Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction". Reconstruction of the public road H-03 of Zhytomyr-Chernivtsi on the section of km 58 + 000 - km 62 + 200, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 вересня 2020 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 10 грудня 2020 13:09 |
Очікувана вартість: | 222 200 248,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 111 001,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1111001.24 UAH |
Publication date: | 17 вересня 2020 16:38 |
Enquiries until: | 17 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 23 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 листопада 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 222 200 249 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 111 001 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати):
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт при отриманні погодження від головного розпорядника державних коштів на строк до 12 місяців (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання робіт матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю робіт | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 листопада 2020 09:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 листопада 2020 09:54 |
Проект договору зі змінами.doc | |
03 листопада 2020 09:53 |
Перелік змін реконструкція Н-03 км 58+000 - км 62+200.pdf | |
03 листопада 2020 09:52 |
Додатки до ТД зі змінами.doc | |
03 листопада 2020 09:48 |
ТД Н-03 км 58+000 - км 62+200 зі змінами.doc | |
12 жовтня 2020 15:03 |
Проект договору зі змінами.doc | |
12 жовтня 2020 15:02 |
Додатки до ТД зі змінами.doc | |
12 жовтня 2020 15:00 |
Перелік змін реконструкція Н-03 км 58+000 - км 62+200.pdf | |
12 жовтня 2020 14:58 |
ТД Н-03 км 58+000 - км 62+200 зі змінами.doc | |
17 вересня 2020 16:40 |
підсумкова відомість ресурсів км 58+000 - км 62+200.rtf | |
17 вересня 2020 16:40 |
Проект договору.doc | |
17 вересня 2020 16:40 |
ТД Н-03 км 58+000 - км 62+200.doc | |
17 вересня 2020 16:40 |
Додатки до ТД.doc |
03 листопада 2020 09:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 листопада 2020 09:54 |
Проект договору зі змінами.doc
|
||||||
03 листопада 2020 09:53 |
Перелік змін реконструкція Н-03 км 58+000 - км 62+200.pdf
|
||||||
03 листопада 2020 09:52 |
Додатки до ТД зі змінами.doc
|
||||||
03 листопада 2020 09:48 |
ТД Н-03 км 58+000 - км 62+200 зі змінами.doc
|
||||||
12 жовтня 2020 15:03 |
Проект договору зі змінами.doc
|
||||||
12 жовтня 2020 15:02 |
Додатки до ТД зі змінами.doc
|
||||||
12 жовтня 2020 15:00 |
Перелік змін реконструкція Н-03 км 58+000 - км 62+200.pdf
|
||||||
12 жовтня 2020 14:58 |
ТД Н-03 км 58+000 - км 62+200 зі змінами.doc
|
||||||
17 вересня 2020 16:40 |
підсумкова відомість ресурсів км 58+000 - км 62+200.rtf
|
||||||
17 вересня 2020 16:40 |
Проект договору.doc
|
||||||
17 вересня 2020 16:40 |
ТД Н-03 км 58+000 - км 62+200.doc
|
||||||
17 вересня 2020 16:40 |
Додатки до ТД.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-11-000009 ● f4f96feb75a3485598138e25a9745c90
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 лютого 2021 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.02.2021 № 45
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 11.02.2021 № 45
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-09-17-006064-b 17.09.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-06 14:02:23
Категорія справи № 640/9096/21:
Категорія справи № 640/9096/21: Адміністративні справи (з 01.01.2019); Справи з приводу реалізації державної політики у сфері економіки та публічної фінансової політики, зокрема щодо.
Надіслано судом: 29.04.2021. Зареєстровано: 02.05.2021. Оприлюднено: 05.05.2021.
