Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування (встановлення Системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей) уМаріупольському професійному машинобудівному ліцеї (4-х поверхова будівля), гараж за адресою:87535, Донецька обл., м. Маріуполь, вул.Макара Мазая,3
Очікувана вартість
300 000,00 UAH
UA-2020-09-17-005592-a 332522694f4c440e8e8bc424e32872d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тамара Чернічкіна

+380963229945 mpml4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольський професійний машинобудівний ліцей
Код ЄДРПОУ: 02542739
Місцезнаходження: 87523, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Макара-Мазая, 3
Контактна особа: Тамара Чернічкіна
+380963229945
mpml4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 вересня 2020 13:03
Звернення за роз’ясненнями: до 02 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2020 12:52
Початок аукціону: 13 жовтня 2020 12:54
Очікувана вартість: 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


обсяг послуг, вимоги до предмету закупівлі визначені в Додатку4 до тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж системи пожежної сигналізації, пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей у Маріупольському професійному машинобудівному ліцеї (4-х поверхова будівля), гараж за адресою м. Маріуполь, вул. Макара Мазая,3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87535, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Макара Мазая,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг За наданні передбачені Договором послуги Замовник виплачує Виконавцю 100 відсотків оплати протягом 10 банківських днів з дати підписання Акту здавання-приймання наданих послуг, шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Виконавця. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30_ банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 жовтня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 15:26
Тендерна документація1испр 02.10..docx
02 жовтня 2020 15:26
тенд докум ПС435.pdf
02 жовтня 2020 15:26
Тендерна документація1испр 02.10..docx
02 жовтня 2020 15:26
тенд докум ПС435.pdf
02 жовтня 2020 15:26
тенд докум ПС435.pdf
02 жовтня 2020 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 вересня 2020 15:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 вересня 2020 13:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2020 15:26
Тендерна документація1испр 02.10..docx
17 вересня 2020 13:04
Тендерна документація1испр (1).docx
02 жовтня 2020 15:26
тенд докум ПС435.pdf
17 вересня 2020 13:04
тенд докум ПС435.pdf
02 жовтня 2020 15:26
Тендерна документація1испр 02.10..docx
21 вересня 2020 15:11
Тендерна документація испр опубл.docx
02 жовтня 2020 15:26
тенд докум ПС435.pdf
21 вересня 2020 15:11
тендерна докум 21 09 439.pdf
02 жовтня 2020 15:26
тенд докум ПС435.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Неправомірна підстава для відхилення в ТД
Дата подання: 18 вересня 2020 10:32
Дата відповіді: 21 вересня 2020 13:11
В Тендерній документації вказано що: "Якщо у складі тендерної документації буде відсутній хоча б один з документів, перелічених у ч. 1 Додатку №2 «Документи, що вимагаються для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним ст.16 Закону», то така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам документації Учасника відкритих торгів." Хочемо зауважити що, перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений статтею 31 Закону. У разі, якщо під час розгляду виявлено лише невідповідності, визначені частиною шістнадцятою статті 29 Закону, замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. У разі, якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених частиною шістнадцятою статті 29 Закону не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. У зв'язку з цим просимо привести документацію у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: До тендерної документації додаются додатки в Додатку №3 до ТД прописані документи які надають учасники в складі своєї пропозиції. Підтвердження документів надається тільки переможцем (у паперовому вигляді).
До тендерної документації буде внесені зміни.



Зміни :
2. Інша інформація Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити наступну інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції.
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей.

3. Відхилення тендерних пропозицій Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону;
не відповідає, встановленим абзацом першим частиною третьою статті 22 Закону, вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 Закону;
визначив конфіденційною інформацію, яка не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
не надав копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.






Невідповідність законодавству
Дата подання: 23 вересня 2020 09:50
Дата відповіді: 25 вересня 2020 16:24
У документації наявні посилання на Закон України "Про публічні закупівлі" в редакції до 19.04.2020 року. Просимо привести документацію у відповідність. Так Вами встановлена вимога "Переможець торгів, протягом 5-ти днів надсилає вищевказані документи разом із супровідним листом, оформленим на уповноважену особу на фактичну адресу Замовника. Супровідний лист має бути оформленим належним чином, із зазначенням дати складання документу та підписаним уповноваженою особою учасника, із зазначенням інформації про предмет закупівлі. Документи подаються в прошитому та пронумерованому вигляді, мають містити реєстр наданих документів. У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до вимог цього пункту документації в зазначені строки, замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст.32 Закону." тАКА ВИМОГА АБСОЛЮТНО НЕЗАКОННА. Відповідно до частини восьмої статті 12. Закону України «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Відповідно до частини шостої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17. У розділі істотні умови договори наявні підстави внесення змін, що не відповідають чинному законодавству. Вимагаємо привести документацію у відповідність до ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА і в інших розділах "
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання! Частиною 8 статті 12 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від УЧАСНИКІВ подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
П.3.3.6 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що переможець торгів, протягом 5-ти днів надсилає вищевказані документи разом із супровідним листом, оформленим на уповноважену особу на фактичну адресу Замовника.
Супровідний лист має бути оформленим належним чином, із зазначенням дати складання документу та підписаним уповноваженою особою учасника, із зазначенням інформації про предмет закупівлі.
Документи подаються в прошитому та пронумерованому вигляді, мають містити реєстр наданих документів.
У разі ненадання переможцем торгів документів відповідно до вимог цього пункту документації в зазначені строки, замовник акцептує наступну найбільш економічно вигідну пропозицію відповідно до частини 3 ст.32 Закону
Згідно примітки до додатку 2 тендерної документації «Після завантаження Учасником в електронну систему закупівель документів, відповідно до «Кваліфікаційних критеріїв Замовника», - подання документів в паперовому вигляді, передбачених цими ж критеріями, виконується Переможцем впродовж 5 (п’яти) робочих днів. Якщо у складі тендерної документації буде відсутній хоча б один з документів, перелічених у ч. 1 Додатку №2 «Документи, що вимагаються для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним ст.16 Закону», то така пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам документації Учасника відкритих торгів.

