:2015 (персональні комп’ютери)) 2. Моноблок (номенклатурна позиція за кодом CPV – 30213300-4 за ДК 021:2015 (персональні комп’ютери)) 3. Ноутбук (номенклатурна позиція за кодом CPV – 30213100-4 за ДК 021:2015 (портативні комп’ютери))
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28 комп.
Машини для обробки даних за кодом CPV – 30210000-4 за ДК 021:2015 (персональні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, Київська область, Київ, Дегтярівська, 31, корпус 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за отриманий Товар здійснюється Покупцем на підставі рахунку-фактури гшляхом перерахування у безготівковій формі, в гривнях, грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з моменту підписання видаткової накладної Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 вересня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 15:01
Перелік змін 23.09.2020.docx.p7s
23 вересня 2020 15:01
Перелік змін 23.09.2020.docx
23 вересня 2020 15:01
ТД ПК 23.09.docx.p7s
23 вересня 2020 15:01
ТД ПК 23.09.docx
23 вересня 2020 15:01
Проект Договору 23.09..docx.p7s
23 вересня 2020 15:01
Проект Договору 23.09..docx
23 вересня 2020 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 вересня 2020 15:01
Перелік змін 23.09.2020.docx.p7s
23 вересня 2020 15:01
Перелік змін 23.09.2020.docx
23 вересня 2020 15:01
ТД ПК 23.09.docx.p7s
17 вересня 2020 16:39
ТД ПК 17.09.docx.p7s
23 вересня 2020 15:01
ТД ПК 23.09.docx
17 вересня 2020 16:39
ТД ПК 17.09 (1).docx
23 вересня 2020 15:01
Проект Договору 23.09..docx.p7s
17 вересня 2020 16:39
Проект Договору.docx.p7s
23 вересня 2020 15:01
Проект Договору 23.09..docx
17 вересня 2020 16:39
Проект Договору (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft і Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 19 вересня 2020 22:25
Дата відповіді: 23 вересня 2020 13:09
Шановний Замовник! 1)З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» 2)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за увагу до закупівлі та інформуємо про розгляд запитань:
1. Предметом закупівлі є товар, а саме: персональні комп’ютери, програмне забезпечення не є предметом закупівлі, а тому запропоновані зміни не можуть бути внесені.
2. Аналоги допускаються з параметрами не гірше ніж вказано у технічних вимогах до закупівлі. Також Додатком № 3 до тендерної документації встановлено наступне: У разі, якщо дані Технічні, якісні, кількісні та інші вимоги до закупівлі містять посилання на конкретну марку, фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містять вираз "або еквівалент" (у випадку надання еквіваленту – учасник надає таблицю порівняння технічних параметрів товару, показники яких повинні відповідати (або бути кращим) за характеристики наведені у цьому Додатку).
Технічні характеристики
Дата подання: 21 вересня 2020 12:54
Дата відповіді: 23 вересня 2020 13:11
Шановний замовник! В тендерній документації наявна вимога надати: 2.4. технічні паспорти на товар (персональний комп’ютер – системний блок та монітор, моноблок, ноутбук), виданий виробником такого товару або довідка за підписом уповноваженої особи учасника з посиланням на електронну версію технічного паспорту, де відображені усі технічні характеристики, що надані (вказані) учасником у заповнененій табличній формі Додатку №3 до тендерної документації. Замовником перевіряється надана інформація, та у випадку її невідповідності – тендерна пропозиція учасника буде визнана такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Просимо видалити дану вимогу, тому що технічні паспорти видаються на одну або декілька серій обладнання, а не на конкретну модель!! Тому в технічному паспорті не вказуються всі технічні характеристики.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за увагу до закупівлі та інформуємо, що п. 2.4. Додатку №3 до тендерної документації буде виключено з тендерної документації. Відповідні зміни будуть внесені найближчим часом

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 жовтня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ" 708 000,00
UAH з ПДВ
696 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БОНДАРЕНКО ІРИНА МИХАЙЛІВНА" 715 000,00
UAH з ПДВ
697 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА" 713 996,00
UAH з ПДВ
713 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУБІЙ АНТОН ІГОРОВИЧ" 714 900,00
UAH з ПДВ
714 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 15:40
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:26
Довідка з податкової.pdf
09 жовтня 2020 15:26
Dovidka_20269432950120023881.pdf
09 жовтня 2020 15:26
Dovidka_20269432950120023881.pdf.p7s
09 жовтня 2020 15:26
Довідка.pdf
09 жовтня 2020 15:26
Довідка.pdf.p7s
09 жовтня 2020 15:26
Довідка.pdf
09 жовтня 2020 15:26
Довідка.pdf.p7s
05 жовтня 2020 10:59
Електронний підпис
05 жовтня 2020 10:56
21_Копія Виписки.pdf
05 жовтня 2020 10:55
5а_Проект договору.pdf
05 жовтня 2020 10:55
3б_Таблиця порівняння.pdf
05 жовтня 2020 10:55
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 17:39
Електронний підпис
05 жовтня 2020 17:38
Аналогічний договір.pdf
05 жовтня 2020 16:22
Електронний підпис
05 жовтня 2020 16:03
Опис Семенюк.pdf
05 жовтня 2020 16:03
Виписка Семенюк.pdf
05 жовтня 2020 16:03
ДОДАТОК №5.pdf
05 жовтня 2020 16:03
ДОДАТОК № 2 Договір.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 14:07
Статутні документи.pdf
05 жовтня 2020 14:07
Паспорт та ІПН.pdf
05 жовтня 2020 14:07
Відгук.pdf
05 жовтня 2020 14:07
Аналогічний договір.pdf
05 жовтня 2020 14:07
Тендерна пропозиція.pdf
05 жовтня 2020 14:07
Захист довкілля.pdf
05 жовтня 2020 14:07
Довідка субпідрядники.pdf
05 жовтня 2020 14:07
Довідка ст.236,237.pdf
05 жовтня 2020 14:07
Довідка ст.17.pdf
05 жовтня 2020 14:07
Довідка санкції.pdf
05 жовтня 2020 14:06
Довідка 4.pdf
05 жовтня 2020 14:06
Довідка 3.pdf
05 жовтня 2020 14:06
Довідка 2.pdf
05 жовтня 2020 14:06
Гарантійний лист.pdf
05 жовтня 2020 14:06
Гарантійний лист 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"

ФОП "БОНДАРЕНКО ІРИНА МИХАЙЛІВНА"

ФОП "СЕМЕНЮК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА"

ФОП "КУБІЙ АНТОН ІГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
Переможець 696 999,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 10:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 10:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ФРАЙ"
#41554748
696 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 14:26
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 11:38
дог 212 від 21.10.2020 комп.PDF укладений
21 жовтня 2020 11:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 696 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 116 166,50 UAH)