Дата набрання законної сили: 22.04.2021
Номер судового провадження: не визначено
про визнання протиправним та скасування висновку
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення на висновок моніторингу З фактами, викладеними у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-09-17-006064-b від 09.03.2021 (далі – Висновок) тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області категорично не погоджується, твердження Висновку про наявність порушень безпідставні та необгрунтовані з наступних причин. Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Так, відповідно до вимог пункту 1 Додатку № 3 тендерної документації, для підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій», учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати довідку згідно форми таблиці 1 додатку № 3 тендерної документації, яка свідчить про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) у кількості не меншої зазначеної у переліку, зокрема: наявність кранів вантажопідйомністю 10 т. – 100 т. у кількості не менше 5 одиниць. Відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. Дана норма продубльована замовником і в п. 5.1 тендерної документації. ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» в складі своєї тендерної пропозиції надало: - Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 26.11.2020 № 03-10/3934-3 за підписом директора ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест»; - Інформацію щодо субпідрядників від 26.11.2020 № 03-10/3934-19; - Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 23.11.2020 вих.№ 1085 субпідрядника – ТОВ «Містобудівельний загін № 112», в якій міститься інформація про наявність кранів у кількості 6 одиниць. Отже, ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» повністю виконано вимоги тендерної документації в цій частині. Твердження у Висновку про те, що ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» не виконано вимоги п.1 Додатку 3 тендерної документації так як «не містить інформацію про наявність крану вантажопідйомністю 100 т.», є безпідставним, адже тендерною документацією не вимагалось наявність кранів вантажопідйомністю саме 100т. Вимога тендерної документації: Крани вантажопідйомністю 10 т – 100 т або еквівалент, тобто крани вантажопідйомністю від 10 до 100 т або еквівалент. Щодо відсутності копії свідоцтв про реєстрацію на крани у тендерній пропозиції ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» повідомляємо наступне. Тендерною документацією (а саме: п. 1 та 1.1. Додатку 3) вимагалося: В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає завірені належним чином власником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» у складі своєї тендерної пропозиції надало Лист-роз'яснення від 26.11.2020 № 03-10/3934-4 (файл з назвою «5. Пояснювальна реєстраційні техніка.pdf»), в якому, детально описано, які документи ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» подаються (так як вони передбачені законодавством), а які не подаються (по причині того, що вони не передбачені законодавством). Зокрема, 4 крани, що будуть залучатися ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» до виконання робіт по закупівлі є пневмоколісними (що вказано в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 23.11.2020 вих.№ 1085 субпідрядника – ТОВ «Містобудівельний загін № 112») і наразі відсутній обов’язок здійснювати їх державну реєстрацію, оскільки такі крани є підіймальним обладнанням, що обліковується у власника. Відповідно до розпоряджень Кабінету Міністрів України від 23.08.2016 № 615-р «Про затвердження плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України» та від 4 грудня 2019 р. № 1413-р «Про затвердження плану заходів щодо дерегуляції господарської діяльності та покращення бізнес-клімату, плану дій щодо підвищення позиції України в рейтингу Світового банку “Ведення бізнесу” (“Doing Business”) та визнання такими, що втратили чинність, деяких розпоряджень Кабінету Міністрів України» скасовується вимога обов’язкової реєстрації підіймального обладнання (вантажопідіймальних кранів та машин, підйомників) та обладнання, що працює під тиском, у територіальних органах Держпраці та запроваджується їх облік у власника. Таким чином, дозвіл на експлуатацію машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці є документом, що підтверджує облік таких машин в територіальних органах Держпраці. Щодо інших кранів, а саме 5-го та 6-го кранів у Довідці, то на них надані Свідоцтва про реєстрацію ТЗ. ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» у складі своєї тендерної пропозиції, окрім вищезгаданого Листа-роз'яснення, надало: - Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ТОВ «Містобудівельний загін № 112» з вказаними кранами – документ, який підтверджує облік таких машин в територіальних органах Держпраці; - Інвентарні картки обліку основних засобів – у кількості 6 шт.; - Свідоцтва про реєстрацію ТЗ та перереєстрації – у кількості по 2 шт., чим повністю виконало вимоги тендерної документації в цій частині. Також звертаємо увагу, що згідно ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Дана норма продубльована замовником і в п. 1.6 розділу ІІІ тендерної документації. Цим пунктом тендерної документації також встановлено: в разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі тендерної пропозиції через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів. продовження до протоколу №75 від 16.03.2021 року Отже, твердження у Висновку, що тендерна пропозиція ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» не містить копії свідоцтв про реєстрацію на крани, чим недотримано вимоги пункту 1 та підпункту 1.1 Додатку № 3 тендерної документації, не відповідає дійсності. Вимоги тендерної документації дотримано поданням Листа-роз'яснення від 26.11.2020 № 03-10/3934-4 та інших підтверджуючих право власності (облік) документів. Стосовно працівника Кирюханцева Сергія Вікторовича повідомляємо наступне. Кирюханцев Сергій Вікторович є штатним працівником ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест», як і зазначено в Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт від 26.11.2020 № 03-10/3934-9. В наданій копії трудової книжки Кирюханцева Сергія Вікторовича на ст.