Звертаємо увагу, що у наведених Вами положеннях частини 8 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» йдеться про заборону вимагати ВІД УЧАСНИКІВ подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення закупівлі, а відповідно до умов Оголошення Замовник вимагає надання такої інформації від ПЕРЕМОЖЦЯ. Відповідно до ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» терміни «переможець» та «учасник» не тотожні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Опитний завод М 299 930,88
UAH з ПДВ
299 930,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЗОВБУДАЛЬЯНС 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 18:47
ст.17
19 жовтня 2020 14:46
додаток - довідка МВС
12 жовтня 2020 11:13
Електронний підпис
12 жовтня 2020 11:10
наказ по висоті (1).pdf
12 жовтня 2020 10:35
Електронний підпис
12 жовтня 2020 10:34
21. Листи гарантії.pdf
12 жовтня 2020 10:34
20. Довідка ст.17.pdf
12 жовтня 2020 10:33
19. Тендерна пропозиція.pdf
12 жовтня 2020 09:26
9.2. Трудові книжки (3).pdf
12 жовтня 2020 09:26
9.2. Трудові книжки (2).pdf
12 жовтня 2020 09:26
9.2. Трудові книжки (1).pdf
12 жовтня 2020 09:26
9.1. Дипломи.pdf
12 жовтня 2020 09:26
8.7. Гарантійний лист.pdf
12 жовтня 2020 09:26
8.6. Договор на технику.PDF
12 жовтня 2020 09:26
8.3. Гарантійний лист.pdf
12 жовтня 2020 09:26
8.2. Сертифікати (6).pdf
12 жовтня 2020 09:26
8.2. Сертифікати (5).pdf
12 жовтня 2020 09:26
8.2. Сертифікати (4).PDF
12 жовтня 2020 09:26
8.2. Сертифікати (3).pdf
12 жовтня 2020 09:26
8.2. Сертифікати (2).pdf
12 жовтня 2020 09:26
8.2. Сертифікати (1).pdf
12 жовтня 2020 09:26
8.1.Декларації.pdf
12 жовтня 2020 09:26
18.1 Ліцензія.pdf
12 жовтня 2020 09:26
18. Проект договору.pdf
12 жовтня 2020 09:26
7. Повноваження (2).pdf
12 жовтня 2020 09:26
7. Повноваження (1).PDF
12 жовтня 2020 09:26
17. Довідка.pdf
12 жовтня 2020 09:26
6. Копія паспорта.pdf
12 жовтня 2020 09:26
4. Довідка Статистики.pdf
12 жовтня 2020 09:26
3. Витяг з ЄДР.pdf
12 жовтня 2020 09:26
11. Гарантійний лист.pdf
12 жовтня 2020 09:26
1. Статут НОВЫЙ 2019.pdf
12 жовтня 2020 09:26
10. Досвід.pdf

Публічні документи

12 жовтня 2020 12:16
Итог1.pdf
12 жовтня 2020 12:16
IMG_0003.pdf
12 жовтня 2020 12:16
IMG_0002.pdf
12 жовтня 2020 12:16
IMG_0001.pdf
12 жовтня 2020 12:16
3. ПДВ.pdf
12 жовтня 2020 12:16
2.1 Протокол.pdf
12 жовтня 2020 12:16
2. Наказ.pdf
12 жовтня 2020 12:16
1. Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Опитний завод М

ТОВ АЗОВБУДАЛЬЯНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Опитний завод М
#33330969
Переможець 299 930,88
UAH з ПДВ
16 жовтня 2020 09:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2020 09:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Опитний завод М
#33330969
299 930,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 13:43
протокол 48 тендер ПС 581.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 13:39
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 12:46
догов 85 Завод М 562.pdf укладений
28 жовтня 2020 12:45

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
16 грудня 2020 15:47
299 930,88 UAH UA128201720344230001000003813
Маріупольський ПМЛ
UA673354290000026007054015876
ТОВ "Опитний завод М"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення механічної помилки у тендерній документації - вважати строк поставки товарів, робіт та послуг - від 27.10.2020 до 31.12.2020
Номер договору про закупівлю: 85
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол засідання тендерного комітету 48
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 299 930,88
UAH (в тому числі ПДВ 49 988,48 UAH)