Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей у Криворізькій Тернівській гімназії Криворізької міської ради Дніпропетровської області ,розташованій за адресою: 50089, вул. Адмірала Головка , 45 «а», м.Кривий Ріг, Дніпропетровської області»)
Очікувана вартість
97 204,80 UAH
UA-2020-09-17-005777-b 78f4d9dacee74af694c0d6fd062532ae
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Акименко Анна

380564920390 bux-cf@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142299
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна,1
Контактна особа: Акименко Анна
380564920390
bux-cf@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 16:16
Звернення за роз’ясненнями: до 23 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 вересня 2020 00:00
Очікувана вартість: 97 204,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 486,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ЄЗС ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація («Капітальний ремонт по заміні вікон та дверей у Криворізькій Тернівській гімназії Криворізької міської ради Дніпропетровської області ,розташованій за адресою: 50089, вул.Адмірала Головка , 45 «а», м.Кривий Ріг, Дніпропетровської області»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30 Банківські 50
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АГРО БУД ГРУПП 96 205,20
UAH з ПДВ
96 205,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2020 09:53
Електронний підпис
24 вересня 2020 16:35
Додаток 3.zip
24 вересня 2020 16:35
Додаток 2.zip
24 вересня 2020 16:35
Додаток 1 - Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АГРО БУД ГРУПП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АГРО БУД ГРУПП
#40446865
Переможець 96 205,20
UAH з ПДВ
28 вересня 2020 15:40

Документи

28 вересня 2020 15:39
Протокол 23.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 вересня 2020 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АГРО БУД ГРУПП
#40446865
96 205,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 вересня 2020 15:39
Протокол 23.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:49
дог 344 доп угода 2.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:48
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 15:46
дог 344 доп угода 1.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 15:45
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2020 10:20
Договор 344.pdf укладений
16 жовтня 2020 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку виконання робіт згідно до п.4ч.5ст.41 Закону
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 344
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 92 305,20
UAH (в тому числі ПДВ 15 384,20 UAH)