ст. 10-11 міститься запис № 12 від 05.07.2011 «Принят мастером строительно-монтажных работ на линейный участок в порядке перевода с Коммунальное унитарное предприятие «Брестдорпроект» с заключением контракта». І стоїть штамп «Акционерное открытое общество, дорожно-строительный трест 4, филиал дорожно-строительное управление № 15». Всі подальші записи в трудовій книжці – це переведення з посади на посаду в межах даного роботодавця. Факт працевлаштування Кирюханцева Сергія Вікторовича в ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» підтверджується і наданими в складі тендерної пропозиції документами: - Наказом № 284/2 від 01.10.2020 «О переводе Кирюханцева С.В.» на бланку «Открытое акционерное общество. Дорожно-строительный трест 4. Филиал дорожно-строительное управление № 15»; - Статутом ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» (п.11.1 якого встановлює, що ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест» має в своєму складі філіал «Дорожно-строительное управление № 15»; - Інформаційним листом № 03-10/3934-24 від 26.11.2020 з переліком філій та представництв ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест». Отже, твердження Висновку «тендерна пропозиція учасника ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест», не відповідає вимогам тендерної документації, в частині підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», а саме: в наданій копії трудової книжки Кирюханцева Сергія Вікторовича інформація про те, що він є штатним працівником ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест», як це зазначено в наданій у складі його тендерної пропозиції Довідці від 26.11.2020 №03-10/3934-9 не підтверджується, позаяк в трудовій книжці зазначено, що він є працівником іншого суб’єкта господарювання, чим недотримано вимоги пункту 4 додатку № 3 тендерної документації» є безпідставним, адже копією трудової книжки Кирюханцева Сергія Вікторовича та переліченими вище документами повністю підтверджується факт його працевлаштування в ВАТ «ДСТ № 4 г. Брест». У складі тендерної пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» надано Інформацію про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) від 19.11.2020 №78/6 за підписом директора ТОВ «Ростдорстрой», в п. 5 – п. 8 якої вказано крани вантажопідйомністю від 10-20 т до більше 20 т, які залучаються згідно договору надання послуг техніки з ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор». Учасником «Ростдорстрой» повністю виконано вимоги тендерної документації в цій частині. Твердження у Висновку про те, що ТОВ «Ростдорстрой» не виконано вимоги п.1 Додатку 3 тендерної документації так як «не містить інформацію про наявність крану вантажопідйомністю від 25 т до 100 т.», є безпідставним, адже тендерною документацією не вимагалось наявність кранів вантажопідйомністю саме 25-100 т. Вимога тендерної документації: Крани вантажопідйомністю 10 т – 100 т або еквівалент, тобто крани вантажопідйомністю від 10 до 100 т або еквівалент. Щодо відсутності копії свідоцтв про реєстрацію на крани у тендерній пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» повідомляємо наступне. Тендерною документацією (а саме: п. 1 та 1.1. Додатку 3) вимагалося: В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає завірені належним чином власником копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми тощо не підлягають державній реєстрації, - інший документ, що посвідчує право власності (обліку). Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; - посвідчені Учасником відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); - оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та ін. для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. Договір надання послуг техніки (кранів) №1-Т від 31.01.2020 р. з ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» та свідоцтва по реєстрацію кранів, зазначених в п. 5 - п. 8 Довідки надано у складі тендерної пропозиції: п. 5 - свідоцтво ВНС 039072 від 06.06.2007 р.; п. 6 - свідоцтво ВНС 165216 від 16.09.2008 р., ВНС 165217 від 16.09.2008 р.; п. 7 - свідоцтво ВНС 076741 від 16.10.2007 р.; п. 8 - свідоцтво СХН 372268 від 29.05.2019р. ТОВ «Ростдорстрой» у складі своєї тендерної пропозиції, окрім вищезгаданого надано Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці ТОВ «Будівельна компанія «Ескадор» з вказаними кранами – документ, який підтверджує облік таких машин в територіальних органах Держпраці та надає право експлуатувати вантажопідіймальні крани, які зазначені у тендерній пропозиції (п. 5 – п. 8 Довідки). Отже, твердження у Висновку, що тендерна пропозиція ТОВ «Ростдорстрой» не містить копії свідоцтв про реєстрацію на крани, чим недотримано вимоги пункту 1 та підпункту 1.1 Додатку № 3 тендерної документації, не відповідає дійсності. Щодо зобов'язання Держаудитслужби розірвати укладений договір по закупівлі повідомляємо наступне. Стаття 19 Конституції України встановлює: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Щодо розірвання договору №250 від 23.12.2020 року, відповідно до законодавства: згідно вимог частини 1, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ) (далі – Закон), договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Самим же Законом не передбачені права та обов’язки Замовника, щодо розірвання договору. Вказана норма спеціального закону є бланкетна та спрямовує нас до дії інших нормативно-правових документів. Частиною 1, статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін. Вимогами статті 654 вказаного кодексу визначено зміна або розірвання договору вчиняється в такій самій формі, що й договір, що змінюється або розривається, якщо інше не встановлено договором або законом чи не випливає із звичаїв ділового обороту. Ні Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Положення «Про державну аудиторську службу України», затверджене постановою КМУ від 03.02.2016 № 43 не містять повноважень органу державного фінансового контролю зобов`язувати за результатом здійсненого моніторингу публічних закупівель вчиняти дії по розірванню договірних відносин, що виникли між замовником та учасником за результатами проведення публічних закупівель. Отже, така вимога є неправомірною і не підлягає виконанню. Окрім цього повідомляємо, що укладений договір може бути розірваний лише на підставах, встановлених законом та/або на підставах, встановлених договором. Закон не містить такої підстави розірвання договору як «на підставі висновку Держаудитслужби» (за зобов'язанням Держаудитслужби). Договір №250 від 23.12.2020 року був підписаний Замовником та Підрядником, скріплений печатками. На підставі наведених статей Цивільного кодексу України розірвання вказаного договору можливо виключно підписанням додаткової угоди між тими самими сторонами про його розірвання. Крім того, частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Пунктами 10.2.2, 17.4, 17.6 укладеного між сторонами Договору № 250 від 23.12.2020 передбачена можливість дострокового розірвання договору замовником лише у випадках: невиконання зобов'язань підрядником, відсутності коштів для фінансування з державного бюджету, наявності вини підрядника (порушення ним термінів початку виконання робіт більш як на 30 днів та виконання роботи з істотними недоліками і не забезпечення їх усунення у визначений замовником строк), у разі істотного порушення договору іншою стороною. Проте перелічені обставини відсутні, що говорить про неможливість дострокового розірвання договору замовником. На день надання відповіді за результатами моніторингу відсутні факти невиконання зобов’язань Підрядником, саме тому в Служби автомобільних доріг у Житомирській області відсутні правові підстави розірвати договір №250 від 23.12.2020 року. Тендений комітет Служби автомобільних доріг у Житомирській області в подальшій роботі врахує висновок за результатами моніторингу Державної аудиторської служби України.
2021-03-16 16:20:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Службою автомобільних доріг у Житомирській області подано адміністративний позов до Окружного адміністративного суду м. Києва про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України, складеного за результатами моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 31 березня 2021 |
Документи:
31 березня 2021 13:26
|
Електронний підпис |
31 березня 2021 13:24
|
позовна заява км 58+000 - км 62+200.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" | Документи |
Допущено до аукціону
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 15:16
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 грудня 2020 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" |
214 236 500,00
UAH з ПДВ
|
214 236 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
217 756 200,00
UAH з ПДВ
|
217 756 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" #200274482 |
Переможець |
214 236 500,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 08:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2022 16:14
|
250_11_28 від 08.02.22 58-62 Брест.pdf | зміни до договору |
10 лютого 2022 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 17:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 17:12
|
250_10_333 від 22.12.21 Н-03 58-62.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 17:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 13:59
|
250_9_302 від 08.12.21 км 58-62.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 13:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2021 15:40
|
250_8_283 від 29.11.21 км 58 - км 62+200.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2021 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 листопада 2021 10:07
|
дод.угода №250_7_248 від 05.11.21.pdf | зміни до договору |
05 листопада 2021 10:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 жовтня 2021 15:42
|
Додаткова угода № 250_6_233 від 13.10.21.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2021 15:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 жовтня 2021 09:15
|
Додаткова угода № 250_5_227 від 05.10.21.pdf | зміни до договору |
05 жовтня 2021 09:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2021 14:53
|
250_4_195 від 19.08.21р.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 14:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2021 11:53
|
Додаткова угода № 250_3_146 від 29.06.21.pdf | зміни до договору |
29 червня 2021 11:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 березня 2021 11:20
|
250_2_64 від 19.03.21.pdf | зміни до договору |
19 березня 2021 11:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 13:15
|
250_1_258 від 24.12.12.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 13:12
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 18:37
|
договір №250 від 23.12.20 Брест реконструкція.pdf | укладений |
28 грудня 2020 18:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 16 666,67 грн. (шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) і викласти його в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 214 236 500,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 250 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 250/1/258 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 49 268 000,00 грн. (сорок дев’ять мільйонів двісті шістдесят вісім тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 8 211 333,33 грн. (вісім мільйонів двісті одинадцять тисяч триста тридцять три гривні 33 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 214 236 500,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 250 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 250/2/64 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 3 000 000,00 грн. (три мільйони гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 52 268 000,00 грн. (п’ятдесят два мільйони двісті шістдесят вісім тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 8 711 333,33 грн. (вісім мільйонів сімсот одинадцять тисяч триста тридцять три гривні 33 коп.), з них: - 49 268 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами); - 3 000 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327. |
Номер договору про закупівлю: | 250 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 250/3/146 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 16 978 575,53 грн. (шістнадцять мільйонів дев’ятсот сімдесят вісім тисяч п’ятсот сімдесят п’ять гривень 53 коп.), у тому числі ПДВ 2 829 762,59 грн. (два мільйони вісімсот двадцять дев’ять тисяч сімсот шістдесят дві гривні 59 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 69 246 575,53 грн. (шістдесят дев’ять мільйонів двісті сорок шість тисяч п’ятсот сімдесят п’ять гривень 53 коп.), у тому числі ПДВ 11 541 095,92 грн. (одинадцять мільйонів п’ятсот сорок одна тисяча дев’яносто п’ять гривень 92 коп.), з них: - 49 268 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами); - 19 978 575,53 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327. Сума договору після внесення змін: 214 236 500,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 250 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 250/4/195 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 29 568 000,00 грн. (двадцять дев’ять мільйонів п’ятсот шістдесят вісім тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 4 928 000,00 грн. (чотири мільйони дев’ятсот двадцять вісім тисяч гривень 00 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 39 678 575,53 грн. (тридцять дев’ять мільйонів шістсот сімдесят вісім тисяч п’ятсот сімдесят п’ять гривень 53 коп.), у тому числі ПДВ 6 613 095,92 грн. (шість мільйонів шістсот тринадцять тисяч дев’яносто п’ять гривень 92 коп.), з них: - 19 700 000,00 грн. (дев’ятнадцять мільйонів сімсот тисяч гривень 00 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами); - 19 978 575,53 грн. (дев’ятнадцять мільйонів дев’ятсот сімдесят вісім тисяч п’ятсот сімдесят п’ять гривень 53 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327. Сума договору після внесення змін: 214 236 500,00 грн.(з ПДВ) Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 250 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 250/5/227 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 10 579 031,50 грн. (десять мільйонів п’ятсот сімдесят дев’ять тисяч тридцять одна гривня 50 коп.), у тому числі ПДВ 1 763 171,92 грн. (один мільйон сімсот шістдесят три тисячі сто сімдесят одна гривня 92 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 50 257 607,03 грн. (п’ятдесят мільйонів двісті п’ятдесят сім тисяч шістсот сім гривень 03 коп.), у тому числі ПДВ 8 376 267,84 грн. (вісім мільйонів триста сімдесят шість тисяч двісті шістдесят сім гривень 84 коп.), з них: - 19 700 000,00 грн. (дев’ятнадцять мільйонів сімсот тисяч гривень 00 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами); - 30 557 607,03 грн. (тридцять мільйонів п’ятсот п’ятдесят сім тисяч шістсот сім гривень 03 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327. Сума договору після внесення змін: 214 236 500,00 грн.(з ПДВ) Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 250 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 250/6/233 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 17 700 342,00 грн. (сімнадцять мільйонів сімсот тисяч триста сорок дві гривні 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 950 057,00 грн. (два мільйони дев’ятсот п’ятдесят тисяч п’ятдесят сім гривень 00 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 67 957 949,03 грн. (шістдесят сім мільйонів дев’ятсот п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот сорок дев’ять гривень 03 коп.), у тому числі ПДВ 11 326 324,84 грн. (одинадцять мільйонів триста двадцять шість тисяч триста двадцять чотири гривні 84 коп.), з них: - 19 700 000,00 грн. (дев’ятнадцять мільйонів сімсот тисяч гривень 00 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами); - 48 257 949,03 грн. (сорок вісім мільйонів двісті п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот сорок дев’ять гривень 03 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327. Сума договору після внесення змін: 214 236 500,00 грн.(з ПДВ) Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 250 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 250/7/248 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 995 696,24 грн. (дев’ятсот дев’яносто п’ять тисяч шістсот дев’яносто шість гривень 24 коп.), у тому числі ПДВ 165 949,37 грн. (сто шістдесят п’ять тисяч дев’ятсот сорок дев’ять гривень 37 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 68 953 645,27 грн. (шістдесят вісім мільйонів дев’ятсот п’ятдесят три тисячі шістсот сорок п’ять гривень 27 коп.), у тому числі ПДВ 11 492 274,21 грн. (одинадцять мільйонів чотириста дев’яносто дві тисячі двісті сімдесят чотири гривні 21 коп.), з них: - 19 700 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами); - 49 253 645,27 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327. Сума договору після внесення змін: 214 236 500,00 грн.(з ПДВ) Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 250 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 250/8/283 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 19 700 000,00 грн. (дев’ятнадцять мільйонів сімсот тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 3 283 333,33 грн. (три мільйони двісті вісімдесят три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 122 (із змінами). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 49 253 645,27 грн. (сорок дев’ять мільйонів двісті п’ятдесят три тисячі шістсот сорок п’ять гривень 27 коп.), у тому числі ПДВ 8 208 940,88 грн. (вісім мільйонів двісті вісім тисяч дев’ятсот сорок гривень 88 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327. Сума договору після внесення змін: 214 236 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 250 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 250/9/302 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету на 25 000 000,00 грн. (двадцять п’ять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 4 166 666,67 грн. (чотири мільйони сто шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 74 253 645,27 грн. (сімдесят чотири мільйони двісті п’ятдесят три тисячі шістсот сорок п’ять гривень 27 коп.), у тому числі ПДВ 12 375 607,55 грн. (дванадцять мільйонів триста сімдесят п’ять тисяч шістсот сім гривень 55 коп.), з них: - 25 000 000,00 грн. (Загальний фонд); - 49 253 645,27 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року №327. Продовження строку дії Договору по 31 грудня 2022 року. Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 214 236 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 250 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 250/10/333 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 січня 2023 року. Внести зміни у реквізити Підрядника у розділі ХІХ «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін». Сума договору після внесення змін: 214 236 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роб. |
Номер договору про закупівлю: | 250 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 250/11/28 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 17 квітня 2022 |
Сума оплати за договором: |
74 253 645,27
UAH (в тому числі ПДВ 12 375 607,54 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року в Україні введено воєнний стан строком на 30 діб. Проте оскільки війна триває, то 14 березня Володимир Зеленський підписав Указ №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». 15 березня Верховна Рада України підтримала законопроєкт № 7168 «Про затвердження Указу Президента України "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». Закон №2119–IX опублікований 18 березня в "Голосі України" №59(7809) та цього ж дня набрав чинності. Згідно з Указом Президента №133/2022, воєнний стан продовжено ще на 30 днів – до 25 квітня. 18 березня набрав чинності відповідний Закон №2119–IX. Вимогами пункту 14.4 Договору № 250 від 23.12.2020 року на закупівлю робіт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), встановлено, що у разi коли строк дii обставин непереборноi сили продовжується бiльше нiж на 30 днiв, кожна iз Cтopiн в установленому порядку має право розiрвати цей Договiр. Пунктом 14.3 вказаного Договору передбачено що доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються органом, уповноваженим видавати такі документи. Листом Торгово – промислової палати України № 2024/02.0-7.1 від 28 лютого 2022 року було засвідчено форс – мажорні обставини (обставини непереборної сили): військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою ведення воєнного стану з 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року (з урахування подальших Указів Президента України до 25 квітня 2022 року). Договором встановлені вимоги щодо розірвання Договору в односторонньому порядку, а саме необхідно повідомити Підрядника у строк 10 днів до дати розірвання Договору. Керуючись вимогами Договору № 250 від 23.12.2020 року, Господарським кодексом України, Цивільним кодексом України Договір № 250 від 23.12.2020 року на закупівлю робіт ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) розірваний з 17 квітня 2022 року, |